PODINSPEKTOR Oświęcim oferta pracy URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM
Stanowisko: PODINSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Wymiar podatków i opłat lokalnych - podatku od nieruchomości osób prawnych, podatku rolnego osób prawnych, podatku od środków transportowych, opłaty od posiadania psów, tj.:- przyjmowanie deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek od środków transportowych;- przyjmowanie informacji o zgłoszeniu bądź wygłoszeniu psa;- przeprowadzanie wstępnej kontroli składanych deklaracji i informacji podatkowych;- sporządzanie zawiadomień o ujawnieniu czynu zabronionego;- sporządzanie decyzji określających wysokość zobowiązania podatkowego;- prowadzenie, zgodnie z ordynacją podatkową, czynności sprawdzających;- prowadzenie, zgodnie z ordynacją podatkową, kontroli podatkowych;- bieżące nanoszenie zmian w podmiocie, przedmiocie i podstawie opodatkowania; - sporządzanie rejestru wymiarowego, aktualizacja rejestru podatników;- prowadzenie postępowań podatkowych z urzędu i na wniosek strony;- sporządzanie decyzji o odpowiedzialności osób trzecich, wydawanie decyzji o zabezpieczeniu;- rozpatrywanie odwołań od decyzji podatkowych, kompletowanie dokumentacji dot. zaskarżonej sprawy oraz przesłanie jej do SKO;- sporządzanie sprawozdań w zakresie wymiaru podatku od nieruchomości osób prawnych, podatku od środków transportowych i opłaty od posiadania psów.
Data publikacji: 2019-04-02
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymiar podatków i opłat lokalnych - podatku od nieruchomości osób prawnych, podatku rolnego osób prawnych, podatku od środków transportowych, opłaty od posiadania psów, tj.:- przyjmowanie deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek od środków transportowych;- przyjmowanie informacji o zgłoszeniu bądź wygłoszeniu psa;- przeprowadzanie wstępnej kontroli składanych deklaracji i informacji podatkowych;- sporządzanie zawiadomień o ujawnieniu czynu zabronionego;- sporządzanie decyzji określających wysokość zobowiązania podatkowego;- prowadzenie, zgodnie z ordynacją podatkową, czynności sprawdzających;- prowadzenie, zgodnie z ordynacją podatkową, kontroli podatkowych;- bieżące nanoszenie zmian w podmiocie, przedmiocie i podstawie opodatkowania; - sporządzanie rejestru wymiarowego, aktualizacja rejestru podatników;- prowadzenie postępowań podatkowych z urzędu i na wniosek strony;- sporządzanie decyzji o odpowiedzialności osób trzecich, wydawanie decyzji o zabezpieczeniu;- rozpatrywanie odwołań od decyzji podatkowych, kompletowanie dokumentacji dot. zaskarżonej sprawy oraz przesłanie jej do SKO;- sporządzanie sprawozdań w zakresie wymiaru podatku od nieruchomości osób prawnych, podatku od środków transportowych i opłaty od posiadania psów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości podatkowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019
Data zakończenia pracy: 31.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze lub ekonomiczne), mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy związanej z zagadnieniami podatkowymi, doradztwem podatkowym, obsługą firm, rozliczeniami finansowymi, księgowością, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu, samodzielność, znajomość ustaw i przepisów do nich wykonawczych, w szczególności: ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. 2018 poz. 800 tj. z p. zm.), ustawa z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. 2018 poz. 1445 t.j. z p. zm.) oraz ustawa z dnia 15 listopada 1984r. o podatku rolnym (Dz.U. 2017 poz. 1892 t.j. z p. zm.). Warunki zatrudnienia: praca biurowa, wewnątrz pomieszczenia, praca przy komputerze, zatrudnienie w ramach umowy o pracę na zastępstwo, w pełnym wymiarze czasu pracy od 15.04.2019r. do 31.03.2020r., praca w systemie jednozmianowym od 7:30 do 15:30 (poniedziałek, środa, czwartek), od 7:30 do 17:00 (wtorek), od 7:30 do 14:00 (piątek). Szczegółowe wymagania oraz informacje dot. naboru zamieszczone są na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu.
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny (własnoręcznie podpisany), kwestionariusz osobowy, kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem, kserokopie zaświadczeń o ukończonych dodatkowych kursach, uzyskanych uprawnieniach przydatnych na stanowisku, na który jest ogłoszony nabór, potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem, oświadczenie o niekaralności, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, klauzula o treści "wyrażam zgodę na przetwrzanie moich danych osobowych...", oświadczenie o zapoznaniu się z informacją dot. przetwarzania danych osobowychDokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Miasta Oświęcim - 32-600 Oświęcim, ul. Zaborska 2 - parter, pokój 01 w zaklejonej kopercie z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze - podinspektor - zastępstwo w Wydziale Podatkowym w Urzędzie Miasta Oświęcim" do 11 kwietnia 2019r. Szczegółowe wymagania zamieszczone są na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta, Oświęcim, ul. Zaborska 2 oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
Ulica pracodawcy: Zaborska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: administracja samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości podatkowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.04.2019
Data dodania oferty pracy: 02.04.2019
Oferta pracy ważna do: 11.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozbiór i pakowanie mięsa wołowego
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Moszczenica Wyżna (małopolskie)
Produkcja mebli, nawiązywanie kontaktów handlowych z kontrahentami z Rosji, Ukrainy itd.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
nadzór przejścia dla pieszych przy szkole
Szkoła Podstawowa nr 23 Szkoła Radości w Sosnowcu - 2019-03-11 - Sosnowiec (śląskie)
przepakowywanie produktów z kartonów do baków, transport ręczny wózkiem paletowym, prace magazynowe
kontakt przez OHP - 2018-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Kompleksowa realizacja procesów rekrutacyjnych kandydatów z krajów byłego Związku Radzieckiego. Przeprowadzanie bezpośrednich wywiadów telefonicznych z kandydatami, aktywne poszukiwanie kandydatów, praca z bazą kandydatów. Przygotowanie i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Zabrze (śląskie)
Wykonywanie mebli sklepowych z materiałów drewnopochodnych połączonych z metalem i szkłem, przy wykorzystaniu urządzeń i maszyn stolarskich, w tym maszyn sterowanych numerycznie.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kalisz (wielkopolskie)
wystawianie faktur sprzedaży, dokumrntów magazynowych, kontrola obiegu dokumentacji handlowej, organizacja korespondencji, przygotowywanie raportów, zestawień
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obszar produkcji: praca przy grillu, frytkownicach, tosterach; przygotowanie kanapek, sałatek, deserów; uzupełnianie zapasów; obsługa kasy fiskalnej; prace porządkowe, magazynowe i przygotowawcze przed otwarciem i po zamknięciu restauracji.
"BAJORLAND" Ireneusz Bajor - 2015-12-30 - Częstochowa (śląskie)
zadania remontowe i inwestycyjne prowadzone wg procedur i obowiązujących przepisów prawnych w zakresie robót elektrycznych. Praca na pełen etat od poniedziałku do piatku: poniedziałek 8-18 ; wtorek-czwartek 8-16; piątek 8-14
URZĄD GMINY RASZYN - 2017-05-05 - Raszyn (mazowieckie)
Wykształcenie podstawowe; mile widziane doświadczenie oraz uprawnienia do obsługi wózków widłowych; książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych; zakres obowiązków: odpowiadanie za czystość w magazynie; sprzątanie pomieszczeń i instalacji przy użyciu środków czystości/ maszyn czyszczących udostępnionych przez firmę; czyszczenie urządzeń na zewnątrz; segregowanie odpadów zgodnie z przepisami; praca w ruchu ciągłym; miejsce pracy: Kleszczów
KAUFLAND POLSKA MARKETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP. KOMANDYTOWA - 2018-04-20 - Kleszczów (śląskie)
- bieżąca naprawa sprzętu znajdującego sie w szkole, jak również na placu przyszkolnym;- malowanie w razie potrzeby klas szkolnych, korytarzy;- okresowe przycinanie gałęzi na drzewach i krzewów;- inne prace zlecone przez dyrektora szkoły;wymagania:wykształcenie podstawowe, zawodowe, umiejętność - tzw. "złota rączka", uprawnienia SEP do 1 kVkontakt z pracodawcą-osobisty lub telefoniczny: 914646348 wew.30, 782550879
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 68 W SZCZECINIE - 2018-07-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wymiana oleju w autach osobowych, wymiana opon, montaż części w autach osobowych.
Enmed Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Płock (mazowieckie)
1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ochrona środowiska, inżynieria środowiska, biologiab)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)rok stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,b)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy Prawo ochrony środowiska, II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 60%2)praca w terenie 40%3)pełny wymiar czasu pracy.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2015 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Prowadzenie dofinansowywania zadań polegających na modernizacji źródeł ciepła eksploatowanych przez mieszkańców Miasta2.Prowadzenie dofinansowywania zadań gwarantujących wykorzystanie energii odnawialnej na terenie Miasta3.Bieżące dostosowywanie zasad finansowania do potrzeb mieszkańców i możliwości budżetu pochodzącego z opłat i kar za gospodarcze korzystanie ze środowiska4.Egzekucja obowiązków wynikających z wydanych decyzji z zakresu zieleni ( nasadzenia, opłaty), także we współpracy z Wydziałem Finansowym5.Przygotowywanie zasad i prowadzenie konkursów o tematyce ekologicznej6.Nadzór nad programami ekologicznymi realizowanymi przez inne podmioty i ich finansowe wspieranie7.Przygotowywanie i nadzorowanie akcji i świąt ekologicznych8.Przygotowywanie i wydawanie materiałów edukacyjnych (ulotki, ogłoszenia ,spoty, filmy, foldery książki)
Urząd Miasta Racibórz - 2016-01-12 - Racibórz (śląskie)
Kelner- wymagania wykształcenie zawodowe, badania sanepid, obsługa klientów.
Restauracja Imbir Danuta Kurcz - 2019-01-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
Praca z dziećmi w świetlicy. Praca w godz.: 6:00-17:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 68 69 w. 112
Szkola Podstawowa nr 83 - 2017-11-08 - Wrocław (dolnośląskie)
- planowanie zamierzeń inwestycyjnych,- aplikowanie o środki zewnętrzne,- realizacja inwestycji,- współpraca z sołectwami i stowarzyszeniami,- promocja gminy, wykonywanie innych zadań zleconych ustawowo i przez Wójta
Urząd Gminy Bobowo - 2016-12-09 - Bobowo (pomorskie)
Terapeuta zajęciowy
Centrum Kształcenia "TORUS" Ewa Piechowska - 2017-03-10 - Mielec (podkarpackie)
1. Wprowadzanie danych do aplikacji użytkowych. 2. Obsługa wniosków o świadczenia realizowane przez Centrum Świadczeń Rodzinnych. 3. Sporządzanie projektów decyzji administracyjnych. 4. Udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących wniosków realizowanych przez Centrum Świadczeń Rodzinnych. 5. Prowadzenie dokumentacji, segregowanie, opisywanie akt i dokumentacji bieżącej oraz przygotowywanie i przekazywanie do składnicy akt dokumentów wnioskodawców - zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie - 2018-04-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Rozliczenie właścicieli i najemców z tytułu opłat na pokrycie kosztów dostawy wody i ciepła. Rozliczanie kosztów administrowania zasobami zleconymi. Praca pon.w godz: 8-16, od wtorku do pt. w godz: 7-15
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Opole (opolskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2018-03-20 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Układanie i wdrażanie receptur kuchni ukraińskiej, rosyjskiej, litewskiej. przygotowywanie potraw ww. kuchni, w tym wypieków cukierniczych).Zamówienia towarów.
MACHANDEL P.Czerepacha, T.Gross s.c. - 2017-04-28 - Gdańsk (pomorskie)
1. Wprowadzanie danych do aplikacji użytkowych.2. Obsługa wniosków o świadczenia realizowane przez Dział Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych. 3.Sporządzanie projektów decyzji administracyjnych.4. Udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących wniosków realizowanych przez Dział Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych. 5.Prowadzenie dokumentacji, segregowanie, opisywanie akt i dokumentacji bieżącej oraz przygotowywanie i przekazywanie do składnicy akt dokumentów wnioskodawców - zgodnie z instrukcją kancelaryjną
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2016-09-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Ostromecko (kujawsko-pomorskie)
Pierwsza umowa o pracę tymczasową do 31.12.2015 z dużą możliwością przedłużenia po nowym roku. Obowiązki:- praca przy linii produkcyjnejOferujemy:- atrakcyjne wynagrodzenia13,50 zł brutto+ premia do 15%- 25% dodatek za pracę w godzinach nocnych- bezpłatny transport z wielu miejscowości, w tym z Wrocławia- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową- możliwość codziennej degustacji pysznych wyrobów czekoladowych.Kontakt kandydatów z pracodawcą: e-mail dagmara.szatkowska (at) randstad.pl lub tel. 501-310-898Informacja o ofercie w sali B, G
RANDSTAD POLSKA Sp. z o.o. - 2015-10-07 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
w/g programu
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Urszulin (lubelskie)
do uzgodnienia
INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca przy komputerze, układanie i wprowadzanie dkumentów księgowych, sporządzani dokumentów kadrowych
Biuro Rachunkowości "M" Małgorzata Wołoszyn - 2016-09-15 - Wejherowo (pomorskie)
przyjmowanie i załatwianie wniosków dotyczących świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, 500+; wprowadzanie danych do komputera, rejestracja decyzji.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Pruszków (mazowieckie)
- Przygotowywanie posiłków typu fast food- Dbanie o czystość powierzchni restauracyjnej- Obsługa klienta Umowa zlecenie ok. 80 godzin miesięcznie , praca w godzinach 07:00-24:00. Praca w dni wolne, oraz weekendy.Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lataMiejsce pracy: Wrocław (oraz inne lokalizacje wskazane przez AMREST Sp.z.o.o)
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)