POMOC ADMINISTRACYJNA Ełk oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: pełnienie funkcji pracownika ds rozliczeń , sprawozdawczości i administracji w projekcieEłckie Centrum Rewitalizacji społecznej,pomoc w prowadzeniu dokumentacji związanej z realizacją projektu,prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością, prowadzenie dkumentacji i spraw administracyjnych dotyczących projektu.
Data publikacji: 2019-05-23
Lokalizacja: Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piłsudskiego 8, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pełnienie funkcji pracownika ds rozliczeń , sprawozdawczości i administracji w projekcieEłckie Centrum Rewitalizacji społecznej,pomoc w prowadzeniu dokumentacji związanej z realizacją projektu,prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością, prowadzenie dkumentacji i spraw administracyjnych dotyczących projektu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRACYJNA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ełk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ełcki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ełk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doswiadczenie w realizacji działań/ zadań zwiazanych ze sprawozdawczością i administracją
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 8, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony BIP MOPS), kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, oswiadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralości, braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku, zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ełcki
Gmina pracodawcy: Ełk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ełk
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: opieka socjalna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 23.05.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b65a171d62d0b9927c14b37c1f9122f8
Podobne oferty pracy
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Dobromierz (dolnośląskie)
Pomoc przy rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Żary (lubuskie)
- kompetowanie dokumentacji dzieci przebywających w świetlicy;- wspołpraca z wychowawcą w zakresie prowadzenia zajęć z dziećmi według powierzonych obowiązków;- opracowanie i realizacja indywidualnych programów zajęć rozwojowych;- prowadzenie dokumentacji pracy własnej.
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Rzeszów (podkarpackie)
zapoznanie się z obsługą biura i urządzeń biurowych, spraw kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Gniezno (wielkopolskie)
obsługa świadczeń rodzinnych, z funduszu alimentacyjnego, wychowawczych
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Chodel (lubelskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Kraków (małopolskie)
prace pomocnicze w magazynie, pakowanie, komisjonowanie
kontakt przez OHP - 2017-07-25 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
przygotowywanie dań, dbałość
Max-Dom S.C. S. Ślązak J.Ślązak - 2019-03-12 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Utrzymanie i bieżące naprawy maszyn budowlanych i górniczych.
Przedsiębiorstwo Usługowo Techniczne KAMI Sp. z o.o. - 2018-04-05 - Kielce (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Siemiatycze (podlaskie)
- sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism (w tym pism urzędowych) z zastosowaniem techniki komputerowej i oprogramowania do edycji tekstu;- wykonywanie czynności kancelaryjnych, w tym przyjmowanie i znakowanie korespondencji, rozdzielanie pism itp.;- przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną i pocztą elektroniczną;- udzielanie informacji telefonicznych;
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Rakoniewice (wielkopolskie)
przyjmowanie i rejestrowanie wnisków świadczeń rodzinnych
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Tczew (pomorskie)
Pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Pieszyce (dolnośląskie)
Praca przy rozlewie i produkcji piwa, obsługa wózka widłowego
Browary Regionalne Jakubiak Sp. z o.o - 2018-01-17 - Bojanowo (wielkopolskie)
- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż- zapoznanie się z organizacją wewnętrzną UMŁ- zapoznanie się z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organizacyjną- pomoc w prowadzeniu biezących spraw wybranej komórki organizacyjnej- archiwizowanie dokumentacji wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w obsłudze klientów wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w przyjmowaniu dokumentów składanych przez klientów w wybranej komórce organizacyjnej - pomoc w czynnosciach kancelaryjnych (kopertowanie i adresowanie) wybranej komórki organizacyjnej
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Łódź (łódzkie)
Pomoc w prowadzeniu zajęć. Opieka nad dziećmi. Przygotowywanie pomocy dydaktycznych da dzieci. Pomoc w przygotowywaniu dzieci do akademii i uroczystości szkolnych.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Czernic (lubelskie)
załądunek materiału wsadowego, zalewanie form odlewniczych, obsługa pieca łukowego, obsługa żeliwiaków, wytop żeliwa i staliwa
ODLEWNIA-RAWICZ SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI UKŁADOWEJ - 2017-12-15 - Rawicz (wielkopolskie)
Nauka:- obsługi urządzeń biurowych,- obsługi kancelaryjnej pism przychodzących i wychodzących oraz korespondencji wewnętrznej,- obsługi techniczno-biurowej sekretariatu i Dyrekcji Ośrodka,- rozliczania comiesięcznej korespondencji,- współpracy i stałego kontaktu z klientami.Zapoznawanie się :- z formą udzielnia informacji i kierowania klientów do pracowników załatwiających określone sprawy.
kontakt przez PUP - 2018-04-07 - Konin (wielkopolskie)
Wykonywanie czynności kancelaryjnych, obsługa interesanta, Przygotowywanie i archiwizacja dokumentów wydziałowych, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Lubań (dolnośląskie)
obsługa bezpośrednia klienta, prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wysyłka korespondencji OPS, redagowanie pism wychodzących z Ośrodka, obsługa programów komputerowych
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Tuchów (małopolskie)
wykonywanie nadruków metodą sitodruku, przygotowanie całego procesu niezbednego przy sitodruku, wypełniania dokumentacji zgodnie z zamówieniami
VIKA ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-14 - Kleszczów (łódzkie)
- Naprawa samochodów osobowych i dostawczych oraz prace wulkanizatorskie.- Wynagrodzenie: 2600 - 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe techniczne. Mile widziane wykształcenie zawodowe lub średnie kierunkowe: Mechanik samochodowy. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku mechanika lub elektromechanika samochodów osobowych i dostawczych. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 32-255-31-55) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Mysłowicka 67, 40-474 Katowice).
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MOTO-REM BOGUMIŁA KUREK - 2019-01-11 - Katowice (śląskie)
- Więcej informacji na stronie: http://www.mops.katowice.pl- Informacja o naborze DS14001.43.2019- Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na:stanowisko obsługi POMOC ADMINISTRACYJNA DS. INFORMACJI I PRZYJMOWANIA WNIOSKÓW W DZIALE PORADNICTWA I INFORMACJIZakres zadań na stanowisku:1) przyjmowanie i rejestrowanie wniosków w zakresie świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, świadczenia wychowawczego i świadczenia z tytułu urodzenia dziecka, u którego zdiagnozowano ciężkie i nieodwracalne upośledzenie labo nieuleczalną chorobę zagrażającą życiu, które powstały w prenatalnym okresie rozwoju dziecka lub w czasie porodu2) przyjmowanie i rejestrowanie protokołów dotyczących zmiany sytuacji finansowej i rodzinnej klientów Ośrodka, mającej wpływ na zmiany decyzji administracyjnych,3) przygotowywanie wezwań do klientów,4) przyjmowanie i rejestrowanie protokołów zmiany formy wypłaty świadczeń,5) udzielanie informacji klientom Ośrodka w zakresie świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, świadczenia wychowawczego, świadczenia z tytułu urodzenia dziecka, u którego zdiagnozowano ciężkie i nieodwracalne upośledzenie labo nieuleczalną chorobę zagrażającą życiu, które powstały w prenatalnym okresie rozwoju dziecka lub w czasie porodu6) dostęp do dziedzinowych programów komputerowych7) prowadzenie monitoringu8) doręczanie decyzji w sprawach świadczeń 9) weryfikacja danych osobowych i systemowych w systemie teleinformatycznym oraz przygotowywanie korespondencji.10) porządkowanie dokumentacji, kompletowanie teczek, składanie i wydawanie druków wniosków.-Wynagrodzenie: 2350-2450 zł brutto+ dodatek stażowy od 5 % do 20%. Praca na umowę o pracę na czas określony od 19 czerwca do 30 września 2019 r., z możliwością przedłużenia o jeden miesiąc. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1) wykształcenie: średnie lub wyższe, 2) posiadanie obywatelstwa polskiego,3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4) znajomość przepisów ustawy i rozporządzeń o świadczeniach rodzinnych,5) znajomość przepisów ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,6) znajomość przepisów ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz rozporządzenia w sprawie sposobu i trybu postępowania w sprawach o świadczenia wychowawcze 7) znajomość przepisów ustawy i rozporządzeń o pomocy osobom uprawnionym do alimentów8) znajomość przepisów ustawy Za życiem9) umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna),10) komunikatywność,11) opanowanie,12) samodzielność,13) dyspozycyjność14) mobilność,15) umiejętność dobrej organizacji pracy,16) umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu,17) umiejętności związane ze sprawną obsługą trudnego klienta.Wymagania dodatkowe-pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:1) co najmniej półroczny staż, pracy przy obsłudze klienta lub w instytucjach/jednostkach/ komórkach pomocy społecznej w tematyce świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego lub dodatków mieszkaniowych, energetycznych lub związany z pracą socjalną,2) znajomość obsługi programów specjalistycznych: Pomost Sygnity, Sygnity- Świadczenia Rodzinne, PROTON3) znajomość przepisów KPA
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2019-04-15 - Katowice (śląskie)
Załadunek, podczepianie pojemników z nieczystościami, wstępna segregacja surowców wtórnych.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-27 - Kalisz (wielkopolskie)
Transport materiałów sypkich na terenie województwa śląskiego.
Stolarski Tomasz FHU JAŚ - 2017-01-04 - Godów (śląskie)
Zapoznanie się z Regulaminem pracy, RegulaminenOrganizacyjnym i innymi aktami prawnymi związanymi z realizacja zadań przez gminę, poznanie zasad obiegu dokumentów i korespondencji, obsługa podstawowych urządzeń biurowych, zapoznanie sie z zakresem zadań i kompetencji Wydziału inwestycji, ochrony środowiska i gospodarki lokalami, aktualizacja bazy danych w zakresie gospodarki odpadami, prowadzenie publicznego wykazu danych o środowisku, rejestrowanie kart zgonu i zleceń opłaty cmentarnej
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wojkowice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Gródek (podlaskie)
Przeprowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych bhp dla pracowników sieci
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
i PPOŻ
Udział w opracowywaniu i aktualizowaniu wewnętrznych zarządzeń i regulaminów w zakresie BHP i p. poż.
Udział w pracach zespołu powypadkowego, badającego przyczyny i okoliczności zaistniałych zdarzeń wypadkowych.
Media Expert - 2016-11-30 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
-
Zakład Usług Komunalnych w Gryficach - 2018-01-12 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Praca blacharsko-dekarskie. Praca na terenie Polski
SYSTEM-DACH JAKÓBCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-22 - Tymowa (małopolskie)