PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. CIFAL PŁOCK Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka

Stanowisko: PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. CIFAL PŁOCK

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) koordynowanie współpracy Gminy Miasto Płock z Instytutem ONZ ds. Badań i Szkoleń UNITAR wynikającej z Umowy o Współpracy zawartej w dn. 17 stycznia 2016r.;2) koordynowanie współpracy z afiliowanymi ośrodkami szkoleniowymi UNITAR/CIFAL m.in. w Atlancie, USA; Durbanie, RPA; Jeju, Korei Południowej; Flandrii, Belgii; Kuala Lumpur, Malezji; Kurytybie, Brazylii; Meridzie, Meksyku; Newcastle, Australii; El Salwadorze, Salwadorze; Szanghaju, ChRL; Edynburgu, Szkocji; Quito, Ekwadorze;3) merytoryczne opracowywanie i aktualizowanie oferty szkoleniowej CIFAL Płock, w tym: programów konferencji i szkoleń, współpraca z wykładowcami w tematach zgodnych z zakresem tematycznym CIFAL Płock;4) organizacja szkoleń/konferencji/seminariów i innych wydarzeń związanych z działalnością CIFAL Płock/UNITAR w kraju i zagranicą;5) promowanie oferty gospodarczej Gminy Miasto Płock podczas szkoleń realizowanych przez UNITAR/ sieci CIFAL w Polsce i zagranicą;6) systematyczne raportowanie działań szkoleniowych prowadzonych przez CIFAL Płock do UNITAR;7) opracowywanie materiałów informacyjnych promujących działalność CIFAL Płock/UNITAR;8) współpraca z przedstawicielami sektora publicznego, prywatnego i akademickiego w kraju i za granicą w zakresie działalności CIFAL/Płock;9) poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania na działania realizowane przez CIFAL Płock;10) merytoryczne opracowanie strony internetowej CIFAL Płock;11) przygotowywanie wizyt i wyjazdów krajowych i zagranicznych związanych z zakresem działalności ośrodka CIFAL;12) doradztwo, konsultowanie, przygotowywanie dla Gminy Miasto Płock międzynarodowych projektów współfinansowanych z Komisji Europejskiej;13) podnoszenie świadomości wśród pracowników Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie zrównoważonego rozwoju;14) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płocka oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie zadań CIFAL Płock;15) wsparcie przy obsłudze inwestorów krajowych i zagranicznych;16) prowadzenie działań z zakresu współpracy z przedsiębiorcami poprzez:a) współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne),b) współpracę z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości,c) współpracę z instytucjami tzw. rynku pracy;d) współpraca z instytucjami naukowymi i akademickimi;e) współpraca z Płockim Parkiem PrzemysłowoTechnologicznym przy propagowaniu oferty wśród potencjalnych inwestorów;17) organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją oraz pozyskiwaniem inwestorów;18) organizacja konferencji, imprez wystawienniczych, misji gospodarczych oraz innych spotkań mających na celu promocję lokalnej gospodarki;19) monitorowanie realizacji i założeń polityki gospodarczej miasta;20) redagowanie oraz aktualizacja dedykowanej strony internetowej i Facebooka w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora;21) przygotowanie projektów i koordynacja przedsięwzięć realizowanych w ramach partnerstwa publiczno prywatnego.

Data publikacji: 2019-02-28

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) koordynowanie współpracy Gminy Miasto Płock z Instytutem ONZ ds. Badań i Szkoleń UNITAR wynikającej z Umowy o Współpracy zawartej w dn. 17 stycznia 2016r.;2) koordynowanie współpracy z afiliowanymi ośrodkami szkoleniowymi UNITAR/CIFAL m.in. w Atlancie, USA; Durbanie, RPA; Jeju, Korei Południowej; Flandrii, Belgii; Kuala Lumpur, Malezji; Kurytybie, Brazylii; Meridzie, Meksyku; Newcastle, Australii; El Salwadorze, Salwadorze; Szanghaju, ChRL; Edynburgu, Szkocji; Quito, Ekwadorze;3) merytoryczne opracowywanie i aktualizowanie oferty szkoleniowej CIFAL Płock, w tym: programów konferencji i szkoleń, współpraca z wykładowcami w tematach zgodnych z zakresem tematycznym CIFAL Płock;4) organizacja szkoleń/konferencji/seminariów i innych wydarzeń związanych z działalnością CIFAL Płock/UNITAR w kraju i zagranicą;5) promowanie oferty gospodarczej Gminy Miasto Płock podczas szkoleń realizowanych przez UNITAR/ sieci CIFAL w Polsce i zagranicą;6) systematyczne raportowanie działań szkoleniowych prowadzonych przez CIFAL Płock do UNITAR;7) opracowywanie materiałów informacyjnych promujących działalność CIFAL Płock/UNITAR;8) współpraca z przedstawicielami sektora publicznego, prywatnego i akademickiego w kraju i za granicą w zakresie działalności CIFAL/Płock;9) poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania na działania realizowane przez CIFAL Płock;10) merytoryczne opracowanie strony internetowej CIFAL Płock;11) przygotowywanie wizyt i wyjazdów krajowych i zagranicznych związanych z zakresem działalności ośrodka CIFAL;12) doradztwo, konsultowanie, przygotowywanie dla Gminy Miasto Płock międzynarodowych projektów współfinansowanych z Komisji Europejskiej;13) podnoszenie świadomości wśród pracowników Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie zrównoważonego rozwoju;14) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płocka oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie zadań CIFAL Płock;15) wsparcie przy obsłudze inwestorów krajowych i zagranicznych;16) prowadzenie działań z zakresu współpracy z przedsiębiorcami poprzez:a) współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne),b) współpracę z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości,c) współpracę z instytucjami tzw. rynku pracy;d) współpraca z instytucjami naukowymi i akademickimi;e) współpraca z Płockim Parkiem PrzemysłowoTechnologicznym przy propagowaniu oferty wśród potencjalnych inwestorów;17) organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją oraz pozyskiwaniem inwestorów;18) organizacja konferencji, imprez wystawienniczych, misji gospodarczych oraz innych spotkań mających na celu promocję lokalnej gospodarki;19) monitorowanie realizacji i założeń polityki gospodarczej miasta;20) redagowanie oraz aktualizacja dedykowanej strony internetowej i Facebooka w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora;21) przygotowanie projektów i koordynacja przedsięwzięć realizowanych w ramach partnerstwa publiczno prywatnego.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. CIFAL PŁOCK

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Z 2018 r. poz. 1260 ze zm.);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie wyższe minimum pierwszego stopnia;6. biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;7. bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym edytora tekstu i arkuszy kalkulacyjnych.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego(Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.);- z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym ( Dz. U. z 2018 r. poz. 995 ze zm.);- z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych ( Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 ze zm.); - z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.);

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.)- poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. oświadczenie o bardzo dobrej znajomości obsługi komputera, w tym edytora tekstu i arkuszy kalkulacyjnych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10. oświadczenie o biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz.1260 ze zm.) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 11 marca 2019 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.ul. Miodowa 8.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.Miejsce pracy w budynku z podjazdem dla niepełnosprawnych i windami, stanowisko pracy na II piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku na II piętrze znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Data dodania oferty pracy: 28.02.2019

Oferta pracy ważna do: 11.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ZASTĘPCA KIEROWNIKA RESTAURACJI - od 1 480 EUR

Do obowiązków należy:* Koordynowanie pracy na sali restauracyjnej* Nadzór nad personelem* Kalkulacja kosztów* Kontakt i opieka nad klientami restauracji
Waldhotel Roggosen GmbH Inh. Heike Ehlenberger - 2015-10-12 - Niemcy (Niemcy)

ASYSTENT DYREKTORA - do 2 774,96 PLN

Rozmowa z klientami w języku turkmeńskim, podpisywanie umów, zarządzanie, prowadzenie rekrutacji, przygotowywanie konferencji firmowych, praca z klientem zagranicznym.Praca na czas określony : 2018/11/27 - 2021/11/25Godziny pracy 08:00 16:00
CYGNUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ - 2 265 - 3 109 PLN

Prowadzenie zajęć w zakresie edukacji wczesnoszkolnej.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 57 im. gen. Władysława Andersa - 2017-01-02 - Gdańsk (pomorskie)

PODINSPEKTOR W BIURZE INICJATYW I KONSULTACJI SPOŁECZNYCH W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 1 850 - 3 100 PLN

szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej; www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku oraz w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy- pokój 2
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2016-05-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

KONTROLER WYROBU - 2 000 - 2 700 PLN

Kontrolowanie mieszanek mineralno-asfaltowych, wykonywanie pomiarów, obsługa komputera
Masfalt Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Zgierz (łódzkie)

MALARZ-PIASKARZ - od 18 PLN

MALARZ-PIASKARZ,LAKIERNIK STOCZNIOWY, KONSERWACJA STATKÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚCI;MALOWANIE, LAKIEROWANIE NA GRUBOŚĆ, PIASKOWANIE, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIEMIEJSCE PRACY: SZCZECIN, POLICE WYNAGRODZENIE 18ZŁ/H, STOCZNIE NIEMIECKIE 8,50EUR/H
FIRMA WIELOBRANŻOWA WARTEK MARCIN KRAWCZYK - 2016-12-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK HALI - od 2 750 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Warszawa (mazowieckie)

OPERATOR MASZYN DO PRODUKCJI BLACHODACHÓWKI - od 1 850 PLN

PRODUKCJA MASZYN DO PRODUKCJI BLACHODACHÓWKI
BLACH-POL KRZYSZTOFIK,PAŁYGA SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-05 - Opoczno (łódzkie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

Prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Byczyna (opolskie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH - od 2 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego działającymi na terenie miasta Płocka na rzecz jego mieszkańców:a) realizacja rocznych projektów współpracy Gminy-Miasto Płock z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznegob) utrzymywanie stałych kontaktów z organizacjami pozarządowymi- informowanie organizacji pozarządowych o inicjatywach i innych wydarzeniach realizowanych przez Gminę-Miasto Płock oraz inne podmioty- realizacja wniosków i postulatów organizacji pozarządowychc) udzielanie pomocy organizacyjnej i merytorycznej organizacjom pozarządowymi i innymi podmiotom prowadzącym działalność pożytku publicznego- współudział w rozwiązywaniu problemów lokalnych miasta Płocka- poszerzanie możliwości komunikacji komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Płocka oraz miejskich jednostek organizacyjnych z mieszkańcami w zakresie działania Pełnomocnika ds. Organizacji Pozarządowych- podejmowanie inicjatyw mających na celu promowanie pozytywnych postaw cennych społecznied) informowanie organizacji pozarządowych o przeprowadzanych otwartych konkursach ofert w zakresie realizacji zadań publicznych oraz innych możliwościach pozyskiwania funduszy:- przekazywanie informacji na temat konkursów podczas spotkań, posiedzeń Płockiej Rady Działalności Pożytku Publicznego, Płockiej Radzie Seniorów- udział w szkoleniach dotyczących pozyskiwania funduszy zewnętrznych i przekazywanie materiałów szkoleniowych organizacjom pozarządowym- organizowanie szkoleń przygotowujących organizacje do właściwego wypełniania ofert konkursowych, sprawozdań i rozliczeń- informowanie organizacji pozarządowych o szkoleniach zewnętrznyche) integracja środowiska organizacji pozarządowych- organizowanie forów dyskusyjnych- organizowanie imprez integracyjnych- prezentacja środowiska pozarządowego wewnątrz i na zewnątrz Miasta Płockaf) użyczanie sal organizacjom pozarządowych i grupom nieformalnymg) wsparcie promocyjne organizacji pozarządowych2) koordynacja Centrum Aktywności Seniora w tym:- współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działania w Centrum Aktywności Seniora- wsparcie seniorów uczestniczących w działaniach Centrum Aktywności Seniora3) współpraca z sektorem pozarządowym szczebla ogólnopolskiego, wojewódzkiego i powiatowego w celu wspierania merytorycznego i edukacyjnego organizacji pozarządowych działających w mieście Płocku.4) organizowanie i udział w szkoleniach, seminariach, konferencjach, itp. w zakresie dotyczącym działalności organizacji pozarządowych.5) współpraca z administracją rządową i samorządową, które zajmują się współpracą z organizacjami pozarządowymi.6) uczestnictwo w opracowywaniu i realizacji miejskiej strategii w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi:- konsultacje społeczne z organizacjami pozarządowymi i Płocką Radą Działalności Pożytku Publicznego- zgłaszanie propozycji dotyczących usprawnienia współpracy Gminy - Miasto Płocka z organizacjami pozarządowymi- realizacja zapisów rocznego programu współpracy Gminy-Miasto Płock z organizacjami pozarządowymi poprzez współpracę z organizacjami pozarządowymi, Płocką Radą Działalności Pożytku Publicznego i komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płocka.7) prowadzenie działań związanych z udziałem w ogólnopolskich kampaniach oraz wprowadzaniem lokalnych inicjatyw dotyczących organizacji pozarządowych.8) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów edukacyjnych i promocyjnych związanych z działalnością organizacji pozarządowych.
Urząd Miasta Płocka - 2017-07-20 - Płock (mazowieckie)

OPERATOR URZĄDZEŃ PRALNICZYCH - od 1 750 PLN

-Obsługa urządzeń, składanie i wkładanie do maszyn rzeczy, prasowanie-Kontakt telefoniczny 58-531-90-71-Godziny pracy 14-22-Kontakt e-mail sabina.pochec (at) tzmo.com.pl
CITONET-POMORSKI SP. Z O.O. - 2015-11-27 - Zabagno (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 050 PLN

obsługa klientów zagranicznych, układanie towaru, utrzymanie porządku w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PODINSPEKTOR DO SPRAW FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH - od 2 500 PLN

realizacja zadań Biura Funduszy
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Czersk (pomorskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 2 500 PLN

Organizacja dokumentów sądowych między działem handlowym, a działem prawnym
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)

TOKARZ W METALU - od 4 210,19 PLN

Wykonywanie detali mało i średnio seryjnych wg. powierzonego wzoru lub rysunku technicznego.
Mechanika Precyzyjna Dariusz Leszek - 2018-02-14 - Legionowo (mazowieckie)

OPERATOR WÓZKA JEZDNIOWEGO - od 2 217 PLN

praca w jednym z najnowoczesniejszych magazynów logistycznych, obsługa wózka jezdniowego
kontakt przez OHP - 2016-08-16 - Ociąż (wielkopolskie)

PROGRAMISTA APLIKACJI - od 1 750 PLN

- Tworzenie aplikacji i portalów internetowych. Administracja aplikacją, projektowanie i implementacja nowych funkcjonalności, tworzenie i modyfikowanie kodu aplikacji w wybranym języku i środowisku programowania, przygotowywanie dokumentacji projektowej. Konsultowanie dotyczące zakresu IT. Współpraca w zespole ukrainsko - rosyjsko języcznym. Pracownik będzie zatrudniony dla realizacji projektu RealPowerSuite ASW Consulting GmbH. Do obowiązków pracownika będzie wchodziło opracowywanie różnych systemów produktu. Wśród etapów będzie opracowywanie:- Dane dotyczące modelu cen - Podstawowe i indywidualne harmonogramy zużycia- Baza danych podatków, cen i innych wydatków- System wewnętrznej hierarchii użytkowników i klientów- Moduły importu danych do systemu- Moduły do współpracy z firmami obcymi (API)- System naliczenia premii- Centrum Obsługi Klienta- Dokładne szczegóły dotyczące każdego etapu będą ustalane na bieżąco podczas wykonania projektu. Aktualnie jest określony główny harmonogram projektu. - Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto. Praca na umowę o dzieło: 01.03.2016 r. do 01.03.2019 r. Stawka godzinowa rozliczenie miesięczne, 70 godzin / miesięcznie.- Praca w godzinach: 9:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe zawodowe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 7 lat na podobnym stanowisku. Wymagana b.d. znajomość: MySQL, jQuery, HTML. Wymagana znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego: w mowie w stopniu: ukrainski - zaawansowany, rosyjski - biegły, angielski - zaawansowany; w piśmie w stopniu: ukrainski - zaawansowany, rosyjski - biegły, angielski - zaawansowany.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)

PODINSPEKTOR - od 2 000 PLN

1) przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego wraz z dodatkami, zasiłku pielęgnacyjnego, świadczenia pielęgnacyjnego, specjalnego zasiłku opiekuńczego jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia się dziecka, świadczenia rodzicielskiego;2) wprowadzanie danych osobowych świadczeniobiorców do programu komputerowego Świadczenia rodzinne;3) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie i wydawanie decyzji dla osób zamieszkałych na terenie miasta Krosno Odrzańskie w zakresie świadczeń rodzinnych zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem;4) prowadzenie postępowań o zwrot nienależnie pobranych świadczeń;5) przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia;6) zgłaszanie do ubezpieczeń emerytalno-rentowych i zdrowotnych uprawnionych do ubezpieczenia odbiorców świadczeń pielęgnacyjnych;7) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej;8) opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów;9) realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków;10) przygotowywanie propozycji projektu budżetu, planu finansowego i harmonogramu wydatków w zakresie zadań powierzonych do realizacji oraz ich zmian i przedkładanie danych kierownikowi Ośrodka.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-02-17 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

obsługa klientów, wykładanie towaru, przyjmowanie zamówień, rozlicznie kary
Sklep Piekarniczo-Cukierniczy Elżbieta Kraska, Lubawa - 2018-08-20 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)

PALACZ KOTŁOWY - od 2 500 PLN

chęci do pracy, kotły niskoprężne-wodne,
Gospodarstwo Ogrodnicze - Michał Orłowski - 2017-01-02 - Kościuszków (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA W BUFECIE ZAKŁADOWYM - od 1 850 PLN

Obsługa klientów w sklepiku przyzakładowym.Obsługa kasy fiskalnej.Przygotowywanie i odgrzewanie posiłków.Utrzymanie czystości.
Handel-Gastronomia Alicja Madej - 2016-10-13 - Stalowa Wola (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 1 200 PLN

Sprzedaż towarów, układanie towarów, zamawianie towarów, prowadzenie stanu magazynu, współpraca z innymi punktami, w tym zamawianie towarów od handlowców pochodzenia wietnamskiego
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Jabłonowo (mazowieckie)

SPRZEDAWCA-HANDLOWIEC - do 2 000 PLN

praca na stanowisku sprzedawca-handlowiec
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Łódź (łódzkie)

PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PROWADZENIA POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO - od 2 100 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)prowadzenie ewidencji zgłoszeń i przyjętych dokumentów w programie TurboEWID:- przyjęcie zgłoszenia pracy geodezyjnej, opracowanie i rozliczenie,- zbadanie zgodności zgłoszenia z przepisami geodezyjnymi,- zakwalifikowanie pracy do odpowiedniej grupy asortymentowej,- nadanie identyfikatora zgłoszenia pracy geodezyjnej;2)opracowanie wytycznych technicznych:- wykazanie wszystkich materiałów istniejących w zasobie dla obszaru pracy geodezyjnej,- wykonanie kopii mapy zasadniczej i ewidencyjnej w wersji papierowej i elektronicznej,- udostępnienie danych i wykonanie kopii opisów punktów osnowy,- nadanie odpowiednich klauzul materiałom wydawanym z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,- wydanie opracowanego zgłoszenia i materiałów dla wykonania robót geodezyjnych;3)obsługa jednostek wykonawstwa geodezyjnego:- wydawanie materiałów z zasobu, rejestracja ruchu materiałów wypożyczanie zwroty;4)wyłączanie dokumentów z zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz współpraca w tym zakresie z archiwami państwowymi;5)przygotowywanie okresowych sprawozdań.
Urząd Miasta Płocka - 2018-10-11 - Płock (mazowieckie)

KIEROWCA - od 3 200 PLN

Prowadzenie samochodu ciężarowego w transporcie międzynarodowym.
PPHU NOETZEL Roman Noetzel - 2016-08-19 - Glincz (pomorskie)

SPAWACZ - 2 200 - 2 700 PLN

spawanie elementów do autobusów
Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. - 2016-04-20 - Pabianice (łódzkie)

ELEKTRYK - od 2 800 PLN

Elektryk
STALMAX Sp. z o.o. - 2017-07-11 - Piątkowiec (podkarpackie)


Wybierz powiat