POMOC ADMINISTRACYJNA Darłowo oferta pracy Przedszkole Nr 2 im.Janiny Porazińskiej w Darłowie
Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNA
Wynagrodzenie: od 1 200 PLN
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Data publikacji: 2018-09-24
Lokalizacja: Darłowo (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Przedszkole Nr 2 im.Janiny Porazińskiej w Darłowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kr. Jadwigi 3, 76-150 Darłowo, powiat: sławieński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRACYJNA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Darłowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sławieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Darłowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy:
Przedszkole Nr 2 im.Janiny Porazińskiej w Darłowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie
Adres pracodawcy:
Kr. Jadwigi 3, 76-150 Darłowo, powiat: sławieński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv/skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: sławieński
Gmina pracodawcy: Darłowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Darłowo
Ulica pracodawcy: Kr. Jadwigi
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 24.09.2018
Oferta pracy ważna do: 23.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca biurowa na stanowisku pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Drzewica (łódzkie)
Sprzedawca - oferta w ramach prac interwencyjnych z środków algorytmu.Sklep sieci Żabka na ulicy Lwowskiej. Praca w systemie zmianowym w godz. 6:00-23:00.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
Praca biurowa, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie prac dekarsko-blacharskich, krycie dachów oraz ich naprawa i konserwacja. Montaż papy termozgrzewalnej, obróbki blacharskie i orynnowanie. Praca na wysokości pow. 3 m.
"Zakład Ciesielsko-Dekarski" Paweł Kamiński - 2016-05-16 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Sulechów (małopolskie)
Obsługa wózka wiłdowego, przygotowanie towaru, dostawy do klientów.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Węgrzce (małopolskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Jarosław (podkarpackie)
Bieżąca kontrola jakości wyrobów i półproduktów w trakcie procesów produkcji i montażu,kontrola jakości dostaw,prowadzenie i analiza badań jakościowych,sporządzanie raportów kontrolnych i świadectw jakości,nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym.
CARFI POLSKA Sp. z o. o. - 2016-06-07 - Siedlce (mazowieckie)
Prace porządkowe w Urzędzie Miejskim w Nasielsku
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Nasielsk (mazowieckie)
- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż- zapoznanie się z organizacją wewnętrzną UMŁzapoznanie się z z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organizacyjną- pomoc w prowadzeniu bieżących spraw wybranej komórki organizacyjnej- archiwizowanie dokumentacji wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w obsłudze klientów wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w przyjmowaniu dokumentów składanych przez klientów w wybranej komórce organizacyjnej- pomoc w czynnościach kancelaryjnych (kopertowanie i adresowanie) wybranej komórki organizacyjnej
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Łódź (łódzkie)
Obsługa komputera; obsługa kserokopiarki; rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących w dzienniku korespondencyjnym całego działu; nadawanie numerów z dziennika korespondencyjnego pismom wychodzącym; wypisywanie kopert i potwierdzeń odbioru do pism wychodzących.
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Czeladź (śląskie)
wykonywanie prac porządkowych, konserwatorskich, drobnych napraw gospodarczych
Miejskie Centrum Interwencji Kryzysowej w Poznaniu - 2017-03-06 - Poznań (wielkopolskie)
zaopatrywanie gospodarstw rolnych w artukuły do produkcji mlaka, utzymanie kontaktów z obecnymi i pozyskiwania nowych klientów
Agro Serwis Stanisław Pietrzak - 2015-12-09 - Swędów (łódzkie)
Zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Byczyna (opolskie)
komplementacja, pakowanie i terminowe wysyłanie zamówień zgodnie z planem wysyłek, wystawianie dokumentów wysyłkowych i sprzedażowych
LennyLamb sp. z o.o. sp.k. - 2017-11-07 - Kłudzice (łódzkie)
Kelner
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
- Dostarczenie pociętych bloków do krajalni;- Transport bloków między magazynami;- Załadunek i rozładunek aut dostawczych.Wysokość wynagrodzenia 2.150,00 zł brutto (+ do 20 % premia).Pracodawca zapewnia darmowy dojazd z Wołowa, Brzegu Dolnego, Lubiąża i okolic.
AGENCJA ZATRUDNIENIA KS SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Pogalewo Wielkie (dolnośląskie)
Wykonywanie pomocniczych robót budowlanych.
R-BUD Spółka z o.o. - 2017-05-04 - Chojnice (pomorskie)
ochrona stałego obiektu w Brodnicy
AROKA Sp. z o.o. - 2017-03-31 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
transport materiałów sypkich, towarów Polska-Ukraina
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Sandomierz (świętokrzyskie)
praca przy układaniu zew.sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnych
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA INŻYNIERYJNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca biurowa, obsługa klientów ŁCI
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Łosice (mazowieckie)
Bezpośrednia obsługa klienta zgodna ze standardami firmy, pomoc przy wyborze produktu. Układanie towaru na półkach w sklepie oraz w magazynie. Przyjmowanie i sprawdzanie dostaw towaru.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Legionowo (mazowieckie)
pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Wojewodzin (podlaskie)
obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stoiska mięsno-wędliniarskiego, obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy, praca w Bełchatowie
DINO POLSKA S.A. - 2016-11-17 - Bełchatów (łódzkie)
Pełnienie obowiązków księgowych, w tym: dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; gromadzenie umów, decyzji i innych postanowień, które będą realizowane i spowodują konieczność dokonania wydatków budżetowych; weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem poprawności ich ujęcia wynikającego z klasyfikacji budżetowej. Kompleksowa obsługa finansowa Projektów finansowanych ze środków Komisji Europejskiej w ramach Komponentu finansowego LIFE+: Projekt LIFE+ nr LIFE11 NAT/PL/432 pn. Ochrona cennych przyrodniczo siedlisk nieleśnych, charakterystycznych dla obszaru Parku Krajobrazowego Orlich Gniazd oraz Projekt LIFE+ nr LIFE12 NAT/PL/000081 pn. Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych (m.in. prowadzenie analityki wydatkowanych środków wg kategorii kosztów, źródeł finansowania oraz paragrafów budżetowych, weryfikacja uruchamianych zadań pod względem zgodności z planem finansowym Projektów, sprawdzanie zgodności podpisywanych umów z planem finansowym Projektów, prowadzenie rejestru umów, opisywanie list plac, wyliczanie kosztów kwalifikowalnych kosztów osobowych w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających zaksięgowanie wydatków ponoszonych w ramach Projektów w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających przeksięgowanie wydatków ponoszonych z tytułu wypłaty wynagrodzeń pomiędzy źródłami finansowania; zapotrzebowanie środków potrzebnych do realizacji Projektów w poszczególnych miesiącach). Bieżąca znajomość przepisów prawa; dbałość o powierzone mienie; przestrzeganie przepisów ppoż. i warunków pracy obowiązujących w Biurze Zespołu Parków (w tym warunków BHP) oraz przestrzeganie regulaminów wewnętrznych Zespołu i dyscypliny pracy; prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy towarów i usług zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z realizacja działań wynikających z zakresu obowiązków, również poza terenem Zespołu
Zespół Parków Kraj. Woj. Śląskiego - 2016-06-15 - Będzin (śląskie)
prace administracyjno - biurowe z zakresu ochrony środowiska; pomoc w dziale kadr i księgowości
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż- zapoznanie się z organizacją wewnętrzną UMŁzapoznanie się z z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organizacyjną- pomoc w prowadzeniu bieżących spraw wybranej komórki organizacyjnej- archiwizowanie dokumentacji wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w obsłudze klientów wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w przyjmowaniu dokumentów składanych przez klientów w wybranej komórce organizacyjnej- pomoc w czynnościach kancelaryjnych (kopertowanie i adresowanie) wybranej komórki organizacyjnej
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie sekretariatu
TENNIS CLUB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Piekary Śląskie (śląskie)
zgodnie z regulaminem zakładu pracy. miejsce wykonywania pracy: woj. zachodniopomorskie
Rzemieślniczy Zakład Ogólnobudowlany H. Szechlicki - 2017-08-24 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)