PODINSPEKTOR W SEKCJI TECHNICZNEJ Płock oferta pracy Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
Stanowisko: PODINSPEKTOR W SEKCJI TECHNICZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:a) gromadzenie, przetwarzanie i udostepnianie infomacji o drogach publicznych;b) prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom;c) opracowywanie projektów uchwał;d) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji oraz remontów, a w szczególności:- współpraca przy organizacji przetargów;- ustalenia wartości zamówienia na roboty, dostawy i usługi;- przygotowanie wniosków o wydanie decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji;- bieżący kontakty z jednostkami wykonujacymi dokumentacje projektowe na zklecenie zarządu dróg lub gminy;- odbiory i sprawdzanie zlecanej dokumentacji technicznej;e) zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych;f) udział w pracach Zespołu Uzgodnień dokumentacji Projektowej;g) prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie powierzonych obowiązków;h) przygotowanie uzgodnień: projektów decyzji o warunkach zabudowy/lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektów planów zagospodarowania przestrzennego i projektów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie kompetencji zarządu drogi;i) aktywny udział w procesie inwestycyjnym;j) wyjazdy w teren w ramach pełnienia obowiązków służbowych;k) współpraca związana z zimowym utrzymaniem dróg;l)przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, rozbudowę lub przebudowę dróg powiatowych;ł) współpraca związana z przygotowaniem wniosków o pozyskiwanie środków zewnętrznych;m) współpraca związana z okresowymi pomiarami ruchu drogowego;n) uczestniczenie w prowadzeniu przygotowań od strony merutorycznej zamówień publiocznych, w tym opracowywanie kosztorysów inwestorskich;o) bezpośrednia obsługa petentów, przyjmowanie korespondencji złożonej przez interesantów, udzielanie informacji o sposobie, trybie załatwiania spraw urzędowych;p) prowadzenie procedury związanej z wydawaniem zezwoleń w drodze decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg;r) prowadzenie procedury związanej z wydawaniem zezwoleń dotyczących lokalizowania w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego.Praca w siedzibie Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca o charakterze biurowo - terenowym. Dyspozycyjność w momencie utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym. Mozliwa praca w porach nocnych. Stanowisko pracy na I piętrze, budynek wyposażony w podjazd dla wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. W budynku brak windy.
Data publikacji: 2021-04-26
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielska 57a, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:a) gromadzenie, przetwarzanie i udostepnianie infomacji o drogach publicznych;b) prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom;c) opracowywanie projektów uchwał;d) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji oraz remontów, a w szczególności:- współpraca przy organizacji przetargów;- ustalenia wartości zamówienia na roboty, dostawy i usługi;- przygotowanie wniosków o wydanie decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji;- bieżący kontakty z jednostkami wykonujacymi dokumentacje projektowe na zklecenie zarządu dróg lub gminy;- odbiory i sprawdzanie zlecanej dokumentacji technicznej;e) zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych;f) udział w pracach Zespołu Uzgodnień dokumentacji Projektowej;g) prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie powierzonych obowiązków;h) przygotowanie uzgodnień: projektów decyzji o warunkach zabudowy/lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektów planów zagospodarowania przestrzennego i projektów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie kompetencji zarządu drogi;i) aktywny udział w procesie inwestycyjnym;j) wyjazdy w teren w ramach pełnienia obowiązków służbowych;k) współpraca związana z zimowym utrzymaniem dróg;l)przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, rozbudowę lub przebudowę dróg powiatowych;ł) współpraca związana z przygotowaniem wniosków o pozyskiwanie środków zewnętrznych;m) współpraca związana z okresowymi pomiarami ruchu drogowego;n) uczestniczenie w prowadzeniu przygotowań od strony merutorycznej zamówień publiocznych, w tym opracowywanie kosztorysów inwestorskich;o) bezpośrednia obsługa petentów, przyjmowanie korespondencji złożonej przez interesantów, udzielanie informacji o sposobie, trybie załatwiania spraw urzędowych;p) prowadzenie procedury związanej z wydawaniem zezwoleń w drodze decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg;r) prowadzenie procedury związanej z wydawaniem zezwoleń dotyczących lokalizowania w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego.Praca w siedzibie Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca o charakterze biurowo - terenowym. Dyspozycyjność w momencie utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym. Mozliwa praca w porach nocnych. Stanowisko pracy na I piętrze, budynek wyposażony w podjazd dla wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. W budynku brak windy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR W SEKCJI TECHNICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1462
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania:a) obywatelstwo polskie,b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,c) brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,d) nieposzlakowana opinia,e) wykształcenie: wyższe I lub II stopniaf) co najmniej 6-miesięczny staż pracy,g) doświadczenie w pracy w administarcji publicznej,h) znajomość zagadnień z zakresu drogownictwa,i) znajomość zagadnień i doswiadczenie zawodowe w zakresie stosowania Prawa zamówień publicznych,j) umiejętność komunikowania się w pracy i w zespole,k) umiejętność obsługi komputera (Windows), MS Office, Excel,l) posiadanie prawa jazdy kat. B ( czynne prawo jazdy kat. B)Wymagania dodatkowe:a) znajomość przepisów prawa z zakresu: Prawa budowlanego, Ustawy o drogach publicznych, Ustawy o zamówieniach publicznych, Ustawy o samorządzie powiatowym i Prawo o ruchu drogowym,b) biegła obsługa komputera (pakiety biurowe) oraz urządzeń biurowych,c) umiejętność pracy w zespole,d) umiejętność stosowania przepisów;e) dyspozycyjność i gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;f) komunikatywność, samodzielność;g) wiedza w zakresie działalności samorządu terytorialnego;h) zaangażowanie w wykonywane obowiązki,i) wykształcenie politechniczne/techniczne i uprawnienia budowlane mile widziane.
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6
Nazwa pracodawcy: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
danePracodawcy_nip: 7742418879
danePracodawcy_regon: 610946222
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Bielska 57a, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny - min. opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;b) życiorys (CV) - min. opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz wymagane uprawnienia i dodatkowe kwalifikacje;d) kserokopie świadectw pracy dokumentującej wymagany staż pracy i zaświadczenie dokumentujące obecne zatrudnienie;e) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;f) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;g) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;h) oświadczenie kandydata o posiadaniu uprawnień (czynne prawo jazdy kategorii B); i) oświadczenie kandydata o niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;j) informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku REKRUTACJAWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do godz. 15:30 (piętro I, pokój 112) lub przesłać pocztą:Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku ul. Bielska 57a 09-400 Płockw zamkniętej kopercie z dopiskiem:"Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze - Podinspektor w Sekcji technicznej w Zarządzie Dróg Powiatowych w Płocku (dwa etaty)"Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 06 maja 2021 roku.W przypadku ofert przysłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego "Zapytania o udzielenie informacji o sobie" Krajowego Rejestru Karnego.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m. Płock
danePracodawcy_kodPowiatu: 1462
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Płock
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687
Ulica pracodawcy: Bielska
Numer budynku pracodawcy: 57a
Profil działalności pracodawcy: drogownictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214202
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 26.04.2021
Oferta pracy ważna do: 06.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c2cc0a51d93ef8a52fd5612176bcad65
Podobne oferty pracy
Praca polegająca na montażu konstrukcji stalowych.
BUD-STAL-TEST-II Barbara Bossowska-Zdziech - 2017-07-13 - Nowy Kościół (dolnośląskie)
Pracownik fizyczny
kontakt przez PUP - 2021-03-30 - Szulborze Wielkie (mazowieckie)
Praca na terenie całej Polski; Kontakt w godz.9.00-16.00 Vacu Activ, Łosino,ul.Modrzewiowa 1, lub e-mail.Wynagrodzenie 2000 zł brutto + premia
MEDICA-GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Kobylnica (pomorskie)
czynności pomocnicze w kuchni
Szkoła Podstawowa Zamarski - 2018-02-23 - Zamarski (śląskie)
spawanie konstrukcji metalowych
kontakt przez PUP - 2019-08-16 - Bartnica (dolnośląskie)
obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego, obsługa stanowiska mięso i wędliny, zarzadzanie towarem, dbanie o oczystość, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.kontakt: e-mail: praca (at) marketdino.plprawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO POLSKA SA - 2016-04-29 - Wiślica (świętokrzyskie)
Zapewnienie przepływu komponentów miedzy produkcja a magazynem, wydawanie komponentów na produkcję, przyjmowanie komponentów na produkcję, przyjmowanie komponentów na magazyn, przeprowadzanie inwentaryzacji, dbanie o stan opakowań i palet, przestrzeganie procedur. Praca dwuzmianowa w ruchu ciągłym, w godz. 6.00-18.00 i 18.00-6.00, w Bielsku-Białej ul. Rudawka 80 oraz w Mazańcowicach 1049. Proponowane wynagrodzenie: 19,28 zł brutto/godz. + premia magazynowa, uzależniona od BHP i jakości w wysokości maksymalnie 120 zł brutto/m-c + premia weekendowa w wysokości 50 zł brutto za przepracowany dzień weekendowy (sobota, niedziela).
"HUTCHINSON POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ZAKŁAD W BIELSKU-BIAŁEJ - 2021-04-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
-Szycie odzieży damskiej,-Przeróbki,-Kontakt 501-192-725-Praca w godzinach 8-16.
PRACOWNIA KRAWIECKA - JOANNA OKONEK - 2019-08-14 - Tczew (pomorskie)
Przygotowanie materiału, obsługa elektronarzędzi, montaż mebli na stolarni jak i u klientadbanie o jakość i terminowość zleceń.
Mebgroup Sp. z o.o. - 2020-07-22 - Zakrzów (małopolskie)
wykształcenie bez znaczenia, może być osoba do przyuczenia
ROB-BUD Hanna Rybakowska - 2016-10-13 - Dzierżanów (wielkopolskie)
Transport twarów na terenie krajów Unii Europejskiej. Proponowane wynagrodzenie od 4500 zł do 6000 zł brutto miesięcznie (w tym 2000 zł brutto podstawy + dodatki).
Usługi Transportowe Sacharuk Radosław - 2017-04-24 - Bielsko-Biała (śląskie)
wykonywanie czynności łączeniowych w sieci WN, SN i in., lokalizacja i usuwanie zakłóceń i uszkodzeń w sieci WN, SN i inn., eksploatacja urządzeń WN, SN i inn., praca na wysokości, prowadzenie samochodu służbowego
ENEA Operator Sp. z o.o. - 2019-07-17 - Trzcianka (wielkopolskie)
Wykształcenie: wyższe; min. rok doświadczenia zawodowego; bardzo dobra znajomość rys.technicznego; zakres obowiązków: programowanie maszyn CNC (wypalarka gazowa/plazmowa); planowanie produkcji pod kątem palenia; raportowane zużyć materiałów; dwie zmiany; miejsce pracy: Zabrze
ANDRZEJEWICZ TOMASZ ANDUR FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA - 2018-07-13 - Zabrze (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w obsłudze klientom i udzielanie informacji co do czasu i trubu załatwiania spraw , archiwizacja dokumnetacji, pomoc w obsłudze sekretariatu, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, ewidencja prowadzonych postępowań w bazie danych lotus, kompletowanie i przedkładanie dokumentów do podpisu dyretorów delegatury.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
1. administrowanie serwerem i infrastrukturą sieciową; 2. zarządzanie stronami www; 3. opieka nad sprzętem komputerowym i sprzętem peryferyjnym; 4. obsługa, nadzór nad prawidłowym działaniem i aktualizacją programów używanych w jednostce; 5. pełnienie funkcji Inspektora ds. ochrony danych osobowych tym w szczególności: - prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych, - opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych, - nadzór nad stosowaniem środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych w systemach informatycznych oraz tradycyjnych zbiorach danych, - identyfikacja, ocena oraz monitorowanie ryzyka w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych, - przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2018-04-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Kamińsk (warmińsko-mazurskie)
Naprawy pojazdów samochodowych.
KLINIKA-SILNIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-10 - Kielce (świętokrzyskie)
-
Przetwórstwo Drewna STANFOR Stanisław Formela - 2018-01-19 - Stężyca (pomorskie)
- wprowadzanie danych do ogólnopolskiej platformy informatycznej,- administrowanie systemem informatycznym i koordynowanie procesu informatyzacji,- obsługa techniczno-administracyjna i aktualizacja programów,wykonywanie połączeń i instalacja nowego sprzętu komputerowego
kontakt przez PUP - 2019-11-20 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
prowadzwnie samochodu dostawczegopomoc przy załadunku mebli i mienia
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Chorzów (śląskie)
przygotowywanie projektów, obróbka zdjęć
FIDELI SP. Z O.O. - 2016-02-05 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Zapewnienie przepływu komponentów miedzy produkcja a magazynem, wydawanie komponentów na produkcję, przyjmowanie komponentów na produkcję, przyjmowanie komponentów na magazyn, przeprowadzanie inwentaryzacji, dbanie o stan opakowań i palet, przestrzeganie procedur. Praca dwuzmianowa w ruchu ciągłym, w godz. 6.00-18.00 i 18.00-6.00, w Bielsku-Białej ul. Rudawka 80 oraz w Mazańcowicach 1049. Proponowane wynagrodzenie: 19,28 zł brutto/godz. + premia magazynowa, uzależniona od BHP i jakości w wysokości maksymalnie 120 zł brutto/m-c + premia weekendowa w wysokości 50 zł brutto za przepracowany dzień weekendowy (sobota, niedziela).
"HUTCHINSON POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ZAKŁAD W BIELSKU-BIAŁEJ - 2021-04-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
-Praca na terenie Trójmiasta i okolic,-Zapewniony dojazd do i z miejsca pracy z Pelplina,-Pracodawca prosi o kontakt osoby z Pelplina i okolic,-Pierwszy miesiąc umowa zlecenie, później umowa o pracę,-Kontakt telefoniczny 603-706-703.-Wynagrodzenie od 2.000,00 zł netto
ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY KRZYSZTOF CWAJDA - 2017-02-08 - Gdańsk (pomorskie)
samodzielna praca na stanowisku
MATRIX S.C. Salon fryzjerski - 2017-08-21 - Błonie (mazowieckie)
Sprzątanie pokoi oraz łazienek hotelowych, dbanie o czystość miejsc ogólnodostępnych w hotelu
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Kraków (małopolskie)
sprzątanie galerii handlowej Auchan
ASPEN SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-05 - Białystok (podlaskie)
Zapewnienie przepływu komponentów miedzy produkcja a magazynem, wydawanie komponentów na produkcję, przyjmowanie komponentów na produkcję, przyjmowanie komponentów na magazyn, przeprowadzanie inwentaryzacji, dbanie o stan opakowań i palet, przestrzeganie procedur. Praca dwuzmianowa w ruchu ciągłym, w godz. 6.00-18.00 i 18.00-6.00, w Bielsku-Białej ul. Rudawka 80 oraz w Mazańcowicach 1049. Proponowane wynagrodzenie: 19,28 zł brutto/godz. + premia magazynowa, uzależniona od BHP i jakości w wysokości maksymalnie 120 zł brutto/m-c + premia weekendowa w wysokości 50 zł brutto za przepracowany dzień weekendowy (sobota, niedziela).
"HUTCHINSON POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ZAKŁAD W BIELSKU-BIAŁEJ - 2021-04-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
Serwisant sprzętu komputerowego - naprawa sprzętu komputerowego, prowadzenie serwisu komputerowego
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Myszków (śląskie)
przygotowywanie korespondencji posiedzeń Rady Gminy i stałych komisji Rady, prowadzenie bieżącej korespondencji, pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Wohyń (lubelskie)