PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PLANOWANIA INWESTYCJI Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Stanowisko: PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PLANOWANIA INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) sporządzanie analiz w zakresie planowanych i realizowanych inwestycji miejskich;2) przyjmowanie i weryfikowanie wniosków do Otwartego Katalogu Inwestycji Miejskich;3) opracowywanie Otwartego Katalogu Inwestycji Miejskich;4) współudział w programowaniu zadań rozwojowych infrastruktury miejskiej;5) współudział przy opracowaniu planów inwestycyjnych i wieloletniej prognozy finansowej;6) współpraca ze Skarbnikiem i Wydziałem Skarbu i Budżetu w celu określenia możliwości finansowych Budżetu Miasta Płocka na realizację zadań inwestycyjnych;7) bieżąca obsługa Zespołu ds. Planowania Inwestycji Miejskich;8) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w celu pozyskania informacji o źródłach finansowania inwestycji;9) przygotowywanie materiałów wynikowych dla potrzeb Prezydenta Miasta Płocka i jego Zastępców, dotyczących priorytetów inwestycyjnych;10) pozyskiwanie informacji niezbędnych do wydania opinii dla Zastępcy Prezydenta Miasta Płocka ds. Rozwoju i Inwestycji w zakresie wprowadzania do Budżetu Miasta Płocka nowych zadań budżetowych;11) pozyskiwanie od komórek organizacyjnych Urzędu uszczegółowienia kosztorysowego dla wskazanych zadań inwestycyjnych;12) przygotowywanie informacji opisowych dla planowanych inwestycji miejskich, we współpracy z realizatorami zadań inwestycyjnych.14) nadzorowanie i weryfikacja aktualizacji zadań w programie do inwestycji miejskich.
Data publikacji: 2019-10-07
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) sporządzanie analiz w zakresie planowanych i realizowanych inwestycji miejskich;2) przyjmowanie i weryfikowanie wniosków do Otwartego Katalogu Inwestycji Miejskich;3) opracowywanie Otwartego Katalogu Inwestycji Miejskich;4) współudział w programowaniu zadań rozwojowych infrastruktury miejskiej;5) współudział przy opracowaniu planów inwestycyjnych i wieloletniej prognozy finansowej;6) współpraca ze Skarbnikiem i Wydziałem Skarbu i Budżetu w celu określenia możliwości finansowych Budżetu Miasta Płocka na realizację zadań inwestycyjnych;7) bieżąca obsługa Zespołu ds. Planowania Inwestycji Miejskich;8) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w celu pozyskania informacji o źródłach finansowania inwestycji;9) przygotowywanie materiałów wynikowych dla potrzeb Prezydenta Miasta Płocka i jego Zastępców, dotyczących priorytetów inwestycyjnych;10) pozyskiwanie informacji niezbędnych do wydania opinii dla Zastępcy Prezydenta Miasta Płocka ds. Rozwoju i Inwestycji w zakresie wprowadzania do Budżetu Miasta Płocka nowych zadań budżetowych;11) pozyskiwanie od komórek organizacyjnych Urzędu uszczegółowienia kosztorysowego dla wskazanych zadań inwestycyjnych;12) przygotowywanie informacji opisowych dla planowanych inwestycji miejskich, we współpracy z realizatorami zadań inwestycyjnych.14) nadzorowanie i weryfikacja aktualizacji zadań w programie do inwestycji miejskich.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.Miejsce pracy w budynku z podjazdem dla niepełnosprawnych, stanowisko pracy na IV piętrze (winda do III piętra). Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PLANOWANIA INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) ;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia w zakresie ekonomii, zarządzania i marketingu;6. bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym edytora tekstu i arkuszy kalkulacyjnych.Wymagania dodatkowe:Znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.);- z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 511 ze zm.);- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.);- z dnia 6 grudnia 2006 roku o zasadach prowadzenia polityki rozwoju ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1295);- z dnia 19 grudnia 2008 roku o partnerstwie publiczno - prywatnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 1445 ze zm.).
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;4. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o bardzo dobrej znajomości obsługi komputera, w tym edytora tekstu i arkuszy kalkulacyjnych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 17 października 2019 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.ul. Miodowa 8.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 08.10.2019
Oferta pracy ważna do: 17.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eb1f36f866bc5c94a27f3e22eb9922b1
Podobne oferty pracy
-REJESTRACJA PACJENTÓW-OBSŁUGA PROGRAMU DO REJESTRACJI-OBSŁUGA KASY FISKALNEJ ORAZ TERMIANALA-BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA PACJENTA-WYKONYWANIE ZABIEGÓW NA URZĄDZENIU ICONEX LASER-WYKONYWANIE ZABIEGÓW NA URZĄDZENIU SKIN MASTER+-WYKONYWANIE ZABIEGÓW NA URZĄDZENIU RME -WYKONYWANIE ZABIEGÓW MANULANYCH Z ZAKRESU ESTETYKI I KOSMETYKI
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Oleśnica (dolnośląskie)
organizowanie i realizacji różnych form pracy wychowaczej, realizowanie zadań doskonalących pracę wychowaczą dotyczących organizacji grupy wychowaczej
WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP - 2016-01-14 - Niechanowo (wielkopolskie)
1.Prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu: ustalania odpłatności u rodziców biologicznych za pobyt dziecka w pieczy zastępczej, odstępowanie od ustalania odpłatności u rodziców biologicznych za pobyt dziecka w pieczy zastępczej, umorzenia należności względem MOPS Koszalin, rozłożenie na raty należności względem MOPS Koszalin, przyznania pomocy dot. usamodzielnianych wychowanków z pieczy zastępczej oraz rodzin zastępczych. 2.Występowania do sądu z wnioskami o: zasądzenie alimentów na rzecz dzieci przebywających w pieczy zastępczej oraz ustanowienie kuratora dla osoby nieznanej z miejsca pobytu. 3.Przygotowanie decyzji administracyjnych. 4.Sprawozdawczość.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2015-12-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
opieka nad pacjentami zakładu opiekuńczo - leczniczego, wykonywaniezabiegów,Praca dwuzmianowa: 7-19 / 19-7
Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej - 2018-11-15 - Niemodlin (opolskie)
praca podczas inwentaryzacji sklepów i marketów, praca ze skanerem
kontakt przez OHP - 2019-07-01 - Białystok (podlaskie)
- Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1791&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/151/2019 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4, Katowice Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor - w Referacie Wymiaru Podatku od Nieruchomości, Rolnego i Leśnego Osób Fizycznych - Katowice I w Wydziale Podatków i Opłat Lokalnych.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła postępowania podatkowe w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób fizycznych,- prowadziła postępowania odwoławcze, zażalenia, skargi,- prowadziła korespondencję dotyczącą prowadzonych agend,- dokonywała zapisów w ewidencji podatkowej.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Francuska 70 - budynek wyposażony w windę, - praca: przy komputerze, pod presją czasu, wymagająca systematycznego realizowania spraw oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami zewnętrznymi, jak również pracownikami innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-11-26 - Katowice (śląskie)
sporządzanie, przygotowywanie potraw kuchni tureckiej (kebab, pizza turecka), obsługa klientów, odbiór zamówionych towarów z Niemiec, praca na 2 zmiany (11.00-19.00,14.00 - 22.00, pt., sob. 16.00-24.00)
"DIYARE" DONER KEBAB-BAR ABDULLAH KAHRAMAN - 2017-08-14 - Bogatynia (dolnośląskie)
Wykonywanie prac wykończeniowych w budownictwie we wnątrz i na zewnątrz
Usługi Remontowo- Budowlane Bart-Bud Krzysztof Bartos - 2019-03-18 - Wolbórz (łódzkie)
Blacharz samochodowy
FARBEX KRZYSZTOF FRANKOWSKI - 2016-09-08 - Przodkowo (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Zielona Góra (lubuskie)
praca w fabryce prefabrykatów, produkcja elemntów betonowych
P.V.PREFABET KLUCZBORK SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-02-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przeprowadzanie zabiegów w zakresie fizjoterapii
Środowiskowy Dom Samopomocy w Wolnicy - 2019-09-09 - Wolnica (warmińsko-mazurskie)
wyszukiwanie, analiza i udostępnianie informacji na polecenie wietnamskiego prezesa, sporządzanie raportów i baz danych potrzebnych do efektywnego funkcjonowania firmy
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Wykonywanie prac związanych z montażem kluczy, wiertarek elektrycznych, pneumatycznych i hydraulicznych, obsługa wiertarek i frezarek konwencjonalnych. - Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony do 1 roku. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie średnie zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku ślusarza produkcyjnego. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 666-080-316) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Tokarska 6, 40-859 Katowice).
MOJ SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-20 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie prac montażowych przy budowie sieci telekomunikacyjnych, linii kablowych i napowietyrznych, kanalizacji teletechnicznych, linii światłowodowych, wykonywanie przeglądów konserwacyjnych i napraw instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, wykonywanie instalacji telefonicznych, CATV, sieci komputerowych, sieci FTTH w budynkach.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Widełka (podkarpackie)
konfekcjonowanie bukietów, pakowanie cebulek kwiatowych
Graaf-rol sp.zo.o. - 2019-09-09 - Kaliska (lubuskie)
sprzedaż towarów, obsługa klientów, sporządzanie zmówień w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa grup i gości indywidualnyc ze wschodu
Centrum Usługowe SIEDLISKO Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Pszczyna (śląskie)
w/g potrzeb
KH - KIPPER sp zo.o. - 2015-12-15 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
Wykształcenie: wyższe prawnicze; mile widziane doświadczenie; praca w kancelarii adwokackiej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"JPM ADWOKACI JANSON PULDA MELLER" SPÓŁKA PARTNERSKA - 2016-04-27 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami komunalnymi oraz gospodarką materiałową, prowadzenie i obsługa kasy głównej, prowadzenie Karty Dużej Rodziny
Urząd Gminy Żukowice - 2018-04-03 - Żukowice (dolnośląskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Szczuczyn (podlaskie)
naprawa pojazdów samochodowych do 3,5 t
AUTO - AS SKIBA KRZYSZTOF - 2019-02-25 - Bogatynia (dolnośląskie)
Wykonywabnie zabudowy gipsowo-kartonowy, kładzenie glazury.Oferta stanowi oferte pracy tymczasowej - zatrudnienie przez agencje pracy.Praca na umowę zlecenie około 160 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy 1 rok, praca w godzinach 8:00-18:00.Sala D
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa urządzeń energetycznych.
"Mercury Energia" Sp. z o.o. i Wspólnicy Sp. komandytowa - 2019-05-09 - Wałbrzych (dolnośląskie)
sprzedaż szkoleń dla osób indywidualnych
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Rozładunek samochodów wózkiem, ręczne prace transportowe, układanie towaru na palecie, rozmieszczanie towaru na magazynie
Consorfrut Polska Sp. z o.o. - 2020-02-19 - Kraków (małopolskie)
Obsługa frezarki CNC.
MBM METAL ŁUKASZ MAKSYM, DARIUSZ BANASZEK, MARCIN MĄKOSA - 2017-01-04 - Pionki (mazowieckie)
Obieranie, krojenie, szatkowanie warzyw i owoców. Przygotowywanie i utrzymywanie w czystości stanowiska pracy.
HEKTOR S.C. E. Putrycz G. Putrycz M. Putrycz - 2018-11-09 - Sopot (pomorskie)