PODINSPEKTOR Piła oferta pracy MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Stanowisko: PODINSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw związanych z ewidencjonowaniem majątku Ośrodka. Szczegółowy zakres obowiązków dostępny w ogłoszeniu o naborze na stronie http://biuletyn.abip.pl Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony - 6 miesięcy z możliwością przedłużenia
Data publikacji: 2016-05-11
Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)
Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kwiatowa 5, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw związanych z ewidencjonowaniem majątku Ośrodka. Szczegółowy zakres obowiązków dostępny w ogłoszeniu o naborze na stronie http://biuletyn.abip.pl Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony - 6 miesięcy z możliwością przedłużenia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piła
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
W przypadku wykształcenia średniego, wymagany 2 letni staż pracy na stanowisku związanym z obsługą finansowo-księgową. Szczegółowy zakres wymagań dostępny w ogłoszeniu o naborze na stronie http://biuletyn.abip.pl/
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
Kwiatowa 5, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wykaz wymaganych dokumentów dostępny w ogłoszseniu o naborze na stronie http://biuletyn.abip.pl/
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Piła
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piła
Adres strony pracodawcy: www.mops.pila.pl
Ulica pracodawcy: Kwiatowa
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 11.05.2016
Oferta pracy ważna do: 20.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
załadunek, rozładunek, transport towarów
Zakład Mięsny Kawscy Spółka Jawna - 2017-04-06 - Susz (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie dokumentacji i kontrola pracy kierowców,wynagrodzenie + premia uznaniowa,godz. pracy 8.00-16.00, 10.00-18.00
Kapcargo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zabezpieczanie ciągłości funkcjonowania infrastruktury teleinformatycznej; obsługa informatyczna systemy BAS; redakcja Biuletynu Informacji Publicznej; przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych na systemy informatyczne oraz sprzęt komputerowy,
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2019-10-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obsługa maszyn tartacznych
Produkcja - Handel Halina Salamon - 2020-06-12 - Szczesie (łódzkie)
- Ogłoszenie dostępne na stronie BIP: zspskatowice.bipszkola.pl- Dyrektor Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego im. J. Rymera I Wojewody Śl. w Katowicach Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy : referent do spraw kadr (nazwa stanowiska pracy). Wymiar: 1/2 etatu. - Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. prowadzenie spraw kadrowych kadry nauczycielskiej i pracowników administracji i obsługi,2. przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników3. prowadzenie pełniej dokumentacji dotyczącej zatrudnionych pracowników4. sporządzanie umów o pracę w oparciu o Kartę Nauczyciela i Kodeks Pracy5. prowadzenie ewidencji druków L-46. prowadzenie kart urlopowych dla pracowników administracji i obsługi7. wydawanie zaświadczeń związanych z zatrudnieniem nauczycieli i pracowników administracji i obsługi8. wydawanie i ewidencjonowanie legitymacji ubezpieczeniowych dla pracowników9. sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących zatrudnienia pracowników10. dokonywanie stałego przeglądu teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczania dokumentów i wpinanie ich na bieżąco do teczek akt osobowych11. właściwe prowadzenie archiwum w zakresie spraw kadrowych12. sporządzanie sprawozdań dot. Systemu Informacji Oświatowej oraz bieżące wprowadzanie danych do systemu SIO.- Firma oferuje: odpowiedzialne stanowisko pracy, dobre warunki pracy, możliwość realizacji ambicji zawodowych, stabilizacji zawodowej.- Wynagrodzenie: od 925 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca po 4 godziny dziennie w godzinach: 7:00-15:00.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PRZEMYSŁU SPOŻYWCZEGO IM. JÓZEFA RYMERA I WOJEWODY ŚLĄSKIEGO - 2016-09-23 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych, organizacyjnych oraz dokumentacji działu.
URZĄD GMINY STAROGARD GDAŃSKI - 2016-07-11 - Starogard Gdański (pomorskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe z zakresu historii sztuki, konserwacji zabytków, archeologii, architektury, historii architektury, konserwatorstwa lub ochrony dóbr kultury,b)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)3 letni staż pracy w zakresie dziedzin związanych z ochroną zabytków lub w administracji publicznej,b)wiedza w zakresie funkcjonowania administracji publicznej oraz przepisów dotyczących ochrony zabytków i opieki nad zabytkami, w tym:- ustawa o samorządzie gminnym- ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami- ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym- ustawa Prawo budowlane.II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 50%2)praca w terenie 50%3)praca przy komputerze4)niepełny wymiar czasu pracy etatuIII.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu lipcu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Realizacja zadań powierzonych Gminie przez Wojewodę Śląskiego na mocy porozumienia z dnia 7 grudnia 2004 r. (z późn. zm.) w sprawie prowadzenia niektórych spraw z zakresu sprawowania ochrony zabytków i zgodnie z wymogami zawartymi w ww. porozumieniu treść porozumienia w załączeniu.2.Sprawowanie w imieniu Gminy opieki nad zabytkami oraz podejmowanie w imieniu Gminy działań służących ochronie zabytków.3.Prowadzenie Gminnej Ewidencji Zabytków w formie zbioru kart adresowych zabytków nieruchomych z terenu Gminy.4.Realizacja "Gminnego programu opieki nad zabytkami", w tym przygotowywanie i uzgadnianie programu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz sporządzanie sprawozdania z jego realizacji.5.Realizacja budżetu Miasta w zakresie ochrony zabytków.6.Realizacja zagadnień związanych z:1)ubieganiem się o udzielenie dotacji celowej z budżetu państwa na dofinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, którego Gmina jest właścicielem, posiadaczem lub posiada taki zabytek w trwałym zarządzie,2)udzieleniem przez Gminę dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.7.Przyjmowanie zawiadomień o znalezieniu bądź odkryciu (podczas robót ziemnych) przedmiotu, co do którego istnieje przypuszczenie, że jest on zabytkiem i przekazanie tego zawiadomienia Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków.8.Opracowywanie i aktualizacja gminnego planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-08-02 - Racibórz (śląskie)
Fryzjer męskiPraca w Męskim Salonie fryzjerskim "Old School Barber" w Mielcu
Krzysztof Trząski FOTOGRAFIA - 2019-09-03 - Mielec (podkarpackie)
Naprawa pojazdów samochodowych
Zakład Usług Rolniczych i Samochodowych, Stacja Kontroli Pojazdów - Aleksander Małek - 2018-04-13 - Zamość (lubelskie)
prace murarskie
MISTER BUD Sp. z o.o. - 2017-10-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyn produkcyjnych
"FUTURE" Krzysztof Akonom - 2017-07-28 - Sosnowiec (śląskie)
montaż elementów produkcyjnych, kontrola jakościowa detali, uzuzpełnianie dokumentacji produkcyjnej, czytanie rysunku technicznego i weryfikacja montowanych detali wg wskazań2 zmiany po 12 h
TYCO ELECTRONICS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-obsługa nierochomości mieszkalnych i niemieszkalnych-bezpośredni kontakt z mieszkańcami/najemcami-współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi-bieżąca kontrola i nadzór prac podwykonawców- pełnienie dyżurów - segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji- udostępnianie dokumentów klientom wewnetrznym i zewnetrznym-prowadzenie baz danych-sporządzanie raportów
Towarzystwo Budownictwa Społecznego KARO Sp. z o.o. - 2019-06-13 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie pomieszczeń na terenie Jednostki Wojskowej
PHU "Partner" sp. z o.o. - 2017-06-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
przewóz towarów w transporcie międzynarodowym, dbanie o stan techniczny pojazdu
BIG TUR SP. Z .O.O. - 2016-03-02 - Turek (wielkopolskie)
załadunek złomu
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
przygotowanie klejów i mas plastycznych przy wykonywaniu podług, dobieranie płytek podłogowych o odpowiednich wzorach i kolorach, dopasowywanie, wymierzanie i szlifowanie płytek, powlekanie klejem podkładu oraz płytek, układanie ich, fugowanie, przygotowanie cokołów
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Bierutów (dolnośląskie)
prace fizyczne przy obróbce mięsa, formowanie różnego rodzaju kebabów i owijanie folią, prace zlecone przez kierownika produkcji
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Złotkowo (wielkopolskie)
-
SZKOŁA PODSTAWOWA W CHEŁMNIE - 2019-09-06 - Chełmno (wielkopolskie)
- samodzielne stanowisko obsługi
Gospodarstwo Rolne Marchalewski Tomasz/ PW MARSZAL - 2018-12-06 - Zawroty (warmińsko-mazurskie)
1) przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń, 2) przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawie realizacji świadczeń;3) przetwarzanie danych osobowych w oprogramowaniu komputerowym;4) przechowywanie i archiwizacja akt;5) sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń, okresowych zestawień i sprawozdań;6) prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (skierowanej do klientów i instytucji);7) udzielanie wszelkich niezbędnych informacji dotyczących świadczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami;8) wykonywanie innych zadań i poleceń przełożonych.Wymagane dokumenty należy składać (osobiście lub pocztą) w zamknięteych kopertachz podanym adresem zwrotnym z dopiskiem: Nabór na stanowisko podinspektor w Dziale Świadczeń Rodzinnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Wołowie w terminie do dnia 07.07.2018r. do godziny 15.00 (decyduje data wpływu korespondencji) na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wołowie, ul. Trzebnicka 6, 56-100 Wołów.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wołowie - 2018-06-25 - Wołów (dolnośląskie)
sprzątanie u klientów - firmy i osoby fizyczne
"WYGODA" Dorota Wychowałek - 2020-07-22 - Brzeziny (łódzkie)
Praca dla osoby zajmującej się zarządzaniem nieruchomościami Wspólnot mieszkaniowych. Znajmość ustawy o własności lokali.Umowa o pracę na czas określony.Kontakt z pracodawcą e-mail: biuro (at) hjw.plOferta pracy dostępna w sali E.
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI HJW Sp. z o.o. - 2016-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)
segregowanie dokumentacji pod względem ich rodzaju, wprowadzanie dokumentów do systemu, archiwizacja dokumentacji księgowej, wprowadzanie dokumentacji magazynowej do systemu i pomoc przy inwentaryzacjach kwartalnych, rocznych; skanowanie, drukowanie dokumentacji; pomoc przy wszelkich pracach zleconych przez przełożonych
kontakt przez PUP - 2020-09-24 - Regulice (małopolskie)
- realizacja zadań wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolonatariacie, a także działań prosenioralnych, prorodzinnych i związancyh z mniejszościami narodowymi
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2017-09-29 - Oborniki (wielkopolskie)
przewóz art. spożywczych na terenie powiatu sandomierskiego
"SANAGRO" Sp. z o.o. - 2019-05-07 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Informacja o naborze zamieszczona jest na stronie http://bip.mops.kolobrzeg.pl.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg - 2020-12-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
opracowywanie i przygotowanie programów rozrywkowych,nawiązywanie kontaktów z gośćmi,proponowanie gościom różnych aktywności związanych z tańcem,organizowanie zajęć fitness (aqua aerobic, zumba, joga, aerobik, inne treningi.),dawanie podstawowych lekcji tańca,współpraca z zespołem animatorów pod nadzorem kierownika zespołu.
WINTOUR NL B.V. - 2016-12-22 - Holandia (Holandia)
DBANIE O TEREN ZIELONY KOŁO OBIEKTU, SPRZĄTANIE
kontakt przez OHP - 2020-05-14 - Tuchom (pomorskie)
Opieka pielęgniarska nad osobą, współpraca z pozostałymi członkami zespołu terapeutycznego, przestrzeganie standardów postępowania w zakresie profilaktyki zakażeń
ARMADAKLINIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-30 - Głogoczów (małopolskie)