PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO W KANCELARII OGÓLNEJ URZĘDU Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka

Stanowisko: PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO W KANCELARII OGÓLNEJ URZĘDU

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) odbieranie korespondencji Urzędu z placówki pocztowej, wprowadzanie korespondencji do systemu Mdok i rozdysponowywanie jej zgodnie z właściwością merytoryczną;2) przyjmowanie i ekspedycja korespondencji do wysłania w postaci przesyłek pocztowych i kurierskich;3) przyjmowanie i nadawanie faxów;4) rozdzielanie czasopism, dzienników urzędowych oraz pozostałej korespondencji niepodlegającej rejestracji dla poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu;5) kontrola ilościowa i wartościowa w zakresie wysyłki korespondencji (potwierdzanie zgodności otrzymywanych faktur z urzędu pocztowego );6) współpraca z Zespołem Systemów Zarządzania podczas przygotowywania postępowania w zakresie świadczenia usług pocztowych i kurierskich dla Urzędu;

Data publikacji: 2019-06-13

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) odbieranie korespondencji Urzędu z placówki pocztowej, wprowadzanie korespondencji do systemu Mdok i rozdysponowywanie jej zgodnie z właściwością merytoryczną;2) przyjmowanie i ekspedycja korespondencji do wysłania w postaci przesyłek pocztowych i kurierskich;3) przyjmowanie i nadawanie faxów;4) rozdzielanie czasopism, dzienników urzędowych oraz pozostałej korespondencji niepodlegającej rejestracji dla poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu;5) kontrola ilościowa i wartościowa w zakresie wysyłki korespondencji (potwierdzanie zgodności otrzymywanych faktur z urzędu pocztowego );6) współpraca z Zespołem Systemów Zarządzania podczas przygotowywania postępowania w zakresie świadczenia usług pocztowych i kurierskich dla Urzędu;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.Miejsce pracy w budynku z podjazdem dla niepełnosprawnych, stanowisko pracy na parterze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, drzwi do pomieszczeń umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku na parterze znajduje się toaleta spełniająca warunki dla osób niepełnosprawnych.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO W KANCELARII OGÓLNEJ URZĘDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506).II. znajomość rozporządzenia:- Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 Nr 14 poz. 67 ze zm.)

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz.1260 ze zm.) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 24 czerwca 2019 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.ul. Miodowa 8.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 13.06.2019

Oferta pracy ważna do: 24.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?17e5cb9f6b72a90fc05ddff4d6addc0a

Podobne oferty pracy

PILARZ - od 13 PLN

pomoc przy obsłudze traka i przecieraniu drzewa
DREW-TAR Anna Połeć - 2017-03-01 - Tadeuszów (świętokrzyskie)

PRACOWNIK DO LABORATORIUM - 8 - 10 PLN

praca w laboratorium, ogrodzie ziołowym
Apiherba dr Edward Kałużny - 2016-06-20 - Witosław (wielkopolskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 1 750 PLN

naprawa pojazdów
MARIUSZ MIKOŁAJCZYK KLI-MAR - 2015-11-13 - Szymanowo (wielkopolskie)

OBSŁUGA KLIENTA W SKLEPIE (SKLEP ŻABKA) - od 13 PLN

- Sprzedaż art. spożywczych i alkoholowych w sklepie ŻABKA.- Wynagrodzenie: 13,00 zł/brutto. Praca na umowę zlecenie- Zlecenie w godzinach: 6:00-14:30, 14:30-23:00 w soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w handlu, ale niekoniecznie -> zleceniodawca zapewnia przyuczenie. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) lub gotowość do jej wyrobienia ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę). Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (12:00-20:00) (Tel. 662-115-353) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Hetmańska 18, 40-560 Katowic).
PHU "MARGO" Małgorzata Gwadera - 2017-09-19 - Katowice (śląskie)

PAKOWACZ RĘCZNY - od 2 100 PLN

kompletowanie i pakowanie poszczególnych elementów łóżek, dostarczanie na stanowisko pracy elementów do obróbki
Zakład Stolarski MEBLESO Magdalena Suder Skoczów - 2017-12-22 - Skoczów (śląskie)

SPAWACZ- ŚLUSARZ - od 3 491 PLN

Przygotowywanie materiału do spawania. Spawanie metoda MIG-MAG konstrukcji stalowych (balustrady, ławki, konstrukcje maszyn). Praca w godz. 7.00-15.00
KJ Stal Konrad Janiak - 2017-10-31 - Łuków (lubelskie)

MAGAZYNIER - od 2 860 PLN

załadunek i wyładunek towaru, możliwośc przyuczenia i zrobienia kursu na wóki widłowe w zakaładzie pracy
GORGIEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-28 - Karpicko (wielkopolskie)

ZBROJARZ - od 2 600 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 3 000 - 5 000 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, praca w programie Office tworzenie ofert,
PRO AUTOMATIC. Sp.z.o.o. - 2016-12-08 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 200 PLN

Pomoc w przyrządzaniu wszelkiego rodzaju potraw kuchni arabskiej według tradycyjnych receptur. Przestrzeganie przepisów bhp obowiązujących w gastronomii, dbanie o czystość na stanowisku pracy. Praca wg grafika - 2 zmiany w godzinach działania lokalu: 8-24.
EKRAM Kamel Zenai - 2017-12-07 - Wyszków (mazowieckie)

BRYGADZISTKA - od 2 000 PLN

Szykowanie, rozdawanie produkcji, kontrola jakości.
Zakład Produkcji Odzieży AMPEX Artur Błasiak - 2017-06-16 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

układanie towaru na półki, sprzątanie magazynu, sprzedaż towaru
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Istebna (śląskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

OPERATOR LAKIERNI - od 2 100 PLN

Obs ługa linii lakierniczej KTL
AMVIAN AUTOMATIVE (POLAND) - 2016-08-25 - Grójec (mazowieckie)

DEKARZ/CIEŚLA/STOLARZ - 2 500 - 3 500 PLN

Montaż konstrukcji drewnianych, pokrycia dachowe
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Zgierz (łódzkie)

RATOWNIK WODNY - 2 150 - 2 400 PLN

Opieka nad osobami korzystającymi z pływalni
"WODNIK" Pływalnia Miejska w Bielsku Podlaskim - 2017-04-25 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - do 2 500 PLN

UPRAWIANIE ZIEMI ROLNEJ,CAŁOKSZTAŁT ZABIEGÓW WYKONYWANYCH NARZĘDZIAMI I MASZYNAMI UPRAWOWYMI , UZYSKIWANIE PRODUKTÓW ROŚLINNYCH,NAWOŻENIE, NAWADNIANIE I INNE CZYNNOŚCI ROLNICZE WYKONYWANE W ZALEŻNOŚCI OD SEZONOWOŚCI WYKONYWANYCH PRAC ZASTĘPOWANIE UNNYCH PRACOWNIKÓW I INNE W ZALEŻNOŚCI OD POTRZEB PRACODAWCY.OBSŁUGA ZARÓWNO PROSTYCH NARZĘDZI I UMIEJĘTNOŚCI WIEDZOWYCH CO DO NP.STOSOWANIA OPRYSKÓW NP.RANDAPU,PRZYCINANIE DRZEW I ICH ODPOWIEDNIEJ PORY ROKU JAK I WSZYSTKICH ZADAŃ I ZAJĘĆ CYKLICZNYCH , W KTÓRYCH NIEKONIECZNIE WIEDZA ZDOBYTA W SZKOLE , A UMIEJĘTNOŚĆ OPARTA NA ODPOWIEDNIEJ PRAKTYCE , POZWOLI W PEŁNI I ODPOWIEDNIO WYKONYWAĆ OBOWIĄZKI Z ZAKRESU OBOWIĄZKÓW.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Skierniewice (łódzkie)

LEKARZ WETERYNARII - od 2 000 PLN

Praca z dużymi zwierzętami- bydłem.
Firma Handlowo Usługowa OGAR Waszut Robert - 2017-10-12 - Międzyświeć (śląskie)

REFERENT DS ADMINISTRACJI - 1 017,4 PLN

przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłaszanych przez mieszkańców usterek, wprowadzenie danych do komputera,redagowanie pism do mieszkańców,sprawdzanie realizacji zgłaszanych usterek,porządkowanie dokumentacji,ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przygotowanie korespondencji wychądzącej
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OCHRONY PRZYRODY, LEŚNICTWA I ŁOWIECTWA - od 2 250 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)współpraca z wieloosobowym stanowiskiem ds. zieleni miejskiej między innymi w zakresie urządzania i kształtowania terenów zieleni miejskiej, w tym wykonywanie wycen brakarskich usuwanych drzew (wycena wartości pozyskanego drewna);2)przygotowywanie projektów zezwoleń i przyjmowanie zgłoszeń na usuwanie drzew i krzewów z terenu nieruchomości;3)przygotowywanie projektów zezwoleń na posiadanie i hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych i ich mieszańców;4)opiniowanie rocznych planów łowieckich;5)czynności związane z wydzierżawianiem obwodów łowieckich polnych;6)czynności związane z ustalaniem wysokości czynszu dzierżawnego i udziałem w kosztach ochrony lasu przed zwierzyną w przypadku nieusprawiedliwionego niezrealizowania rocznego planu łowieckiego i rozliczaniem otrzymanego czynszu dzierżawnego między nadleśnictwami i gminami;7)zabezpieczanie lasów i zadrzewień komunalnych przed zanieczyszczeniem i pożarami oraz realizacja obowiązku trwałego utrzymywania lasów komunalnych i zapewnienia ciągłości ich użytkowania na zasadach określonych w ustawie o lasach;8)sprawowanie nadzoru nad gospodarką leśną w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa;9)przygotowywanie projektów decyzji zadań właścicieli lasów, w przypadku niewykonania obowiązków powszechnej ochrony lasów, w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa;10)ocena udatności upraw leśnych;11)cechowanie drewna pozyskanego w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa;12)zlecanie sporządzenia i zatwierdzanie uproszczonych planów urządzenia i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, w tym lasów komunalnych;13)przygotowywanie projektów decyzji określających zadania z zakresu gospodarki leśnej dla lasów rozdrobnionych o powierzchni do 10 ha, niestanowiących własności Skarbu Państwa, na podstawie inwentaryzacyjnej stanu lasu;14)przygotowywanie projektów decyzji na pozyskanie drewna w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa, niezgodnie z uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją określającą zadania z zakresu gospodarki leśnej dla lasów rozdrobnionych o powierzchni do 10 ha, niestanowiących własności Skarbu Państwa;15)przygotowywanie projektów nakazywania wykonywania obowiązków określonych w art. 13 ustawy o lasach albo zadań zawartych w uproszczonym planie urządzenia lasu lub decyzji określającej zadania z zakresu gospodarki leśnej dla lasów rozdrobnionych o powierzchni do 10 ha, niestanowiących własności Skarbu Państwa;16)przygotowywanie zaświadczeń czy dana nieruchomość objęta jest uproszczonym planem urządzenia lasu lub inwentaryzacją stanu lasu;17)opracowywanie planów rzeczowo - finansowych rocznych i wieloletnich w zakresie konserwacji i rozwoju lasów stanowiących własność komunalną;18)protokolarne przejęcia we władanie nieruchomości niezabudowanych będących w posiadaniu Miasta bądź przez niego nabytych w zakresie utrzymania lasów komunalnych na terenie miasta Płocka;19)prowadzenie spraw związanych z czasowym zajęciem przejętych we władanie lasów komunalnych;20)współpraca z instytucjami i organizacjami w zakresie utrzymania i rozwoju terenów lasów komunalnych na terenie miasta Płocka;21)opiniowanie i uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy, celu publicznego, projektów budowlanych oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, w tym komunalnych oraz planów zalesiania w zakresie zakładania i modernizacji lasów komunalnych;22)wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących roboty na terenach lasów komunalnych;23)podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków zewnętrznych w zakresie utrzymania i kształtowania terenów lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa.
Urząd Miasta Płocka - 2019-03-06 - Płock (mazowieckie)

PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI PROGRAMÓW I EDUKACJI EKOLOGICZNEJ W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA - od 1 850 PLN

1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ochrona środowiska, inżynieria środowiska, biologiab)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)rok stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,b)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy Prawo ochrony środowiska, II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 60%2)praca w terenie 40%3)pełny wymiar czasu pracy.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2015 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Prowadzenie dofinansowywania zadań polegających na modernizacji źródeł ciepła eksploatowanych przez mieszkańców Miasta2.Prowadzenie dofinansowywania zadań gwarantujących wykorzystanie energii odnawialnej na terenie Miasta3.Bieżące dostosowywanie zasad finansowania do potrzeb mieszkańców i możliwości budżetu pochodzącego z opłat i kar za gospodarcze korzystanie ze środowiska4.Egzekucja obowiązków wynikających z wydanych decyzji z zakresu zieleni ( nasadzenia, opłaty), także we współpracy z Wydziałem Finansowym5.Przygotowywanie zasad i prowadzenie konkursów o tematyce ekologicznej6.Nadzór nad programami ekologicznymi realizowanymi przez inne podmioty i ich finansowe wspieranie7.Przygotowywanie i nadzorowanie akcji i świąt ekologicznych8.Przygotowywanie i wydawanie materiałów edukacyjnych (ulotki, ogłoszenia ,spoty, filmy, foldery książki)
Urząd Miasta Racibórz - 2016-01-12 - Racibórz (śląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

praca w Komendzie Policji w Sycowie,prace konserwacyjne, prace porzadkowe, utrzymanie samochodów w sprawności technicznej, prowadzenie dokumentacji w zakresie rozliczania samochodów, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, wykształcenie średnie , znajomość obsługi komputera. Praca w Komisariacie Policji w Sycowie .
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W OLEŚNICY - 2015-12-17 - Syców (dolnośląskie)

OPERATOR MASZYN DO CIĘCIA BLACHY I PRODUKCJI PROFILI - od 3 500 PLN

operator maszyn do cięcia blachy i produkcji profili
MAXSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)

SPECJALISTA DS.PŁAC - od 1 720 PLN

-sporządzanie list płac,-rozliczanie ZUS i US,PFRON,-wystawianie różnorodnych druków i zaświadczeń dot.zatrudnienia i wynagradzania pracowników,-przygotowywanie danych do sprawozdań GUS,-przygotowywanie danych do arkusza organizcji,SIO,planów finansowych itp.-inne czynności zlecone przez Dyrektora
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Olsztynie - 2017-03-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

PODINSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI PROJEKTOWEJ - od 3 600 PLN

częściowe przygotowanie wniosków o płatność w części finansowej, nadzór nad finansami projektu realizowanego zadania, przygotowanie planu wydatków projektu pod kątem wprowadzania środków budżetu do projektu, obsługa księgowa, w tym rozliczanie finansowe projektu, rozliczanie dotacji-bilans, monitoring oraz postęp finansowy projektu, naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS, podatków, przelewy na konta, współpraca z koordynatorem projektu i innymi pracownikami zaangażowanymi w realizację projektu. Umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30; Szczegóły oferty oraz wymagane dokumenty na stronie: www.bip.um.ustka.pl
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustce - 2019-04-15 - Ustka (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 100 PLN

zawieranie transakcji sprzedaży, obsługa wietnamskich kontrhentów, współpraca w przygotowywaniu ofert sprzedaży, sporządzanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - od 13 PLN

do uzgodnienia z pracodawcą
Marzena Beata Gibuła-Knapik - 2016-12-29 - Rzeszów (podkarpackie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - 2 100 - 2 200 PLN

prowadzenie zajęć w grupie przedszkolnej i realizowaniepodstawy programowej i pomoc w prowadzeniu zajęć i organizowanie czasu wolnego dzieci.
"Mistrzowie zabawy" Kazimierz Popiel - 2018-08-31 - Wolbrom (małopolskie)


Wybierz powiat