PODINSPEKTOR Więcbork oferta pracy Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego

Stanowisko: PODINSPEKTOR

Wynagrodzenie: do 2 800 PLN

Zakres obowiązków: a) wykonywanie czynności związanych z funkcją zielonego edukatora zatrudnionego na potrzeby realizacji projektu pn. Edukacja społeczności obszarów chronionych województwa kujawsko-pomorskiego. Lubię tu być na zielonym!, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 oraz z udziałem środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu,b) podnoszenie świadomości ekologicznej, propagowanie zachowań korzystnych dla środowiska naturalnego, upowszechnianie wiedzy o przyrodzie,c) organizowanie i przeprowadzanie zajęć edukacyjnych dla dzieci i młodzieży w parkach krajobrazowych i na terenach Natura 2000 oraz innych terenach chronionych województwa kujawsko-pomorskiego,d) animowanie aktywności promocyjnych w projekcie, koordynowanie projektu w parku,e) przygotowanie i promowanie spójnej oferty zielonych szkół na terenach chronionych województwa z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury oraz potencjału lokalnych przedsiębiorców z branży turystycznej i okołoturystycznej,a także rolnictwa ekologicznego,f) przygotowanie, promocja i realizacja spójnej oferty wypoczynkowo-edukacyjnej w postaci wakacyjnych warsztatów ekologicznych i jednodniowych wycieczek.

Data publikacji: 2019-05-10

Lokalizacja: Więcbork (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pocztowa 2, 89-410 Więcbork, powiat: sępoleński, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
a) wykonywanie czynności związanych z funkcją zielonego edukatora zatrudnionego na potrzeby realizacji projektu pn. Edukacja społeczności obszarów chronionych województwa kujawsko-pomorskiego. Lubię tu być na zielonym!, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 oraz z udziałem środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu,b) podnoszenie świadomości ekologicznej, propagowanie zachowań korzystnych dla środowiska naturalnego, upowszechnianie wiedzy o przyrodzie,c) organizowanie i przeprowadzanie zajęć edukacyjnych dla dzieci i młodzieży w parkach krajobrazowych i na terenach Natura 2000 oraz innych terenach chronionych województwa kujawsko-pomorskiego,d) animowanie aktywności promocyjnych w projekcie, koordynowanie projektu w parku,e) przygotowanie i promowanie spójnej oferty zielonych szkół na terenach chronionych województwa z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury oraz potencjału lokalnych przedsiębiorców z branży turystycznej i okołoturystycznej,a także rolnictwa ekologicznego,f) przygotowanie, promocja i realizacja spójnej oferty wypoczynkowo-edukacyjnej w postaci wakacyjnych warsztatów ekologicznych i jednodniowych wycieczek.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w siedzibie Krajeńskiego Parku Krajobrazowego, ul. Pocztowa 2, 89-410 Więcbork, w godzinach: poniedziałek - piątek 7.30-15.30 oraz na terenie Krajeńskiego Parku Krajobrazowego.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Więcbork

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sępoleński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Więcbork

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019

Data zakończenia pracy: 31.12.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędnea) wykształcenie wyższe na kierunkach rolnicze, przyrodnicze lub biologiczne,b) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,c) nieposzlakowana opinia.Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowea) umiejętność efektywnej komunikacji z ludźmi o różnych typach osobowości i różnym poziomie intelektualnym (doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą),b) łatwość wypowiadania się w mowie i piśmie,c) obsługa urządzeń biurowych, komputera w zakresie instalowania i obsługi programów multimedialnych.d) wiedza z zakresu ochrony środowiska,e) znajomość ustawy o ochronie przyrody,f) znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska,g) przygotowanie pedagogiczne,h) dobra znajomość obsługi komputera,i) rzetelność, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, umiejętność pracy pod presją czasu, wysoka kultura osobista, dokładność,j) prawo jazdy kat. B

Nazwa pracodawcy:
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim

Adres pracodawcy:
Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, powiat: sępoleński, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a) list motywacyjny,b) życiorys zawodowy (CV),c) kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu pedagogicznego (jeśli osoba takie posiada),d) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe,e) kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach,f) oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,g) inne, które kandydat uważa za ważne dla jego przyszłej pracy np.orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,h) zgodę na przetwarzanie danych osobowych związaną z realizacją procesu rekrutacji i rekrutacja na przyszłość wg.załącznika,i) podpisaną informację w związku z przetwarzaniem danych osobowych osoby, której dane dotyczą wg. załącznika.Termin składania dokumentów:do dnia 18.05.2019r. Sposób składania dokumentów :w zamkniętych kopertach na adres:Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Departament Organizacyjny Wydział Kadr 87-100 Toruń, Pl. Teatralny 2, z dopiskiem: Oferta Pracy nr 29/2019.Miejsce składania dokumentów:Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu Departament Organizacyjny Wydział Kadr 87-100 Toruń, Pl. Teatralny 2.Pełne dane dotyczące oferty wraz z załącznikami dostępne na stronie https://bip.kujawsko-pomorskie.pl/marszalek-wojewodztwa-kujawsko-pomorskiego-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-pracy-do-spraw-edukacji-przyrodniczej-w-departamencie-srodowiska-292019/.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: sępoleński

Gmina pracodawcy: Sępólno Krajeńskie

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Sępólno Krajeńskie

Ulica pracodawcy: Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 11

Nazwisko osoby zgłaszającej: Wiesława Murawska

Adres składania dokumentów aplikacyjnych na to stanowisko:
Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Plac Teatralny

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.05.2019

Data dodania oferty pracy: 10.05.2019

Oferta pracy ważna do: 10.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4a62a591799bc34d913bde13e2f532af

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 400 PLN

Prace ogólnobudowlane i wykończeniowe. Praca na terenie Polski i Szwecji.
KMH-projekt Monika Hatalska - 2017-11-27 - Gościcino (pomorskie)

OPERATOR MASZYN TNĄCYCH - do 4 000 PLN

Cięcie desek,brusów na tartaku taśmowym,obsługa wielopiły,przygotowywanie drewna do obróbki maszynowej,sortowanie desek na klasy.
Zakład Usług Leśnych Dariusz Sikorski - 2019-01-16 - Głuchów Górny (dolnośląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY ( 289 S ) - 997,4 PLN

staż, pielęgnacja terenów zieleni, zakładanie trawników, malowanie konstrukcji zielonych, odśnieżanie, mprace porządkowe, koszenie i pielęgnaja trawników
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Kołbiel (mazowieckie)

DORADCA KLIENTA - od 2 000 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

RECEPCJONISTKA W SALONIE FRYZJERSKIM - od 1 850 PLN

Przyjmowanie klientów; odbieranie telefonu; umawianie klientów na wizytę. Praca dwuzmianowa (8-13; 13-20)
LAKMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Sopot (pomorskie)

PRACOWNICY FIZYCZNI -BRANŻA MEBLARSKA (DO PRZYUCZENIA) - od 1 750 PLN

Praca na produkcji -branża meblarska, montaż ramek.
PPHU DOLUX-M Lubiejewski Leszek Boreczno - 2015-11-23 - Boreczno (warmińsko-mazurskie)

KOORDYNATOR SERWISU - od 2 100 PLN

Kontakt z klientem, przyjmowanie zleceń, zamawianie materiałów.
"EUROTERM" HAIK, MACKIEWICZ - SPÓŁKA JAWNA - 2018-10-02 - Zamość (lubelskie)

ELEKTRYK-MECHANIK - do 2 800 PLN

wykonywanie napraw elektrycznych, montaż instalacji elektrycznych, wykonywanie napraw mechnicznych
PPUHiE" SZYNAKA " - 2016-03-21 - Mortęgi (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

PRACA W TERENIE I NA WYSOKOŚCIACH
REMOST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-06 - Dębica (podkarpackie)

CUKIERNIK - od 1 850 PLN

praca na w/w stanowisku
Anita Ewa Fede - Chreścionko - Firma Handlowo-Usługowa PATI - 2016-03-04 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA-SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

załadunek i rozładunek samochodu służbowego, sprzedaż obwoźna, rozliczanie gotówkowe i bezgotówkowe z klientami, dbanie o powierzony samochód, jego stan techniczny i porządek, prowadzienie dokumentacji związanej z ruchem towaró i opakowań, sprzedaż pasz i artykułów rolnych
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Stasiolas (łódzkie)

TAPICER MEBLOWY - 2 500 - 4 000 PLN

tapicerowanie mebli
proTeam Monika Dobrowolski - 2017-12-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)

GRAFIK KOMPUTEROWY DTP - od 2 250 PLN

Projektowanie reklam graficznych, social media
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Groń (małopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK W GOSPODARSTWIE SADOWNICZYM - od 1 000 PLN

Cięcie sadu, zbiór i sortowanie owocow, prace agrotechniczne i pielęgnacyjne w sadzie
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Nowe Miasto nad Pilicą (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 562,5 PLN

Rekrutacja pracowników z Ukrainy i Białorusi
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Zaborówek (mazowieckie)

POMOCNICZY ROBOTNIK DROGOWY - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Lubomierz (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENU - od 2 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1)prowadzenie procedury administracyjnej w sprawie wydania decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla terenów nieposiadających miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;2)prowadzenie procedury administracyjnej w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla terenów nieposiadających miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;3)prowadzenie rejestru decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;4)nadzór nad realizacją umów dotyczących sporządzania analiz i projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;5)prowadzenie procedury administracyjnej w sprawie wydania decyzji o wygaśnięciu decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;6)przygotowywanie opinii w sprawie podziału nieruchomości na podstawie ostatecznej decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;7)przygotowywanie zaświadczeń o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;8)przygotowywanie zaświadczeń o zgodności budowy z ustaleniami decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w postępowaniu prowadzonym przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego;9)prowadzenie procedury administracyjnej w sprawie zmian decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;10)przesyłanie Marszałkowi Województwa Mazowieckiego kopii decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym, wojewódzkim, powiatowym i gminnym;11)udzielanie odpowiedzi na skargi oraz przesyłanie odwołań i zażaleń do organów II instancji wraz z ewentualnym odniesieniem się do ich treści.
Urząd Miasta Płocka - 2017-06-20 - Płock (mazowieckie)

PODINSPEKTOR DS. LOKALI UŻYTKOWYCH (SYGN. 24/EU/19) K/M - od 4 000 PLN

Prowadzenie kontroli, co do czasu trwania zawartych umów najmu i zapraszanie najemców do przedłużenia umów, załatwianie podań, odwołań, interwencji dotyczących zagadnień związanych z pustostanami lokali użytkowych, przyjmowanie interesantów w sprawach związanych z zakresem obowiązków, rozpatrywanie spraw wnoszonych przez interesantów.Sporządzanie sprawozdań, informacji, współpraca z Działem ds. Wspólnot Mieszkaniowych i Wspólnotami Mieszkaniowymi odnośnie lokali użytkowych będących własnością m.st. Warszawy, sporządzanie zestawień analitycznych zasobów i informacji o stanie tych zasobów.Udzielanie odpowiedzi w terminie na otrzymaną korespondencję, sporządzanie analiz i wykresów dotyczących lokali użytkowych, udzielanie oferentom pełnej informacji odnośnie lokali przeznaczonych do wynajęcia, współpraca z Działem Radców Prawnych w zakresie zagadnień związanych z lokalami użytkowymi, właściwe oznakowanie lokali przeznaczonych do wynajęcia, wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Działu Najmu Lokali Użytkowych zleconych przez Kierownika Działu.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-04-23 - Warszawa (mazowieckie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO OFPR/18/1882 - od 2 100 PLN

nauczanie uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum
Zespół Placówek Oświatowych w Kasinie Wielkiej - 2018-08-03 - Kasina Wielka (małopolskie)

PODINSPEKTOR - 997,4 PLN

Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PEDAGOG - od 2 200 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 8.00- 16.00; wysokość wynagrodzenia 2200 zł brutto do uzgodnienia; kontakt z pracodawcą wstępnie telefoniczny w godz. 9.00- 16.00
Anglojęzyczne Przedszkole Prywatne Zielona Dolina s.c. - 2017-04-12 - Słupsk (pomorskie)

AUDYTOR WEWNĘTRZNY(NR 5020) - od 4 000 PLN

systematyczna ocena kontroli zarządczej oraz czynności doradcze; prowadzenie audytu wewnętrznego jednostki
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

OPIEKUN - 997,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Jaskulin (dolnośląskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ PRODUKUJĄCYCH I DRUKUJĄCYCH ETYKIETY - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera, mile widziana znajomość Corel Draw lub innego programu graficznego; zakres obowiązków: obsługa wew. systemu IT, obsługa potera tnącego, drukarek do zadruku etykiet, czynności przygotowawcze związane z obsługą urządzeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Gliwice (śląskie)

PODINSPEKTOR - 2 400 - 3 240 PLN

1. Wprowadzanie danych do aplikacji użytkowych. 2. Obsługa wniosków o świadczenia realizowane przez Centrum Świadczeń Rodzinnych. 3. Sporządzanie projektów decyzji administracyjnych. 4. Udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących wniosków realizowanych przez Centrum Świadczeń Rodzinnych. 5. Prowadzenie dokumentacji, segregowanie, opisywanie akt i dokumentacji bieżącej oraz przygotowywanie i przekazywanie do składnicy akt dokumentów wnioskodawców - zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie - 2018-04-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - do 2 000 PLN

Poszukiwanie nowych kontrahentów z Chin, prowadzenie negocjacjiw języku chińskim, zamawianie towaru, koordynowanie prac w pozostałych punktach sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - do 2 000 PLN

wykonywanie prac malarskich, szpachlarskich, wykonywanie gładzi gipsowych, zabudowa płyt GK, wykonywanie ociepleń elewacji, kafelkowanie, tapetowanie oraz wykonanie innych czynności pomocniczych
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Kraków (małopolskie)

SEKRETARKA - od 1 500 PLN

Prace biurowe w sekretariacie, wprowadzanie danych do SIO, kontakty z różnymi instytucjami i rodzicami
Szkoła Podstawowa w Łyczance - 2017-10-18 - Łyczanka (małopolskie)

BARMAN - od 1 850 PLN

Przygotowanie i serwowanie drinków. Obsługa gości.
MIX RÓŻNOŚCI Beata Świątkowska - 2016-06-06 - Stanisławów Drugi (mazowieckie)


Wybierz powiat