PODINSPEKTOR PRACY Zielona Góra oferta pracy Państwowa Inspekcja Pracy - Okręgowy Inspektorat Pracy Zielona Góra
Stanowisko: PODINSPEKTOR PRACY
Wynagrodzenie: od 4 300 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z ustawą o PIP Dz. u. z 2017r. poz. 786 ze zm. Szczegółowe informacje na stronie www.zielonagora.pip.gov.pl w menu oferty pracy
Data publikacji: 2020-06-02
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: Państwowa Inspekcja Pracy - Okręgowy Inspektorat Pracy Zielona Góra
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dekoracyjna 8, 65-722 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zgodnie z ustawą o PIP Dz. u. z 2017r. poz. 786 ze zm. Szczegółowe informacje na stronie www.zielonagora.pip.gov.pl w menu oferty pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szczegółowe informacje na stronie www.zielonagora.pip.gov.pl w menu oferty pracy. Wymagane wykształcenie wyższe (magisterskie): prawnicze, chemiczne, energetyczne, budowlane, mechaniczne, leśne i pokrewne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Państwowa Inspekcja Pracy - Okręgowy Inspektorat Pracy Zielona Góra
danePracodawcy_nip: 9291078565
danePracodawcy_regon: 000870497
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Dekoracyjna 8, 65-722 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cvSzczegółowe informacje na stronie www.zielonagora.pip.gov.pl w menu oferty pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: poczta, Godziny : 7.30-15.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
danePracodawcy_kodPowiatu: 0862
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988313
Ulica pracodawcy: Dekoracyjna
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242214
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor pracy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 02.06.2020
Oferta pracy ważna do: 16.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c5eaa18d5d81f47156b6b186b5006228
Podobne oferty pracy
- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1788&menu=729Ogłoszenie Nr OZ/148/2019 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4, Katowice Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor nr 1 - w Referacie Ustanawiania Praw do Nieruchomości w Wydziale Gospodarki Mieniem.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- współprowadziła postępowania w zakresie znoszenia współwłasności nieruchomości,- prowadziła postępowania w zakresie uwłaszczania na nieruchomościach, m.in. w trybie art. 211 ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz art. 35 ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych,- prowadziła postępowania w zakresie wydawania zgód użytkownikom wieczystym na podział wieczystoksięgowy,- współuczestniczyła w prowadzeniu postępowań związanych z pozyskiwaniem nieruchomości do zasobu w drodze spadkobrania,- prowadziła postępowania związane z przekazywaniem nieruchomości na cele publiczne w drodze darowizny,- współuczestniczyła w prowadzeniu sprawozdawczości i planowaniu w Referacie Ustanawiania Praw do Nieruchomości w Wydziale Gospodarki Mieniem.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Młyńska 4 /budynek wyposażony w windę/,- praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca współpracy z innymi jednostkami i komórkami Urzędu Miasta Katowice, zlokalizowanymi w różnych budynkach, a także bezpośredniego kontaktu z klientem zewnętrznym.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-11-26 - Katowice (śląskie)
1. Segregowanie dokumentów wpływających do poszczególnych komórek i tworzenie paczek.2. Wprowadzanie danych do systemu POLTAX z deklaracji i dokumentów zewnętrznych zob-d.3. Sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów w celu przekazania do komórki rachunkowości informacji o wysokości zobowiązań podatkowych.4. Sprawdzanie i kontrola terminowości składanych deklaracji na podstawie danych wprowadzonych do systemu POLTAX i dokumentów żródłowych w celu sporządzenia doniesień karnych skarbowych.5. Wstępne sporządzanie pism i wezwań oraz wysyłka korespondencji.6. Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprawowanie pieczy nad bezpieczeństwem budynku i całością sprzętu szkolnego, dbanie o porządek w budynku i na terenie szkoły, prawidłowa obsługa monitoringu i alarmu szkoły, kontrola wejścia i wyjścia (zwracając szczególną uwagę, aby na terenie szkoły nie przebywały osoby niepowołane), przegląd budynku, pomieszczeń szkolnych oraz terenu wokół szkoły, zgłaszanie usterek instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, odgromowej oraz wentylacyjnej, usuwanie na bieżąco drobnych usterek budowlanych i technicznych na terenie szkoły, drobne naprawy sprzętu szkolnego oraz bieżąca konserwacja, dostarczanie uszkodzonego sprzętu szkolnego do punktów naprawczych i dokonywanie jego odbioru po naprawie, zakup drobnych materiałów remontowo-konserwacyjnych, w czasie prowadzenia remontów usuwanie z pomieszczeń mebli oraz pozostałych sprzętów, a po skończonym remoncie przywrócenie pomieszczeniom stanu pierwotnego, wykonywanie innych prac niż ww., zleconych przez przełożonego, a związanych z zajmowanym stanowiskiem
Szkoła Podstawowa Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kornela Makuszyńskiego - 2017-06-02 - Zielona Góra (lubuskie)
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, prowadzenie rejestrów VAT, prowadzenie kasy i sporządzanie rejestrów kasowych, kontrola i weryfikacja dokumentów magazynowych.
AUTO-SERWIS PASIKOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Ustawianie, obsługa maszyn do nawijania i wtryskarek, 3-zmianowy system pracy (kandydaci przesyłają CV na adres: praca (at) polfer.com.pl)
POLFER Podzespoły Indukcyjne Spółka Akcyjna - 2016-10-05 - Woźniki (mazowieckie)
1.Przygotowanie projektów uchwał organów gminy w zakresie ochrony środowiska. 2.Bieżąca realizacja uchwał organów gminy w zakresie ochrony środowiska. 3. Przygotowanie projektów uchwał w sprawie wydawania ograniczeń dotyczących korzystania z maszyn i urządzeń technicznych powodujących uciążliwość hałasem i wibracją.4. Współpraca z Funduszem Ochrony Środowiska, Starostwem, Sanepidem i innymi instytucjami oraz fundacjami w zakresie ochrony środowiska. 5.Opieka nad pomnikami przyrody i współdziałanie w tym zakresie z innymi jednostkami. 6. Opiniowanie planów ruchu zakładów górniczych znajdujących się na terenie gminy. 7. Prowadzenie procedur i wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 8.ktualizacja Planu gospodarki niskoemisyjnej.
Urząd Gminy w Dobromierzu - 2019-12-20 - Dobromierz (dolnośląskie)
Lakierowanie proszkowe elementów i detali, międzyoperacyjna kontrola jakości produkowanych detali
ERPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola wyrobów, wypełnianie raportów produkcyjnych, pakowanie wyrobów, montaż.
PPH Medical Ryszard Mazella - 2017-12-04 - Łapino (pomorskie)
Szpachlowanie malowanie przyrządzanie i mieszanie farb i zapraw malarskich, w zespole dożo pracowników z Ukrainyu i Rosji wobec tegowarunkiem koniecznym jest znajomośc języków obcych dla komunikowania się
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Kopytów (mazowieckie)
Realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Górznie - 2019-11-19 - Górzno (mazowieckie)
PROWADZENIE EWIDENCJI KSIĘGOWEJ, SPRAWOZDAWCZOŚCI I ROZLICZEŃ W RAMACH PROGRAMÓW OPERACYJNYCH RPO I POWERWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE LUB ŚREDNIE EKONOMICZNE (PREFEROWANY KIERUNEK RACHUNKOWOŚĆ), ZNAJOMOŚĆ AKTUALNYCH PRZEPISÓW W ZAKRESIE USTAWY O RACHUNKOWOŚCI, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH, MIN. 2 LATA STAŻU PRACY W KSIĘGOWOŚCI PRZY WYKSZTAŁCENIU ŚREDNIMGODZINY PRACY 07:30-15:30CV I LIST MOTYWACYJNY NALEŻY ZŁOŻYĆ W KANCELARII WUP-POKÓJ 006 UL. MICKIEWICZA 41, SZCZECIN Z DOPISKIEM "OFERTA PRACY W KSIĘGOWOŚCI"
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY - 2018-02-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wykonywanie prac biurowych
Irena S.C. Radosław Misiak, Grzegorz Nocuń - 2017-10-13 - Bytom (śląskie)
w/g potrzeb
MEGGI Małgorzata Orkisz - 2016-01-04 - Kielce (świętokrzyskie)
- prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzji administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłąt zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do Działu Fonansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,-prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnycvh,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzji administracyjnych dotyczących udzielania pomocy w formie schronienia osobom bezdomnym - nieodpłatnie i odpłatnie,-terminowe sporządzanie dokumentów księgtowych dotyczących odpłatności za schronienie i przekazywanie ich do działu FK,- prowadzenie postępowań egzekucyjnych w sprawie należności z tytułu odpłatności za pobyt w schronisku,- obsługa programów informatycznych w zakresie niezbędnym do realizacji przyznawanych świadczeń z pomocy społecznej,- obsługa klienta, udzielanie informacji, wydawanie decyzji, zaświadczeń.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - 2019-10-14 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
-Praca w Hotelu BARTNIK, Pszczółki, ul. Pomorska 1-Kontakt osobisty lub telefoniczny: 601-563-795.
KATARINA-MG MARIAN DARIUSZ GIDZIŃSKI - 2018-05-09 - Pszczółki (pomorskie)
Sprzątanie budynków mieszkalnych i terenów przyległych.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne SAN-WENT Sp. z o.o - 2019-05-21 - Gdynia (pomorskie)
planowanie produkcji, kontrola realizacji planu produkcyjnego itp
Zakłady Wytwórcze Agro Chemat ZPCH - 2015-12-14 - Wiązowna (mazowieckie)
ZAŁĄCZNIK
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2015-12-16 - Oborniki (wielkopolskie)
Sprzątanie sklepu. Mycie maszynowe podłóg. Sprzątanie łazienek.
PLATFORMA USŁUG JERZY PIECHOWIAK - 2017-06-07 - Gdańsk (pomorskie)
pomoc w kuchni
STAR KEBAP FATIH SÜRÜCÜ - 2019-05-21 - Ruda Śląska (śląskie)
x
"HORT - CAFE" Teresa i Stanisław Komar Spółka Jawna - 2018-10-03 - Białystok (podlaskie)
- Praca na tereni powiatu tczewskiego i okolice trójmiasta w obiektach obsługiwanych przez firmę Clar System- Kontakt: telefoniczny 660-567-162, e-mail: i.ryba (at) clarsystem.pl
Clar System S.A. - 2018-01-19 - Gdańsk (pomorskie)
praca w biurze w firmie budowlanej
MASTER Emil Borys Spółka jawna - 2017-01-26 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
- kopanie i wypełnianie dołów i rowów przy użyciu narzędzi ręcznych, - rozpościeranie piasku, ziemi, żwiru i podobnych materiałów, - posługiwanie się prostymi narzędziami ręcznymi
"JUSTMAR" Turczyński Marcin - 2019-03-11 - Chełm Śląski (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2020-01-20 - Zielona Góra (lubuskie)
praca w dziale kontroli jakości, umiejętności interpersonalne i organizacyjne, dbanie o porządek o raz bezpieczeństwo na stanowisku pracy, dbałość o zgodność ze standardami jakościowymi
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2017-11-02 - Zambrów (podlaskie)
praca w terenie oraz w biurze; pozyskiwanie hodowców drobiu; obsługa i utrzymywanie relacji z klientami firmy; godziny pracy 7-15
Drosed Surowiec Sp zo.o. - 2019-05-30 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
- udział w procesie planowania działalności bieżącej i rozliczeniowej w ramach planowania rocznego i kwartalnego;- udział w przygotowaniu przedsięwzięć dotyczących szkolenia operacyjno-taktycznego;- udział w opracowaniu i prowadzeniu - we współpracy z szefami komórek wewnętrznych Brygady - dokumentacji planowania i rozliczania działalności bieżącej w zakresie określonym rozkazem Dowódcy Brygady, zgodnie z wymogami instrukcyjny na podstawie obowiązujących dokumentów normatywnych;- udział w prowadzeniu obowiązującej ewidencji i sprawozdawczości - w obszarze odpowiedzialności Sekcji Operacyjnej (S-3);- udział w opracowaniu dokumentacji planistycznej z zakresu GMIB;- udział w opracowaniu rozkazów Brygady oraz meldunków w części dotyczącej GMiB;- udział w opracowaniu dokumentacji szkolenia uzupełniającego kadry;- udział w opracowywaniu i aktualizacji "Regulaminu Systemu Kontroli Zarządczej 1 PBOT" oraz szkoleń z zakresu funkcjonowania kontroli zarządczej;- realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prawidłowe wykorzystanie przyznanych uprawnień.
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2019-05-16 - Białystok (podlaskie)
Utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z klientami, przygotowanie i składanie ofert handlowych, realizacja celów sprzedażowych, doradztwo merytoryczne i techniczne, prezentacje i szkolenia klientów w zakresie oferowanych produktów.
SYMBIOS Sp. z o. o. - 2016-03-10 - Rotmanka (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: realizacja zadań w zakresie administracyjno technicznym, konserwacji systemów oraz remontów.Ważniejsze zadania: prowadzenie wszelkich spraw związanych z zabezpieczeniem sprawności i bieżącej konserwacji systemów: instalacji c.o. I c.w.u., p.poż, alarmowych i monitoringu, urządzeń dźwigowych i platformy schodowej, klimatyzacji, wentylacji, sieci telefonicznej, sprzętu gaśniczego, iluminacji, zegarów wahadłowych w Ratuszu i zegara wieży Ratusza; prowadzenie całokształtu prac związanych: z zabezpieczeniem i rozliczeniem dostawy paliwa do samochodów służbowych, publikacją ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu lokalnym oraz ogłoszeń w prasie krajowej, z zakupem kwiatów, z utrzymaniem czystości samochodów służbowych, z zabezpieczeniem dozoru budynków Urzędu, z inwestycjami i remontami budynków Urzędu; współpraca przy dokonywaniu rozliczeń inwestycji realizowanych przez Wydział Organizacji Urzędu; prowadzenie całokształtu spraw oraz współpraca z Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie ochrony zabytków ruchomych; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań przygotowywanie wszelkiej dokumentacji na etapie projektowania budżetu, sprawozdań z wykonania budżetu, informacji do planu zamówień publicznych w zakresie objętym zadaniami wynikającymi z zakresu obowiązków; realizowanie obowiązków wynikających z umów zawieranych przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony umowa na czas zastępstwa. Wynagrodzenie brutto od 2400 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-14 - Słupsk (pomorskie)