PODINSPEKTOR W REFERACIE POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH W WYDZIALE ROZWOJU MIASTA Ostrów Wielkopolski oferta pracy Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski
Stanowisko: PODINSPEKTOR W REFERACIE POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH W WYDZIALE ROZWOJU MIASTA
Wynagrodzenie: 1 850 - 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Wymagania niezbędne:wykształcenie średnie lub wyższe dodatkowe: preferowany kierunek: administracja, prawo , ekonomia, zarządzanie i marketing, gospodarka przestrzenna, posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa UE, przy wykształceniu średnim co najmiej 3 lata pracy zawodowej w ramach stosunku pracy, przy wykształceniu wyższym staż pracy nie jest wymagany,posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, osoba , która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe., nieposzlakowana opinia.Szczególy oferty umieszczone sa na stronie: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl w dziale "Oferty pracy - Urząd Miejski" oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Urzędzie Miejskim na parterze budynku oraz w PUP pok. 2
Data publikacji: 2016-01-08
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagania niezbędne:wykształcenie średnie lub wyższe dodatkowe: preferowany kierunek: administracja, prawo , ekonomia, zarządzanie i marketing, gospodarka przestrzenna, posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa UE, przy wykształceniu średnim co najmiej 3 lata pracy zawodowej w ramach stosunku pracy, przy wykształceniu wyższym staż pracy nie jest wymagany,posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, osoba , która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe., nieposzlakowana opinia.Szczególy oferty umieszczone sa na stronie: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl w dziale "Oferty pracy - Urząd Miejski" oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Urzędzie Miejskim na parterze budynku oraz w PUP pok. 2
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W REFERACIE POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH W WYDZIALE ROZWOJU MIASTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wypełniony kwestionariusz osobowy, kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy w sytuacji wykształcenia średniego, kserokopie dokumentów potwiedzających wykształcenie, oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, dokument potwierdzający znajomość j. polskiego określany w przepisach o służbie cywilnej- w przypadku kandydata nie posiadającego obywatelstwa polskiego.Szczegółowy wykaz dokumentów znajduje się na stronie : www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl w dziale "Oferty pracy - Urząd Miejski" oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Urzędzie Miejskim na parterze budynku oraz w PUP pok. 2Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z napisem "Dotyczy naboru na wolne stanowisko urządnicze podinspektora w Referacie Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych w Wydziale Rozwoju Miasta " - osobiście w UM w Ostrowie Wlkp. ,pok. nr 130 lub pocztą w terminie do dnia 19.01.2016 do godz. 16:00 ( w przypadku przesłania aplikacji pocztą liczy się data stempla pocztowego)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Powstańców Wielkopolskich
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 08.01.2016
Oferta pracy ważna do: 19.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1) Prowadzenie spraw pracowniczych związanych ze stosunkiem pracy osób zatrudnionych w CIS, 2) Prowadzenie ewidencji indywidualnych upoważnień i pełnomocnictw wydanych przez Dyrektora CIS, 3) Projektowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu obiegu informacji oraz prowadzenie spraw wynikających z instrukcji kancelaryjnej, 4) Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania przepisów regulaminu pracy i kodeksu pracy, 5) Opracowywanie materiałów z przeprowadzonych kontroli, 6) Kontrola realizacji zleceń organów kontroli zewnętrznej, 7) Prowadzenie spraw zw z rozpatrywaniem skarg, wniosków i zażaleń, 8) Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonywania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji, 9) Prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem poleceń wyjazdów służbowych oraz legitymacji ubezpieczeniowych, 10) Prowadzenie rejestrów wykorzystanych urlopów, 11) Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników CIS, 12) Prowadzenie spraw zw z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników, 13) Prowadzenie archiwum zakładowego, 14) Nadzór nad zamówieniami publicznymi oraz sporządzanie protokołów, 15) Administrowanie majątkiem Centrum, w tym przeprowadzanie spisów inwentaryzacyjnych oraz spisów z natury zgodnie z obowiązującymi przepisami, 16) Prowadzenie gospodarki środkami ruchomymi, 17) Prowadzenie spraw formalno-prawnych dot obiektów i pomieszczeń zw z działalnością CIS, 18) Pobieranie i rozliczanie kwot zgodnie z przedstawionymii fakturami, 19) Zaopatrywanie CIS w potrzebne środki czystości, materiały biurowe i inne, sporządzanie protokołu przerobu i wyceny, 20) Wystawienie rachunków za wykonanie usług i not obciążeniowych, 21) Odpowiedzialność za sprzęt biurowy, 22) Wydawanie środków czystości, obuwia, odzieży, 23) Prowadzenie sekretariatu CIS. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie, kierunek: prawo, administracja, ekonomia lub technik ekonomista, technik administracji, staż pracy co najmniej 3 lata, znajomość ustawy o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, zamówieniach publicznych, pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, o ochronie danych osobowych, o instrukcji kancelaryjnej, znajomość ustawy o zatrudnieniu socjalnym, o pomocy społecznej, o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Docelowo umowa na czas nieokreślony. WAŻNOŚĆ OFERTY - 21.07.2017r.
CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W RUMI - 2017-07-14 - Rumia (pomorskie)
Naprawa i kontrola stanu technicznego pojazdów, zespołów, podzespołów i układów.
Firma Usługowo-Handlowa "Kos" Janusz Kostrzewa - 2017-07-18 - Suliszewo (zachodniopomorskie)
Sprzedaż art. spożywczych i warzywnych. Sprzątanie i wykładanie towaru.
F.H.U "EWIGO" Ewa Markiewicz - 2016-10-28 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
- pomoc w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Krosno (podkarpackie)
prace budowlane
Zakład Remontowo-Malarski s.c. Mariusz, Maria Dembińscy - 2016-05-20 - Poznań (wielkopolskie)
pomoc w archiwizowaniu dokumentów, ewidencja dokumentów, informowanie o żożliwościach uzyskania dopłat.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Montaż oznakowania drogowego oraz uraądzeń BRD - urządzenia bezpieczeństwa ruchu. Praca na terenie Częstochowy i woj. śląskiego.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Częstochowa (śląskie)
zabezpieczenie pojazdu przed demontażem kół, demontaż kół, wymiana zaworów, demontaż opon z felg, prostowanie felg, wyważanie kół, kołkowanie i klejenie opon, sprawdzanie szczelności
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Głogów (dolnośląskie)
brukarz
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Poddębice (łódzkie)
Transport krajowy.
DROBNY Sp. z o.o. Spólka Komandytowa - 2016-09-23 - Krzyżanowice (śląskie)
j.w.
"ANIOŁKOWO" NIEPUBLICZNE JĘZYKOWE PRZEDSZKOLE MONTESSORI - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, sprzedaż paliw
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Lubsko (lubuskie)
Samodzielna diagnostyka i naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Szczegółowe informacje na temat naboru na wolne stanowisko urzędnicze dostępne na stronie BIP Miejskiego Zarządu Budynków w Raciborzu: http://www.mzb.bipraciborz.pl/index.php?id=312
Miejski Zarząd Budynków - 2016-09-21 - Racibórz (śląskie)
Podany w innej formie
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Stolarz
"ROOD-DREW" GRZEGORZ POLAK - 2016-09-22 - Białka (małopolskie)
- produkcja drogowych ekranów dźwiękochłonnych - montowanie kaset z aluminium i tworzyw sztucznych lub szkła
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie ogrodnicze, rolnicze lub leśne; doświadczenie: brak wymagań; praca w zieleni; jedna zmiana; praca na terenie działalności spółki
JD Zakład Usługowo-Handlowy S.C. - 2017-02-10 - Gliwice (śląskie)
Pracownik fizyczny
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNO USŁUGOWE "ZAGRODA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Strzyżów (podkarpackie)
- przygotowywanie elementów stalowych do spawania- spawanie elementów stalowych konstrukcji wiat, hal, - elementy pracy ślusarskiej- dbałość o powierzone mienie
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Jastrowie (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Puławy (lubelskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2017-07-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Spawanie delikatnych elementów metalowych, drucianych.
"DZIEDZIK" Marek Dziedzicki - 2018-03-23 - Chełm (lubelskie)
1. Przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań.2. Ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu.3. Prowadzenie i koordynowanie prac związanych z opracowaniem i realizacją planu zagospodarowania przestrzennego Gminy, nadzór nad realizacją ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.4. Prowadzenie spraw z zakresu zarządzania drogami gminnymi, w tym projektowanie przebiegu dróg, budowa, modernizacja i ochrona dróg oraz określenie szczególnego korzystania z dróg.5. Przygotowywanie postępowań przetargowych dotyczących gminnych inwestycji.6. Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi inwestycjami w Gminie.7. Prowadzenie spraw związanych z systemem utrzymaniem porządku i czystości w Gminie.8. Prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska i gospodarką wodną w Gminie.9. Prowadzenie spraw związanych z usuwaniem drzew i krzewów.10. Prowadzenie spraw związanych z cmentarzami wojennymi i miejscami pamięci narodowej.11. Przygotowywanie materiałów w sprawie nazewnictwa ulic i placów.12. Oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi.13. Prowadzenie spraw związanych z ochroną zabytków.14. Prowadzenie spraw wynikających z przepisów szczególnych.
Urząd Gminy w Wyrykach - 2016-05-27 - Wyryki-Połód (lubelskie)
Wg złożonego wniosku
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Sanok (podkarpackie)
Produkcja wyrobów cukierniczych. Dekorowanie ciast. Nadzór nad zaopatrzeniem w niezbędne produkty.
Zenon Niemczycki Zajazd „Polonez” - 2017-04-28 - Jarosław (podkarpackie)
Sprzedaż mobilna. Praca na umowę zlecenie w godz. 8-16 na określonym terenie.
ULENBERG SP. Z O.O. - 2016-02-04 - Malechówko (zachodniopomorskie)
Pomoc w obsłudze biura. Staż w Kołobrzegu w godzinach 7.30-15.30.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, produkcja lodów, pieczenie ciast, parzenie kawy, przyjmowanie zamówień, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o czystość stołów, perawidłowe nakrycie
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Legnica (dolnośląskie)
Kierowca autobusu - obsługa linii autobusowej na trasie N.Sącz - Kruźlowa - Grybów.Wymagane prawo jazdy kat. D oraz świadectwo kwalifikacyjne na przewóz osób.
PPHU VANPOL Szczurek Ryszard - 2016-01-08 - Mystków (małopolskie)