PODINSPEKTOR Poznań oferta pracy Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
Stanowisko: PODINSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 3 250 PLN
Zakres obowiązków: - przeprowadzanie kontroli na miejscu mających na celu sprawdzanie stopnia wykorzystania środków w ramach PO WER i WRPO 2014-2020,- opracowywanie informacji pokontrolnych,- wykrywanie nieprawidłowości w realizacji projektów,- sporządzanie sprawozdania z realizacji Rocznego Planu Kontroli w ramach PO WER i WRPO 2014-2020,- opracowywanie analiz ryzyka powodzenia projektów w związku z realizacją Rocznych Planów Kontroli w ramach PO WER i WRPO 2014-2020,- bieżąca kontrola stopnia wykorzystania środków w ramach realizowanych projektów z PO WER i WRPO 2014-2020,- gromadzenie i analizowanie materiałów i dokumentów dotyczących PO WER i WRPO 2014-2020,- wprowadzanie danych do SL2014 w przypadku PO WER i WRPO 2014-2020,- stosowanie się do obowiązujących wzorów formularzy i dokumentów,- udział w szkoleniach i konferencjach podnoszących kwalifikacje, samokształcenie, przekazywanie pozyskanych informacji pozostałym pracownikom,- przygotowywanie materiałów i dokumentów związanych z realizacją PO WER i WRPO 2014-2020,- śledzenie fachowej literatury i rozwijanie metod pracy,- wykonywanie czynności związanych z kontrolą trwałości projektów realizowanych w ramach PO WER i WRPO 2014-2020,- stosowanie aktualnych Instrukcji Wykonawczych Instytucji Pośredniczącej,- wykonywanie innych zadań zleconych przez Z-cę Kierownika Wydziału lub Kierownika Wydziału.
Data publikacji: 2020-10-05
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szyperska 14, 61-754 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przeprowadzanie kontroli na miejscu mających na celu sprawdzanie stopnia wykorzystania środków w ramach PO WER i WRPO 2014-2020,- opracowywanie informacji pokontrolnych,- wykrywanie nieprawidłowości w realizacji projektów,- sporządzanie sprawozdania z realizacji Rocznego Planu Kontroli w ramach PO WER i WRPO 2014-2020,- opracowywanie analiz ryzyka powodzenia projektów w związku z realizacją Rocznych Planów Kontroli w ramach PO WER i WRPO 2014-2020,- bieżąca kontrola stopnia wykorzystania środków w ramach realizowanych projektów z PO WER i WRPO 2014-2020,- gromadzenie i analizowanie materiałów i dokumentów dotyczących PO WER i WRPO 2014-2020,- wprowadzanie danych do SL2014 w przypadku PO WER i WRPO 2014-2020,- stosowanie się do obowiązujących wzorów formularzy i dokumentów,- udział w szkoleniach i konferencjach podnoszących kwalifikacje, samokształcenie, przekazywanie pozyskanych informacji pozostałym pracownikom,- przygotowywanie materiałów i dokumentów związanych z realizacją PO WER i WRPO 2014-2020,- śledzenie fachowej literatury i rozwijanie metod pracy,- wykonywanie czynności związanych z kontrolą trwałości projektów realizowanych w ramach PO WER i WRPO 2014-2020,- stosowanie aktualnych Instrukcji Wykonawczych Instytucji Pośredniczącej,- wykonywanie innych zadań zleconych przez Z-cę Kierownika Wydziału lub Kierownika Wydziału.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z kontrolą projektów unijnych; umiejętności interpersonalne; umiejętność planowania i organizowania pracy własnej; oczekiwania mile widziane: wiedza z zakresu kontroli, finansów i prawa, znajomość zagadnień związanych z Europejskim Funduszem Społecznym
Nazwa pracodawcy: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
danePracodawcy_nip: 7781379161
danePracodawcy_regon: 639769964
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Szyperska 14, 61-754 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, LM, kserokopia dokumentu potwierdzającego uzyskany poziom wykształcenia, kserokopie świadectw pracy lub/i zaświadczenie z aktualnego miejsca pracy, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp., podpisane odręcznie oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, podpisane odręcznie oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, podpisane odręcznie oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, podpisana odręcznie klauzula o następującej treści Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu z siedzibą ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych (CV) w zakresie szerszym niż wynika z przepisów prawa podanych w celu realizacji procesu rekrutacji w ramach Ogłoszenia o rekrutacji na zastępstwo na stanowisko podinspektora w Wydziale Kontroli EFS.Jestem świadoma/y przysługującego mi prawa do wycofania zgody, jak również faktu, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać poprzez wysłanie maila opatrzonego podpisem kwalifikowanym lub potwierdzony profilem zaufanym e-PUAP na adres ochronadanych (at) wup.poznan.pl z informacją o jej odwołaniu, w treści maila wskażę swoje imię i nazwisko, a w tytule wiadomości wpiszę Ogłoszenie o rekrutacji na zastępstwo na stanowisko podinspektora w Wydziale Kontroli EFS lub listownie na adres Urzędu.Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów do dnia 23 października 2020 r. (listownie, osobiście, za pośrednictwem poczty elektronicznej podpisane elektronicznie profil zaufany, podpis elektroniczny) na adres:Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniuul. Szyperska 1461-754 Poznańlubwup (at) wup.poznan.plz dopiskiem Ogłoszenie nr 31/2020 o rekrutacji na stanowisko podinspektora w Wydziale Kontroli EFS - umowa na czas zastępstwa (decyduje data wpływu dokumentów do sekretariatu Urzędu )
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Termin: dokumenty należy składać w terminie do dnia 23.10.2020r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: Szyperska
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 05.10.2020
Oferta pracy ważna do: 23.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b4994f6a9b94c7d14e9977efbd1160d8
Podobne oferty pracy
- Pozyskiwanie nowych klientów w branży rolniczej- sprzedaż pasz i innych produktów żywieniowych dla zwierząt- utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi klientami
Punkt Handlowo Usługowy Wojciech Szepietowski - 2018-05-10 - Zambrów (podlaskie)
x
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg Adam Czarnecki - 2016-01-19 - Porosły-Kolonia (podlaskie)
wyksz. zawodowe,min. 2 lata doświadczenia na ww stanowisku;wykonywanie bieżących napraw i usuwanie awarii maszyn, wykonywanie konserwacji i przeglądów, zgłaszanie zapotrzebowania na części, raportowanie o przeglądach, konserwacjach, naprawach;2 zmianymiejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
MAINTPARTNER ASI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
praca w hotelu obsługa gości
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Żagań (lubuskie)
kierowca kat. C,CE
SILVA TRANS Sp. z o.o - 2017-12-29 - Tarnów (małopolskie)
dopilnowanie pracowników, przygotowanie ofert, organizacja pracy, nadzór nad umowami; miejsce wykonywania pracy Dąbrowa Górnicza oraz teren woj. śląskiego zgodnie ze zleceniami
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "JOLBRO" IGOR BRONNE - 2020-08-11 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Przyrządzanie potraw kuchni tureckiej, zamawianie towaru, znajomość receptur, przypraw kuchni tureckiej
C & T Paulina Czermińska - 2019-05-29 - Radzymin (mazowieckie)
pozyskiwanie danych ze źródeł informacji na rynku indyjskim, obsługa relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami z Indii, obsługa poczty firmowej w języku angielskim i hindi
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obserwacja,rejestracja zdarzeń informowanie o nieprawidłowościach
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Ozorków (łódzkie)
pomoc w realizacji zleceń transportowych i spedycyjnych; obsługa dokumentacji związanej ze zleceniami - pozyskiwanie dokumentów kontrahentów; nadzór nad poprawnością danych kontrahentów wprowadzonych do systemu Softrans; przyjmowanie zleceń, planowanie, rejestrowanie i nadzór nad realizacją zlecenia; kalkulacja stawek frachtowych; przygotowywanie bieżących ofert dla klientów; planowanie trasy podróży w oparciu o dostępne narzędzia teleinformatyczne; obsługa programów i narzędzi interentowych: TRANS, TIMO, TRANISCS; kontakt z kierowcą i przekazanie mu informacji związanych ze zleceniem, kompletowanie dokumentacji niezbędnej do rozliczenia zlecenia; współpraca z klientami oraz pracownikami w zakresie obiegu dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
wg programu stażu. Czuwanie nad bezpieczeństwem w szkole. Dbałość o ład i porządek.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Przyszowa (małopolskie)
opieka i organizowanie zajęć edukacyjnych dla dzieci w wieku przedszkolnym
PRYWATNE PRZEDSZKOLE "BAJKOWE PRZEDSZKOLE" - 2017-11-16 - Przeworsk (podkarpackie)
Do obowiązków nauczyciela wychowania przedszkolnego należyć będzie: realizowanie programu nauczania przedszkolnego, prowadzi dokumentacje nauczania zgodnie z panującymi przepisami, odpowiada za bezpieczeństwo dzieci przebywających w placówce, realizuje założenia statutowe przedszkola.
Niepubliczne Przedszkole "Balonik" - 2016-11-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Programowanie maszyn i kierowanie grupą tokarzy CNC.
Korus Leszek Zakład Sprzętu i Urządzeń Przeciwpożarowych PHU - 2017-11-08 - Rydułtowy (śląskie)
obsługa pieca
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Sokołów (mazowieckie)
1.Nabywanie i doskonalenie umiejętności w zakresie:-nauka porządkowania i segregacja akt,-nauka porządkowania pism, łączenie i numeracja akt,-zapoznanie się ze sposobem prowadzenia akt, zasadami ich łączenia i opisywania ,-nauka zakładania i opisywania akt egzekucyjnych,-nauka odnotowywania czynności w elektronicznych rejestrach ,-nauka obsługi programu komputerowego kancelarii,-nauka rejestracji spraw w elektronicznym systemie repertorów i skorowidzów,-poznanie podstawowych zasad postępowania egzekucyjnego,-nauka przygotowywania pism i druków, wysyłka i prowadzenie korespondencji,-nauka skanowania korespondencji do systemu,-nauka redagowania pism.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Wykrawanie materiałów. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
DOMINIK WOLNY - MARDO - 2020-05-07 - Osiny (wielkopolskie)
Obsługa klientów, sprzedaż i przyjmowanie towarów, prace porządkowe.
DANPOL Andrzej Daniłowicz - 2019-08-29 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Zapoznanie się z zagadnieniami:- technicznymi i środowiskowymi spółki,- zasadami tworzenia dokumentacji technicznej,- tworzenia dokumentacji konstrukcyjnej,- zasad projektowania urządzeń budowy przeciwwybuchowych.Staż odbywać się będzie w gminie Białe Błota
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem maszyn produkcyjnych.
AMIR sp. z o.o. - 2019-08-08 - Grajewo (podlaskie)
Praca na terenie całego kraju
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych mgr inż. Igor Charandziuk - 2018-10-05 - Gogolin (opolskie)
utrzymanie czystości w obiektach użyteczności publicznej
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Kraków (małopolskie)
pomoc przy obsłudze interesantów
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Minikowo (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
- Naprawa maszyn i urządzeń budowlanych i rolniczych, serwis i koserwacja. - Czynności związane z przeglądem maszyn, wymiana oleju, filtrów oraz innych części. - Utrzymanie ładu i porządku w miejscu pracy.- Miejsce pracy - województwo pomorskie- Wynagrodzenie od 4000,00 zł - do uzgodnienia z PracodawcąKontakt: telefon 608-568-101, e-mail: tomaszjcbskowronski (at) gmail.com
Dynamic Serwis Tomasz Skowroński - 2020-01-17 - Subkowy (pomorskie)
Wszelkie prace wewnątrz i na zewnątrz budynku: szpachlowanie, murowanie, wykonywanie prac wykończeniowych, tynkowanie, ocieplanie.
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Szczybały Giżyckie (warmińsko-mazurskie)
1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ochrona środowiska, inżynieria środowiska, biologiab)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)rok stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,b)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy Prawo ochrony środowiska, II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 60%2)praca w terenie 40%3)pełny wymiar czasu pracy.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2015 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Prowadzenie dofinansowywania zadań polegających na modernizacji źródeł ciepła eksploatowanych przez mieszkańców Miasta2.Prowadzenie dofinansowywania zadań gwarantujących wykorzystanie energii odnawialnej na terenie Miasta3.Bieżące dostosowywanie zasad finansowania do potrzeb mieszkańców i możliwości budżetu pochodzącego z opłat i kar za gospodarcze korzystanie ze środowiska4.Egzekucja obowiązków wynikających z wydanych decyzji z zakresu zieleni ( nasadzenia, opłaty), także we współpracy z Wydziałem Finansowym5.Przygotowywanie zasad i prowadzenie konkursów o tematyce ekologicznej6.Nadzór nad programami ekologicznymi realizowanymi przez inne podmioty i ich finansowe wspieranie7.Przygotowywanie i nadzorowanie akcji i świąt ekologicznych8.Przygotowywanie i wydawanie materiałów edukacyjnych (ulotki, ogłoszenia ,spoty, filmy, foldery książki)
Urząd Miasta Racibórz - 2016-01-12 - Racibórz (śląskie)
jw
Sąd Rejonowy dla Warszawy - Mokotowa - 2018-11-06 - Warszawa (mazowieckie)
Malowanie, piaskowanie konstrukcji stalowych.
DUI YULIAN DRESLER - 2016-09-14 - Gdańsk (pomorskie)
- prowadzenie rejestrów bankowych, kasowych, sprzedaży oraz fakturowanie
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Głowno (łódzkie)