PODINSPEKTOR Piła oferta pracy MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Stanowisko: PODINSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw związanych z obsługą świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych, w tym przygotowywanie decyzji administracyjnych. Zatrudnienie od lutego 2017 w ramach umowy o pracę na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Szczegóły naboru dostępne w ogłoszeniu na stronie http://biuletyn.abip.pl/mopspila/
Data publikacji: 2017-01-17
Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)
Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 2, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw związanych z obsługą świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych, w tym przygotowywanie decyzji administracyjnych. Zatrudnienie od lutego 2017 w ramach umowy o pracę na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Szczegóły naboru dostępne w ogłoszeniu na stronie http://biuletyn.abip.pl/mopspila/
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piła
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, ekonomia, doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą klienta. Szczegółowy wykaz wymagań dostępny w ogłoszeniu o naborze na stronie http://biuletyn.abip.pl/mopspila/
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
Kwiatowa 5, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowy wykaz wymaganych dokumentów dostępny w ogłoszeniu o naborze na stronie http://biuletyn.abip.pl/mopspila/
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie MOPS w Pile ul. Kwiatowa 5 p.210
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Piła
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piła
Adres strony pracodawcy: www.mops.pila.pl
Ulica pracodawcy: Kwiatowa
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.01.2017
Data dodania oferty pracy: 17.01.2017
Oferta pracy ważna do: 23.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzątanie pokoi hotelowych i przylegających do nich toalet, zmiana pościeli i ręczników, sprzątanie hoteli, sprzątanie pomieszczeń gospodarczych.
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Węgierska Górka (śląskie)
świadczenie usług informacyjnych z zakresu Funduszy Europejskich; organizacja i udział w Mobilnych Punktach Informacyjnych; organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych i szkoleń; udzielanie konsultacji nt FE w formie bezpośredniej, mailowej, pisemnej, telefonicznej i podczas wizyt u klienta
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - 2017-02-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Nauczyciel wychowania do życia w rodzinie
Szkoła Podstawowa w Kościelcu - 2017-07-19 - Kościelec (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony środowiska i gospodarki odpadami.Ważniejsze zadania: Wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu gospodarki odpadami tj.: pozwoleń na wytwarzanie odpadów, zezwoleń na przetwarzanie odpadów, zezwoleń na zbieranie lub transport odpadów. Wydawanie decyzji nakazujących posiadaczowi odpadów usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania. Rejestrowanie posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie transportu, odzysku lub unieszkodliwienia odpadów oraz przedkładanie łącznych zestawień rejestrów Marszałkowi Województwa. Opiniowanie wniosków z zakresu gospodarki odpadami rozpatrywanych w ramach postępowań administracyjnych prowadzonych przez inne organy. Sporządzanie rocznych sprawozdań wynikających z art. 162 ust. 6 ustawy Prawo ochrony środowiska, w tym wprowadzanie informacji dotyczących wyrobów zawierających azbest do bazy administrowanej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, dostępnej za pośrednictwem sieci internet pod nazwą www.bazaazbestowa.gov.pl. Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Opracowywanie, wdrażanie, aktualizacja i sprawozdawczość z Programu Ochrony Środowiska. Podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia ochrony środowiska, a także poprawy jego jakości. Sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska, negatywnie na nie oddziałujących. Prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-13 - Słupsk (pomorskie)
przygotowywanie zamówień do wysyłki, rozładunek towarów, rozwożenie zamówień do klientów, utrzymywanie porządku w magazynie
Argentyna Limited BHZ s.c. - 2016-02-25 - Borowina (mazowieckie)
Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej.
Niepubliczna Katolicka Szkoła Podstawowa Caritas Diecezji Świdnickiej - 2018-08-28 - Świdnica (dolnośląskie)
Organizacja pracy w pracowni krawieckej, rozliczenia zużycia towarów
FLOKATEX Izabela kaczmarska i Jacek Kaczmarski Sp. Jawna - 2016-05-10 - Łódź (łódzkie)
-Konfiguracja,testowanie,weryfikacja systemów i produktów ds bezpieczeństwa-Optymizacja systemu bezpieczeństwa-Konstruowanie i konfiguracja nowej infrastruktury rozwiązań pod przewodnictwem przełożonego-Wiedza o technologiach,metodach i otoczeniu związanym z oddelegowanymi zadaniami i obszarem biznesowym
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Zabierzów (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
prava wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Miłkowice (dolnośląskie)
obsługa rolników, kierowanie zespołem, doradztwo rolno-środowiskowe, prowadzenie doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego dla zainteresowanych rolników i mieszkańców obszarów wiejskich, ekologii i ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości, technologii produkcji; pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o środki finansowe z funduszy Unii Europejskiej (PROW 2014-2020) lub innych z instytucji krajowych i zagranicznych, organizowanie i prowadzenie szkoleń, kursów, pokazów seminariów dla rolników, organizowanie projektów planów działania PZDR, pomoc rolnikom w zakresie prowadzenia na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych w systemie FADN. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dokumenty: cv, list motywacyjny (www.dodr.pl)
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2017-11-14 - Góra (dolnośląskie)
Sprzedaż art. spożywczych
Jan Kozak "Cymes" Handel, Usługi, Gastronomia - 2017-07-27 - Kazimierz Dolny (lubelskie)
do uzgodnienia
UNITERM S.C. BARTŁOMIEJ FRANKIEWICZ STANISŁAW SĄDEJ - 2017-02-21 - Rzeszów (podkarpackie)
- Wykonywanie prac ślusarskich, spawalniczych i obróbki skrawaniem. Obsługa wózka widłowego. Praca w Katowicach oraz na terenie wykonywania robót prowadzonych przez firmę.- Wynagrodzenie: 2400 od 3200 zł/brutto + wynagrodzenie dodatkowe. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe, mile widziane wykształcenie zawodowe kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane uprawnienia spawacza gazowego oraz elektrycznego. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-202-17-45) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Asnyka Adama 32, 40-696 Katowice) lub e-mail: jacek.banasik (at) kzasa.pl
KOLEJOWE ZAKŁADY AUTOMATYKI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-05 - Katowice (śląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
PRACE PRZY BUDOWIE KANALIZACJI SANITARNEJWYMAGANIADOŚWIADCZENIE W BUDOWNICTWIE, NA SPOTKANEI UMAWIAĆ SIĘ TELEFONICZNIE!
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO I ROBÓT INŻYNIERYJNYCH INŻYNIERIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prace fizyczne
Usługi Remontowo Budowlane DAR BUD Dariusz Miszczuk - 2017-08-24 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Obsługa obrabiarek sterowanej numerycznie - produkcja części metalowych i ich pomiary
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Częstochowa (śląskie)
Wykształcenie średnie, znajomość branży, znajomość obsługi komputera, odpowiedzialność.
EL-BIS Sp. z o. o. - 2017-04-24 - Racibórz (śląskie)
Produkcja elementów betonowych, elementów ogrodzeń oraz montaż ogrodzeń betonowych.
KOMAT S.C. BARBARA MATUSIK, HALINA KUBINA, CZESŁAW MATUSIK - 2018-05-07 - Piekary Śląskie (śląskie)
utrzymywanie współpracy z przedst.adm.rządowej, jednostkami samorządu teryt., MRDPP, Rada Seniorów, Lokalną Grupą Działania w celu rozwoju form współdziałania oraz efektywnego wspierania działalnościsektora pozarz..; nadzór i koordynowanie procesu aktywizowania i wspierania merytoryczno administracyjnego org. pozarządowych;.koordynowanie działań w zakresie wsparcia inicjatyw społ. na rzeczbudowania społeczeństwa obyw.;organizowanie spotkań zorg.pozarządowymi; opracowywanie i bieżące przekazywanie informacji kierowanych do org pozarządowych, umieszczonych w BIP oraz stronie int.miasta; podejmowanie działań na rzecz wspierania, rozwoju i aktywizacji organizacji pozarządowych oraz organizowanie szkoleń dla tych organizacji; pozyskiwanie inf. i możliwych źródłach finansowania projektówrealizowanych przez organizacje pozarządowe; upowszechnianie informacji i promowanie idei wolontariatu oraz realizacja projektów
WŁOCŁAWSKIE CENTRUM ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH I WOLONTARIATU - 2016-01-14 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie materiałów do sporządzania planów budżetowych w zakresie inwestycji;przygotowywanie inwestycji do realizacji;pełenienie funkcji koordynatora odpowiedzialnego za realizacje inwestycji;kontrola i rozliczanie inwestycji w trakcie ich realizacji i po ich zakończeniu;przygotowywanie i weryfikowanie informacji o stanie realizacji inwestycji;sprawdzanie i opiniowanie projektów budowlanych i wykonawczych;przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych;udział w pracach komisji przetargowej
Urząd Gminy Goleszów - 2017-07-12 - Goleszów (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Radom (mazowieckie)
praca w zawodzie
USŁUGI BUDOWLANE "REMMIX" - 2017-03-27 - Kraków (małopolskie)
Organizowanie pracy biurowej, sprawdzanie grafików z listą obecności, prowadzenie rejestrów faktur, udział przy inwentaryzacji odczynników.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Operator walca drogowego, praca na terenie Krakowa i okolic.
AG System Sp. z o.o. - 2017-06-29 - Kraków (małopolskie)
zgodny z wykonywanym zawodem,budowa, przebuidowa , remonty mostówmiejsce wykonywania pracy-kraj
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Będzin (śląskie)
Realizacja zamówień produkcyjnych, praca na linii montażowej.
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Realizacja zadan wynikających z ustawy z dnia 29.01.2004-prawo zamówień publicznych, prwadzenie spraw związanych w zaopatrzeniem w artykuły biurowe i materiały eskploatacyjne, zakupem mateiałów i uslug niezbędnych do wykonywania zadań wydziałów i komórek organizacynych, prwadznie rejestru umów, koordynowanie w Starostwie postępowań o zmówienia publiczne poniżej 30 000 euro, planowanie zamówień i sporządzanie sprawozdań, prowadzenie posteowań oo udzielenie zamówienia publicznego w ramach udzielonych pełnomocnictw, stała wspólpraca ze stanowiskiem ds. inwestycji i komórkami organizacyjnymi Starostwa oraz jednostkami organizacyjnymi
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2016-04-13 - Łęczna (lubelskie)