PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. REJESTRACJI POJAZDÓW Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Stanowisko: PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. REJESTRACJI POJAZDÓW
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) rejestracja pojazdów:- przyjęcie i weryfikacja dokumentów oraz wniosku o rejestrację pojazdu, wystawienie dowodu polecenia zapłaty w systemie "Rejestr opłat" i przyjęcie dowodu wpłaty,- wpisanie danych do rejestru wydanych pozwoleń czasowych, nalepek legalizacyjnych, - wprowadzenie danych pojazdu i właściciela do komputerowego systemu "POJAZD"- wydanie karty informacyjnej pojazdu, pozwolenia czasowego oraz decyzji,- wysłanie drogą elektroniczną w systemie POJAZD do poprzedniego organu rejestrującego zawiadomienia o rejestracji pojazdu,- w przypadku pojazdu sprowadzonego z zagranicy wysłanie zapytania do Systemu Informacyjnego Schengen, Krajowej Administracji Skarbowej,- legalizacja tablic rejestracyjnych i spersonalizowanego dowodu rejestracyjnego poprzez naklejenie nalepek legalizacyjnych,- założenie akt pojazdu,- wydanie klientowi zalegalizowanych tablic rejestracyjnych, dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego), karty pojazdu oraz decyzji o zarejestrowaniu,- realizacja zadań związanych z otrzymanymi potwierdzeniami danych o pojazdach i ich właścicielach z innych organów rejestrujących;2) prowadzenie obsługi klienta:- udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących rejestracji pojazdu,- przyjmowanie zawiadomień o zbyciu pojazdu przez klienta,- wydawanie, na wniosek właściciela pojazdu, wtórników nalepek kontrolnych i legalizacyjnych, kart pojazdów, dowodów rejestracyjnych, pozwoleń czasowych,- wymiana dowodów rejestracyjnych z uwagi na zniszczenie, zapisanie druku,- dokonywanie wpisów i skreśleń w dowodach rejestracyjnych i kartach pojazdu dotyczących zamontowanej instalacji gazowej, "TAXI", "L","HAK", "VAT","PIT", "CIT", dopisywanie współwłaściciela, uzupełnianie danych technicznych pojazdu,itp.- wydawanie zaświadczeń służących do rejestracji pojazdów z uwagi na utratę dowodu rejestracyjnego lub karty pojazdu,- przyjmowanie wniosków na odtworzenie tablic rejestracyjnych, wydawanie ich po odtworzeniu,- przyjmowanie wniosków na wykonanie tablicy dodatkowej(bagażnik) i wydanie po ich wykonaniu,- wydawanie dowodów rejestracyjnych zatrzymanych przez właściwe organy kontroli lub stacje diagnostyczne (po ustaniu przyczyny zatrzymania) i wprowadzenie informacji do komputerowego systemu POJAZD,- wydawanie skierowań na badania techniczne dodatkowe,- przyjmowanie wniosków o wyrejestrowanie pojazdu,- przyjmowanie wniosków o czasowe wycofanie pojazdu z ruchu;3) realizacja zadań związanych z żądaniem CEPiK ubycia pojazdu;4) przygotowywanie sprawozdawczości, analiz, opracowań z zakresu swojej działalności.
Data publikacji: 2019-09-12
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) rejestracja pojazdów:- przyjęcie i weryfikacja dokumentów oraz wniosku o rejestrację pojazdu, wystawienie dowodu polecenia zapłaty w systemie "Rejestr opłat" i przyjęcie dowodu wpłaty,- wpisanie danych do rejestru wydanych pozwoleń czasowych, nalepek legalizacyjnych, - wprowadzenie danych pojazdu i właściciela do komputerowego systemu "POJAZD"- wydanie karty informacyjnej pojazdu, pozwolenia czasowego oraz decyzji,- wysłanie drogą elektroniczną w systemie POJAZD do poprzedniego organu rejestrującego zawiadomienia o rejestracji pojazdu,- w przypadku pojazdu sprowadzonego z zagranicy wysłanie zapytania do Systemu Informacyjnego Schengen, Krajowej Administracji Skarbowej,- legalizacja tablic rejestracyjnych i spersonalizowanego dowodu rejestracyjnego poprzez naklejenie nalepek legalizacyjnych,- założenie akt pojazdu,- wydanie klientowi zalegalizowanych tablic rejestracyjnych, dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego), karty pojazdu oraz decyzji o zarejestrowaniu,- realizacja zadań związanych z otrzymanymi potwierdzeniami danych o pojazdach i ich właścicielach z innych organów rejestrujących;2) prowadzenie obsługi klienta:- udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących rejestracji pojazdu,- przyjmowanie zawiadomień o zbyciu pojazdu przez klienta,- wydawanie, na wniosek właściciela pojazdu, wtórników nalepek kontrolnych i legalizacyjnych, kart pojazdów, dowodów rejestracyjnych, pozwoleń czasowych,- wymiana dowodów rejestracyjnych z uwagi na zniszczenie, zapisanie druku,- dokonywanie wpisów i skreśleń w dowodach rejestracyjnych i kartach pojazdu dotyczących zamontowanej instalacji gazowej, "TAXI", "L","HAK", "VAT","PIT", "CIT", dopisywanie współwłaściciela, uzupełnianie danych technicznych pojazdu,itp.- wydawanie zaświadczeń służących do rejestracji pojazdów z uwagi na utratę dowodu rejestracyjnego lub karty pojazdu,- przyjmowanie wniosków na odtworzenie tablic rejestracyjnych, wydawanie ich po odtworzeniu,- przyjmowanie wniosków na wykonanie tablicy dodatkowej(bagażnik) i wydanie po ich wykonaniu,- wydawanie dowodów rejestracyjnych zatrzymanych przez właściwe organy kontroli lub stacje diagnostyczne (po ustaniu przyczyny zatrzymania) i wprowadzenie informacji do komputerowego systemu POJAZD,- wydawanie skierowań na badania techniczne dodatkowe,- przyjmowanie wniosków o wyrejestrowanie pojazdu,- przyjmowanie wniosków o czasowe wycofanie pojazdu z ruchu;3) realizacja zadań związanych z żądaniem CEPiK ubycia pojazdu;4) przygotowywanie sprawozdawczości, analiz, opracowań z zakresu swojej działalności.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, al. marsz. Józefa Piłsudskiego oraz w Punkcie Obsługi Mieszkańca Miodowa (POM) , ul. Miodowa 8. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.Miejsce pracy w budynkach z podjazdem dla niepełnosprawnych, stanowisko pracy na parterze oraz na I piętrze. W budynku przy al. marsz. Józefa Piłsudskiego stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym do wózków inwalidzkich, natomiast w pomieszczeniu przy ul. Miodowej 8 niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynkach o odpowiedniej szerokości, drzwi do pomieszczeń umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku przy al. marsz. Józefa Piłsudskiego znajduje się toaleta spełniająca warunki dla osób niepełnosprawnych, natomiast w POM przy ul. Miodowej 8 znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. REJESTRACJI POJAZDÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie ;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.);- z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym(Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego(Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.).
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 23 września 2019 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.ul. Miodowa 8.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 12.09.2019
Oferta pracy ważna do: 23.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?843a2fce5fd6928678b99edcd6869e5d
Podobne oferty pracy
- obsługa gilotyny do okleiny,- pomocnik palacza - nauka obsługi pieca,- obsługa pras,- obsługa maszyn m.in. skrawarek.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Brdyujście
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie zajęć z seniorami w DOP. Sprawowanie kontroli usług opiekuńczych, pomoc przy pracach biurowych, kontrola kart prowadzonych przez siostry PCK.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻAGANIU - 2018-04-18 - Żagań (lubuskie)
Sporządzanie dokumentacji, postanowień, projektów, pism, decyzji, raportów. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej. Obsługa urządzeń biurowych. Tworzenie i korygowanie bazy danych. Promocja gminy.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Baranów (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-10-24 - Białystok (podlaskie)
wykształcenie zawodowe1 rok doświadczenia w pracy na ww stanowiskuuprawnienia operatora koparki lub koparko-ładowarkiPraca związana z zakładaniem sieci wodno-kanalizacyjnej zewnętrznej.1 zmianawynagrodzenie: od 3000 zł brutto (do uzgodnienia)
EKO-KAN-GAZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-26 - Karski (wielkopolskie)
- Prace elektryczne związane z utrzymaniem ruchu parku maszynowego. - Wynagrodzenie: 18 do 22 zł/brutto/godzina + premia (wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane wykształcenie o kierunku: Elektryk lub Elektromonter. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku elektryka lub elektromontera. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-735-00-00 w. 432) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Modelarska 11, 40-142 Katowice) lub e-mail: kadry (at) fasing.com.pl
FABRYKI SPRZĘTU I NARZĘDZI GÓRNICZYCH GRUPA KAPITAŁOWA FASING SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-20 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac remontowo-budowlanych tj.: tynkowanie, klejenie styropianu, szpachlowanie, malowanie. Utrzymywanie porządku w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Legnica (dolnośląskie)
średnie zwodowe, 3 lata doświadczenia w zawodzie, posługiwanie się dokumentacją techniczną oraz rozpoznawanie podstawowych materiałów kowalskich i stopów technicznych. Trasowanie i cięcie.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)współpraca z wieloosobowym stanowiskiem ds. zieleni miejskiej między innymi w zakresie urządzania i kształtowania terenów zieleni miejskiej, w tym wykonywanie wycen brakarskich usuwanych drzew (wycena wartości pozyskanego drewna);2)przygotowywanie projektów zezwoleń i przyjmowanie zgłoszeń na usuwanie drzew i krzewów z terenu nieruchomości;3)przygotowywanie projektów zezwoleń na posiadanie i hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych i ich mieszańców;4)opiniowanie rocznych planów łowieckich;5)czynności związane z wydzierżawianiem obwodów łowieckich polnych;6)czynności związane z ustalaniem wysokości czynszu dzierżawnego i udziałem w kosztach ochrony lasu przed zwierzyną w przypadku nieusprawiedliwionego niezrealizowania rocznego planu łowieckiego i rozliczaniem otrzymanego czynszu dzierżawnego między nadleśnictwami i gminami;7)zabezpieczanie lasów i zadrzewień komunalnych przed zanieczyszczeniem i pożarami oraz realizacja obowiązku trwałego utrzymywania lasów komunalnych i zapewnienia ciągłości ich użytkowania na zasadach określonych w ustawie o lasach;8)sprawowanie nadzoru nad gospodarką leśną w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa;9)przygotowywanie projektów decyzji zadań właścicieli lasów, w przypadku niewykonania obowiązków powszechnej ochrony lasów, w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa;10)ocena udatności upraw leśnych;11)cechowanie drewna pozyskanego w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa;12)zlecanie sporządzenia i zatwierdzanie uproszczonych planów urządzenia i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, w tym lasów komunalnych;13)przygotowywanie projektów decyzji określających zadania z zakresu gospodarki leśnej dla lasów rozdrobnionych o powierzchni do 10 ha, niestanowiących własności Skarbu Państwa, na podstawie inwentaryzacyjnej stanu lasu;14)przygotowywanie projektów decyzji na pozyskanie drewna w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa, niezgodnie z uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją określającą zadania z zakresu gospodarki leśnej dla lasów rozdrobnionych o powierzchni do 10 ha, niestanowiących własności Skarbu Państwa;15)przygotowywanie projektów nakazywania wykonywania obowiązków określonych w art. 13 ustawy o lasach albo zadań zawartych w uproszczonym planie urządzenia lasu lub decyzji określającej zadania z zakresu gospodarki leśnej dla lasów rozdrobnionych o powierzchni do 10 ha, niestanowiących własności Skarbu Państwa;16)przygotowywanie zaświadczeń czy dana nieruchomość objęta jest uproszczonym planem urządzenia lasu lub inwentaryzacją stanu lasu;17)opracowywanie planów rzeczowo - finansowych rocznych i wieloletnich w zakresie konserwacji i rozwoju lasów stanowiących własność komunalną;18)protokolarne przejęcia we władanie nieruchomości niezabudowanych będących w posiadaniu Miasta bądź przez niego nabytych w zakresie utrzymania lasów komunalnych na terenie miasta Płocka;19)prowadzenie spraw związanych z czasowym zajęciem przejętych we władanie lasów komunalnych;20)współpraca z instytucjami i organizacjami w zakresie utrzymania i rozwoju terenów lasów komunalnych na terenie miasta Płocka;21)opiniowanie i uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy, celu publicznego, projektów budowlanych oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, w tym komunalnych oraz planów zalesiania w zakresie zakładania i modernizacji lasów komunalnych;22)wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących roboty na terenach lasów komunalnych;23)podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków zewnętrznych w zakresie utrzymania i kształtowania terenów lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa.
Urząd Miasta Płocka - 2019-03-06 - Płock (mazowieckie)
obsługa maszyn do produkcji opakowań z tektury
COMBINATH SPÓŁKA JAWNA M. I E. NATH - 2016-02-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie powierzchni sklepowej
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Piła (wielkopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, prtace porządkowe, przyjęcie towaru
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Sosnowiec (śląskie)
Hotelarstwo-gastronomia. Utrzymanie czystości w obiekcie (sale konferencyjne, hole, pokoje), zmywanie po imprezach okolicznościowych.Praca w przedziale czasowym 6-21.
WĘDLINKA sp.jawna Teresa i Jan Kordus - 2017-08-21 - Łódź (łódzkie)
prace wykończeniowe
Firma Usługowo-Budowlana Michał Taczała - 2018-09-21 - Bytom (śląskie)
prace drogowe
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Karniowice (małopolskie)
prace magazynowe w markecie budowlanym "Mrówka"
ARTEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie prac porządkowych i gospodarczych
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Gąsawa (kujawsko-pomorskie)
prace na produkcji
kontakt przez OHP - 2016-07-05 - Bieszkowice (pomorskie)
oferta stażu dla osób do 30 r.ż - porządkowanie korespondencji zewnętrznej, wewętrznej, potwierdzeń odbioru, doręczanie korespondencji do urzędów i instytucji, porządkowanie akt
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Otwock (mazowieckie)
Przedstawianie ofert firmy, podpisywanie wstępnych umów z klientami zagranicznymi, wyjazdy Liban, Irak. Dbałość o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Białobrzegi (mazowieckie)
załądunek i rozładunek towaru (materiały budowlane, konstrukcjie stalowe), transport na terenie kraju
P.W. VITROBUDOWA SP. Z O.O. - 2018-01-16 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Zgodnie z załączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Żywiec (śląskie)
pomoc w przygotowanie posiłków
"Maxbut"Iwona Rak, Patryk Rak Spółka Jawna - 2019-08-27 - Sandomierz (świętokrzyskie)
brak
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Pisanica (warmińsko-mazurskie)
aktywna sprzedaż, obsługa klienta, fachowe doradztwo
NEONET S.A. - 2017-04-28 - Pszczyna (śląskie)
spawanie
RADPOL S.A. - 2016-08-02 - Prawiedniki-Kolonia (lubelskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Radom (mazowieckie)
1) Przygotowywanie notatek.2) Śledzenie mediów pod kątem obecności informacji o Polsce.3) Pomoc w bieżącej pracy Referatu.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-22 - Warszawa (mazowieckie)