PODINSPEKTOR W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO Kołobrzeg oferta pracy Urząd Miasta Kołobrzeg

Stanowisko: PODINSPEKTOR W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO

Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków: Weryfikacja i przyjmowanie kart zgonu, kart urodzenia, wniosków dotyczących zawarcia małżeństwa i wniosków o wydanie zaświadczenia (dokładne informacje znajdują się na stronie: http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/uploads/media/DOC171219-17122019163142.pdfPraca w Kołobrzegu w godz. 7.30-15.30.

Data publikacji: 2019-12-17

Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Kołobrzeg

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Weryfikacja i przyjmowanie kart zgonu, kart urodzenia, wniosków dotyczących zawarcia małżeństwa i wniosków o wydanie zaświadczenia (dokładne informacje znajdują się na stronie: http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/uploads/media/DOC171219-17122019163142.pdfPraca w Kołobrzegu w godz. 7.30-15.30.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +dodatek stażowy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw ewidencji ludności

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Więcej informacji nt. wymagań znajduje się na stronie internetowej: http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/uploads/media/DOC171219-17122019163142.pdf

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Kołobrzeg

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Adres pracodawcy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą tradycyjną lub elektroniczną (w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego) do dn. 27.12.2019 r. Inf. na temat wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej: http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/uploads/media/DOC171219-17122019163142.pdf

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, inny - dokumenty można wysłać pocztą elektroniczną tylko w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego., Termin: do 27.12.2019

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: kołobrzeski

Gmina pracodawcy: Kołobrzeg

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg

Adres strony pracodawcy: www.kolobrzeg.pl

Ulica pracodawcy: Ratuszowa

Numer budynku pracodawcy: 13

Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ewidencji ludności

Data dodania oferty pracy: 19.12.2019

Oferta pracy ważna do: 27.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 17.12.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1f90353987b0647509ad5f45fdb171c8

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

Przygotowywanie ofert, realizacja zamówień, negocjowanie cen, terminów, warunków dostaw, obsługa klientów, pozyskiwanie nowych rynków zbytu, koordynowanie procesów produkcji pod kątem terminów realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Podchyby (świętokrzyskie)

PODINSPEKTOR / INSPEKTOR DS. NAJEMCÓW - 2 500 - 2 700 PLN

- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:1. prowadzenie windykacji wierzytelności z tytułu najmu lokali mieszkalnych i użytkowych, wierzytelności z tytułu odszkodowań oraz kosztów dochodzenia tych roszczeń i eksmisji, zgodnie z obowiązującymi w KZGM procedurami windykacyjnymi,2. ewidencjonowanie wysłanych do dłużników dokumentów windykacyjnych w systemie informatycznym DOM5,3. przygotowywanie wniosków i dokumentacji dla Działu Prawnego w sprawach o wierzytelność, jak i eksmisję z lokali, ewidencjonowanie w systemie informatycznym DOM 5 i przekazywanie ich za pośrednictwem Działu Czynszowo - Windykacyjnego,4. przyjmowanie wniosków i przygotowywanie projektów umów dotyczących spłaty zaległości czynszowych w ratach, odroczenia terminu ich spłaty lub umorzenia,5. aktualizowanie danych stanowiących podstawę do naliczania wszelkich zobowiązań najemców (czynsze, media),6. sporządzanie informacji o dłużniku, umów dotyczących spłaty zadłużenia w formie świadczenia rzeczowego, przeprowadzanie miesięcznych analiz dokonywanych wpłat,7. prowadzenie ścisłej współpracy z Urzędem Miasta Katowice w zakresie prawidłowej gospodarki lokalami.- Wynagrodzenie: 2500 - 2700 zł/brutto. Praca na umowę na czas określony (1 umowa do 6 miesięcy). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie zostanie ustalone po przeprowadzonym naborze.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania niezbędne:- w przypadku stanowiska podinspektora wykształcenie średnie (preferowane ekonomiczne lub pokrewne) poparte minimum 2-letnim stażem pracy lub wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub pokrewne), staż pracy nie jest wymagany, - w przypadku stanowiska inspektora wykształcenie średnie (preferowane ekonomiczne lub pokrewne) i 4-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub pokrewne) oraz 2-letni staż pracy,- znajomość zagadnień z zakresu windykacji należności poparte praktyką zawodową lub wykształceniem/przeszkoleniem,- znajomość przepisów Ustawy o finansach publicznych z zakresu udzielania ulg w spłacie należności cywilnoprawnych przypadających jednostkom samorządu terytorialnego i ich jednostkom podległym,- orientacja w wybranych przepisach Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy o własności lokali oraz Ustawy o pracownikach samorządowych, - biegła umiejętność obsługi programów komputerowych stosowanych w pracy biurowej, - obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wymagania dodatkowe: komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu, odpowiedzialność, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2018-08-24 - Katowice (śląskie)

STARSZY KSIĘGOWY - od 2 800 PLN

Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów; bezpośreni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Łódź (łódzkie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klienta,obsługa kasy fiskalnej
MILA Spółka Akcyjna - 2016-12-01 - Dwikozy (świętokrzyskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH - od 1 850 PLN

przeprowadzanie napraw, prac montażowych i demontażowych, wymiana olei, części i opon
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Prabuty (pomorskie)

PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU - 2 500 - 2 800 PLN

Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu. Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: bip.mops.kolobrzeg.pl
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg - 2018-09-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 997,4 PLN

-Obsługa klientów.-Pozyskiwanie nowych klientów.-Przyjmowanie i realizacja zamówień.-Obsługa programu sprzedaży Subiekt GT.-Obsługa kasy fiskalnej i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Pomocnik monterainstalacji wentylacyjnych, prefabrykacja, montaż, transport
LUKAS-WENT ŁUKASZ MANIECKI - 2017-12-14 - Grabie (małopolskie)

KASJER HANDLOWY - 997,4 PLN

Kasjer handlowy
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Łężany (podkarpackie)

SPRZĄTACZKA (NR 1362) - od 2 250 PLN

prace porządkowe pomieszczeń biurowych w ramach personelu sprzątającegopraca w godz. 13.30-21.30m-ce pracy: Toruńska/ Koronowska
MIEJSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA W BYDGOSZCZY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SEKRETARKA Z OBSŁUGĄ KSIĘGOWĄ - od 3 070 PLN

obsługa sekretariatu, -wystawianie faktur,-wystawianie dokumentów WZ
MULTI-CONSTRUCTION PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-29 - Płonka-Strumianka (podlaskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

Sprzątanie całego terenu uczelni.Praca w BB, dwuzmianowa od poniedziałku do niedzieli w godz. 8-16.00 lub 12-20.00, 5 dni w tygodniu wg grafiku.Oferta dla osób bezrobotnych z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY - 2 000 - 3 000 PLN

Spedycja międzynarodowa, obsługa klienta
Jakub Wesołowski FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWO - TRANSPORTOWA "KUBA" - 2017-07-12 - Maszkienice (małopolskie)

SPRZEDAWCA - KIEROWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż owoców i warzyw, rozkładanie towaru
E.J.-B HURT - DETAL Jarosław Bućko - 2017-06-27 - Białystok (podlaskie)

OPIEKUN KLIENTA - od 13 PLN

reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami z Indii, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami indyjskimi, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PODINSPEKTOR DS. PROMOCJI, TURYSTYKI I MEDIÓW ELEKTRONICZNYCH - od 3 000 PLN

Realizacja zadań wymienionych w ogłoszeniu o naborze. Pełna informacja o szczegółach naboru dostępna na stronie internetowej: http://spleczna.bip.e-zeto.eu.
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2019-10-16 - Łęczna (lubelskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY(NR 5077) - od 1 950 PLN

- wykonywanie prac związanych z naprawą i konserwacją pojazdów samochodowych
Jednostka Wojskowa 4224, Warsztaty Techniczne Bydgoszcz ( 1 Regionalna Baza Logistyczna ) - 2016-07-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY (769J) - 2 500 - 3 000 PLN

Obsługa klienta, przygotowywanie ofert, wystawianie faktur w-z (magazynowych), obsługa firm dekarskich.
Agencja Handlowo Usługowa ARTEX - 2017-11-10 - Wiązowna (mazowieckie)

MURARZ - od 2 250 PLN

wykonywanie prac murarskich
Przedsiębiorstwo Budowlano - Montażowe PERFEKT - 2019-01-25 - Świętochłowice (śląskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY (OFERTA PRACY PO STAŻU) - od 1 850 PLN

obsługa systemu informatycznego w module wymiar,archiwizacja dokumentów wytworzonych w komórce,pisanie pism, obsługa urządzeń biurowych,
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Gorlice (małopolskie)

PODINSPEKTOR/ INSPEKTOR - 2 400 - 3 000 PLN

1. Opracowywanie programów, projektów i wniosków w celu pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań MOPR Koszalin oraz na rzecz mieszkańców Miasta Koszalin. 2.Opiniowanie projektów opracowywanych przez inne komórki organizacyjne MOPR Koszalin pod względem zasadności, racjonalności i gospodarności na etapie ich przygotowywania. 3 Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi MOPR Koszalin w przygotowywaniu i monitorowaniu strategii, programów i projektów. 4. Inicjowanie i analizowanie projektów nowych rozwiązań w systemie wsparcia społecznego, sporządzanie opracowań projektów opinii i wniosków w tym zakresie. 5.Animowanie partnerstw służących realizacji zadań MOPR Koszalin. 6.Organizowanie prac społecznie użytecznych na terenie Miasta Koszalin. 7.Aktualizacja diagnozy problemów społecznych występujących w Mieście Koszalin. 8.Realizacja programów i projektów na rzecz mieszkańców Miasta Koszalin.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PODINSPEKTOR/INSPEKTOR - 2 500 - 3 400 PLN

1. Przygotowywanie i opisywanie dokumentów zgodnie z właściwymi wytycznymiw ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (RPO WP) i Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (POWER).2. Weryfikacja kwalifikowalności ponoszonych wydatków.3. Sporządzanie okresowych wniosków o płatność.4. Przygotowywanie i weryfikacja harmonogramów płatności.5. Przygotowywanie zmian planów finansowych realizowanych projektów.6. Kontrola płynności finansowej projektów oraz bieżących płatności.7. Rozliczanie czasu pracy zespołu projektowego.8. Współpraca z partnerami realizowanych projektów oraz weryfikacja dokumentów dotyczących rozliczanych projektów.9. Współpraca z Instytucjami Zarządzającymi.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku - 2017-04-18 - Gdańsk (pomorskie)

PODINSPEKTOR/INSPEKTOR - 1 850 - 4 000 PLN

Nadzór nad poprawnością działania systemów wykorzystywanych przez Wydział, planowanie rozbudowy monitoringu wizyjnego, dokonywanie uzgodnień dotyczących rozbudowy miejskiej infrastruktury teletechnicznej, wydawanie warunków technicznych na podłączenie do sieci będącej w zasobach, zarządzanie sieciami światłowodami, udzielanie konsultacji w zakresie budowy i rozbudowy lokalnych systemów monitoringu wizyjnego dla Spółdzielni Mieszkaniowych i społeczności lokalnych, utrzymanie w sprawności cyfrowego systemu łączności, współpraca z pracownikami Wydziału w zakresie rozwoju i utrzymania systemu wspomagania dyspozytorów DART oraz przy wprowadzaniu nowych rozwiązań technologicznych.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA/KASJER - od 2 000 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, obsługa klientów, branża ogólnospożywcza.
P.H.U.OLIWIA MARIUSZ FURLAGA - 2017-09-01 - Kraków (małopolskie)

DORADCA KLIENTA - od 14,7 PLN

obsługa klientów w miejscu zamieszkania, praca z powierzoną gotówką, pozyskiwanie nowych klientów
Provident Polska S.A. - 2019-07-24 - Czerwonak (wielkopolskie)

KADROWA - od 2 800 PLN

prowadzenie spraw kadrowych i płacowych spółki, rozliczeń z ZUS i US, znajomość podstaw księgowości będzie dodatkowym atutem. Godziny pracy: 7.00- 15.00. Umowa na 3 miesiące, następnie umowa na czas określony
Konmet sp. z o.o. - 2017-04-03 - Redzikowo (pomorskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 2 250 PLN

-prowadzenie pełnej księgowości-obsługa kadrowa firmy-sporzadzanie deklaracji podatkowych oraz ZUS
TRANSMAR II Sp. z o.o. Studzienice - 2019-01-07 - Jankowice (śląskie)

PODINSPEKTOR WYDZIAŁU KOMUNIKACJI - od 2 200 PLN

prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych, dowodów rejestracyjnych, wymiana tablic rejestracyjnych w przypadku ich zagubienia, wydawanie praw jazdy, ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępne na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2017-04-10 - Wolsztyn (wielkopolskie)


Wybierz powiat