PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka

Stanowisko: PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) utrzymywanie w sprawności zasobów informatycznych, w szczególności nadzór nad sprzętem, oprogramowaniem systemowym i narzędziowym:- ustalenie przyczyn niesprawności,- przygotowanie niezbędnego sprzętu lub oprogramowanie do usunięcia usterki,- usunięcie niesprawności,- prowadzenie wykazu części zamiennych i akcesoriów komputerowych zakupowanych przez Oddział Teleinformatyki- współpraca i współdziałanie z użytkownikami podsystemów oraz pozostałymi pracownikami Oddziału Teleinformatyki, zwłaszcza w usuwaniu niesprawności i awarii;2) dokonywanie przeglądów, interwencji serwisowych i konserwacji:- zarządzanie aplikacją służącą do inwentaryzacji stacji roboczych i oprogramowania,- analiza zasobów podlegających serwisowi lub konserwacji;3) nabywanie, dystrybucja i instalowanie środków informatycznych;4)zabezpieczenie sprawności funkcjonowania telefonii stacjonarnej i bezprzewodowej, zakup telefonów i telefaksów, przekazywanie ich do użytkowania;5)prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów na usługi telekomunikacyjne;6) zapewnienie sprawnego działania Infokiosków;7) obsługa multimedialna narad i konferencji;8) prowadzenie spraw w zakresie zabezpieczenia konserwacji i serwisów systemów sygnalizacji pożarów (SAP), systemów gaszenia gazem (SUG), urządzeń klimatyzacyjnych w budynkach i lokalach Urzędu oraz mechanizmu sterowania zegarem na wieży Ratusza;9) współpraca z Biurem Obsługi Technicznej i Gospodarczej w zakresie podłączenia i obsługi urządzeń kopiujących;10) szkolenia pracowników Urzędu z zakresu obsługi sprzętu komputerowego oraz używanych aplikacji;11) przygotowywanie, aktualizacja i nadzór nad procedurami pracy systemów i podsystemów w szczególności w zakresie bezpieczeństwa;12) współpraca z Biurem Obsługi Technicznej i Gospodarczej przy przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia, określeniu istotnych postanowień umowy na dostarczenie materiałów eksploatacyjnych i papierniczych, nadzór nad realizacją umowy w zakresie technicznym.

Data publikacji: 2018-12-05

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) utrzymywanie w sprawności zasobów informatycznych, w szczególności nadzór nad sprzętem, oprogramowaniem systemowym i narzędziowym:- ustalenie przyczyn niesprawności,- przygotowanie niezbędnego sprzętu lub oprogramowanie do usunięcia usterki,- usunięcie niesprawności,- prowadzenie wykazu części zamiennych i akcesoriów komputerowych zakupowanych przez Oddział Teleinformatyki- współpraca i współdziałanie z użytkownikami podsystemów oraz pozostałymi pracownikami Oddziału Teleinformatyki, zwłaszcza w usuwaniu niesprawności i awarii;2) dokonywanie przeglądów, interwencji serwisowych i konserwacji:- zarządzanie aplikacją służącą do inwentaryzacji stacji roboczych i oprogramowania,- analiza zasobów podlegających serwisowi lub konserwacji;3) nabywanie, dystrybucja i instalowanie środków informatycznych;4)zabezpieczenie sprawności funkcjonowania telefonii stacjonarnej i bezprzewodowej, zakup telefonów i telefaksów, przekazywanie ich do użytkowania;5)prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów na usługi telekomunikacyjne;6) zapewnienie sprawnego działania Infokiosków;7) obsługa multimedialna narad i konferencji;8) prowadzenie spraw w zakresie zabezpieczenia konserwacji i serwisów systemów sygnalizacji pożarów (SAP), systemów gaszenia gazem (SUG), urządzeń klimatyzacyjnych w budynkach i lokalach Urzędu oraz mechanizmu sterowania zegarem na wieży Ratusza;9) współpraca z Biurem Obsługi Technicznej i Gospodarczej w zakresie podłączenia i obsługi urządzeń kopiujących;10) szkolenia pracowników Urzędu z zakresu obsługi sprzętu komputerowego oraz używanych aplikacji;11) przygotowywanie, aktualizacja i nadzór nad procedurami pracy systemów i podsystemów w szczególności w zakresie bezpieczeństwa;12) współpraca z Biurem Obsługi Technicznej i Gospodarczej przy przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia, określeniu istotnych postanowień umowy na dostarczenie materiałów eksploatacyjnych i papierniczych, nadzór nad realizacją umowy w zakresie technicznym.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw sieci komputerowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie wyższe minimum pierwszego stopnia;6. wiedza z zakresu budowy i zasad działania sprzętu komputerowego;7. znajomość systemów operacyjnych;8. znajomość produktów branży informatycznej;9. znajomość pakietów biurowych (Open Office, Libre Office, MS Office).Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994ze zm.).

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. oświadczenie o posiadaniu wiedzy z zakresu budowy i zasad działania sprzętu komputerowego - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10. oświadczenie o znajomości systemów operacyjnych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11. oświadczenie o znajomości produktów branży informatycznej - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym12. oświadczenie o znajomości pakietów biurowych (Open Office, Libre Office, MS Office) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym13. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz.1260) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 14 grudnia 2018 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw sieci komputerowych

Data dodania oferty pracy: 05.12.2018

Oferta pracy ważna do: 14.12.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PODINSPEKTOR/INSPEKTOR - 3 500 - 4 500 PLN

1) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie oceny oddziaływania na środowisko, 2) przygotowywanie projektów decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych, 3) prowadzenie całości zagadnień związanych z gospodarką odpadami, ochroną przyrody i utrzymaniem czystości i porządku w gminie, 4) wypełnianie zadań wynikających z ustawy POŚ: zarządzania odpadami, w tym stały monitoring i obowiązki administracyjne wynikające z ustawy o odpadach, 5) uczestnictwo w tworzeniu oraz sprawozdawczości z Gminnego Planu Gospodarki Odpadami oraz Gminnego Programu Ochrony Środowiska, 6) czuwanie nad wywiązaniem się gminy z zadań określonych w uchwalonych dokumentach tj. Planie Gospodarki Odpadami, Planie Ochrony Środowiska, Więcej informacji w ogłoszeniu o naborze na stronie www.bip.polanow.pl
Urząd Miejski w Polanowie - 2018-03-26 - Polanów (zachodniopomorskie)

KS/ KIEROWCA W TRANSPORCIE KRAJOWYM - od 1 850 PLN

Dystrybucja towarów na terenie kraju.
Jan Lisek Przeds. Sped.-Trans.-Usług.-Handl. RENARDEAU - 2016-05-25 - Wałbrzych (dolnośląskie)

MURARZ-TYNKARZ - od 1 850 PLN

MUROWANIE FUNDAMENTÓW, ŚCIAN NOŚNYCH, OSŁONOWYCH, DZIAŁOWYCH, WYKONYWANIE STROPÓW MURARSKICH, WYMAGANIAWYKSZTAŁĆENIE ZAWODOWE, PRACA NA WYSOKOŚCI,
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS. HANDLOWYCH - od 2 200 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPEDYTOR + ST PO WER - 997,4 PLN

- Przygotowywanie towarów do wysyłki,- Sprawdzanie zgodności wysłanego towaru,- Wypełnianie dokumentów wysyłkowych,- Kompletowanie zamówień zgodnie z dokumentami.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)

MŁODSZY ASYSTENT PEDAGOGIKI - od 2 650 PLN

Realizacja indywidualnych programów rewalidacyjno-wychowawczych z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim.
Wodzisławski Ośrodek Rehabilitacji i Terapii Dzieci i Młodzieży - 2018-07-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIAŁE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - OFERTA KONKURSOWA - od 2 700 PLN

gospodarowanie zasobem nieruchomości poprzez nabywanie i zbywanie nieruchomości, oddawanie nieruchomości w dzierżawę, prowadzenie procedury oddawania jednostkom organizacyjnym Powiatu Tarnogórskiego nieruchomości w trwały zarząd,szczegółowe informacje: www.bip.tarnogorski.pl, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-04-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

Obsługa sprzedaży internetowej. Wystawianie i wstawianie produktów na aukcjach i w sklepie internetowym.
F.H.ORIS - 2017-06-07 - Puławy (lubelskie)

KUCHARZ - od 3 000 PLN

Praca na stanowisku kucharz. Przygotowywanie posiłków. Wymagania: wykształcenie podstawowe, specjalność kucharz, samodzielna organizacja pracy, mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wejherowo (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

wydawanie posiłków klientom, obsługa klienta
Przedsiebiorstwo Handlowo-Usługowe Stefan Mielczarek - 2017-03-09 - Wadlew (łódzkie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - od 13,7 PLN

Wprowadzanie danych , porządkowanie , segregowanie i archiwizowanie dokumentów , współpraca z innymi działami w celu realizacji obowiązków.
AGRIFIRM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-07 - Margońska Wieś (wielkopolskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 100 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa klientów firmy, wyszukiwanie ofert finansowych dla klientów, sprzedaż kredytów i pożyczek instytucji współpracujących z firmą, zarządzanie stanowiskiem pracy; WYMAGANIA: wykształcenie średnie - administracja, zarządzanie, sprzedaż, doświadczenie w sprzedaży, mile widziane doświadczenie w finansach lub ubezpieczeniach; MIEJSCE PRACY: Lubliniec
SIMPLE MONEY Rafał Sarnik - 2018-02-13 - Lubliniec (śląskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY - od 13,7 PLN

wykładanie towaru na półki sklepowe
kontakt przez OHP - 2018-03-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

PODINSPEKTOR DS. PODATKOWYCH - od 2 000 PLN

Podinspektor ds. podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Gorzów Śląski (opolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

Dbanie o porządek na magazynach
PIEKARNIA CUKIERNIA Piotr Kropidłowski - 2016-07-21 - Zblewo (pomorskie)

PODINSPEKTOR DS. PROMOCJI MIASTA - od 1 850 PLN

Opracowywanie kadencyjnego planu promocji miasta określającego podstawowe kierunki i metody działania w zakresie kreowania pozytywnego klimatu inwestycyjnego i wizerunku miasta oraz podstawy systemu informowania o warunkach inwestowania i rozwoju przedsiębiorczości na jego terenie, opracowywanie oraz realizację zatwierdzonych przez organy Gminy rocznych planów promocji miasta w ramach przyznanych środków budżetowych, przygotowywanie warunków do nawiązywania oraz organizację kontaktów z innymi krajowymi i zagranicznymi organami administracji publicznej, a także instytucjami finansowymi i gospodarczymi, a także organizacjami społecznymi w zakresie służącym promocji miasta, a w szczególności pozyskiwaniu wsparcia finansowego i organizacyjnotechnicznego dla inwestycji oraz rozwoju przedsiębiorczości na terenie miasta, prowadzenie konferencji prasowych, nadzór nad miejską stroną internetową oraz portalami społecznościowymi prowadzonymi przez gminę i inne jednostki organizacyjne w ramach schematu organizacyjnego, projektowanie i realizację polityki informacyjnej organów Gminy, opracowywanie i kierowanie do środków publicznego przekazu uzupełnień, sprostowań, polemik, wyjaśnień w odniesieniu do publikowanych w tych środkach informacji niezgodnych ze stanem faktycznym lub zawierających błędną jego interpretację, zamieszczanie w prasie lokalnej, regionalnej lub ogólnopolskiej oraz na antenie telewizyjnej i radiowej ogłoszeń i obwieszczeń koniecznych dla realizacji zadań publicznych organów Gminy oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie, organizację i obsługę odczytów, konferencji, seminariów i innych imprez promocyjnych i informacyjnych, umożliwiających nawiązywanie wzajemnych kontaktów przez instytucje, podmioty gospodarcze i organizacje społeczne funkcjonujące na terenie miasta i podmioty zewnętrzne, których działalność może przyczynić się do rozwoju miasta, prowadzenie monitoringu rozpowszechnianych w prasie, radiu, telewizji oraz w sieci Internet informacji o działalności organów Gminy, przygotowywanie informacji o pracy organów Gminy, Urzędu Miasta i gminnych jednostek organizacyjnych, przeznaczonych dla środków publicznego przekazu, a w szczególności do publikacji na stronie internetowej Urzędu Miasta oraz podmiotowej stronie Urzędu Miasta w BIP, udzielanie informacji oraz pomocy wszystkim inwestorom, zainteresowanym prowadzeniem działalności gospodarczej na terenie miasta, a w szczególności działalności skutkującej powstawaniem nowych miejsc pracy lub inwestycjami w infrastrukturę techniczną służącą rozwojowi miasta, wszelkie działania związane z udzielaniem informacji w zakresie dostępu do informacji publicznej, w tym wydawanie decyzji administracyjnych o odmowie jej udostępnienia lub umorzeniu postępowania w trybie określonym w przepisach o dostępie do informacji publicznej , wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania i zwalczania skutków klęsk żywiołowych, katastrof, awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym lub lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi ustalonymi na określoną okoliczność oraz poleceniami Prezydenta Miasta, przygotowywanie i przedkładanie Wydziałowi Strategii, Rozwoju i Środków Pomocowych lub innej właściwej komórce organizacyjnej Urzędu, dokumentów i danych znajdujących się w zasobach wydziału, niezbędnych do prowadzenia postępowania w sprawie pozyskania i rozliczenia dotacji oraz innych środków pomocowych służących dofinansowaniu zadań Biura Informacji i Promocji Miasta.
GMINA - URZĄD MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE - 2016-05-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SEKRETARKA - od 2 500 PLN

Wszelkie czynności związane z prawidłowym funkcjonowaniem sekretariatu sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Gdańsk (pomorskie)

PODINSPEKTOR -OFERTA KONKURSOWA- - od 2 600 PLN

uzgodnienia i wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, prowadzenie spraw z zakresu dokumentacji techn. itp.
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-10-17 - Tarnowskie Góry (śląskie)

FIZJOTERAPEUTA- OBSŁUGA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH - od 3 000 PLN

praca z pacjentem, obsługa urządzeń medycznych, rejestracja pacjentów, obsługa komputera
MEDICAL VITA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)

OPERATOR MASZYN DO PRZYGOTOWANIA WŁÓKIEN - 997,4 PLN

umiejętność barwienia i bielenia przędzy
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

OPERATOR WUKO I KAMERY INSPEKCYJNEJ - od 15,6 PLN

Obsługa urządzenia wysokociśnieniowego do udrażaniania kanalizacji. Obsługa kamery TV do rewizji kanalizacji. Około 115 godzin w miesiącu, dyspozycyjność: przez calą dobę. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Robotnicza 20/13. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - PRACE WYKOŃCZENIOWE - od 2 500 PLN

Zgonie ze stanowiskiem Czas pracy do ustalenia z pracodawcą Wynagrodzenie: 2500zł brutto uzależnione od umiejętności i kwalifikacjiMiejsce pracy: Elbląg i okolice
ModernKam Kamil Zdziech - 2018-09-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

STARSZY REFERENT - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Sierpc (mazowieckie)

REFERENT - 997,4 PLN

Nauka sporządzania pism i umów, prowadzenie korespondencji.Zapoznawanie się z programami komputerowymi.Zapoznawanie się z przepisami dotyczącymi ustawy prawa zamówień publicznych.
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Konin (wielkopolskie)

SPAWACZ - od 3 500 PLN

spawanie konstrukcji stalowej elektrodą otuloną (metoda 111), prace towarzyszące
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO PRODUKCYJNO HANDLOWE "LIBUD" PAWEŁ LISEK - 2016-01-05 - Jawiszowice (małopolskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE SIECI CCC (BRANIEWO) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)

PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI FINANSOWO-KSIĘGOWEJ - od 2 200 PLN

Księgowanie dokumentów finansowych, bieżąca analiza wydatków i zaangażowania z planami finansowymi, prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, analizowanie i zatwierdzenie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych. Obsługa realizacji projektów współfinasowanych ze środków pozabudżetowych Centrum, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą ZFŚS, sporządzenie rachunków i list płac dotyczących umów zleceń. Umowa o pracę na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
Centrum Interwencji Kryzysowej w Lublinie - 2016-03-18 - Lublin (lubelskie)


Wybierz powiat