PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA RUCHEM NA DROGACH PUBLICZNYCH Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka


Największy wybór odzieży

Stanowisko: PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA RUCHEM NA DROGACH PUBLICZNYCH

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem ruchem na drogach publicznych znajdujących się na terenie Gminy Miasta Płock:a) rozpatrywanie, zatwierdzanie czasowych i przygotowywanie do zatwierdzenia stałych projektów organizacji ruchu zapewniających bezpieczeństwo i płynność ruchu drogowego,b) przekazywanie zatwierdzonych czasowych i stałych organizacji ruchu do wdrożenia wnioskodawcom,c) nadzór nad zgodnością istniejących organizacji ruchu z zatwierdzonymi organizacjami ruchu (w terenie),d) kontrola prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,e) ewidencja czasowych oraz stałych projektów organizacji ruchu,f) opiniowanie geometrii dróg w projektach budowlanych dotyczących dróg publicznych oraz rozwiązań dotyczących inżynierii ruchu w koncepcjach oraz opracowaniach z zakresu drogownictwa lub komunikacji;2) przygotowywanie uwag i zaleceń dla właściwych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Płocka lub jednostek organizacyjnych Miasta dotyczących usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości w istniejącej organizacji ruchu oraz zagrożeń bezpieczeństwa ruchu na drogach publicznych;3) współpraca z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, Policją oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Miasta oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu, w zakresie:a) rozpatrywania czasowych, stałych organizacji ruchu,b) bezpieczeństwa ruchu drogowego,c) wprowadzania priorytetów dla zbiorowego transportu publicznego,d) realizowania zintegrowanego systemu zarządzania ruchem.4) przygotowywanie projektów zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny - realizacja art. 65 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym;5) opracowywanie odpowiedzi na skargi, wnioski i interpelacje dotyczące organizacji ruchu drogowego.

Data publikacji: 2020-01-29

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem ruchem na drogach publicznych znajdujących się na terenie Gminy Miasta Płock:a) rozpatrywanie, zatwierdzanie czasowych i przygotowywanie do zatwierdzenia stałych projektów organizacji ruchu zapewniających bezpieczeństwo i płynność ruchu drogowego,b) przekazywanie zatwierdzonych czasowych i stałych organizacji ruchu do wdrożenia wnioskodawcom,c) nadzór nad zgodnością istniejących organizacji ruchu z zatwierdzonymi organizacjami ruchu (w terenie),d) kontrola prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,e) ewidencja czasowych oraz stałych projektów organizacji ruchu,f) opiniowanie geometrii dróg w projektach budowlanych dotyczących dróg publicznych oraz rozwiązań dotyczących inżynierii ruchu w koncepcjach oraz opracowaniach z zakresu drogownictwa lub komunikacji;2) przygotowywanie uwag i zaleceń dla właściwych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Płocka lub jednostek organizacyjnych Miasta dotyczących usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości w istniejącej organizacji ruchu oraz zagrożeń bezpieczeństwa ruchu na drogach publicznych;3) współpraca z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, Policją oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Miasta oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu, w zakresie:a) rozpatrywania czasowych, stałych organizacji ruchu,b) bezpieczeństwa ruchu drogowego,c) wprowadzania priorytetów dla zbiorowego transportu publicznego,d) realizowania zintegrowanego systemu zarządzania ruchem.4) przygotowywanie projektów zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny - realizacja art. 65 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym;5) opracowywanie odpowiedzi na skargi, wnioski i interpelacje dotyczące organizacji ruchu drogowego.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1 i w terenie. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.Miejsce pracy w budynku bez podjazdu dla niepełnosprawnych, stanowisko pracy na I piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku D na parterze znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA RUCHEM NA DROGACH PUBLICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie ;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia;6. prawo jazdy kat. B;7. umiejętność czytania dokumentacji technicznej;8. znajomość oprogramowania graficznego ( np. BrisCad).Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.);- z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 511 ze zm.);- z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2018 roku poz. 1990 ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.);- z dnia 21 marca 1981 roku o drogach publicznych ( Dz. U. z 2018 roku poz. 2068 ze zm.);II. znajomość rozporządzenia:- Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach z dnia 3 lipca 2003 roku (Dz.U. z 2019 roku poz. 2311);- Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z dnia 2 marca 1999 roku (Dz.U. z 2016 roku poz. 124 ze zm.);- Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem z dnia 23 września 2003 roku (Dz.U. z 2017 roku poz.784).

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;4. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o umiejętności czytania dokumentacji technicznej poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10. oświadczenie o znajomości oprogramowania graficznego ( np. BrisCad) poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 10 lutego 2020 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.ul. Miodowa 8.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Data dodania oferty pracy: 30.01.2020

Oferta pracy ważna do: 10.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3d905f877807404a091826c65c9b83e5

Podobne oferty pracy

SPRZĄTACZKA - do 2 184 PLN

Spzratanie osiedla zamkniętego, klatki schodowej i terenu zewnętrznego. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Prądzyńskiego168 h pracy w miesiącu, dyspozycyjność 10-14, 17-21 od poniedziałku do piątkuSala B
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Wrocław (dolnośląskie)

SZWACZKA - od 2 000 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Warszawa (mazowieckie)

PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI PROGRAMÓW W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA - od 2 600 PLN

KONKURS: Szczegółowe informacje na stronie internetowej www.bipraciborz.pl w zakładce " Praca w Urzędzie " - " Druki do pobrania " lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy Ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Praca w Urzędzie Miasta w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa w Raciborzu ul. Króla Stefana Batorego 6
Urząd Miasta Racibórz - 2019-12-12 - Racibórz (śląskie)

MAGAZYNIER - do 1 800 PLN

prace magazynowe
kontakt przez OHP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 997,4 PLN

Wg programu stażu ( FP 6/1)
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Darłowo (zachodniopomorskie)

BRUKARZ - od 18 PLN

- Układanie nawierzchni z kostki brukowej;- Demontaż, montaż nawierzchni tramwajowej;- Inne prace torowe przy bieżącym utrzymaniu infrastruktury tramwajowej. Oferta dotsępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - Jacek Patkowski, tel.: 603 328 823, j.patkowski (at) zsiz.pl
Zakład Sieci i Zasilania Sp. z o.o. - 2018-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR - od 2 800 PLN

Dział Pieczy Zstępczej i Poradnictwa Specjalistycznego1) prowadzenie dokumentacji Działu Pieczy Zastępczej i Poradnictwa Specjalistycznego,2)przygotowywanie decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń związanych z zakresem zadań Działu,3)sporządzanie list wypłat świadczeń,4)przygotowywanie danych do merytorycznych i finansowych sprawozdań,5)prowadzenie korespondencji,6)udzielanie informacji o prawach i uprawnieniach klientom Działu,7)prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z zakresem zadań Działu,8)udział w opracowywaniu i wdrażaniu programów z zakresu pomocy dziecku i rodzinie,9)prowadzenie czynności związanych z postępowaniem egzekucyjnym w administracji,10)prowadzanie danych do programu komputerowego POMOST.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - 2018-02-09 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 3 000 PLN

rozpakowywanie towarów, układanie na regałach, obsługa klienta w punkcie detalicznym
FRESH CARS AUTOKOSMETYKA ZBIGNIEW ALBERSKI - 2020-05-11 - Józefosław (mazowieckie)

PRACOWNIK FIZYCZNY PRZETWÓRSTWA RYB - od 1 850 PLN

Praca w przetwórni rybnej.Praca w godz. 7-15, 15-23 na umowe o prace na czas nieokreślony w Unieradzu / gm. Siemyśl.
Rybak S.A. - 2016-06-20 - Unieradz (zachodniopomorskie)

HYDRAULIK - od 3 000 PLN

Wykonywanie instalacji wod-kan instalacji CO i wody z materiałów: miedź,PP,PE itd. montaż urządzeń oraz osprzętu sanitarnego
MS Budownictwo sp.j.Michał Stocki, Maciej Stocki - 2016-05-06 - Nowa Sól (lubuskie)

HANDLOWIEC - od 2 000 PLN

Sprzedaż wyrobów hutniczych, wystawianie faktur, przyjmowanie zapłaty, sporządzanie ofert i zapytań ofertowych, praca z programem roboczym .Możliwe wyjazdy służbowe. Organizacja transportu dostaw i sprzedaży. Umiejętność matematycznego przeliczania jednostek miar i wagi.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Lublin (lubelskie)

SPAWACZ MIG/MAG 135 - od 1 850 PLN

W/g zawodu.
KH - KIPPER sp zo.o. - 2016-01-08 - Zagnańsk (świętokrzyskie)

BRUKARZ - od 13 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)

ELEKTROTECHNIK - do 3 000 PLN

Praca przy komputerze umiejętność rysowania schematów elektrycznych w programach typu CAD.Godzina zakończenia pracy: 15:00Praca na okres próbny: 3 m-ce z możliwością przedłużenia na stałe.Sala B
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Wrocław (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH - od 2 100 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego działającymi na terenie Miasta Płocka na rzecz jego mieszkańców, w tym:a)realizacja rocznych projektów współpracy Gminy-Miasto Płock z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,b)utrzymywanie stałych kontaktów z organizacjami pozarządowymi,c)udzielanie pomocy organizacyjnej i merytorycznej organizacjom pozarządowymi i innymi podmiotom prowadzącym działalność pożytku publicznego,d)informowanie organizacji pozarządowych o przeprowadzanych otwartych konkursach ofert w zakresie realizacji zadań publicznych oraz innych możliwościach pozyskiwania funduszy,e)integracja środowiska organizacji pozarządowych, w tym: organizowanie imprez integracyjnych;f)użyczanie sal organizacjom pozarządowych i grupom nieformalnym,g)wsparcie promocyjne organizacji pozarządowych.2)realizacja zadań w ramach przygotowania i organizacji otwartych konkursów ofert, w tym:a)przygotowanie Zarządzeń Prezydenta Miasta w zakresie ogłaszania otwartych konkursów ofert na zadania publiczne realizowane przez organizacje pozarządowe organizowanych przez Pełnomocnika ds. Organizacji Pozarządowych,b)sprawdzenie i przygotowanie do oceny ofert złożonych przez organizacje pozarządowe w konkursach oraz w trybach pozakonkursowych,c)sprawdzanie pod względem formalnym ofert składanych przez organizacje pozarządowe,d)udział w komisjach konkursowych rozpatrujących oferty składane przez organizacje pozarządowe w ramach konkursów organizowanych przez Pełnomocnika ds. Organizacji Pozarządowych,e)udział w komisjach konkursowych oceniających oferty złożone przez organizacje pozarządowe w trybach pozakonkursowych,f)nadzór nad realizacją zadań publicznych realizowanych w ramach otwartych konkursów ofert przygotowanych przez Pełnomocnika ds. Organizacji Pozarządowych,g)nadzór nad realizacją zadań publicznych złożonych w ofertach w trybach pozakonkursowych przygotowanych przez Pełnomocnika ds. Organizacji Pozarządowych.3)obsługa administracyjno - biurowa Płockiej Rady Działalności Pożytku Publicznego, współpraca z komisjami dialogu obywatelskiego działającymi przy komórkach organizacyjnych Urzędu Miasta Płock.4)realizacja rocznego programu współpracy Gminy-Miasto Płock z organizacjami pozarządowymi poprzez współpracę z organizacjami pozarządowymi i komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płock.5)współpraca z sektorem pozarządowym szczebla ogólnopolskiego i wojewódzkiego w celu wspierania organizacji pozarządowych działających w Mieście Płocku.6)organizowanie i udział w szkoleniach i doradztwie oraz w seminariach, konferencjach, itp. w zakresie dotyczącym działalności organizacji pozarządowych.7)współpraca z administracją rządową i samorządową, które zajmują się współpracąz organizacjami pozarządowymi.8)wsparcie organizacji pozarządowych działających na rzecz seniorów, w tym:a)obsługa organizacyjno - biurowa Płockiej Rady Seniorów,b)organizowanie i udział w wydarzeniach na rzecz seniorów.9)realizacja Programów Płocka Karta Seniora oraz Miejsca Przyjazne Seniorom, w tym:a)przyjmowanie i realizacja wniosków o wydanie Płockiej Karty Seniora,b)realizacja zadań związanych z przystępowaniem i udziałem firm i instytucji w Programie Płocka Karta Seniora i Programie Miejsca Przyjazne Seniorom.10)przygotowywanie i opracowywanie analiz, sprawozdań i informacji dotyczących organizacji pozarządowych działających na rzecz mieszkańców Miasta.11)uczestnictwo w opracowywaniu i realizacji miejskiej strategii w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi.12)prowadzenie działań związanych z udziałem w ogólnopolskich kampaniach oraz wprowadzaniem lokalnych inicjatyw dotyczących organizacji pozarządowych.
Urząd Miasta Płocka - 2018-08-21 - Płock (mazowieckie)

KUCHARZ - 10 - 14 PLN

Przygotowywanie posiłków z karty dań
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAYK'S" Michał Malec Akademia Promocji Jakości - 2016-04-07 - Zamość (lubelskie)

PODINSPEKTORA DS. ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ - od 2 100 PLN

Zakres zadań:1. Sporządzanie decyzji administracyjnych dotyczących zasiłków okresowych i celowych.2. Sporządzanie list wypłat dotyczących zasiłków okresowych i celowych.3. Zatwierdzanie list wypłat w uzgodnieniu z pracownikami ds. świadczeń i kasjerem.4. Sporządzanie sprawozdań z zakresu pomocy społecznej.5. Redagowanie i pisanie pism.6. Obsługa sekretariatu.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w budynku Urzędu Miasta. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej mieści się na najniższej kondygnacji, nie posiada windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w biurze o odpowiedniej szerokości.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustce - 2017-12-12 - Ustka (pomorskie)

APARATOWY RUCHU-PRACA W JANIKOWIE (NR 0142) - od 2 100 PLN

zapewnienie ciągłości procesu produkcji poprzez prawidłową obsługę urządzeń i urządzeń w obszarze produkcji soli,przygotowanie urządzeń i aparatów do prac remontowych, modernizacyjnych, czyszczących lub naprawczych;obsługa maszyn pakujących, nadzór nad ich eksploatacjąprace porządkowe
CIECH Soda Polska s.a. - 2018-01-16 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)

PODINSPEKTORA DS. SPORTU W WYDZIALE EDUKACJI, KULTURY I SPORTU - od 2 250 PLN

I. Wymagania :1) Niezbędne: a) wykształcenie wyższe b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) Dodatkowe:a) wykształcenie wyższe na kierunku administracja, ekonomia, prawo lub zarządzanie sportemb) 1 rok staż pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na stanowisku lub 4 lata stażu pracy w administarcji,c) znajomość:- ustawy o samorządzie gminnym - ustawy o sporcie - ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.II.Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 80 %b) praca w terenie 20 %c) praca przy komputerzed) pełny wymiar czasu pracy e) planowany termin zatrudnienia 14.10.2019 r. III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu sierpniu 2019 r. tj. miesiącu poprzedającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1. Współpraca z Ośrodkiem Sportu i Rekreacji w realizacji miejskich zadań z zakresu kultury fizycznej i sportu oraz kontrola jego działalności merytorycznej,2. Współdziałanie z klubami i stowarzyszeniami prowadzącymi działalność w zakresie kultury fizycznej i sportu,3. Koordynowanie organizacji imprez sportowych na terenie Miasta,4. Koordynowanie i przygotowywanie do realizacji budżetu Miasta w części dotyczącej kultury fizycznej i sportu,5. Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń oraz opracowań dot. realizacji gminnych zadań z zakresu kultury fizycznej i sportu,6. Przygotowywanie i realizacja miejskich stypendiów i nagród sportowych,7. Przygotowywanie propozycji założeń do polityki Miasta w zakresie kultury fizycznej i sportu.
Urząd Miasta Racibórz - 2019-09-18 - Racibórz (śląskie)

MONTER WYROBÓW Z DREWNA - od 13,7 PLN

Montaż elementów z drewna i tworzyw w wyroby gotowe, dobór odpowiednich narzedzi i obsługa, analiza dokumentacji montażowej, sporzadzanie dokumentacji powykonalnej
"DREWGÓR" - S.Walczak i S-ka SP.J. - 2018-11-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

PODINSPEKTOR DS. GOSPODARKI WODNEJ, GEOLOGII I EDUKACJI EKOLOGICZNEJ - od 2 600 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania:1) prowadzenie spraw związanych z ewidencją, utrzymaniem i eksploatacją obiektów i urządzeń komunalnych (głównie gminnych rowów melioracyjnych i komunalnych oraz zbiorników wodnych); 2) prowadzenie spraw związanych z przeciwdziałaniem zanieczyszczeniom wód, naruszeniem stanu wody na gruncie oraz innych zadań wynikających z ustawy Prawo wodne; 3) przygotowywanie projektów uchwał oraz opinii do wniosków o zatwierdzenie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków; 4) prowadzenie postępowań w sprawie ustalania opłat za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej i innych opłat za usługi wodne wynikających z ustawy Prawo wodne; 5) prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem projektów zagospodarowania złoża oraz opiniowanie planów ruchu zakładu górniczego, w tym: a) przygotowywanie projektów opinii lub uzgodnień Prezydenta Miasta w sprawach wydania przez właściwe organy decyzji, wymagających takich opinii lub uzgodnień z mocy prawa geologicznego i górniczego, w zakresie oddziaływania na środowisko prac objętych tymi decyzjami (dot. koncesji górniczych), b) przygotowywanie projektów opinii w sprawie wydawania przez właściwe organy decyzji dotyczących zatwierdzenia planów ruchu zakładów górniczych; 6) prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych z zakresu ochrony środowiska, w tym: a) przygotowywanie treści materiałów informacyjnych w zakresie edukacji ekologicznej społeczeństwa (ulotki, broszury, artykuły prasowe, komunikaty), b) przygotowywanie akcji edukacyjnych dzieci i młodzieży (kontakty z placówkami oświatowymi, typowanie placówek oświatowych do nagradzania za akcje proekologiczne, rozsyłanie materiałów edukacyjnych), c) zlecanie organizacjom pozarządowym i innym uprawnionym podmiotom realizację zadań związanych z ochroną środowiska i kształtowaniem postaw proekologicznych; 7) prowadzenie, aktualizacja i archiwizacja elektronicznych wykazów, baz danych oraz zestawień zawierających informacje w sprawach dotyczących odpowiednio realizowanych zadań i czynności, w zakresie niezbędnym dla potrzeb bieżącego i w miarę możliwości przyszłego raportowania tych informacji; 8) opiniowanie inwestycji i projektów z zakresu gospodarki wodnej i melioracji; 9) koordynowanie działań wynikających z funkcjonowania aglomeracji wodno-ściekowej Kędzierzyn-Koźle; 10) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty, usługi i dostawy z zakresu prowadzonych spraw; 11) wykonywanie na polecenie przełożonych innych zadań Wydziału oraz zadań zleconych Wydziałowi, pozostających w zakresie jego właściwości.http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/6676/podinspektor-ds-gospodarki-wodnej-geologii-i-edukacji-ekologicznej
Urząd Miasta - 2019-02-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 13 PLN

praca przy sprzątaniu biur i hali
"Norlys" sp. z o.o. - 2018-05-18 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPRZĄTACZ - do 17 PLN

Sprzątanie, zamiatanie, wycieranie, szorowanie różnego rodzaju nawierzchni w pomieszczeniach: socjalnych, magazynowych, biurowych, toaletach, szatniach, korytarzach itp. Czyszczenie regałów, mycie okien/przeszkleń/witryn, zamiatanie kostki, w seozinie zimowym odśnieżanie. Około 155 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 4:00-23:00. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Bora-Komorowskiego 6, ul. Krakowska 17, ul. Lekarska 1, ul. Świdnicka 40, ul. Łąkowa 23, ul. Dyrekcyjna 5-7, ul. Logistyczna 1, ul. Mokronoska 8.
kontakt przez PUP - 2019-12-03 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 500 PLN

PRACA NA LINII PRODUKCYJNEJ, SKLEJANIE KARTONÓW (OPAKOWAŃ Z KARTONU)
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Nowy Kawęczyn (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 600 PLN

Praca w dziale transportu - organizacja transportu i logistyki, współpraca z kierowcami, zarządzanie zatowarowaniem na magazynie, raportowanie stanów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2020-02-06 - Jawczyce (mazowieckie)

MECHANIK SPRZĘTU OGRODNICZEGO - od 2 250 PLN

wykonywanie napraw i innych czynności serwisowo-magazynowychGodziny pracy:8-16
Ogrod-Service Sp.J. - 2019-01-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNO-MAGAZYNOWY - od 2 500 PLN

Obsługa maszyn produkcyjnych, prace magazynowe, praca produkcyjna.
RANDSTAD POLSKA SP Z O. O. - 2016-08-10 - Strzałków (mazowieckie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 1 017,4 PLN

Nauka:- obsługi kserokopiarki wielofunkcyujnej i innych urządzeń biurowych- obsługi kancelaryjnej pism przychodzących i wychodzących oraz korespondencji wewnętrznej- obsługi techniczno - biurowej sekretariatu Dyrekcji Ośrodka- rozliczenia comiesięcznej korespondencji udokumentowanej w pocztowej książce nadawczej - współpracy i stałego kontaktu z klientami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koninie Zpoznanie: - ze strukturą organizacyjną Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koninie - z techniczną obsługą łączenia rozmów telefonicznych według właściwości na poszczególnych pracowników- z formą udzielania informacji i kierowania ubiegających się i korzystających z różnych form pomocy do pracowników załatwiających określone sprawy
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Konin (wielkopolskie)


Wybierz powiat