PODINSPEKTOR W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH I DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ Knurów oferta pracy Urząd Miasta Knurów
Stanowisko: PODINSPEKTOR W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH I DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
Wynagrodzenie: 2 600 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku administracja; co najmniej dwu letni staż pracy; praktyka na stanowiskach związanych z obsługą ludności; biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, Open Office lub Libre Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Data publikacji: 2019-09-12
Lokalizacja: Knurów (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Knurów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku administracja; co najmniej dwu letni staż pracy; praktyka na stanowiskach związanych z obsługą ludności; biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, Open Office lub Libre Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH I DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Knurów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Knurów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Knurów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne składać do dnia 07.10.2019r. osobiście lub drogą pocztową z dopiskiem na kopercie "Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora w Wydziale Świadczeń i Działalności Gospodarczej"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 07.10.2019r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: gliwicki
Gmina pracodawcy: Knurów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Knurów
Ulica pracodawcy: Floriana Ogana
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 12.09.2019
Oferta pracy ważna do: 07.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b7fe290d8620a134c5c095c1aa1b0dbe
Podobne oferty pracy
Do zadań pracownika będzie należeć:doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych,budowanie pozytywnych relacji z klientami,realizacja planów sprzedażowych dot. wybranych usług i towarów,rzetelne prowadzenie ewidencji korespondencji,wsparcie placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą przesyłek.Miejsce pracy: Nowa Wieś Wielka (pow. bydgoski)Wymiar etatu: 0,75
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2016-07-28 - Nowa Wieś Wielka (kujawsko-pomorskie)
ochrona osób i mienia, zapewnienie bezpieczeństwa, przestrzeganie wewnętrznych przepisów i procedur dotyczących bezpieczeństwa, obsługa gości placówki godziny pracy 16:00-07:00. System pracy równoważny
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA-CK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa maszyn poligraficznych, prace manualne, odbiór wyrobów z maszyn, konfekcjonowanie broszur.
SONAR Sp. z o.o. - 2018-04-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Redy (warmińsko-mazurskie)
montaż folii na szkle budowlanym oraz szybach samochodowych
"PWJ SEKUNDA & SOBUŚ" SP. JAWNA W SONINIE - 2017-03-21 - Sonina (podkarpackie)
Wynikający z opisu stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Wróblów (lubuskie)
prace związane z produkcją roslinną
kontakt przez PUP - 2017-04-29 - Mierzyn (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie ptraw dań kuchni polskiej. Obsługa imprez okolicznościowych.
Restauracja "DWOREK" S.C. - 2019-01-31 - Jaworzno (śląskie)
- obsługa klienta- sprzedaż materiałów budowlanych
PPUH OMEGA SP Z O.O. - 2017-05-05 - Mszana Dolna (małopolskie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wydawanie kluczy; nadzór nad budynkiem; kierowanie interesantami; kontrolowanie monitoringu; dbanie o czystość wyznaczonego terenu; pomoc przy przewozie dzieci do i ze szkoły, w tym wnoszenie do samochodu dzieci niepełnosprawnych na wózkach. Praca na trzy zmiany 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00.
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY W PIOTRKOWIE TRYB. - 2018-11-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz akt osobowych, prowadzenie rejestracji pracowników w ZUS, sporządzanie listy płac, naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom, sporządzanie pism; umowa na 24 miesiące, godziny pracy: 8.00- 16.00
ECO - PLAN SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-10-16 - Słupsk (pomorskie)
świadczenie pomocy administracyjnej głównemu księgowemu; pomoc w formalno rachunkowej kontroli dokumentów księgowych; przygotowywanie dowodów i kwalifikowanie ich do ujęcia w księgach operacji gospodarczych; bieżąca ewidencja operacji budżetowych; wprowadzanie danych do elektronicznego systemu księgowego; realizacja dyspozycji przelewów zatwierdzonych przez upoważnione osoby; prowadzenie kasy Ośrodka, w tym m. in.: pobieranie gotówki z banku obsługującego Ośrodek, przyjmowanie wpłat gotówki, dokonywanie wypłat w oparciu o zatwierdzone dokumenty, przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych, zapewnienie należytej ochrony wartości pieniężnych w kasie i podczas transportu, sporządzanie raportów kasowych; weryfikacja dokumentów księgowych w zakresie rozliczenia podatku VAT; prowadzenie rejestrów podatku należnego i naliczonego na potrzeby rozliczenia podatku VAT przez Ośrodek; weryfikacja zapisów księgowych z rejestrami VAT; sporządzanie deklaracji VAT 7 za okresy miesięczne; współpraca z Gminą w zakresie rozliczeń podatku od towarów i usług.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-07-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
operator koparki gąsiennicowej miejsce wykonywania pracy Konin i Strzelno
RYSZARD BABIK TRANS-DROG-KOP - 2018-02-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie zabiegów fryzjerskich.System czasu pracy: dwuzmianiowy 08:00-16:00, 10:00-18:00Godziny pracy 8:00 - 16:00
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Wrocław (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie , umiejętność: montażu urządzeń , systemów alarmowych oraz wykonywania instalacji elektrycznych, znajomość dokumentacji technicznej, mile widziane uprawnienia SEP do 1 kV, doświadczenie zawodowe: min. 1,5 miesiąca, znajomość j. angielskiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: wykonywanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych oraz systemów zabezpieczeń, wykonywanie instalacji kablowej na podstawie dokumentacji technicznej systemów zabezpieczeń tech. ochrony osób i mienia. Podłączanie i testowanie urządzeń. Lokalizowanie usterek i awarii oraz ich usuwanie, wykonywanie przeglądów systemów elektrycznych, teletechnicznych oraz systemów zabezpieczeń. Miejsce wykonywania pracy Lublin, teren kraju.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przygotowanie towarów do sprzedaży, uzupełnianie towarów na półkach, udzielanie klientom informacji o towarach.
kontakt przez PUP - 2019-10-23 - Kraków (małopolskie)
proste prace magazynowe, prace związane z przenoszeniem akumulatorów i oklejaniem, praca w ruchu w wymuszonej pozycji
POLLUX ACCOUNTANT SP. Z O.O. - 2017-03-17 - Swarzędz (wielkopolskie)
- praca na hali sprzedaży- obsługa kasy- obsługa klientów- wykładanie towaru- praca na stoisku mięsnym
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Międzychód (wielkopolskie)
wg. stanowiska
Stokrotka sp. z.o.o. Lublin - 2016-08-29 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
sprawdzanie faktur, wprowadzanie danych do Rachmistrza, Gratyfikanta, archiwizowanie dokumentów, księgowanie ryczałtów od przychodów ewidencjonowanych, tworzenie pism do urzedów, sprawdzanie rejestrów VAT, obsluga urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie i rozpisywanie mebli na poszczególne elementy na produkcję, zamawianie materiałów.
Fabryka Mebli "DREWMEBEL" - 2017-03-13 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Zaopatrywanie magazynu w towar, kontakt z klientami z Ukrainy, Rosji, pozyskiwanie nowych klientów.WYMAGANIA: wykształcenie średnie zawodowe, znajomość branży motoryzacyjnej, biegła znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego poświadczona certyfikatem. Praca na terenie Polski, Ukrainy i Rosji.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Chotyniec (podkarpackie)
pomocnicze prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Bogatynia (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana znajomość obsługi programu OPTIMA; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa, naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ - 2017-03-03 - Gliwice (śląskie)
jw.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "POD BRZOZAMI" - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
praca na stanowisku pracownik obsługi klienta w restaruracji KFC w Rzeszowie w Galerii Millenium Hall
AMREST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Operator koparko-ładowarki - wykonywanie prac przy robotach energetycznych
Elektroenergetyka "BALSAM" Kazimierz Balsam - 2018-02-13 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Resko (zachodniopomorskie)