PODINSPEKTOR Oświęcim oferta pracy URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM
Najlepsza oferta na rynku wypożyczenie laptopów.
Stanowisko: PODINSPEKTOR
Wynagrodzenie: do 3 200 PLN
Zakres obowiązków: - zapewnienie działania systemu komputerowego Urzędu Miasta w godzinach pracy;- konserwacja istniejącej sieci komputerowej;- strojenie systemu w celu uzyskania optymalnej wydajności;- naprawy i konserwacja komputerów i drukarek, zapewnienie naprawy lub wymiany uszkodzonego lub niewłaściwie działającego sprzętu i oprogramowania;- konfiguracja i zarządzanie centralą telefoniczną (Alcatel);- administracja systemami zabezpieczeń informatycznych - firewalle, blokowanie usług, wykrywanie ataków sieciowych (Fortigate, Mikrotik, iptables);- administracja i konfiguracja radiowych sieci rozległych oraz systemami HotSpot (Mikrotik, Radius, protokoły sieci bezprzewodowych);- utrzymywanie sprawności komputerów osobistych i pomoc użytkownikom;- sprawowanie opieki nad komputerami stanowiącymi samodzielne stanowiska wraz z ich oprogramowaniem;- zakładanie i zmiana kont na serwerach, systemach dziedzinowych oraz stanowiskach komputerowych;- zabezpieczenie przed utratą danych przez systematyczne wykonywanie kopii bezpieczeństwa;- prowadzenie rozmów przygotowawczych z dostawcami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu;- przygotowywanie umów z dostawcami usług, sprzętu i oprogramowania oraz wszelkiej dokumentacji związanej z dostawami sprzętu i oprogramowania, w tym przygotowywanie materiałów przetargowych;- prowadzenie ewidencji wydatków związanych z dostawami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu, utrzymaniem systemów komputerowych oraz kontrola ich wydatkowania, zgodnie z zarządzeniami wewnętrznymi w tym zakresie.
Data publikacji: 2017-11-07
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- zapewnienie działania systemu komputerowego Urzędu Miasta w godzinach pracy;- konserwacja istniejącej sieci komputerowej;- strojenie systemu w celu uzyskania optymalnej wydajności;- naprawy i konserwacja komputerów i drukarek, zapewnienie naprawy lub wymiany uszkodzonego lub niewłaściwie działającego sprzętu i oprogramowania;- konfiguracja i zarządzanie centralą telefoniczną (Alcatel);- administracja systemami zabezpieczeń informatycznych - firewalle, blokowanie usług, wykrywanie ataków sieciowych (Fortigate, Mikrotik, iptables);- administracja i konfiguracja radiowych sieci rozległych oraz systemami HotSpot (Mikrotik, Radius, protokoły sieci bezprzewodowych);- utrzymywanie sprawności komputerów osobistych i pomoc użytkownikom;- sprawowanie opieki nad komputerami stanowiącymi samodzielne stanowiska wraz z ich oprogramowaniem;- zakładanie i zmiana kont na serwerach, systemach dziedzinowych oraz stanowiskach komputerowych;- zabezpieczenie przed utratą danych przez systematyczne wykonywanie kopii bezpieczeństwa;- prowadzenie rozmów przygotowawczych z dostawcami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu;- przygotowywanie umów z dostawcami usług, sprzętu i oprogramowania oraz wszelkiej dokumentacji związanej z dostawami sprzętu i oprogramowania, w tym przygotowywanie materiałów przetargowych;- prowadzenie ewidencji wydatków związanych z dostawami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu, utrzymaniem systemów komputerowych oraz kontrola ich wydatkowania, zgodnie z zarządzeniami wewnętrznymi w tym zakresie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zastosowań informatyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe o kierunku informatyka lub pokrewne, bardzo dobra, praktyczna znajomość zagadnień informatycznych niezbędna do zapewnienia ciągłości działania instytucji w następujących obszarach: problematyka sieci LAN (TCP/IP, routing, sieci radiowe WiFi) w zakresie instalacji, konfiguracji i rozwiązywania problemów; budowa sprzętu komputerowego: komputery PC, laptopy, drukarki w zakresie konserwacji i naprawy; administracja i konfiguracja serwerów Linux (w tym skrypty powłoki) z uwzględnieniem usług plikowych i katalogowych (serwer Samba) oraz usług dostarczania treści (Apache2, ftp, nginx); znajomość zagadnień związanych z telekomunikacją - teleinformatyczne sieci światłowodowe, telekomunikacja; problematyka kopii zapasowych - tworzenie, weryfikacja, zarządzanie kopiami; strony internetowe - w zakresie tworzenia oraz zarządzania treścią (PHP, JavaScript, systemy CMS w tym Drupal); relacyjnych baz danych (serwery MySQL, MS SQL); systemy operacyjne Windows: 7, 8, 10 Linux, android; oprogramowanie biurowe: Microsoft Office, Libre Office; wirtualizacji środowisk opartych o rozwiązania VMware, HyperV. Znajomość ustaw i przepisów do nich wykonawczych, w szczególności:- ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. 2017, poz. 1875 t.j.);- ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2016.922 t.j.).Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej. Warunki zatrudnienia: praca biurowa, wewnątrz pomieszczenia, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy po rozstrzygnięciu procedury konkursowej - umowa o pracę na czas określony - docelowo na czas nieokreślony. Szczegółowe wymagania oraz informacje dot. naboru zamieszczone są na stronie internetowej: http://web.um.oswiecim.pl/oswiecim/, tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kursy, uzyskane uprawnienia, kserokopie świadectw pracy, odbytych staży zawodowych, oświadczenie o niekaralności, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
Adres strony pracodawcy: http://web.um.oswiecim.pl/oswiecim/
Ulica pracodawcy: Zaborska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: administracja samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zastosowań informatyki
Data dodania oferty pracy: 07.11.2017
Oferta pracy ważna do: 17.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych.Uzgadnianie kont kosztów, dochodów i rozrachunków.Windykacja należności.Zastępstwo kasjera.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2016-02-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pomoc w przygotowaniu i wydawaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
bezpośrednia obsługa klienta, sprzedaż telefonów komórkowych, informowanie klientów i pozostałego personelu sklepu o nowościach, produktach, promocjach, instalowanie materiałów reklamowych i promocyjnych, raportowanie wyników
Adecco Poland Spółka z o.o - 2016-10-19 - Biała Podlaska (lubelskie)
Wyszukiwanie dostawców i odbiorców w Chinach i w Polsce, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych, monitorowanie rynku, nadzór nad magazynem, sprzedaż hurtowa i detaliczna, raportowanie dla zarządu
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
dostarczanie towaru kontrahentom, załadunek i rozładunek towarów, prace magazynowe i porządkowe
LAMS SP. Z O.O. SP.K - 2018-03-22 - Tychy (śląskie)
Realizacja składanych zamówień dla linii produkcyjnych, obsługa wózka widłowego. Praca w godzinach 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00.
Work Service S.A. - 2017-06-07 - Piaseczno (mazowieckie)
wykształcenie bez znaczeniamile widziane doświadczenie i prawo jazdy kat.B
TARTAK Ostrów Centrum Dachowo-Budowlane - 2016-11-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prace stolarskie
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Łebieniec (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji sporządzonej w Dziale Usług Opiekuńczych. Monitorowanie specyfiki problemów osób i rodzin zgłaszających się o pomoc w postaci usług opiekuńczych. Przyjmowanie wniosków, uwag do przyznanej pomocy w formie usług opiekuńczych. Rozpoznawanie potrzeb środowiska poprzez rozmowę z osobami, którymi świadczone są usługi opiekuńcze, bieżące informowanie podopiecznych o zmianach w grafikach. Nadzór i kontrola nad świadczeniem usług opiekuńczych przez opiekunki w środowiskach. Ustalanie grafików pracy i dyżurów, organizowanie zastępstw. Współdziałanie z instytucjami, organizacjami, służbą zdrowia w celu rozwiązywania problemów zdrowotnych, bytowych, rodzinnych i prawnych podopiecznych. Wystawianie dla podopiecznych faktur zgodnie z liczbą świadczonych usług i obowiązującą stawką godzinową.
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2017-12-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
praca w przetwórstwie warzywnym
"REMEDIUM" S.C. Przetwórstwo Rolno-Spożywcze Grażyna, Władysław Oleśniewicz - 2017-10-31 - Płużnica (kujawsko-pomorskie)
-
Kaszubskie Pieczywo Grzegorz Borzestowski - 2019-08-16 - Kościerzyna (pomorskie)
Wg. stanowiska pracy
MAŁOPOLSKI SERWIS USŁUGOWY TRÓJKA - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)
wykładanie towaru w sklepie spożywczym
WEGAR J. K. Węglarz-Spółka Jawna - 2016-09-21 - Ustroń (śląskie)
pakowanie
Młyn Grygier sp. z o.o. - 2017-02-07 - Wonieść (wielkopolskie)
zgodnie z ustawą o PIP Dz.U. z 2017 poz. 786 ze zm.Szczegóły dotyczące naboru na stronie www.zielonagora.pip.gov.pl w zakładce oferty pracy
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy - 2018-08-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Szpachlowanie, malowanie. Wymagania: 5 lat doświadczenia zawodowego, umiejętność szpachlowania, malowania, jak również wykonywania prac związanych z wykańczaniem wnętrz.
LESBUD Mirosław Lesnau - 2017-02-24 - Wejherowo (pomorskie)
-
BOR-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Karsin (pomorskie)
- Więcej informacji na stronie: www.kzgm.katowice.pl/ - w zakładce ogłoszenia- Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora / inspektora ds. obsługi najemców w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3 (1 etat)_ znak sprawy: NK.1120.25.2019.BU Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektora/inspektora ds. obsługi najemców w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3 (etat).- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:aktualizacja danych stanowiących podstawę do naliczania wszelkich zobowiązań najemców (czynsze, opłaty niezależne) w systemie informatycznym, sporządzanie zawiadomień o wysokości opłat dla osób zajmujących lokal z tytułem i bez tytułu prawnego, obsługa interesantów sprawach dotyczących lokali użytkowych oraz zaległości i bieżących opłat za lokale użytkowe, prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw, przygotowywanie umów o raty lub odroczenie płatności lub odpracowanie długu (o ile dłużnik spełni warunki do ich zawarcia), podejmowanie czynności zmierzających do ich podpisania, prowadzenie obsługi i monitorowanie ww. umów, prowadzenie pozostałych czynności mających na celu odzyskanie należności wobec KZGM Katowice, sporządzanie i doprowadzanie do zawarcia umów najmu oraz ich wypowiedzeń.- Warunki pracy:pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Słowackiego 18, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wynagrodzenie: zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM od 3100 do 3300 zł brutto. Praca na umowę o pracę, pierwsza umowa na czas określony do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania niezbędne:- w przypadku stanowiska podinspektora wykształcenie średnie (preferowany profil ekonomiczny lub pokrewny) i 2-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (preferowany profil ekonomiczny lub pokrewny), staż pracy wówczas nie jest wymagany,- w przypadku stanowiska inspektora wykształcenie średnie (preferowany profil ekonomiczny lub pokrewny) i 4-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (preferowany profil ekonomiczny lub pokrewny) oraz 2-letni staż pracy,- znajomość zagadnień z zakresu księgowości lub windykacji należności poparte praktyką zawodową lub wykształceniem/przeszkoleniem,- orientacja w przepisach Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Kodeksu cywilnego, Ustawy o własności lokali, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o finansach publicznych z zakresu udzielania ulg w spłacie należności cywilnoprawnych przypadających jednostkom samorządu terytorialnego i ich jednostkom podległym,- biegła umiejętność obsługi programów komputerowych stosowanych w pracy biurowej oraz urządzeń peryferyjnych,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- dobra organizacja pracy i samodzielność,- odporność na stres,- odpowiedzialność,- zdolności analityczne,- umiejętność prawidłowego prawidłowego formułowania zdań (poprawność językowa),- umiejętność pracy z ludźmi (z zespołem pracowników, z klientem).
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2019-06-21 - Katowice (śląskie)
obsługa gości hotelowychobsługa systemu rezerwacyjnegorozliczanie pobytówanaliza rynkuwydawanie i odbieranie kluczyobsługa strony internetowejprowadzenie profilu w mediach społecznościowych
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Wisła (śląskie)
jw.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - 2018-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
- Sortowanie i kontrola jakości produktów- Wprowadzanie towaru na stan magazynowy i przygotowanie towaru do wysyłki- Dbanie o czystość w miejscu pracy - Obsługa programu Return Client
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Świebodzin (lubuskie)
obsługa komputera, odbieranie telefonów, obsługa skrzynek mailowych, obsługa klienta, składanie zamówień
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
praca przy ociepleniach budynków, wykonywanie elewacji
Łukasz Muras - 2017-03-23 - Wisła Wielka (śląskie)
.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2019-06-05 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń zakładu ,pakowanie detali do wysyłkiemail: metalerg (at) metalerg.pl
METALERG Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2016-06-09 - Oława (dolnośląskie)
przyjmowanie telefoniczne zamówień, pakowanie posiłków w pojemniki, drobne prace w kuchni
WERONIKA SZAFRANEK SZAFRAN - 2018-04-04 - Kościan (wielkopolskie)
- Wspieranie procesów selekcji dostawców poprzez wyszukiwanie i tworzenie list potencjalnych dostawców, pozyskiwanie ofert, ich wycenę, określanie poziomu jakości i analizę warunków finansowych dostawców.- Wspieranie relacji z wybranymi dostawcami poprzez negocjowanie warunków umowy, rejestrowanie informacji dotyczących dostawców, warunków kontraktu.- Realizowanie procesów zakupowych materiałów produkcyjnych i pośrednio produkcyjnych.- Terminowe realizowanie zamówień, zarządzanie bazą dostawców- Monitorowanie zapasów, wsparcie koordynacji dostaw.- Aktualizowanie danych dostawców i cen usług w systemie, prowadzenie listy kwalifikowanych dostawców.- Prowadzenie działalności z zakresu redukcji kosztów- Uprawnienia do reprezentowania firmy w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi w zakresie swoich obowiązków.- Praca z systemem SAP- Tłumaczenie dokumentacji z języka angielskiego na rosyjski oraz z języka rosyjskiego na angielski.
MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Radomsko (łódzkie)
A. Część teoretyczna:1.Zapoznanie się z przepisami bhp, p-poż.2.Zapoznanie się z technologią ciastkarską i cukierniczą w procesach produkcji ciast i ciastek. B. Rodzaj wykonywanych zajęć:1.Przygotowywanie i produkcja ciasta kruchego.2. Przygotowywanie i produkcja ciasta biszkoptowego.3. Przygotowywanie i produkcja ciasta francuskiego.4. Produkcja oraz dekoracja tortów.5. Produkcja, dekorowanie oraz krojenie ciasta.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
obróbka elementów z piaskowca, konserwowanie narzędzi, utrzymanie porządku na stanowisku
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Nowa Wieś Grodziska (dolnośląskie)
kontakt telefoniczny601300669 w godz. 7-17doświadczenie /prace wykończeniowe w budownictwie/
DEKOR SŁAWOMIR RUDNICKI - 2018-03-13 - Rzeszów (podkarpackie)