POMOC ADMINISTRACYJNA Głogów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNA
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie- kompletowanie i segregowanie dokumnetów, uchwał na zebrania wspólnot mieszkaniowych.Kserowanie niezbędnych dokumnetów.Przepisywanie pism, tworzenie tabel oraz innych niezbędnych zestawień.Dostarczanie dokumentów do współpracujących działów oraz sekretariatu.Wpinanie dokumentów do teczki właścicieli mieszkań.Protokołowanie zebrań wspólnot mieszkaniowych.
Data publikacji: 2020-06-22
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie- kompletowanie i segregowanie dokumnetów, uchwał na zebrania wspólnot mieszkaniowych.Kserowanie niezbędnych dokumnetów.Przepisywanie pism, tworzenie tabel oraz innych niezbędnych zestawień.Dostarczanie dokumentów do współpracujących działów oraz sekretariatu.Wpinanie dokumentów do teczki właścicieli mieszkań.Protokołowanie zebrań wspólnot mieszkaniowych.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRACYJNA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0203
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 6930009412
danePracodawcy_regon: 000160531
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Piaskowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: głogowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0203
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Głogów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954082
Ulica pracodawcy: Piaskowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywanena zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334390
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 22.06.2020
Oferta pracy ważna do: 29.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?53d3c7ca2a2331963b284576870257a8
Podobne oferty pracy
1. Obsługa interesantów, udzielanie informacji, obsługa centralitelefonicznej i faksu. Pomoc w zakładaniu na bieżąco:ewidencji ucznióworaz księgi absolwentów. Wystawianie zaświadczeń, legitymacji, delegacjidla nauczycieli. Archiwizowanie dokumentacji szkoły dot.zakończeniadanego roku szkolnego. Przygotowywanie bieżących ogłoszeń i informacjidla rodziców uczniów. Wykonywanie innych zadań zleconych przezdyrektora szkoły oraz stała współpraca z wicedyrektorem,wicedyrektorem ds.sportu, nauczycielami, pracownikami administracji iobsługi.
Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr IX w Opolu - 2018-11-06 - Opole (opolskie)
oferta konkursowawszystkie informacje dostępne na stronie internetowej www.gopsgoleszow.bipstrona.pl
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Goleszowie - 2017-12-18 - Goleszów (śląskie)
Sprzedaż w hiperkarkecie
kontakt przez PUP - 2020-07-28 - Szprotawa (lubuskie)
-Prace ślusarskie, spawalnicze i monterskie przy produkcji wyrobów metalowych, -Miejsce pracy: Dzierżążno k/Morzeszczyna-Wynagrodzenie od 2500,00 zł (do uzgodnienia)-Kontakt telefoniczny: 58 536-27-78 lub mail: metrol (at) metrol.biz
Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "METROL" Barbara Bruska - 2018-03-05 - Dzierżążno (pomorskie)
Obsługa sekretariatu, prowadzenie archiwum
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Grzegorzew (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Kowala-Stępocina (mazowieckie)
udzielanie informacji klientom o formach pomocy, weryfikacja uprawnień osób ubiegających się o świadczenia, wydawanie i przyjmowanie formularzy, rejestracja korespondencji, przygotowanie akt, archiwizacja dokumentówkontakt: kierownik Działu Świadczeń Rodzinnych - p. Katarzyna Szymańska tel. 61 428-16-49
kontakt przez PUP - 2020-06-22 - Gniezno (wielkopolskie)
Pomoc w obsłudze sekretariatu, pomoc w sprawach kadrowych
Zespół Szkół w Otrębusach - 2018-08-02 - Otrębusy (mazowieckie)
Wykonywanie wszystkich czynności związanych z prowadzeniem akt spraw sądowych oraz urządzeń ewidencyjnych służących do ich rejestrowania, wykonywanie wydanych w sprawach sądowych zarządzeń, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, obsługa interesantów.
Sąd Rejonowy Gdańsk - Południe w Gdańsku - 2018-10-24 - Gdańsk (pomorskie)
zakres obowiązków wyznacza naczelnik wydziału, w którym zatrudniony będzie pracował - obsługa biurowa
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
w/g potrzeb
CHEMAR ARMATURA Sp z o.o. - 2018-04-27 - Kielce (świętokrzyskie)
wykonywanie prostych prac biurowych, tworzenie piusm, adresowanie korespondencji, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Obsługa programu TurboEwid 2000, Obsłga ksera, faksu, komputera, Przyjmowanie i wysyłanie poczty, wyszukiwanie aktów prawnych, procedury postępowania administracyjnego, pomoc przy wydawaniu decyzji, pism w sprawach prowadzonych przez wydział, przyswajanie wiedzy w zakresie zasad wdrożenia stosownych środków administracyjnych, technicznych i fizycznych w celu zabezpieczenia zasobów technicznych oraz ochrony danych osobowych przed modyfikacją, zniszczeniem, a także ich utratą.
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Naprawa i montaż bramek obrotowych, szalunków.
CartPoland - Maciej Twardowski - 2018-03-06 - Wólka Mińska (mazowieckie)
diagnostyka wad postawy ( po przeszkoleniu), zabiegi fizjoterapii i terapii funkcjonalnej
NZOPZ Krakowski Ośrodek Diagnostyki Kręgosłupa - 2016-08-19 - Kraków (małopolskie)
pomoc biurowa w Wydziale Organizacyjnym, pomoc przy rozliczaniu czasu pracy, pomoc w zakresie pomocy społecznej i ochrony zdrowia, pomoc w ewidencji szkoleń pracowników i delegacji
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Mława (mazowieckie)
prace termoizolacyjne, montaż zabudowy, obsługa podestów ruchomych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Janowiec Wielkopolski (kujawsko-pomorskie)
wyrób pieczywa, obsługa pieca
Piekarnia Szreniawa Daniel Dąbek - 2016-02-09 - Klimontów (małopolskie)
transport materiałów i towarów na budowę
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO - MOSTOWYCH Karol Cieśla - 2016-08-24 - Chybice (świętokrzyskie)
PRZEWÓZ, POMPOWANIE MIESZANKI BETONOWEJ
BETLER SP. Z O.O. - 2018-04-09 - Lipie (podkarpackie)
Kontakt ze stalymi klientami, sprzedaż aktualnych promocji
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Katowice (śląskie)
prace porządkowe wewnątrz i na zewnątrz obiektu
AJG SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Planowy ramowy zakres czynności fizjoterapeuty obejmuje realizację specjalistycznych usług opiekuńczych w postaci terapii ruchowej w dziennym domu pomocy, w tym w szczególności:1. opracowywanie planów pracy z klientem, z zakresu terapii zajęciowej z elementami działalności kulturalno-oświatowej,2. prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych,3. organizowanie w ramach terapii imprez towarzyskich, okolicznościowych, zajęć sportowych, wycieczek,4. prowadzenie treningów: samoobsługi, wykonywania prostych i złożonych czynności codziennych,5. działania na rzecz promocji zdrowego stylu życia,6. prowadzenie indywidualnych planów wsparcia klienta,7. współpraca z pracownikami Dziennego Domu Pomocy w zakresie realizacji zadań,8. współpraca z opiekunami faktycznymi/rodzinami klientów na rzecz poprawy funkcjonowania ich w środowisku,9. sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań z prowadzonej działalności do końca danego kwartału i roku kalendarzowego,10. prowadzenie dokumentacji klientów, dotyczącej realizacji usług,11. redagowanie informacji tekstowej oraz fotograficznej, dotyczącej działalności Dziennego Domu Pomocy.Wymagane dokumenty:1. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,2. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.html3. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty:1. szczegółowe CV - opatrzone własnoręcznym podpisem,2. list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem,3. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,4. kserokopie świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu) Dodatkowe dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji, prowadzonej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, realizowanej w ramach projektu pn.: Mój drugi dom - zapewnienie wsparcia dla osób niesamodzielnych w dziennych domach pomocy we Wrocławiu dofinansowanego z Funduszy Europejskich. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r."Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony ( na czas trwania projektu, tj. do dnia 31 października 2021 r.), z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.Termin i miejsce składania ofert: Dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem : "Oferta zatrudnienia - MCUS.DK.110-30/19", do dnia 31.05.2019 r. w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3, pok. 160 (Sekretariat) od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30 - 15:30 (decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu)Inne informacje: Prosimy o podanie w ofercie adresu elektronicznego (e-mail) lub numeru telefonu, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostanie przekazana kandydatom, którzy spełnili wymagania formalne (w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenie), drogą elektroniczną lub telefonicznie. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończonym naborze oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych:- Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https:/mcus.pl/bip/ogloszenia/praca.html- Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu:https://mcus.pl/praca.htmlhttps://www.wroclaw.pl/oferty-jednostek-gminy-01oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3Umowa o pracę na czas określony (na czas trwania projektu, tj. do dnia 31 października 2021 r.) z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.Praca w sytemie jednozmianowym w równoważnym systemie czasu pracy. Pełny wymiar czasu pracy.Miejsce wykonywania pracy: Dzienny Dom Pomocy nr 2 ul. Semaforowa 5, 52-115 Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71) 376 99 36, e-mail: kadry (at) mcus.pl
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu - 2019-05-15 - Wrocław (dolnośląskie)
prace biurowe, realizacja zadań należących do kompetencji samorządu województwa
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
kopertowanie i wysyłanie korespondencji i przesyłek; analiza dokumentacji (porzadkowanie, segregacja i przygotowanie do archiwizacji); odbieranie odpisów z Wydziału Ksiąg Wieczystych; kopiowanie, porzadkowanie i skanowanie dokumentów; współpraca z pozostałymi wydziałami urzędu w zakresie realizacji zadań realizowanych przez stażystę.
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Oława (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Cieplewo (pomorskie)
współpraca z nauczycielem, prace organizacyjno-porządkowe, pomoc w przygotowaniu do zajęć, prowadzenie zajęć opiekuńczych, wydawanie posiłków
Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Zarząd Oddziału Okręgowego w Elblągu - 2017-08-02 - Dobry (warmińsko-mazurskie)
Praca biurowa, pomoc przy stanowisku oświaty, obsługa punktu interesanta.
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Kobylanka (zachodniopomorskie)