POMOC ADMINISTRACYJNA Głogów oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNA

Wynagrodzenie: od 1 300 PLN

Zakres obowiązków: Przygotowywanie- kompletowanie i segregowanie dokumnetów, uchwał na zebrania wspólnot mieszkaniowych.Kserowanie niezbędnych dokumnetów.Przepisywanie pism, tworzenie tabel oraz innych niezbędnych zestawień.Dostarczanie dokumentów do współpracujących działów oraz sekretariatu.Wpinanie dokumentów do teczki właścicieli mieszkań.Protokołowanie zebrań wspólnot mieszkaniowych.

Data publikacji: 2020-06-22

Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przygotowywanie- kompletowanie i segregowanie dokumnetów, uchwał na zebrania wspólnot mieszkaniowych.Kserowanie niezbędnych dokumnetów.Przepisywanie pism, tworzenie tabel oraz innych niezbędnych zestawień.Dostarczanie dokumentów do współpracujących działów oraz sekretariatu.Wpinanie dokumentów do teczki właścicieli mieszkań.Protokołowanie zebrań wspólnot mieszkaniowych.

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRACYJNA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0203

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.06.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 6930009412

danePracodawcy_regon: 000160531

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

Adres pracodawcy:
Piaskowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02

Powiat pracodawcy: głogowski

danePracodawcy_kodPowiatu: 0203

Gmina pracodawcy: Głogów

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Głogów

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954082

Ulica pracodawcy: Piaskowa

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywanena zlecenie

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334390

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 22.06.2020

Oferta pracy ważna do: 29.06.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?53d3c7ca2a2331963b284576870257a8

Podobne oferty pracy

POMOC ADMINISTRACYJNA - 2 260 - 2 708 PLN

1. Obsługa interesantów, udzielanie informacji, obsługa centralitelefonicznej i faksu. Pomoc w zakładaniu na bieżąco:ewidencji ucznióworaz księgi absolwentów. Wystawianie zaświadczeń, legitymacji, delegacjidla nauczycieli. Archiwizowanie dokumentacji szkoły dot.zakończeniadanego roku szkolnego. Przygotowywanie bieżących ogłoszeń i informacjidla rodziców uczniów. Wykonywanie innych zadań zleconych przezdyrektora szkoły oraz stała współpraca z wicedyrektorem,wicedyrektorem ds.sportu, nauczycielami, pracownikami administracji iobsługi.
Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr IX w Opolu - 2018-11-06 - Opole (opolskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA W GMINNYM CENTRUM INFORMACJI - od 2 100 PLN

oferta konkursowawszystkie informacje dostępne na stronie internetowej www.gopsgoleszow.bipstrona.pl
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Goleszowie - 2017-12-18 - Goleszów (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 600 PLN

Sprzedaż w hiperkarkecie
kontakt przez PUP - 2020-07-28 - Szprotawa (lubuskie)

ŚLUSARZ / SPAWACZ / MONTER - od 2 500 PLN

-Prace ślusarskie, spawalnicze i monterskie przy produkcji wyrobów metalowych, -Miejsce pracy: Dzierżążno k/Morzeszczyna-Wynagrodzenie od 2500,00 zł (do uzgodnienia)-Kontakt telefoniczny: 58 536-27-78 lub mail: metrol (at) metrol.biz
Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "METROL" Barbara Bruska - 2018-03-05 - Dzierżążno (pomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

Obsługa sekretariatu, prowadzenie archiwum
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 950 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Grzegorzew (wielkopolskie)

POMOC ADAMINISTRACYJNA - od 2 250 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Kowala-Stępocina (mazowieckie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 1 057,6 PLN

udzielanie informacji klientom o formach pomocy, weryfikacja uprawnień osób ubiegających się o świadczenia, wydawanie i przyjmowanie formularzy, rejestracja korespondencji, przygotowanie akt, archiwizacja dokumentówkontakt: kierownik Działu Świadczeń Rodzinnych - p. Katarzyna Szymańska tel. 61 428-16-49
kontakt przez PUP - 2020-06-22 - Gniezno (wielkopolskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 3 000 - 3 400 PLN

Pomoc w obsłudze sekretariatu, pomoc w sprawach kadrowych
Zespół Szkół w Otrębusach - 2018-08-02 - Otrębusy (mazowieckie)

STAŻYSTA - od 2 600 PLN

Wykonywanie wszystkich czynności związanych z prowadzeniem akt spraw sądowych oraz urządzeń ewidencyjnych służących do ich rejestrowania, wykonywanie wydanych w sprawach sądowych zarządzeń, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, obsługa interesantów.
Sąd Rejonowy Gdańsk - Południe w Gdańsku - 2018-10-24 - Gdańsk (pomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 2 250 PLN

zakres obowiązków wyznacza naczelnik wydziału, w którym zatrudniony będzie pracował - obsługa biurowa
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

HANDLOWIEC - od 3 200 PLN

w/g potrzeb
CHEMAR ARMATURA Sp z o.o. - 2018-04-27 - Kielce (świętokrzyskie)

POMOC ADMINISTRACYJNO-BIUROWA - od 1 050 PLN

wykonywanie prostych prac biurowych, tworzenie piusm, adresowanie korespondencji, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 1 033,7 PLN

Obsługa programu TurboEwid 2000, Obsłga ksera, faksu, komputera, Przyjmowanie i wysyłanie poczty, wyszukiwanie aktów prawnych, procedury postępowania administracyjnego, pomoc przy wydawaniu decyzji, pism w sprawach prowadzonych przez wydział, przyswajanie wiedzy w zakresie zasad wdrożenia stosownych środków administracyjnych, technicznych i fizycznych w celu zabezpieczenia zasobów technicznych oraz ochrony danych osobowych przed modyfikacją, zniszczeniem, a także ich utratą.
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 1 017,4 PLN

pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

SERWISANT - od 2 100 PLN

Naprawa i montaż bramek obrotowych, szalunków.
CartPoland - Maciej Twardowski - 2018-03-06 - Wólka Mińska (mazowieckie)

FIZJOTERAPEUTA - od 2 350 PLN

diagnostyka wad postawy ( po przeszkoleniu), zabiegi fizjoterapii i terapii funkcjonalnej
NZOPZ Krakowski Ośrodek Diagnostyki Kręgosłupa - 2016-08-19 - Kraków (małopolskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

pomoc biurowa w Wydziale Organizacyjnym, pomoc przy rozliczaniu czasu pracy, pomoc w zakresie pomocy społecznej i ochrony zdrowia, pomoc w ewidencji szkoleń pracowników i delegacji
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Mława (mazowieckie)

MONTER IZOLACJI PRZEMYSŁOWYCH - od 1 850 PLN

prace termoizolacyjne, montaż zabudowy, obsługa podestów ruchomych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Janowiec Wielkopolski (kujawsko-pomorskie)

PIEKARZ - od 2 500 PLN

wyrób pieczywa, obsługa pieca
Piekarnia Szreniawa Daniel Dąbek - 2016-02-09 - Klimontów (małopolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 1 850 PLN

transport materiałów i towarów na budowę
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO - MOSTOWYCH Karol Cieśla - 2016-08-24 - Chybice (świętokrzyskie)

OPERATOR POMPY DO BETONU - od 2 600 PLN

PRZEWÓZ, POMPOWANIE MIESZANKI BETONOWEJ
BETLER SP. Z O.O. - 2018-04-09 - Lipie (podkarpackie)

TELEMARKETER - od 925 PLN

Kontakt ze stalymi klientami, sprzedaż aktualnych promocji
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Katowice (śląskie)

TERAPEUTA ZAJĘCIOWY - od 2 250 PLN

Planowy ramowy zakres czynności fizjoterapeuty obejmuje realizację specjalistycznych usług opiekuńczych w postaci terapii ruchowej w dziennym domu pomocy, w tym w szczególności:1. opracowywanie planów pracy z klientem, z zakresu terapii zajęciowej z elementami działalności kulturalno-oświatowej,2. prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych,3. organizowanie w ramach terapii imprez towarzyskich, okolicznościowych, zajęć sportowych, wycieczek,4. prowadzenie treningów: samoobsługi, wykonywania prostych i złożonych czynności codziennych,5. działania na rzecz promocji zdrowego stylu życia,6. prowadzenie indywidualnych planów wsparcia klienta,7. współpraca z pracownikami Dziennego Domu Pomocy w zakresie realizacji zadań,8. współpraca z opiekunami faktycznymi/rodzinami klientów na rzecz poprawy funkcjonowania ich w środowisku,9. sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań z prowadzonej działalności do końca danego kwartału i roku kalendarzowego,10. prowadzenie dokumentacji klientów, dotyczącej realizacji usług,11. redagowanie informacji tekstowej oraz fotograficznej, dotyczącej działalności Dziennego Domu Pomocy.Wymagane dokumenty:1. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,2. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.html3. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty:1. szczegółowe CV - opatrzone własnoręcznym podpisem,2. list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem,3. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,4. kserokopie świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu) Dodatkowe dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji, prowadzonej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, realizowanej w ramach projektu pn.: Mój drugi dom - zapewnienie wsparcia dla osób niesamodzielnych w dziennych domach pomocy we Wrocławiu dofinansowanego z Funduszy Europejskich. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r."Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony ( na czas trwania projektu, tj. do dnia 31 października 2021 r.), z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.Termin i miejsce składania ofert: Dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem : "Oferta zatrudnienia - MCUS.DK.110-30/19", do dnia 31.05.2019 r. w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3, pok. 160 (Sekretariat) od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30 - 15:30 (decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu)Inne informacje: Prosimy o podanie w ofercie adresu elektronicznego (e-mail) lub numeru telefonu, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostanie przekazana kandydatom, którzy spełnili wymagania formalne (w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenie), drogą elektroniczną lub telefonicznie. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończonym naborze oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych:- Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https:/mcus.pl/bip/ogloszenia/praca.html- Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu:https://mcus.pl/praca.htmlhttps://www.wroclaw.pl/oferty-jednostek-gminy-01oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3Umowa o pracę na czas określony (na czas trwania projektu, tj. do dnia 31 października 2021 r.) z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.Praca w sytemie jednozmianowym w równoważnym systemie czasu pracy. Pełny wymiar czasu pracy.Miejsce wykonywania pracy: Dzienny Dom Pomocy nr 2 ul. Semaforowa 5, 52-115 Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71) 376 99 36, e-mail: kadry (at) mcus.pl
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu - 2019-05-15 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

prace biurowe, realizacja zadań należących do kompetencji samorządu województwa
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA W WYDZIALE GOSPODARKI GRUNTAMI I GEODEZJI - 1 033,7 PLN

kopertowanie i wysyłanie korespondencji i przesyłek; analiza dokumentacji (porzadkowanie, segregacja i przygotowanie do archiwizacji); odbieranie odpisów z Wydziału Ksiąg Wieczystych; kopiowanie, porzadkowanie i skanowanie dokumentów; współpraca z pozostałymi wydziałami urzędu w zakresie realizacji zadań realizowanych przez stażystę.
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Oława (dolnośląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY WSPARCIA RODZINY, POMOCY SPOŁECZNEJ - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Cieplewo (pomorskie)

POMOC NAUCZYCIELA - od 1 575 PLN

współpraca z nauczycielem, prace organizacyjno-porządkowe, pomoc w przygotowaniu do zajęć, prowadzenie zajęć opiekuńczych, wydawanie posiłków
Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Zarząd Oddziału Okręgowego w Elblągu - 2017-08-02 - Dobry (warmińsko-mazurskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - PRACOWNIK I STOPNIA LUB II STOPNIA WYKONUJĄCY ZADANIA W RAMACH ROBÓT PUBLICZNYCH - do 2 100 PLN

Praca biurowa, pomoc przy stanowisku oświaty, obsługa punktu interesanta.
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Kobylanka (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat