PODINSPEKTOR W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO Kołobrzeg oferta pracy Urząd Miasta Kołobrzeg
Stanowisko: PODINSPEKTOR W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Weryfikacja i przyjmowanie kart zgonu, kart urodzenia, wniosków dotyczących zawarcia małżeństwa i wniosków o wydanie zaświadczenia (dokładne informacje znajdują się na stronie: http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/uploads/media/DOC171219-17122019163142.pdfPraca w Kołobrzegu w godz. 7.30-15.30.
Data publikacji: 2019-12-17
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Kołobrzeg
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Weryfikacja i przyjmowanie kart zgonu, kart urodzenia, wniosków dotyczących zawarcia małżeństwa i wniosków o wydanie zaświadczenia (dokładne informacje znajdują się na stronie: http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/uploads/media/DOC171219-17122019163142.pdfPraca w Kołobrzegu w godz. 7.30-15.30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ewidencji ludności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Więcej informacji nt. wymagań znajduje się na stronie internetowej: http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/uploads/media/DOC171219-17122019163142.pdf
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Kołobrzeg
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą tradycyjną lub elektroniczną (w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego) do dn. 27.12.2019 r. Inf. na temat wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej: http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/uploads/media/DOC171219-17122019163142.pdf
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, inny - dokumenty można wysłać pocztą elektroniczną tylko w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego., Termin: do 27.12.2019
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Adres strony pracodawcy: www.kolobrzeg.pl
Ulica pracodawcy: Ratuszowa
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ewidencji ludności
Data dodania oferty pracy: 19.12.2019
Oferta pracy ważna do: 27.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1f90353987b0647509ad5f45fdb171c8
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie ofert, realizacja zamówień, negocjowanie cen, terminów, warunków dostaw, obsługa klientów, pozyskiwanie nowych rynków zbytu, koordynowanie procesów produkcji pod kątem terminów realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Podchyby (świętokrzyskie)
- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:1. prowadzenie windykacji wierzytelności z tytułu najmu lokali mieszkalnych i użytkowych, wierzytelności z tytułu odszkodowań oraz kosztów dochodzenia tych roszczeń i eksmisji, zgodnie z obowiązującymi w KZGM procedurami windykacyjnymi,2. ewidencjonowanie wysłanych do dłużników dokumentów windykacyjnych w systemie informatycznym DOM5,3. przygotowywanie wniosków i dokumentacji dla Działu Prawnego w sprawach o wierzytelność, jak i eksmisję z lokali, ewidencjonowanie w systemie informatycznym DOM 5 i przekazywanie ich za pośrednictwem Działu Czynszowo - Windykacyjnego,4. przyjmowanie wniosków i przygotowywanie projektów umów dotyczących spłaty zaległości czynszowych w ratach, odroczenia terminu ich spłaty lub umorzenia,5. aktualizowanie danych stanowiących podstawę do naliczania wszelkich zobowiązań najemców (czynsze, media),6. sporządzanie informacji o dłużniku, umów dotyczących spłaty zadłużenia w formie świadczenia rzeczowego, przeprowadzanie miesięcznych analiz dokonywanych wpłat,7. prowadzenie ścisłej współpracy z Urzędem Miasta Katowice w zakresie prawidłowej gospodarki lokalami.- Wynagrodzenie: 2500 - 2700 zł/brutto. Praca na umowę na czas określony (1 umowa do 6 miesięcy). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie zostanie ustalone po przeprowadzonym naborze.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania niezbędne:- w przypadku stanowiska podinspektora wykształcenie średnie (preferowane ekonomiczne lub pokrewne) poparte minimum 2-letnim stażem pracy lub wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub pokrewne), staż pracy nie jest wymagany, - w przypadku stanowiska inspektora wykształcenie średnie (preferowane ekonomiczne lub pokrewne) i 4-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub pokrewne) oraz 2-letni staż pracy,- znajomość zagadnień z zakresu windykacji należności poparte praktyką zawodową lub wykształceniem/przeszkoleniem,- znajomość przepisów Ustawy o finansach publicznych z zakresu udzielania ulg w spłacie należności cywilnoprawnych przypadających jednostkom samorządu terytorialnego i ich jednostkom podległym,- orientacja w wybranych przepisach Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy o własności lokali oraz Ustawy o pracownikach samorządowych, - biegła umiejętność obsługi programów komputerowych stosowanych w pracy biurowej, - obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wymagania dodatkowe: komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu, odpowiedzialność, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2018-08-24 - Katowice (śląskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów; bezpośreni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta,obsługa kasy fiskalnej
MILA Spółka Akcyjna - 2016-12-01 - Dwikozy (świętokrzyskie)
przeprowadzanie napraw, prac montażowych i demontażowych, wymiana olei, części i opon
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Prabuty (pomorskie)
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu. Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: bip.mops.kolobrzeg.pl
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg - 2018-09-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-Obsługa klientów.-Pozyskiwanie nowych klientów.-Przyjmowanie i realizacja zamówień.-Obsługa programu sprzedaży Subiekt GT.-Obsługa kasy fiskalnej i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Pomocnik monterainstalacji wentylacyjnych, prefabrykacja, montaż, transport
LUKAS-WENT ŁUKASZ MANIECKI - 2017-12-14 - Grabie (małopolskie)
Kasjer handlowy
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Łężany (podkarpackie)
prace porządkowe pomieszczeń biurowych w ramach personelu sprzątającegopraca w godz. 13.30-21.30m-ce pracy: Toruńska/ Koronowska
MIEJSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA W BYDGOSZCZY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa sekretariatu, -wystawianie faktur,-wystawianie dokumentów WZ
MULTI-CONSTRUCTION PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-29 - Płonka-Strumianka (podlaskie)
Sprzątanie całego terenu uczelni.Praca w BB, dwuzmianowa od poniedziałku do niedzieli w godz. 8-16.00 lub 12-20.00, 5 dni w tygodniu wg grafiku.Oferta dla osób bezrobotnych z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
Spedycja międzynarodowa, obsługa klienta
Jakub Wesołowski FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWO - TRANSPORTOWA "KUBA" - 2017-07-12 - Maszkienice (małopolskie)
sprzedaż owoców i warzyw, rozkładanie towaru
E.J.-B HURT - DETAL Jarosław Bućko - 2017-06-27 - Białystok (podlaskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami z Indii, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami indyjskimi, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Realizacja zadań wymienionych w ogłoszeniu o naborze. Pełna informacja o szczegółach naboru dostępna na stronie internetowej: http://spleczna.bip.e-zeto.eu.
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2019-10-16 - Łęczna (lubelskie)
- wykonywanie prac związanych z naprawą i konserwacją pojazdów samochodowych
Jednostka Wojskowa 4224, Warsztaty Techniczne Bydgoszcz ( 1 Regionalna Baza Logistyczna ) - 2016-07-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert, wystawianie faktur w-z (magazynowych), obsługa firm dekarskich.
Agencja Handlowo Usługowa ARTEX - 2017-11-10 - Wiązowna (mazowieckie)
montaż ogrodzeń
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MONOBET MARIAN ANDRZEJEWSKI - 2016-02-16 - Bobrowniki (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac murarskich
Przedsiębiorstwo Budowlano - Montażowe PERFEKT - 2019-01-25 - Świętochłowice (śląskie)
obsługa systemu informatycznego w module wymiar,archiwizacja dokumentów wytworzonych w komórce,pisanie pism, obsługa urządzeń biurowych,
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Gorlice (małopolskie)
1. Opracowywanie programów, projektów i wniosków w celu pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań MOPR Koszalin oraz na rzecz mieszkańców Miasta Koszalin. 2.Opiniowanie projektów opracowywanych przez inne komórki organizacyjne MOPR Koszalin pod względem zasadności, racjonalności i gospodarności na etapie ich przygotowywania. 3 Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi MOPR Koszalin w przygotowywaniu i monitorowaniu strategii, programów i projektów. 4. Inicjowanie i analizowanie projektów nowych rozwiązań w systemie wsparcia społecznego, sporządzanie opracowań projektów opinii i wniosków w tym zakresie. 5.Animowanie partnerstw służących realizacji zadań MOPR Koszalin. 6.Organizowanie prac społecznie użytecznych na terenie Miasta Koszalin. 7.Aktualizacja diagnozy problemów społecznych występujących w Mieście Koszalin. 8.Realizacja programów i projektów na rzecz mieszkańców Miasta Koszalin.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1. Przygotowywanie i opisywanie dokumentów zgodnie z właściwymi wytycznymiw ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (RPO WP) i Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (POWER).2. Weryfikacja kwalifikowalności ponoszonych wydatków.3. Sporządzanie okresowych wniosków o płatność.4. Przygotowywanie i weryfikacja harmonogramów płatności.5. Przygotowywanie zmian planów finansowych realizowanych projektów.6. Kontrola płynności finansowej projektów oraz bieżących płatności.7. Rozliczanie czasu pracy zespołu projektowego.8. Współpraca z partnerami realizowanych projektów oraz weryfikacja dokumentów dotyczących rozliczanych projektów.9. Współpraca z Instytucjami Zarządzającymi.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku - 2017-04-18 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór nad poprawnością działania systemów wykorzystywanych przez Wydział, planowanie rozbudowy monitoringu wizyjnego, dokonywanie uzgodnień dotyczących rozbudowy miejskiej infrastruktury teletechnicznej, wydawanie warunków technicznych na podłączenie do sieci będącej w zasobach, zarządzanie sieciami światłowodami, udzielanie konsultacji w zakresie budowy i rozbudowy lokalnych systemów monitoringu wizyjnego dla Spółdzielni Mieszkaniowych i społeczności lokalnych, utrzymanie w sprawności cyfrowego systemu łączności, współpraca z pracownikami Wydziału w zakresie rozwoju i utrzymania systemu wspomagania dyspozytorów DART oraz przy wprowadzaniu nowych rozwiązań technologicznych.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, obsługa klientów, branża ogólnospożywcza.
P.H.U.OLIWIA MARIUSZ FURLAGA - 2017-09-01 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów w miejscu zamieszkania, praca z powierzoną gotówką, pozyskiwanie nowych klientów
Provident Polska S.A. - 2019-07-24 - Czerwonak (wielkopolskie)
prowadzenie spraw kadrowych i płacowych spółki, rozliczeń z ZUS i US, znajomość podstaw księgowości będzie dodatkowym atutem. Godziny pracy: 7.00- 15.00. Umowa na 3 miesiące, następnie umowa na czas określony
Konmet sp. z o.o. - 2017-04-03 - Redzikowo (pomorskie)
-prowadzenie pełnej księgowości-obsługa kadrowa firmy-sporzadzanie deklaracji podatkowych oraz ZUS
TRANSMAR II Sp. z o.o. Studzienice - 2019-01-07 - Jankowice (śląskie)
-
REKON Sebastian Konkol - 2016-06-22 - Grabowo Kościerskie (pomorskie)
prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych, dowodów rejestracyjnych, wymiana tablic rejestracyjnych w przypadku ich zagubienia, wydawanie praw jazdy, ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępne na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2017-04-10 - Wolsztyn (wielkopolskie)