PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. INFORMACJI I TRANSPORTU PUBLICZNEGO W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Stanowisko: PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. INFORMACJI I TRANSPORTU PUBLICZNEGO W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)udzielanie mieszkańcom informacji o: a) miejscu i sposobie załatwiania spraw w Urzędzie, b) strukturze Urzędu, c) komórkach organizacyjnych Urzędu;2) udostępnianie formularzy, wniosków oraz materiałów promujących Miasto i Urząd;3) przyjmowanie opinii i koncepcji mieszkańców Płocka dotyczących funkcjonowania Miasta;4) obsługa programu: "Karta Familijna 3+";5) obsługa programu: Karta Dużej Rodziny;6) przyjmowanie wniosków o wydanie Karty Seniora;7) obsługa Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego ePUAP;8) obsługa korespondencji elektronicznej wpływającej do Urzędu poprzez platformę ePuap;9) współudział w dokonywaniu zmian i aktualizacji w kartach usług zamieszczonych w BIP-ie Urzędu;10) wydawanie formularzy i przyjmowanie wniosków w sprawach prowadzonych przez Wydział Transportu Publicznego i Inżynierii Ruchu Drogowego;11) współpraca ze stanowiskiem:a) biuro podawcze polegająca na wydawaniu, przyjmowaniu i rejestrowaniu wniosków i dokumentów z zakresu działalności stanowiska;b) ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej polegająca na sprawnym i rzetelnym udzielaniu informacji klientom oraz przyjmowaniu wniosków oraz wydawaniu dokumentów z zakresu działalności stanowiska.
Data publikacji: 2019-10-14
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)udzielanie mieszkańcom informacji o: a) miejscu i sposobie załatwiania spraw w Urzędzie, b) strukturze Urzędu, c) komórkach organizacyjnych Urzędu;2) udostępnianie formularzy, wniosków oraz materiałów promujących Miasto i Urząd;3) przyjmowanie opinii i koncepcji mieszkańców Płocka dotyczących funkcjonowania Miasta;4) obsługa programu: "Karta Familijna 3+";5) obsługa programu: Karta Dużej Rodziny;6) przyjmowanie wniosków o wydanie Karty Seniora;7) obsługa Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego ePUAP;8) obsługa korespondencji elektronicznej wpływającej do Urzędu poprzez platformę ePuap;9) współudział w dokonywaniu zmian i aktualizacji w kartach usług zamieszczonych w BIP-ie Urzędu;10) wydawanie formularzy i przyjmowanie wniosków w sprawach prowadzonych przez Wydział Transportu Publicznego i Inżynierii Ruchu Drogowego;11) współpraca ze stanowiskiem:a) biuro podawcze polegająca na wydawaniu, przyjmowaniu i rejestrowaniu wniosków i dokumentów z zakresu działalności stanowiska;b) ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej polegająca na sprawnym i rzetelnym udzielaniu informacji klientom oraz przyjmowaniu wniosków oraz wydawaniu dokumentów z zakresu działalności stanowiska.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.Miejsce pracy w budynku z podjazdem dla niepełnosprawnych, stanowisko pracy na parterze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku na parterze o odpowiedniej szerokości, drzwi do pomieszczeń umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku na parterze znajduje się toaleta spełniająca warunki dla osób niepełnosprawnych.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. INFORMACJI I TRANSPORTU PUBLICZNEGO W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) ;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia;6. bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakietu Office) oraz urządzeń biurowych.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.)II. znajomość rozporządzenia:- Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych z dnia 18 stycznia 2011 r. (Dz. U. z 2011 Nr 14 poz. 67 ze zm.)
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;4. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o bardzo dobrej znajomości obsługi komputera(pakietu Office) oraz urządzeń biurowych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 25 października 2019 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.ul. Miodowa 8.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 14.10.2019
Oferta pracy ważna do: 25.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?94ec56d862a7d8aadd04247bfdb3aaf2
Podobne oferty pracy
- obsługa klientów- zarządzanie personelem- tworzenie zamówień- praca na sali sprzedaży- reprezentowanie firmy
DINO POLSKA S.A. Krotoszyn - 2015-11-20 - Kwilcz (wielkopolskie)
Wysiew roślin warzywnych w tunelach szklanych na uprzednio przygotowanych zagonach, zbiór plonów (pomidory) i ich sortowanie • Ścinanie, zrywanie, puszczanie plantów • Zrywanie liści, regulacja kwiatostanu pędów pomidorów • Okręcanie łodyg i pędów • Pielęgnacja roślin.
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Włoszakowice (wielkopolskie)
prowadzenie sekretariatu szkoły, przyjmowanie wpłat, przygotowanie umów dla rodziców uczniów, prowadzenie fanpage na portalach społecznościowych
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Poznań (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
prace agrotechniczne i pielęgnacyjne w parkach, skwerach i ogrodach działkowych itp.
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Piekielnik (małopolskie)
obsługa, wysyłka zamówień złożonych w sklepie internetowym
Wieczorek Marcin MOTO SIERPC - 2018-11-28 - Sierpc (mazowieckie)
Kontakt telefoniczny w celu umówienia się na rozmowę kwalifikacyjną. Wykonywanie pozostałych robót budowlanych. System k-g, tynkowanie, malowanie. Praca w delegacjach. Praca na terenie całego kraju od godz 6:00.
Marczyński Łukasz F.H.U. ASMAR - 2016-09-01 - Andrychów (małopolskie)
prace stolarskie
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Ludwików (wielkopolskie)
praca przy urządzeniu do produkcji suchego lodu
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Chojnice (pomorskie)
Staż w Sądzie Rejonowym w Nowym SączuObsługa urządzeń techniki biurowej. Zakładanie akt i rejestrowanie wwniosków (pozwów). Kompletowanie akt sądowych. Projektowanie na komputerze postanowień, wyroków, zarządzeń i zawiadomień sądowych. Archiwizowanie.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Nowy Sącz (małopolskie)
DIAGNOZA I NAPRAWY MOGUŁÓW ELETRYCZNYCHDOKUMENTACJA, RAPORTY
kontakt przez OHP - 2017-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Nauczyciel fizyki i astronomii
Zespół Szkół im. Romualda Traugutta - 2019-08-26 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Instalacje elektryczne, linie kablowe i napowietrzne
ELSOF Zakład Elektryczny Sławomir Furman - 2016-02-03 - Niegowonice (śląskie)
Cięcie i szczepianie gazowe metali- palnikiem acetylenowo-tlenowym, Stawka godzinowa od 15,00 zł i uzależniona od umiejętności i doświadczenia kandydata.
Odlewnia ELZAMECH Sp.z o.o. - 2017-02-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie; obsługa komputera; komunikatywność; zakres obowiązków: doradztwo w zakresie oferowanych produktów; utrzymywanie standardów handlowych; profesjonalna obsługa klienta w salonie; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-06 - Gliwice (śląskie)
Montowanie skrzynek z tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Gostynin (mazowieckie)
dostarczanie towarów klientom
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie autobusu
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Kraśnik (lubelskie)
zbiór pieczarek - pracodawca zapewnia dojazd z kierunków: Leszno, Kościan, Wschowa, Szlichtyngowa
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Włoszakowice (wielkopolskie)
dozór i kontrola ruchu osobowego i towarowego,obchody terenu chronionego/praca w Jezuickiej Strudze
AJG SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA SP. Z O. O. - 2018-01-10 - Jezuicka Struga (kujawsko-pomorskie)
-pełnienie dyżuru na wyznaczonym stanowisku, stałe obserwowanie powierzchni wody,-niezwłoczne zareagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy, podejmowanie akcji ratunkowej,-kontrola stanu urządzeń oraz sprzetu, które zapewniają bezpieczeństwo osób kąpiących się,-prowadzenie rejestrów
MEDPHARMA ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-01 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, rozliczanie dostaw towaru
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
Recepcjonista
CHIMERA CENTRUM SPA Sp.j. J.M. BAGIŃSCY - 2019-03-06 - Niechorze (zachodniopomorskie)
Operator koparki Liebherr + mile widziane prawo jazdy kat. CE
Emard Usługi Transportowo-Sprzętowe Zbigniew Słupianek - 2017-07-31 - Olszyna (wielkopolskie)
Naprawa i konserwacja maszyn produkcyjnych, utrzymanie ciągłości produkcji
CWS-boco Customer Fulfilment Center Sp. z o.o. - 2017-07-21 - Międzyrzecz (lubuskie)
obsługa kelnerska gości, praca przy bufecie
INSTYTUT NAUKOWO BADAWCZY KS. SEBASTIANA KNEIPPA ZESPÓŁ REHABILITACYJNO-WYPOCZYN.SEBASTIANEUM SILESIACUM KAMIEŃ ŚLĄSKI - 2016-09-14 - Kamień Śląski (opolskie)
jw.
Hotel Arkadia Royal J.D.R. Wróblewscy, B. Wiśniewska Sp. J - 2016-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Makówiec (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: zawodowe/średnie; mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego; obsługa komputera-programu Office,Excell; uprawnienia do obsługi wózka widłowego; zakres obowiązków: przygotowywanie towaru do wysyłki do klienta; przyjmowanie towaru na magazyn; bieżąca analiza stanu magazynowego; współpraca z działem handlowym; prawo jazdy kat.B; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
BARIL COATINGS POLSKA TTK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-30 - Gliwice (śląskie)
-montowanie podzespołów i zespołów elektronicznych zgodnie z dokumentacją techniczną-wykonywanie pomiarów parametrów, testowanie i uruchamianie podzespołów i zespołów elektronicznych po montażu-dokumentowanie wykonanego montażu podzespołów i zespołow elektronicznych oraz wykonanych pomiarów, testowania i uruchamiania podzespołów i zespołów elektronicznych
kontakt przez PUP - 2019-07-29 - Świebodzin (lubuskie)