PODINSPEKTOR W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH Świnoujście oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu
Stanowisko: PODINSPEKTOR W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa wypłaty świadczeń wychowawczych
Data publikacji: 2016-09-19
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa wypłaty świadczeń wychowawczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
w przypadku wykształcenia średniego-2 lata stażu pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: opieka socjalna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej
Data dodania oferty pracy: 19.09.2016
Oferta pracy ważna do: 29.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa transportu klientów pralni przemysłowej; samodzielne rozwożenie towarów; pomoc przy załadunku i rozładunku towarów; przewóz towarów głównie na terenie Badenii- Wirtembergii;
HR NAVIGATOR Beata Siadek - 2017-05-19 - Siepraw (małopolskie)
przygotowywanie posiłków, zmywanie naczyń, dbanie o porządek w kuchni
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Brzezinna Góra (mazowieckie)
Wykonywanie pracy związanej z chowem i hodowlą drobiu. Karmienie drobiu - dawkowanie pasz, pojenie, obsługa sprzętu do karmienia, automaty do zadawania paszy, wody, rozróżnianie podstawowych objawów chorobowych, dbałość o czystość zwierząt, chwytanie i pakowanie zwierząt.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Częstochowa (śląskie)
prace na budowie
ZUW URBEX sp. z o.o. Oddział w Osieku - 2017-09-21 - Osiek (dolnośląskie)
1)PROWADZENIE POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO ZŁOŻONYCH WNIOSKÓW O WYDANIE DECYZJIO WARUNKACH ZABUDOWY I DECYZJI CELU PUBLICZNEGO.2)WYKONYWANIE WYRYSÓW, WYPISÓW I ZAŚWIADCZEŃ NA PODSTAWIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO.3)WYDAWANIE WYRYSÓW, WYPISÓW I ZAŚWIADCZEŃ ZE STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY BOGUCHWAŁA.4)WSPÓŁUDZIAŁ W PROWADZENIU REJESTRU WYDANYCH DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO O ZNACZENIU POWIATOWYM I GMINNYM.5)WSPÓŁPRACA PRZY SPORZĄDZANIU I REALIZACJI GMINNEJ EWIDENCJI I GMINNEGO PROGRAMU OPIEKI NAD ZABYTKAMI. 6)WSPÓŁPRACA PRZY PROCEDURZE SPORZĄDZANIA I REALIZACJI MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO I ICH ZMIAN.7)WSPÓŁPRACA PRZY PROCEDURZE SPORZĄDZANIA Z
URZĄD MIEJSKI W BOGUCHWALE - 2017-11-27 - Boguchwała (podkarpackie)
,
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Zabłudów (podlaskie)
Prowadzenie ogółu spraw dotyczących procesu windykacji należności , w szczególności : bieżące monitorowanie i kontrolowanie zaległych płatności z tytułu najmu i dzierżawy oraz bezumownego użytkowania lokali mieszkalnych i użytkowych i innych należności; prowadzenie ewidencji wykonywanych czynności windykacyjnych w programie Czynsze ; podejmowanie wszelkich działań w kierunku niedopuszczenia do przedawnienia wierzytelności oraz powstania wysokich zadłużeń najemców, prowadzenie procedur dotyczących umorzenia zaległości czynszowych , rozkładania spłaty zaległości na raty lub odraczania terminów spłat zaległości , prowadzenie ogółu spraw dotyczących zawarcia ugody w sprawie spłaty zadłużenia i bieżący monitoring realizacji ugody , podejmowanie działań zmierzających do ustalenia faktycznej sytuacji finansowo-majątkowej dłużnika, bezpośredni kontakt z dłużnikami , prowadzenie negocjacji w zakresie spłaty zaległości , prowadzenie korespondencji wyjaśniającej , wysyłanie przesądowych wezwań do zapłaty i uprzedzeń o zamiarze wypowiedzenia umowy najmu i dzierżawy , wypowiadanie umów najmu , kwalifikowanie i kierowanie spraw na drogę postępowania sądowego i komorniczego o zapłatę oraz eksmisję, sporządzanie wniosków egzekucyjnych w zakresie zapłaty i egzekwowanie należności na podstawie orzeczeń sądowych , w drodze postępowania egzekucyjnego , występowanie do komornika o zawieszenie bądź umorzenie egzekucji , prowadzenie spraw o eksmisję z lokali , miesięczne sporządzenie przypisu opłat sądowych i komorniczych z tytułu toczących się postępowań wobec dłużników , sporządzanie dyspozycji płatności opłat sądowych i komorniczych , sporządzanie wykazu umorzeń czynszowych , sporządzenie informacji o dokonanych umorzeniach , odroczeniach lub rozłożeniach na raty , prowadzenie teczek najemców zadłużonych.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-01-24 - Chodzież (wielkopolskie)
Montaż mebli
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Skórcz (pomorskie)
1) przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego wraz z dodatkami, zasiłku pielęgnacyjnego, świadczenia pielęgnacyjnego, specjalnego zasiłku opiekuńczego jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia się dziecka, świadczenia rodzicielskiego;2) wprowadzanie danych osobowych świadczeniobiorców do programu komputerowego Świadczenia rodzinne;3) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie i wydawanie decyzji dla osób zamieszkałych na terenie miasta Krosno Odrzańskie w zakresie świadczeń rodzinnych zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem;4) prowadzenie postępowań o zwrot nienależnie pobranych świadczeń;5) przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia;6) zgłaszanie do ubezpieczeń emerytalno-rentowych i zdrowotnych uprawnionych do ubezpieczenia odbiorców świadczeń pielęgnacyjnych;7) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej;8) opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów;9) realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków;10) przygotowywanie propozycji projektu budżetu, planu finansowego i harmonogramu wydatków w zakresie zadań powierzonych do realizacji oraz ich zmian i przedkładanie danych kierownikowi Ośrodka.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-02-17 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
przewóz materiałów budowlanych, załadunek i rozładunek - HDS
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Stargard (zachodniopomorskie)
lakierowanie elementów stalowych, aluminiowych metodą proszkową
Śląskie Centrum Lakierowania Proszkowego POLVO Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Kobiór (śląskie)
Utrzymanie maszyn w ruchu , rozwiązywanie wyniklych awarii i problemów, dbałość od obry stan maszyn, naprawa usterek, bieżąca konserwacja, raportowanie stanu maszyn przełożonemu, określanie stopnia zużycia maszyn.
IL COSMETICS POLSKA Sp. z o.o. Ciechanów - 2017-10-27 - Ciechanów (mazowieckie)
-Obsługa klienta na stacji paliw-Obsługa dystrybutora
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Zabierzów (małopolskie)
prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich żołnierzy, pracowników, prowadzenie ewidencji podróży słuzbowych, prowadzenie ewidencji szkolenia uzupełniającego kadry, pracowników RON, ewidencja sprzętu
Regionalne Centrum Informatyki Kraków - 2018-07-03 - Dęblin (lubelskie)
Praca na stanowisku pomocy biurowej
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Kraków (małopolskie)
zgodny z harmonogramem stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie potraw kuchni hinduskiej, pakistańskiej, chińskiej, dbanie o czystość i higieną w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Cisów (łódzkie)
Sprzedaż produktów i usług
NEONET SA WROCŁAW - 2016-09-06 - Czarnków (wielkopolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Pajęczno (łódzkie)
sortowanie i pakowanie owoców i warzyw
RUN-CHŁODNIA WE WŁOCŁAWKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa maszyn do produkcji opakowań foliowych, wytłaczanie i zgrzewanie foli, prace porządkowe przy stanowisku pracy
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe "PRZYBYSZ" Tuchowicz - 2017-04-11 - Tuchowicz (lubelskie)
Sprawny, bezpieczny i efektywny załadunek i rozładunek towarów
Karol Kania i Synowie Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Żmiarki (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; praca w god\. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
Konmet sp. z o.o. - 2016-06-21 - Redzikowo (pomorskie)
obsługa maszyn, oklejanie elementów,
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Piekary Śląskie (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
Wulkanizator - mechanik samochodowy
kontakt przez PUP - 2015-09-29 - Kowalki (kujawsko-pomorskie)
Ogólny zakres kosmetyczki
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Kielce (świętokrzyskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Grójec (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka:Podinspektor ds. obsługi punktu informacji europejskiej odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie biura Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct Słupsk mieszczącego się w Urzędzie Miejskim w Słupsku. Zadania wynikają z realizacji umów szczegółowych zawieranych corocznie między Miastem Słupska a Komisją Europejską od 2013 do 2017 roku oraz wytycznych Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Przewidywane wynagrodzenie ok. 2300 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-05-25 - Słupsk (pomorskie)