PODINSPEKTOR W REFERACIE REJESTRACJI POJAZDÓW W WYDZIALE UPRAWNIEŃ KOMUNIKACYJNYCH W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE Katowice oferta pracy Urząd Miasta Katowice


Największy wybór odzieży

Stanowisko: PODINSPEKTOR W REFERACIE REJESTRACJI POJAZDÓW W WYDZIALE UPRAWNIEŃ KOMUNIKACYJNYCH W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: -Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1738&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/99/2019 - Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze - podinspektor - w Referacie Rejestracji Pojazdów w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła bezpośrednią obsługę klientów w zakresie rejestracji pojazdów oraz wydawania dokumentów rejestracyjnych,- prowadziła postępowania administracyjne w sprawach rejestracji pojazdów, zgodnie z wnioskami właścicieli pojazdów,- przygotowywała do wydania dokumenty otrzymane od producenta: dowody rejestracyjne i karty pojazdów.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. - Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy -od zaraz do ustalenia z pracodawcą.- Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe, preferowany kierunek lub specjalność: administracja lub średnie i udokumentowany minimum 3-letni staż pracy, - obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynikaz przepisów prawa,- dobra znajomość przepisów: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo o ruchu drogowym - w zakresie rejestracji pojazdów, warunków technicznych i badań technicznych, rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych,- umiejętność obsługi komputera, programów pakietu MS Office i Internetu.Wymagania dodatkowe:umiejętność analitycznego i syntetycznego przedstawiania zagadnień, samodzielność w podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy pod presją czasu.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Francuska 70 - budynek nie jest wyposażony w windę, - praca: przy komputerze, pod presją czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem zewnętrznym oraz pracownikami innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Katowice,- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Informacje dodatkowe:Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.

Data publikacji: 2019-08-14

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Katowice

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Francuska 70, 40-028 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1738&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/99/2019 - Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze - podinspektor - w Referacie Rejestracji Pojazdów w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła bezpośrednią obsługę klientów w zakresie rejestracji pojazdów oraz wydawania dokumentów rejestracyjnych,- prowadziła postępowania administracyjne w sprawach rejestracji pojazdów, zgodnie z wnioskami właścicieli pojazdów,- przygotowywała do wydania dokumenty otrzymane od producenta: dowody rejestracyjne i karty pojazdów.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. - Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy -od zaraz do ustalenia z pracodawcą.- Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe, preferowany kierunek lub specjalność: administracja lub średnie i udokumentowany minimum 3-letni staż pracy, - obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynikaz przepisów prawa,- dobra znajomość przepisów: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo o ruchu drogowym - w zakresie rejestracji pojazdów, warunków technicznych i badań technicznych, rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych,- umiejętność obsługi komputera, programów pakietu MS Office i Internetu.Wymagania dodatkowe:umiejętność analitycznego i syntetycznego przedstawiania zagadnień, samodzielność w podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy pod presją czasu.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Francuska 70 - budynek nie jest wyposażony w windę, - praca: przy komputerze, pod presją czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem zewnętrznym oraz pracownikami innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Katowice,- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Informacje dodatkowe:Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy -od zaraz do ustalenia z pracodawcą.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W REFERACIE REJESTRACJI POJAZDÓW W WYDZIALE UPRAWNIEŃ KOMUNIKACYJNYCH W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe, preferowany kierunek lub specjalność: administracja lub średnie i udokumentowany minimum 3-letni staż pracy, - obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynikaz przepisów prawa,- dobra znajomość przepisów: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo o ruchu drogowym - w zakresie rejestracji pojazdów, warunków technicznych i badań technicznych, rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych,- umiejętność obsługi komputera, programów pakietu MS Office i Internetu.Wymagania dodatkowe:umiejętność analitycznego i syntetycznego przedstawiania zagadnień, samodzielność w podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy pod presją czasu.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Katowice

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Młyńska 4, 40-098 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:- wypełniony i podpisany formularz aplikacyjny (dostępny na stronie internetowej Urzędu Miasta Katowice http://bip.katowice.eu/Ogloszenia/default.aspx?idt=369&menu=732 lub w Urzędzie Miasta Katowice),- list motywacyjny - odręcznie podpisany, - kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, - w przypadku wykształcenia średniego - kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o aktualnym zatrudnieniu potwierdzających okres wymaganego 3-letniego stażu pracy /zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy/,- osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Oferty wraz z dokumentami należy składać:w zamkniętej kopercie z adnotacją: Nabór Nr OZ/99/2019 na 2 stanowiska urzędnicze - podinspektor - w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych w sekretariacie Wydziału Organizacji i Zarządzania pokój 302 ul. Młyńska 4 od poniedziałku do środy w godzinach od 7.30 do 15.30, w czwartek w godzinach od 7.30 do 17.00, w piątek w godzinach od 7.30 do 14.00 lub drogą pocztową, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 2 września 2019 r.Aplikacje które wpłyną do Urzędu /liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd/ po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Katowice dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Katowice https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/dokument.aspx?idr=111790 Wskaźnik zatrudnienia:W lipcu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Katowice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Dokumenty należy składać w terminie do dnia 2 września 2019 r.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Ulica pracodawcy: Młyńska

Numer budynku pracodawcy: 4

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 14.08.2019

Oferta pracy ważna do: 02.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 14.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 14.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?edb076a03515973075a151f0548d528b

Podobne oferty pracy

PODINSPEKTOR - 2 250 - 2 500 PLN

KONKURS; szczegóły na stronie www.bip.pyskowice.pl w zakładce "Nabór na stanowiska urzędnicze".Wykształcenie średnie lub wyższe; min. 3 lata stażu pracy - w tym 2 lata w administracji publicznej; uprawnienia: poświadczenie bezpieczeństwa, doświadczenie z zakresu zarządzania kryzysowego; zakres obowiązków: zadania z zakresu obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, ochrony informacji niejawnych, spraw osobowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
URZĄD MIEJSKI W PYSKOWICACH - 2016-11-04 - Pyskowice (śląskie)

PODINSPEKTOR + ST FP - 997,4 PLN

-prace biurowe, pomocnicze w zespole strategii przygotowania i obsługa projektów,- praca przay komputerze,- praca z użyciem urządzeń biurowych (skanre, kserokopiarka).
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)

OPIEKUN/KA DLA OSÓB W PODESZŁYM WIEKU - od 2 194 PLN

opieka nad osobami starszymi, pomoc w codziennych czynnościach jak utrzymanie higieny, pomoc w posiłkach, dotrzymywanie towarzystwa, wymiana pościeli, organizowane wolnego czasu, utrzymywanie ładu w pokojach pensjonariuszy
Leśny Zakątek Seniora Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Brzeźno (wielkopolskie)

GLAZURNIK - od 2 300 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)

PROKURENT - od 900 PLN

zastępowanie Prezesa w rozmowach z kontrahentami i dostawcami wietnamskimi, przygotowywanie, negocjowanie i podpisywanie umów handlowych w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PODINSPEKTOR DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W WYDZIALE KOMUNALNYM - od 2 100 PLN

I. Wymagania :1) niezbędne: a) wykształcenie wyższe b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) wykształcenie wyższe techniczneb) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o ochronie zwierząt ( Rozdział 1 i 2).II. Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 70 %2) praca w terenie 30%3) pełny wymiar czasu pracy4) praca przy komputerze5) planowany termin zatrudnienia 15.03.2018 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu styczniu 2018r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Nadzór, kontrola, odbiór prac oraz rozliczanie usług w zakresie:a) letniego utrzymania czystości i porządku na terenach gminnych: dróg, chodników, pasów zieleni przydrożnej, parkingów i placów gminnych wymienionych w odrębnie prowadzonych wykazach, przystanków na terenie miasta,b) zimowego utrzymania dróg, chodników, parkingów i placów gminnych, przystanków na terenie miasta,c) obsługi dyspenserów, toalety i wybiegu dla psów.2) Zlecanie usług sprawowania codziennej kontroli w zakresie utrzymania czystości i porządku na drogach, chodnikach, pasach zieleni przydrożnej, placach, parkingach będących własnością gminy i przystankach na terenie miasta,3) Przyjmowanie i przekazywanie Wykonawcy interwencji mieszkańców i Straży Miejskiej.4) Współpraca z organizatorami imprez publicznych w zakresie utrzymania czystości i obsługi sanitarno- porządkowej,5) Koordynacja działań związanych z deratyzacją.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-02-21 - Racibórz (śląskie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI INWESTORA I PARTNERSTWA PUBLICZNO - PRYWATNEGO - od 2 100 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) przygotowanie projektów i koordynacja przedsięwzięć realizowanych w ramach partnerstwa publiczno prywatnego (dalej zwanego PPP), a w szczególności:a) sporządzanie studiów i analiz w zakresie możliwości realizacji potrzeb inwestycyjnych Gminy-Miasto Płock m.in. w formule PPP,b) obsługa potencjalnych inwestorów zainteresowanych realizacją przedsięwzięcia w formule PPP,c) pozyskiwanie i analiza informacji w zakresie realizacji projektów w formule PPP przez inne podmioty w kraju i za granicą,d) promocja przedsięwzięć realizowanych przez Gminę Miasto-Płock w formule PPP wśród potencjalnych inwestorów w kraju i za granicą,e) podnoszenie świadomości możliwości wykorzystania formuły PPP wśród pracowników Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych,f) współpraca ze środowiskami gospodarczymi, naukowymi i akademickimiw zakresie realizacji potrzeb inwestorów zainteresowanych realizacją projektów PPP,g) przygotowywanie i zlecanie opracowania niezbędnych opinii, koncepcjii ekspertyz;2) obsługa inwestorów krajowych i zagranicznych poprzez:a) udzielanie informacji dot. przebiegu procesu inwestycyjnego w Mieście i realizacji polityki przestrzennej informacje ogólne,b) opracowywanie informacji dostosowanych do potrzeb konkretnego inwestora,c) współpracę z inwestorem w zakresie pozyskiwania niezbędnych dokumentów, uzgodnień i decyzji administracyjnych,d) monitorowanie przebiegu postępowań związanych z obsługą inwestorów (monitoring etapów decyzyjnych),e) prowadzenie ewidencji podmiotów zainteresowanych inwestycjami na terenie Miasta;3) w zakresie prowadzonych negocjacji z inwestorem:a) organizacja i uczestnictwo w spotkaniach negocjacyjnych,b) udzielanie wyjaśnień inwestorom, w tym korespondencja z inwestorami,c) kontrola zawarcia i wykonania umowy z inwestorem;4) opracowywanie i aktualizowanie oferty inwestycyjnej Miasta;5) promocja oferty inwestycyjnej Miasta i jego walorów gospodarczych w kraju i za granicą;6) prowadzenie działań z zakresu współpracy z przedsiębiorcami poprzez:a) współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne),b) współpracę z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości,c) współpracę z instytucjami tzw. rynku pracy;7) organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją oraz pozyskiwaniem inwestorów;8) organizacja konferencji, imprez wystawienniczych, misji gospodarczych oraz innych spotkań mających na celu promocję lokalnej gospodarki;9) monitorowanie realizacji polityki gospodarczej miasta;10) redagowanie oraz aktualizacja dedykowanej strony internetowej w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora;11) inicjowanie działań w zakresie tworzenia systemu ulg i zachęt inwestycyjnych na terenie Miasta;12) współpraca z Płockim Parkiem PrzemysłowoTechnologicznym (PPPT) przy propagowaniu oferty wśród potencjalnych inwestorów jak i przy obsłudze inwestorów zainteresowanych rozpoczęciem działalności w PPPT;13) współpraca z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, Agencją RozwojuMazowsza S.A. i innymi organizacjami gospodarczymi przy obsłudze potencjalnych inwestorów zainteresowanych regionem;14) współpraca ze środowiskami gospodarczymi, naukowymi i akademickimi w zakresie realizacji potrzeb inwestorów;15) wsparcie w zakresie realizacji zadań CIFAL Płock.
Urząd Miasta Płocka - 2018-04-04 - Płock (mazowieckie)

OPERATOR KOPARKI - od 1 850 PLN

ZAŁADUNEK WĘGLA
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

FIZJOTERAPEUTA - od 1 750 PLN

Zakres obowiązków obejmuje pracę w Dziale Kinezyterapii (ćwiczenia rehabilitacyjne indywidualne, ćwiczenia rehabilitacyjne grupoweprowadzone na sali gimnastycznej i w basenie ). 2.Fizjoterapeuta jestzobowiązany również do wykonywania masaży, zabiegów fizykoterapii,krioterapii miejscowej i hydroterapii na rzecz pacjentów, zgodnie zaktualnym zapotrzebowaniem Zakładu Informacja pacjentów o reakcjachorganizmu, jakie mogą wystąpić w skutek zabiegów; Wykonywanie bieżących poleceń przełożonego
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2015-11-30 - Polkowice (dolnośląskie)

KELNER - 1 850 - 2 000 PLN

wg zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Człuchów (pomorskie)

CUKIERNIK - od 1 850 PLN

produkcja wyrobów cukierniczych
Firma Produkcyjno-Handlowa Cukiernia Konieczny Krzysztof - 2016-12-07 - Kłoda (wielkopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

Pomoc w przygotowywaniu posiłków dla seniorów.
EWANGELICKI DOM OPIEKI SOAR - 2016-11-23 - Bielsko-Biała (śląskie)

PRACOWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO - 997,4 PLN

Przyjmowanie zamówień od klientów oraz ich rejestracja, prezentacja towaru oraz jego sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Stalowa Wola (podkarpackie)

PODINSPEKTOR - od 3 000 PLN

Obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Czosnów (mazowieckie)

HODOWCA ZWIERZĄT FUTERKOWYCH - od 13 PLN

CZYNNOŚCI POMOCNICZE ZWIĄZANE Z HODOWLĄ ZWIERZĄT FUTERKOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Stromiec (mazowieckie)

PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY - od 843,75 PLN

Sprzątanie pomieszczeń wewnętrznych - biur, korytarzy, toalet itp. Praca w godz. 16.00-19.00 od poniedziałku do piątku w centrum Bielska-Białej. Umowa o pracę na okres próbny 3 miesięcy, z możliwością przedłużenia.
INWEMER SYSTEM SP. Z O. O. - 2019-08-29 - Bielsko-Biała (śląskie)

SORTOWACZ SUROWCÓW WTÓRNYCH - od 13,7 PLN

sortowanie surowców wtórnych na linii recyklingowej
WADWICZ Sp. z o.o. Agencja Zatrudnienia nr KRAZ 468 - 2018-02-05 - Pruszków (mazowieckie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 100 PLN

naprawy pojazdów samochodowych, diagnostyka, serwis, uzupełnienie płynów
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Sieradz (łódzkie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH URZĘDU MIASTA KNURÓW - od 2 000 PLN

KONKURS; Szczegóły na stronie: www.knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe administracji publicznej oraz w zakresie udzielania zamówień publicznych współfinansowanych ze środków UE; umiejętność biegłej obsługi komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: UM Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2017-03-16 - Knurów (śląskie)

PRACE POMOCNICZE W MAGAZYNIE - od 15 PLN

Wykonywanie kompletacji zamówień za pomocą skanera ręcznego.
kontakt przez OHP - 2018-04-06 - Łódź (łódzkie)

SZWACZKA - od 2 000 PLN

Szycie odziezy wierzchniejOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt z pracodawcą telefoniczny 668 156 824 w godz. 08.00-16.00 lub osobisty Płońsk, ul. Magnolii 1 w godz. 08.00-15.00.
Firma Konfekcyjna "A&R" Anna Raczkowska - 2017-01-03 - Płońsk (mazowieckie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - do 2 500 PLN

Opieka nad dziećmi , organizowanie zabaw i zajęć dla dzieci.
Niepubliczne Przedszkole CALINECZKA - 2016-04-25 - Rotmanka (pomorskie)

MONTER FASAD SYSTEMOWYCH - od 2 500 PLN

Montaż nowoczesnych systemów elewacji wentylowanych
BUILDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-12 - Kalisz (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI PASÓW BEZPIECZEŃSTWA - od 2 711,14 PLN

• Praca przy montażu pasów bezpieczeństwa• Obsłudze maszyn produkcyjnych (praca w oparciu o instrukcje pisemne)• Praca w zespole osób na linii produkcyjnej• Kontroli jakości gotowego wyrobu
Human & Hunter - 2018-02-09 - Częstochowa (śląskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU - od 3 000 PLN

Obsługa sklepu, zarządzanie.
WNUKAR KARPIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-10-26 - Bełchatów (łódzkie)

DZIENNIKARZ -2045 - od 2 000 PLN

redagowanie tekstów prasowych, komunikatów informacyujnych, gromadzenie materiałów do tworzenia artykułów, reportaży, przeprowadzanie wywiadów, wykonywanie dokumentacji fotograficznej, wizualnej oraz audio.
PORTAL ŚWIDNICA24.PL MAREK KOWALSKI - 2016-12-08 - Świdnica (dolnośląskie)

PALACZ C.O. - od 1 850 PLN

Praca na kotłowni
Forest Style Industry Sp.zo.o. - 2016-11-24 - Przejęsław (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

Pomoc kucharza
OLIMP Tawerna Grecka - 2018-10-23 - Jaworzno (śląskie)

PIEKARZ - od 2 800 PLN

wykonywanie czynności związanych z wytwarzaniem różnych rodzajów pieczywa
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" - 2018-12-10 - Rozpędziny (pomorskie)

PIEKARZ - od 1 850 PLN

wypiek pieczywa
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Olesno (małopolskie)