PODINSPEKTOR PRACY Leszno oferta pracy Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu Oddział w Lesznie


Największy wybór odzieży

Stanowisko: PODINSPEKTOR PRACY

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Przewidywany zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: zgodny z ustawą z dnia 13.04.2007r. o Państwowej Inspekcji Pracy

Data publikacji: 2020-06-08

Lokalizacja: Leszno (wielkopolskie)

Pracodawca: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu Oddział w Lesznie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Magazynowa 4, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przewidywany zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: zgodny z ustawą z dnia 13.04.2007r. o Państwowej Inspekcji Pracy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR PRACY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Leszno

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Leszno

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3063

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Leszno

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor pracy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: prawo/ mechanizacja rolnictwa/ budowa maszyn/ budownictwo/energetyka

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
staż pracy min. 1 rok, Wykształcenie wyższe tytuł magistra lub równorzędne kierunki/specjalności preferowane: mechanizacja rolnictwa, budowa maszyn.Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe na stanowisku zgodnie z wykształceniem, - dodatkowe uprawnienia zawodowe przydatne do pracy w Państwowej Inspekcji Pracy, wiedza ogólna z zakresu prawa pracy, w tym bezpieczeństwa i higieny pracy, stan zdrowia umożliwiający wykonywanie pracy w terenie, - prawo jazdy kat. B, - dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietów MS Office.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu Oddział w Lesznie

danePracodawcy_nip: 7781174884

danePracodawcy_regon: 000870445

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Adres pracodawcy:
Marcelińska 90, 60-324 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- list motywacyjny i życiorys, CV, wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (tel., e-mail),- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kopie świadectw pracy potwierdzające staż pracy,- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych uprawnień,- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu obywatelstwa polskiego, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,- oświadczenie do pobrania ze strony internetowej pod adresem www.bip.pip.gov.pl,Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą. Termin składania dokumentów i oświadczeń: 12.06.2020r.O ważności oferty decyduje data wpływu do Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu, dokumenty otrzymane po terminie nie zostaną rozpatrzone.Miejsce składania dokumentów i oświadczeń:Państwowa Inspekcja Pracy, Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu, ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań, tel. (61) 628 40 32 z dopiskiem "oferta pracy - kandydat na podinspektora pracy".Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailowo.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: Termin składania dokumentów: 12.06.2020r.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30

Powiat pracodawcy: m. Poznań

danePracodawcy_kodPowiatu: 3064

Gmina pracodawcy: Poznań

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Poznań

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400

Ulica pracodawcy: Marcelińska

Numer budynku pracodawcy: 90

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242214

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor pracy

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 08.06.2020

Oferta pracy ważna do: 12.06.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0cb979f81ad42c846f6a79ad01f9522c

Podobne oferty pracy

PODINSPEKTOR - od 2 600 PLN

przyjmowanie i rejestracja wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego; kompletowanie i weryfikacja dokumentów uprawniających do świadczeń; ustalanie uprawnień do świadczeń z funduszu alimentacyjnego; prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie decyzji w zakresie świadczeń z funduszu alimentacyjnego zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów; prowadzenie postępowania administracyjnego wobec dłużników alimentacyjnych oraz sporządzanie decyzji zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów; przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia; prowadzenie ewidencji dłużników alimentacyjnych; podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, przewidzianych w przepisach, w tym przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników; zobowiązywanie dłużników do zarejestrowania się jako bezrobotny bądź poszukujący pracy; składanie wniosków o ściganie za przestępstwo uchylania się od obowiązku opieki; występowanie z wnioskiem do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego; współpraca z urzędem pracy w celu aktywizacji zawodowej lub kierowania dłużników do robót publicznych lub prac organizowanych na za zasadach robót publicznych; współpraca z komornikami sądowymi w zakresie postępowania wobec dłużników, a zwłaszcza przekazywanie komornikom informacji mających wpływ na skuteczność prowadzonej egzekucji, w szczególności zawartych w wywiadach alimentacyjnych i oświadczeniach majątkowych dłużników; wytaczanie powództwa w sprawach o roszczenia alimentacyjne; współpraca z organami właściwymi dłużników w rozumieniu ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym wnioskowanie o podjęcie działań wobec dłużników oraz przekazywanie informacji w granicach przewidzianych w tej ustawie; współpraca z ośrodkami pomocy społecznej w zakresie pozyskiwania informacji o dłużnikach alimentacyjnych; przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczej o zobowiązaniu lub zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy; wykonywanie innych zadań związanych z działaniami wobec dłużników; obsługa systemu informatycznego dotyczącego świadczeń z funduszu alimentacyjnego; sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej; wykonywanie czynności administracyjno-kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Ośrodku tj.: a) ewidencjowanie, rejestrowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek; b) prowadzenie ewidencji wpływów specjalnych i wartościowych; c) rejestrowanie korespondencji w dzienniku korespondencji na nośniku papierowym i przekazywanie jej kierownikowi Ośrodka; d)rozdział korespondencji pomiędzy pracowników Ośrodka zgodnie z dyspozycją kierownika Ośrodka; obsługa poczty elektronicznej; opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów; proponowanie i przedkładanie kierownikowi Ośrodka propozycji dotyczących zmian w budżecie, w planie finansowym oraz w harmonogramie wydatków w trakcie roku budżetowego w zakresie realizowanych zadań; realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków; przygotowywanie propozycji projektu budżetu, planu finansowego i harmonogramu wydatków w zakresie zadań powierzonych do realizacji i przedkładanie danych kierownikowi Ośrodka; współdziałanie z głównym księgowym w zakresie realizacji wpłat nienależnie pobranych świadczeń na konto Ośrodka; przygotowywanie spraw do postępowania egzekucyjnego w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; przygotowywanie materiałów do serwisu internetowego w zakresie działania stanowiska pracy.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2020-06-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

SORTOWACZ (RPO) - od 2 600 PLN

sortowanie i belowanie surowców
FHU Halina Kowalska - 2020-02-17 - Przynotecko (lubuskie)

PODINSPEKTOR - 1 017,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Czerwonak (wielkopolskie)

MAGAZYNIER- KIEROWCA - od 2 250 PLN

PRZYJMOWANIE I WYDAWANIE TOWARU Z MAGAZYNU, ZAŁADUNEK I ROZŁADUNEK WÓZKIEM WIDŁOWYM, ROZWOŻENIE TOWARU, DBANIE O MAGAZYN
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
Zakład Ślusarsko Kotlarski EMKATO Gizałki - 2016-04-13 - Gizałki (wielkopolskie)

SPECJALISTA BIUROWO - SPEDYCYJNY - od 1 850 PLN

specjalista biurowo - spedycyjny
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

Przygotowywanie dań
E.J.P. HOTELE Sp. z o.o. Sp. K - 2016-09-08 - Wągrowiec (wielkopolskie)

PODINSPEKTOR W REFERACIE ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO W WYDZIALE GEODEZJI - OFERTA KONKURSOWA - 2 400 - 2 500 PLN

osbługa Powiatowego Zespołu Geodezyjnego i Kartograficznego, zgodnie z ogłoszeniem na: http://www.bip.tarnogorski.pl/, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-01-26 - Tarnowskie Góry (śląskie)

FIZJOTERAPEUTA - od 2 100 PLN

Fizjoterapeuta
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Nowy Dwór (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I OCHRONY ZABYTKÓW - od 2 800 PLN

praca biurowa związana z planowanim przestrzennym i oochroną zabytków
Urząd Miejski w Miastku - 2020-01-15 - Miastko (pomorskie)

POMOC KUCHARZA - od 17 PLN

Zgodny ze stanowiskiem.
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA CHUDZIŃSKI PIOTR - 2020-05-29 - Tereszewo (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - 1 033,7 PLN

sprzedaż artykułów spożywczyczo-przemysłowych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów, przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie zamówień towarów, wycena towarów, dbanie o czystość i estetykę miejsca pracy(godziny pracy 6-14, 12-20)
kontakt przez PUP - 2019-06-28 - Sławacinek Stary (lubelskie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATÓW PREZYDENTA, ZASTĘPCÓW PREZYDENTA, SEKRETARZA MIASTA ORAZ SKARBNIKA MIASTA - od 2 100 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)obsługa sekretariatu, w tym:-przyjmowanie korespondencji z sekretariatów, Biura Obsługi Klienta i Kancelarii Ogólnej,-wprowadzanie korespondencji do elektronicznego systemu Mdok,-przekazywanie zarejestrowanej korespondencji do dekretacji Zastępców Prezydenta,-przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich wydziałów i jednostek po uprzedniej adnotacji w systemie Mdok, sporządzanie raportów,-obsługa techniczno - biurowa,-dbałość o stałą sprawność środków znajdujących się na stanowisku pracy oraz w gabinetach Zastępców Prezydenta,-przechowywanie akt i zbiorów bibliotecznych znajdujących się w gabinetach Zastępców Prezydenta,-obsługa poczty elektronicznej,-prowadzenie monitoringu spraw terminowych,-przygotowywanie odpowiedzi na pisma,-prowadzenie terminarza zamierzeń stałych i kalendarza zaproszeń Zastępców Prezydenta,-przygotowanie spotkań i narad,-bieżące informowanie przełożonych o harmonogramie dnia,-kompletowanie materiałów dotyczących spraw prowadzonych przez Zastępców Prezydenta.2)obsługa interesantów, w tym:-prowadzenie kalendarza przyjęć interesantów oraz przekazywanie ustaleń po przyjęciach interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych i jednostek,-pośredniczenie w kontaktach Zastępców Prezydenta z pracownikami urzędu oraz interesantami, udzielanie wyczerpującej informacji interesantom i kierowanie ich do odpowiednich komórek organizacyjnych i jednostek .
Urząd Miasta Płocka - 2018-08-31 - Płock (mazowieckie)

STAŻYSTA - od 2 622 PLN

Bezpośredni udział w działaniach ratowniczo - gaśniczych. kontakt z pracodawcą: 71 320 70 04 lub osobisty. Informacje o naborze: http://bip.kmpsp.wroclaw.pl/userfiles/file/nabor_2016.pdf
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu - 2016-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK PRZYJĘCIA TOWARU - od 2 000 PLN

przyjęcie i kontrola dostaw;realizowanie powierzonych celów Managera; II zmiany - wg grafika, praca w niedziele sporadycznie;
AREL Sp.z o.o. Sp. K. - 2017-09-18 - Zgorzelec (dolnośląskie)

PRACOWNIK MAGAZYNU - DZIAŁ WYDAWANIA TOWARU - od 2 250 PLN

- wydawanie towaru z magazynu- prawidłowe oznakowanie wydawanych towarów- obsługa skanera DENSO BHT-805 BW - obsługa drukarki ZEBRA 110XI4
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Łódź (łódzkie)

BETONIARZ R95/3872-1657/18 - od 7 000 PLN

wykonanie form montażu na stołach; włożenie w formy zbrojenia i zamontowanie wbudowanych elementów; zabetonowanie i obróbka betonu; kosmetyka wykonanych elementów; terminowa realizacja budowy zgodnie z jej harmonogramem, miejsce pracy Niemcy
G+P IZOMONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

samodzielne stanowisko pracy , prowadzenie ksiąg handlowych
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK OCHRONY - do 2 100 PLN

praca w systemie 24/48 lub 12/24; ochrona na spokojnym obiekcie budowlanym
UMBRELLA SP. Z O.O. - 2018-03-06 - Stargard (zachodniopomorskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - WYSOKI SKŁAD - 3 100 - 3 500 PLN

Praca na chłodni lub mroźni. Załadunek, rozładunek towaru. Rozmieszczanie towaru na magazynie. Przewożenie gotowego towaru z produkcji na magazyn. Obsługa wózków widłowych wysokiego składu, bocznych.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 750 PLN

prace budowlane
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)

ARTYSTA RZEŹBIARZ - od 1 125 PLN

ręczna obróbka elementów ozdobnych krzeseł
"ED WOOD" Eduard Kuśnierz - 2019-05-22 - Zawoja (małopolskie)

PODINSPEKTOR - od 2 800 PLN

1. Przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeńrodzinnych, świadczeń wychowawczych i świadczeń z gunduszu alimentacyjnego. 2. Sporządzanie decyzji administracyjnych w zakresie przyznawania bądź odmowy prawa do świdczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego.3. Sporządzanie decyzji administracyjnych uchylających bądź zmieniających prawo do w/w świadczeń.4.Sporządzanie list wypłat świadczeń.5. Sporządzanie sprawozdań dotyczących zadań realizowanych przez Dział w zakresie w/w świadczeń oraz analiza zawartych w nich danych. 6. Prowadzenie postępowań obejmujących zakres KPA.7. Monitoring i analiza wydatkówna poszczególne zadania realizowane przez Dział. 8. Obsłga programów "Świadczenia rodzinne", "Płatnik", "Centralna Aplikacja Statystyczna". 9. Udział w opracowywaniu procedur realizacji zadań z zakresu w/w świadczeń.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Rumia - 2019-06-18 - Rumia (pomorskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 250 PLN

Prace budowlane i zlecone przez Prezesa ZUK.
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Ulanów (podkarpackie)

OGRODNIK - 997,4 PLN

wg.programu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)

ELEKTROMONTER POD ZIEMIĄ - od 3 900 PLN

Elektromonter pod ziemią.Miejsce pracy: PGG-KWK Bielszowice.
METRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W RESTRUKTURYZACJI - 2017-05-31 - Ruda Śląska (śląskie)

KELNER - od 2 000 PLN

Obsługa klienta na sali, przyjmowanie zamówień, wydawanie posiłków, zbieranie naczyń i zmywanie.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Rajcza (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI I ROZWOJU PRACOWNIKÓW - 1 033,7 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Opoczno (łódzkie)

NAUCZYCIEL ZAJĘĆ PLASTYCZNYCH - od 1 784 PLN

Prowadzenie zajęć plastycznych w MDK (14/18 etatu)
MŁODZIEŻOWY DOM KULTURY IM. KONSTANTEGO ILDEFONSA GAŁCZYŃSKIEGO - 2017-07-17 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat