PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ, RESTRUKTURYZACJI I OCHRONY ŚRODOWISKA URZĘDU MIASTA KNURÓW Knurów oferta pracy Urząd Miasta Knurów
Stanowisko: PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ, RESTRUKTURYZACJI I OCHRONY ŚRODOWISKA URZĘDU MIASTA KNURÓW
Wynagrodzenie: 2 600 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Data publikacji: 2019-07-30
Lokalizacja: Knurów (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Knurów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ, RESTRUKTURYZACJI I OCHRONY ŚRODOWISKA URZĘDU MIASTA KNURÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Knurów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Knurów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie inżynierii środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali inżynierowie inżynierii środowiska
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Knurów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 19.08.2019
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: gliwicki
Gmina pracodawcy: Knurów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Knurów
Ulica pracodawcy: Floriana Ogana
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie inżynierii środowiska
Data dodania oferty pracy: 30.07.2019
Oferta pracy ważna do: 19.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?88521d72e244d54194578723969654f4
Podobne oferty pracy
Wykonywanie prac z zakresu techniki dentystycznej.
NZOZ Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Lecznica "Medor" - 2018-08-31 - Częstochowa (śląskie)
-obsługa komputera,-wydawanie pozwoleń na wjazd
Sanpro Consulting BPO Sp. z o.o. Sp. k. - 2019-01-11 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
Oklejanie, foliowanie, streczowanie palet, rozładunek towaru.
WYG HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-23 - Gdynia (pomorskie)
Przedłużanie rzęs metodą: 1:1, 2:1, 3:1, metoda objętościowa. Praca w godz. 9-12, przewidywany okres wykonywania pracy 6 miesięcy (do 30.06.2019), umowa zlecenie okolo 60 h w miesiącu, dyspozycyjność w godz. 9-12
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Szycie ubrań roboczych z elementów wykroju na zleceniu
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Kluczbork (opolskie)
Doświadczenie mile widziane. Do podstawy doliczana premia
ROLKRAM SP. Z O.O. - 2017-01-27 - Godziszewo (wielkopolskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska; sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników; przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie; kontrola przestrzegania dyscypliny pracy; zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach; kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp; kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie; współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników; prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego; przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-03-13 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
szycie maszynowe, umiejętności i uprawnienia: szycie na maszynie
ARTONUS MAGDALENA GABOR - 2017-05-05 - Stary Wielisław (dolnośląskie)
Konserwacja zabytków i wykonywanie elementów ze stiuków o odlewów gipsowych, wykonywanie metodą marmoryzacji powierzchni ścian, schodów.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Łódź (łódzkie)
Praca o charakterze pracy biurowej
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektora/inspektora ds. obsługi najemców w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 2 ( 1 pełny etat ).- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie windykacji wierzytelności z tytułu najmu lokali mieszkalnych i użytkowych, garaży oraz dzierżaw, wierzytelności z tytułu odszkodowań oraz kosztów dochodzenia tych roszczeń i eksmisji, zgodnie zobowiązującymi w KZGM procedurami windykacyjnymi, ewidencjonowanie wysłanych do dłużników dokumentów windykacyjnych w systemie informatycznym obowiązującym w KZGM, przygotowywanie wniosków i dokumentacji dla Działu Prawnego w sprawach o wierzytelność, jak i eksmisję zlokali, ewidencjonowanie w systemie informatycznym i przekazywanie ich zapośrednictwem Działu Czynszowo Windykacyjnego, przyjmowanie wniosków i przygotowywanie projektów umów dotyczących spłaty zaległości czynszowych wratach, odroczenia terminu ich spłaty lub umorzenia, aktualizowanie danych stanowiących podstawę do naliczania wszelkich zobowiązań najemców (czynsze, media), sporządzanie informacji o dłużniku, umów dotyczących spłaty zadłużenia w formie świadczenia rzeczowego, przeprowadzanie miesięcznych analiz dokonywanych wpłat, prowadzenie ścisłej współpracy z Urzędem Miasta Katowice w zakresie prawidłowej gospodarki lokalami, wykonywanie zaleceń dotyczących windykacji należności, analiza kont rozrachunkowych użytkowników lokali wchodzących do mieszkaniowego zasobu gminy, bieżąca obsługa petentów.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Bednorza 60, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wynagrodzenie: od 2500-2600 zł/brutto (zgodnie z Regulaminem Wynagradzania KZGM). Praca na umowę o pracę na okres do 6 miesięcy (I umowa). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na na czas nieokreślony. Data rozpoczęcia pracy: zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 30.09.2016r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-09-08 - Katowice (śląskie)
Tłoczenie detali na prasach momośrodowych, wykrawanie detali na prasach mimośrodowych; montaż detali w podzespoły; zawieszanie i zdejmowanie detali z linii malowania proszkowego; szlifowanie detali; wykonywanie podstawowych prac ślusarskich
DYNAXO Sp. z o.o. - 2017-01-20 - Popowo (wielkopolskie)
Praca przy produkcji opakowań tekturowych- pakowanie - składanie - klejenie - praca na maszynach Praca na 3 zmiany w godz.: 6-14, 14-22, 22-6
"RADI-PAK" PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE Krzysztof Wójcikiewicz Ligota - 2017-06-19 - Ligota (śląskie)
Wałkowanie spodów do pizzy, smażenie dań, obróbka warzyw, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe JAROSŁAW DUDZIK w Kielcach - 2016-09-16 - Kielce (świętokrzyskie)
Brak danych
Usługi Remontowo-Budowlane Zbigniew Dziuba - 2018-03-14 - Koniemłoty (świętokrzyskie)
Zakres zadań:1. prowadzenie postępowania w zakresie bezumownego zajęcia nieruchomości gminnych,2. kontrola w terenie nieruchomości gminnych użytkowanych bez tytułu prawnego,3. uwłaszczanie państwowych i samorządowych osób prawnych, spółdzielni, innych osób prawnych i posiadaczy nieruchomości w odniesieniu do nieruchomości stanowiących własność Gminy,4. współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi i geodetami w zakresie ustanawiania ograniczonych praw rzeczowych i bezumownego zajęcia nieruchomości gminnych,5. obciążanie nieruchomości gminnych ograniczonymi prawami rzeczowymi za wyjątkiem spraw dotyczących służebności przesyłu, 6. wizje w terenie dotyczące ustanawiania ograniczonych praw rzeczowych, zwłaszcza służebności drogi koniecznej,7. przekazywanie do Wydziału Budżetowo - Finansowego informacji wynikających ze zdarzeń prawnych, które mogą spowodować powstanie zobowiązania podatkowego.
Urząd Miejski - 2016-03-14 - Jaworzno (śląskie)
1. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych tj. w szczególności współpraca z Referatem Zamówiń Publicznych Urzedu Miasta Rumi, prowadzenie prac na dany rok kalendarzowy zgodnie z PZP, przygotowanie z powierzonych od komórek merytorycznie odpowiedzialnych dokumentów postępowań przetargowych, planowanie i organizowanie prac komisji przetargowej, , publikacja ogłoszeń przewidzianych ustawą PZP, prowadzenie rejestru zamówień publicznych, przedstawianie Dyrektorowi MOPS w Rumi wyników z przeprowadzonego postępowania z wnioskiem o zatwierdzenie. 2. Przygotowanie wniosków i wystąpień do prezesa Urzędu Zamówień Publicznych na zasadach określonych w ustawie prawo zamówień Publicznych. prowadzenie rejestru zamówień publicznych, sporządzanie wymaganych sprawozdań.3. Dokonywanie oraz rozliczanie zakupów dokonywanych poza umowami związanych z bieżącymi potrzebami MOPS Rumia.4. Prace związane z bieżacym funkcjonowaniem MOPS takich jak odśnieżanie, koszenie trawników, wywóz śmieci, reklamacje , przeglądy okreowe w szczególności budowlane, BHP i p.poż..5. Prace związane z kontrolą wenętrzną.6. Współpraca przy organizowaniu imprez okolicznościowych realizowanych przez MOPS w Rumi.7. Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Rumia - 2019-06-26 - Rumia (pomorskie)
Montaż części, kontrola jakości produktu, pomocnicze prace fizyczne. Umowa o pracę tymczasową. Oferta dostępna w sali B, D, F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 665 955 991, e-mail: edyta.oczkowicz (at) randstad.pl, CV proszę składać na ul. Ostrowskiego 34 we Wrocławiu.
Randstad Polska Sp z o.o. - 2017-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca na terenie całego kraju, budowa dróg ekspresowych i autostradwynagrodzenie+dieta, praca w delegacji (cały kraj)
Petex Renata Krzeszewska - 2018-03-01 - Stare Skoszewy (łódzkie)
Wprowadzanie wyciągów bankowych oraz raportów kasowych; prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem, wdrażaniem i rozliczaniem funduszy strukturalnych; opracowywanie wniosków i kierowanie ich do właściwych organów państwowych w celu pozyskania środków finansowych na realizację zadań gminnych z funduszy Unii Europejskiej; monitorowanie realizacji zadań inwestycyjnych finansowanych z funduszy Unii Europejskiej oraz ocena ich wykonania; umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych oraz w Generatorze Wniosków Płatniczych; pełnienie zastępstwa za pracownika realizującego zadania kasjera
Dom Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2016-09-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wg wskazanego stanowiska pracyUmowa o pracę na okres próbny (później umowa o pracę na czas nieokreślony)
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE "REMBUD" STANISŁAW MICHALIK - 2017-07-07 - Kraków (małopolskie)
Fryzjer-wizażysta
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
.
Usługi Transportowe Skup i Sprzedaż Surowców Wtórnych "Pap-Trans" Piotr Brożek - 2017-05-29 - Wałbrzych (dolnośląskie)
FizjoterapeutaOferta stażu - przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Białobrzegi (mazowieckie)
UKŁADANIE KOMPOZYCJI FLORYSTYCZNYCH, OBSŁUGA KIENTA,PRZYJMOWANIE TOWARU I JEGO ODPOWIEDNIA EKSPOZYCJA
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
murowanie, tynkowanie, wylewki, dachy
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Jaworzynka (śląskie)
PRZYGOTOWANIE POTRAW, NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ PODAWANYCH POTRAW, DBANIE O CZYSTOŚĆ I PORZĄDEK
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GLASS-BUD" DARIUSZ ĆWIK - 2017-06-21 - Dębica (podkarpackie)
Dbanie o ekspozycję towaru, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży.
DINO Polska S.A. - 2017-04-12 - Kępno (wielkopolskie)