PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ZIELENI MIEJSKIEJ Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Stanowisko: PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ZIELENI MIEJSKIEJ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) realizacja i współdziałanie w realizacji zadań własnych Miasta związanych z zaspokajaniem zbiorowych potrzeb wspólnoty, w szczególności z zakresu zieleni gminnej i zadrzewień w Rejonie II (m.in. Osiedla Góry, Ciechomice, Radziwie);2) realizacja zadań Miasta w zakresie konserwacji zasobów zieleni miejskiej w Rejonie II (z wyłączeniem koszenia i grabienia trawników, poza skwerami i parkami) na terenach będących własnością Miasta, obejmujących: pasy drogowe ulic, tereny o charakterze wypoczynkowo rekreacyjnym tj. parki, place, zieleńce oraz tereny nie przekazane w zarząd innym jednostkom organizacyjnym tj. :- zabiegi pielęgnacyjne w drzewostanie, wycinka i chirurgia drzew na terenach Miasta i Skarbu Państwa poza pasami drogowymi, nasadzenia uzupełniające drzew na terenach miejskich i Skarbu Państwa poza pasami drogowymi ulic,- zabiegi pielęgnacyjne roślin ozdobnych,- nasadzenia kwiatów jednorocznych,- zabiegi pielęgnacyjne i nasadzenia krzewów w pasach drogowych,- prowadzenie spraw związanych z walką ze szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem na terenach będących własnością Gminy i Skarbu Państwa,- utrzymanie i konserwacja terenów stanowiących własność Miasta i Skarbu Państwa wchodzących w skład Zespołu Przyrodniczo - Krajobrazowego jaru rzeki Brzeźnicy,- opracowywanie planów rzeczowo - finansowych rocznych i wieloletnich w zakresie konserwacji i rozwoju gminnych zasobów zieleni miejskiej;3) opracowywanie dokumentacji projektowo kosztorysowej itp. dla zadań realizowanych w ramach bieżącego utrzymania zieleni przez Wydział w Rejonie II;4) opiniowanie i uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy, celu publicznego, projektów budowlanych oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie zieleni oraz projektów w zakresie zakładania i modernizacji terenów zieleni miejskiej w Rejonie II,5) prowadzenie ewidencji i aktualizacja stanu zasobów zieleni miejskiej i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Geodezji;6) protokolarne przejęcia we władanie nieruchomości niezabudowanych będących w posiadaniu Miasta bądź przez niego nabytych oraz Skarbu Państwa w zakresie utrzymania zieleni we współpracy z Referatem Spraw Komunalnych (Rejon II);7) prowadzenie spraw związanych z czasowym zajęciem przejętych we władanie terenów zieleni miejskiej, współdziałanie w tym zakresie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu (Rejon II);8) współpraca z instytucjami i organizacjami pozarządowymi w zakresie utrzymania i rozwoju terenów zieleni;9) wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących roboty na terenach zieleni w Rejonie II;10) podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków zewnętrznych w zakresie utrzymania i kształtowania terenów zieleni na terenach gminnych i skarbu państwa w granicach Miasta;11) współpraca ze stanowiskiem ds. administracyjnych i informacji o środowisku w zakresie aktualizacji listy spraw załatwianych w Zespole Zieleni Miejskiej, Ochrony Przyrody, Leśnictwa i Łowiectwa, umieszczanych w BIP;12) udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie, przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej i o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego oraz skargi, wnioski i petycje;13) współdziałanie z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych w zakresie nadzwyczajnych zagrożeń, spraw obronnych i obrony cywilnej;14) współpraca z Referatem Gospodarowania Odpadami i Referatem Spraw Komunalnych przy opracowywaniu zasad utrzymania porządku i czystości regulaminu na terenie Gminy Miasto Płock;15) obsługa zgłoszeń interwencyjnych LocalSpot.
Data publikacji: 2019-09-12
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) realizacja i współdziałanie w realizacji zadań własnych Miasta związanych z zaspokajaniem zbiorowych potrzeb wspólnoty, w szczególności z zakresu zieleni gminnej i zadrzewień w Rejonie II (m.in. Osiedla Góry, Ciechomice, Radziwie);2) realizacja zadań Miasta w zakresie konserwacji zasobów zieleni miejskiej w Rejonie II (z wyłączeniem koszenia i grabienia trawników, poza skwerami i parkami) na terenach będących własnością Miasta, obejmujących: pasy drogowe ulic, tereny o charakterze wypoczynkowo rekreacyjnym tj. parki, place, zieleńce oraz tereny nie przekazane w zarząd innym jednostkom organizacyjnym tj. :- zabiegi pielęgnacyjne w drzewostanie, wycinka i chirurgia drzew na terenach Miasta i Skarbu Państwa poza pasami drogowymi, nasadzenia uzupełniające drzew na terenach miejskich i Skarbu Państwa poza pasami drogowymi ulic,- zabiegi pielęgnacyjne roślin ozdobnych,- nasadzenia kwiatów jednorocznych,- zabiegi pielęgnacyjne i nasadzenia krzewów w pasach drogowych,- prowadzenie spraw związanych z walką ze szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem na terenach będących własnością Gminy i Skarbu Państwa,- utrzymanie i konserwacja terenów stanowiących własność Miasta i Skarbu Państwa wchodzących w skład Zespołu Przyrodniczo - Krajobrazowego jaru rzeki Brzeźnicy,- opracowywanie planów rzeczowo - finansowych rocznych i wieloletnich w zakresie konserwacji i rozwoju gminnych zasobów zieleni miejskiej;3) opracowywanie dokumentacji projektowo kosztorysowej itp. dla zadań realizowanych w ramach bieżącego utrzymania zieleni przez Wydział w Rejonie II;4) opiniowanie i uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy, celu publicznego, projektów budowlanych oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie zieleni oraz projektów w zakresie zakładania i modernizacji terenów zieleni miejskiej w Rejonie II,5) prowadzenie ewidencji i aktualizacja stanu zasobów zieleni miejskiej i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Geodezji;6) protokolarne przejęcia we władanie nieruchomości niezabudowanych będących w posiadaniu Miasta bądź przez niego nabytych oraz Skarbu Państwa w zakresie utrzymania zieleni we współpracy z Referatem Spraw Komunalnych (Rejon II);7) prowadzenie spraw związanych z czasowym zajęciem przejętych we władanie terenów zieleni miejskiej, współdziałanie w tym zakresie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu (Rejon II);8) współpraca z instytucjami i organizacjami pozarządowymi w zakresie utrzymania i rozwoju terenów zieleni;9) wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących roboty na terenach zieleni w Rejonie II;10) podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków zewnętrznych w zakresie utrzymania i kształtowania terenów zieleni na terenach gminnych i skarbu państwa w granicach Miasta;11) współpraca ze stanowiskiem ds. administracyjnych i informacji o środowisku w zakresie aktualizacji listy spraw załatwianych w Zespole Zieleni Miejskiej, Ochrony Przyrody, Leśnictwa i Łowiectwa, umieszczanych w BIP;12) udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie, przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej i o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego oraz skargi, wnioski i petycje;13) współdziałanie z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych w zakresie nadzwyczajnych zagrożeń, spraw obronnych i obrony cywilnej;14) współpraca z Referatem Gospodarowania Odpadami i Referatem Spraw Komunalnych przy opracowywaniu zasad utrzymania porządku i czystości regulaminu na terenie Gminy Miasto Płock;15) obsługa zgłoszeń interwencyjnych LocalSpot.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1 i w terenie. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.Miejsce pracy w budynku bez podjazdu dla niepełnosprawnych, stanowisko pracy na II piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim, ponadto w ciągach komunikacyjnych znajdują się schody. W budynku na II piętrze znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ZIELENI MIEJSKIEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik ogrodnik*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia w zakresie kształtowania terenów zieleni, ogrodnictwa, biologii lub rolnictwa lub średnie w zakresie ogrodnictwa;6. staż pracy co najmniej 3 lata w przypadku wykształcenia średniego.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.);- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.);- z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 ze zm.);- z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2018 r. poz. 1614 ze zm.);- z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2018 r. poz. 2129 ze zm.);- z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1161);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.);- z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r. poz. 1396 ze zm.);- z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.)
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4. dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) w przypadku wykształcenia średniego - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany);5. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)- poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 23 września 2019 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.ul. Miodowa 8.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik ogrodnik*
Data dodania oferty pracy: 12.09.2019
Oferta pracy ważna do: 23.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6d0c757b18ad5d7498c326c3bf28fb0f
Podobne oferty pracy
Sprzedaż ubrań, obsługa kasy fiskalnej, obsługa terminalu, układanie, porządkowanie, wiedza towarowa, przyjmowanie towaru, doradzanie klientom.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
OBSLUGA MASZYN PRODUKCYJNYCH
CER-TECH PLUS Sp. z o.o. - 2018-11-02 - Kozenin (łódzkie)
-
"VENUS" SPÓŁKA Z O. O. - 2017-03-02 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
praca biurowa związana z księgowością
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pomoc w montażu i podłączanie elementów
EURO-INWEST PROJEKT Grzegorz Engler - 2016-03-09 - Ruda Śląska (śląskie)
Załadowanie i rozładowanie materiałów budowlanych na budowie
Tomir Irina Swiglo-Ochnio - 2019-08-29 - Częstochowa (śląskie)
Zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Sprzątanie gabinetów lekarskich.
PROCLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-12 - Gdańsk (pomorskie)
SPRZEDAŻ, ARTYKUŁÓW ROWEROWYCH, SPORTOWYCH, DBANIE O CZYSTOŚĆ, WYSTAWIANIE FAKTUR, PRZYJMOWANIE TOWARU, INWENTARYZACJA.
NOWOCZESNE SALONY ROWEROWE DANIEL SZCZEPANIAK - 2017-01-27 - Polkowice (dolnośląskie)
Praca na stanowisku nauczyciela - praca z dziećmi
Przedszkole Samorządowe w Mikołajkach Pomorskich - 2016-05-23 - Mikołajki Pomorskie (pomorskie)
Produkcja pieczywa tradycyjnego (chleb, bułki).
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W BOCHNI - 2017-04-21 - Bochnia (małopolskie)
pomoc przy obsłudze maszyn biorących udział w produkcji tj. ważenie, pakowanie, streczowanie, rozładunki
GERDA-PLAST Sp. z o.o.Warszawa, Zakład w Morągu - 2016-07-19 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
obsługa pneumatycznego systemu osuszania wyposażonego w sądy ssące do wyszystkich rodzajów olejów i płynów. Obsługa urządzenia dezaktywującego poduszki bezpieczeństwa i napiniacze pasów.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Przemyśl (podkarpackie)
1. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych tj. w szczególności współpraca z Referatem Zamówiń Publicznych Urzedu Miasta Rumi, prowadzenie prac na dany rok kalendarzowy zgodnie z PZP, przygotowanie z powierzonych od komórek merytorycznie odpowiedzialnych dokumentów postępowań przetargowych, planowanie i organizowanie prac komisji przetargowej, , publikacja ogłoszeń przewidzianych ustawą PZP, prowadzenie rejestru zamówień publicznych, przedstawianie Dyrektorowi MOPS w Rumi wyników z przeprowadzonego postępowania z wnioskiem o zatwierdzenie. 2. Przygotowanie wniosków i wystąpień do prezesa Urzędu Zamówień Publicznych na zasadach określonych w ustawie prawo zamówień Publicznych. prowadzenie rejestru zamówień publicznych, sporządzanie wymaganych sprawozdań.3. Dokonywanie oraz rozliczanie zakupów dokonywanych poza umowami związanych z bieżącymi potrzebami MOPS Rumia.4. Prace związane z bieżacym funkcjonowaniem MOPS takich jak odśnieżanie, koszenie trawników, wywóz śmieci, reklamacje , przeglądy okreowe w szczególności budowlane, BHP i p.poż..5. Prace związane z kontrolą wenętrzną.6. Współpraca przy organizowaniu imprez okolicznościowych realizowanych przez MOPS w Rumi.7. Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Rumia - 2019-06-26 - Rumia (pomorskie)
Montaż mebli,obsługa maszyn stolarskich.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Twardogóra (dolnośląskie)
wydawanie profilu kandydata na kierowcę, prowadzenie ewidencji kierowców i osób bez uprawnień, wydawanie praw jazdy
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2017-05-24 - Opole Lubelskie (lubelskie)
pomoc w przygotowywaniu potraw indyjskich, pomoc w przygotowywaniu dań smażonych, grillowanych, gotowanych i dań głównych z kuchni bengalsko-indyjskich
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca przy produkcji jelit naturalnych.
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Jarosław (podkarpackie)
SKANOWANIE ASORTYMENTU SALONU ODZIEŻOWEGO ZA POMOCĄ SKANERA
kontakt przez OHP - 2016-09-28 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa wtryskarek, pakowanie do kartonów, utrzymywanie porządku wokół maszyny.
NEWPLAST POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-23 - Kalisz (wielkopolskie)
praca w obejściu gospodarstwa, praca przy zwierzetach
Gospodarstwo Rolne Roman Jagiełło - 2017-05-12 - Lipowo (warmińsko-mazurskie)
Ewidencja i rozliczanie podatku VAT. Wystawianie faktur VAT, windykacja należności wynikających z umów cywilnoprawnych, kontrola dokumentów pod względem prawa do odliczania podatku VAT, obliczanie podatku VAT naliczonego i należnego, prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT oraz sporządzanie deklaracji, prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatku VAT, prowadzenie ewidencji zakupów i sporządzanie korekt deklaracji VAT za lata ubiegłe, wdrożenie przyjętych procedur podatkowych w zakresie scentralizowanych zasad rozliczeń podatku VAT w Gminie i jej jednostkach organizacyjnych, analiza deklaracji składanych przez jednostki organizacyjne, sporządzanie wniosków o interpretację prawa podatkowego, sporządzanie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań, przygotowywanie projektów pism, projektów uchwał oraz zarządzeń dotyczących zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku
Urząd Gminy w Żurawicy - 2016-06-21 - Żurawica (podkarpackie)
obsługa klienta, tworzenie bukietów, pielęgnacja kwiatów
FHU "Nela" Elżbieta Danuta Kopyłowska - 2018-05-07 - Mielno (zachodniopomorskie)
montaż stolarki budowlanej.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
wszelkie informacje w Ogłoszeniu nr 6/2018 na stronie www.bip.mrocza.pl.
Urząd Miasta i Gminy Mrocza - 2018-08-24 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie deserów azjatyckich, tajskich, obsługa klienta, również w języku angielskim
Łukasz Świątek Aroi Thai - 2019-04-09 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.plWykształcenie: wyższe z zakresu ochorny środowiska lub o kierunku gospodarki przestrzennej, architektury, budownictwa; doświadczenie zawodowe; udokumentowany staż pracy w administracji samorządowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2019-04-18 - Knurów (śląskie)
Obsługa urządzeń do produkcji wyrobów mleczarskich.
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W KARTUZACH - 2016-06-10 - Kartuzy (pomorskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) prowadzenie spraw związanych z realizacją postanowień umowy wykonawczej nr 8/ONW/Z/2440/2009 z dnia 2 grudnia 2009 r., ze zmianami, dotyczącej realizacji zadań własnych gminy polegających w szczególności na świadczeniu przez Komunikacje Miejską Płock Sp. z o.o. (Operator) na rzecz Gminy-Miasto Płock (Organizator) usług transportu lokalnego, w szczególności:- rozliczanie umowy wykonawczej za usługi świadczone na terenie Gminy-Miasto Płock oraz na terenie gmin, z którymi Gmina-Miasto Płock podpisała stosowne porozumienia międzygminne w zakresie powierzenia Gminie-Miasto Płock organizowania usług komunikacji miejskiej na ich terenie;- opiniowanie do zatwierdzenia planu świadczenia usług (planu transportowego w rozumieniu umowy) przygotowanego przez Operatora, po uprzednim przeprowadzeniu konsultacji z organami wykonawczymi gmin, z którymi zostały podpisane porozumienia międzygminne;- wykonywanie kontroli w terenie w zakresie: sposobu wykonywania usług przez Operatora, w szczególności w zakresie Standardów świadczenia usług, napełnienia w autobusach Operatora;2) prowadzenie spraw organizowania publicznego transportu zbiorowego w rozumieniu ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, w tym m. in.:- opracowywanie, opiniowanie i uaktualnianie Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego, tzw. "Planu transportowego", w myśl tej ustawy,- określanie przystanków komunikacyjnych i dworców należących do Gminy-Miasto Płock oraz warunków i zasad korzystania z nich,- analizowanie wpływających wniosków, przygotowywanie umów z przewoźnikami na korzystanie z przystanków, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina-Miasto Płock,- prowadzenie ewidencji i nadzór nad przestrzeganiem postanowień umów zawartych z przewoźnikami na korzystanie z przystanków autobusowych;- wydawanie zaświadczeń uprawniających Operatora do wykonywania publicznego transportu zbiorowego na liniach komunikacji miejskiej,3) planowanie rozwoju sieci komunikacyjnej;4) nadzór nad działaniem zainstalowanych na przystankach autobusowych systemami:- Dynamicznej Informacji Pasażerskiej,- monitoringu wizyjnego,- powiadamiania alarmowego SOS;5) analizowanie prawa miejscowego dotyczącego publicznego transportu zbiorowego oraz wnioskowanie w sprawach koniecznych zmian w tym zakresie;6) przygotowywanie standardów rozwiązań komunikacyjnych oraz wyposażenia infrastruktury przystankowej;7) prowadzenie spraw związanych z porozumieniami międzygminnymi z gminami ościennymi w sprawie powierzenia Gminie-Miasto Płock organizacji transportu zbiorowego w granicach administracyjnych tych gmin;8) prowadzenie ewidencji przystanków autobusowych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina - Miasto Płock;9) przygotowywanie dowodów księgowych w zakresie i na zasadach określonych w przepisach odrębnych w odniesieniu do wiat przystankowych zlokalizowanych na przystankach;10) przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia (w tym do Wydziału Zamówień Publicznych) do postępowań przetargowych związanych z publicznym transportem zbiorowym oraz przygotowywanie wniosków do Wydziału Zamówień Publicznych,11) przygotowywanie sprawozdania z wykonania budżetu Pełnomocnika ds. Transportu Publicznego i Inżynierii Ruchu Drogowego;12) prowadzenie rejestru umów i porozumień przygotowywanych przez Zespół;13) opracowywanie projektów odpowiedzi na skargi, wnioski, postulaty, petycje i interpelacje dotyczące transportu publicznego;14) prowadzenie wykazu skarg i interpelacji oraz czuwanie nad ich terminowym załatwianiem.
Urząd Miasta Płocka - 2018-07-26 - Płock (mazowieckie)
Nauka wprowadzania danych do ewidencji czasu pracy i inne
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)