PODINSPEKTOR LUB INSPEKTOR DS. REALIZACJI ŚWIADCZEŃ K/M Warszawa oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy

Stanowisko: PODINSPEKTOR LUB INSPEKTOR DS. REALIZACJI ŚWIADCZEŃ K/M

Wynagrodzenie: od 3 660 PLN

Zakres obowiązków: Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: obsługa komputerowej bazy świadczeń dla klientów Ośrodka-realizacja przyznanych planami pomocy świadczeń poprzez wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu pomocy społecznej i opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, sporządzanie list wypłat na przyznane świadczenia oraz zestawień, realizacja świadczeń w systemie Pomost po za kończonym miesiącu lub zrealizowanych wypłatach, obsługa ubezpieczeń zdrowotnych klientów OPS i prowadzenie związanej z tym dokumentacji, kontakt z pracownikami socjalnymi w sprawach klientów, sprawdzanie i rozliczanie rachunków ze szkół, przedszkoli i kontakt z biurem finansowym obsługującym placówki oświatowe, sprawdzanie i rozliczanie usług opiekuńczych; kontakt z firmami świadczącymi usługi dla podopiecznych, przygotowywanie i wydawanie bonów towarowych i kart obiadowych dla podopiecznych, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z pochówkami zwłok, kontakt z zakładem pogrzebowym i innymi instytucjami, przygotowywanie decyzji administracyjnych do wysyłki lub dostarczenia klientom, sporządzanie zaświadczeń dla podopiecznych i innych osób.

Data publikacji: 2019-03-20

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Przemyska 11, 02-360 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: obsługa komputerowej bazy świadczeń dla klientów Ośrodka-realizacja przyznanych planami pomocy świadczeń poprzez wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu pomocy społecznej i opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, sporządzanie list wypłat na przyznane świadczenia oraz zestawień, realizacja świadczeń w systemie Pomost po za kończonym miesiącu lub zrealizowanych wypłatach, obsługa ubezpieczeń zdrowotnych klientów OPS i prowadzenie związanej z tym dokumentacji, kontakt z pracownikami socjalnymi w sprawach klientów, sprawdzanie i rozliczanie rachunków ze szkół, przedszkoli i kontakt z biurem finansowym obsługującym placówki oświatowe, sprawdzanie i rozliczanie usług opiekuńczych; kontakt z firmami świadczącymi usługi dla podopiecznych, przygotowywanie i wydawanie bonów towarowych i kart obiadowych dla podopiecznych, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z pochówkami zwłok, kontakt z zakładem pogrzebowym i innymi instytucjami, przygotowywanie decyzji administracyjnych do wysyłki lub dostarczenia klientom, sporządzanie zaświadczeń dla podopiecznych i innych osób.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 660 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek stażowy+ dodatek motywacyjny do 50% (przyznany po 3 miesiącach pracy)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR LUB INSPEKTOR DS. REALIZACJI ŚWIADCZEŃ K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 660 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, inne, kierunek: ekonomiczne, administracyjne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy 02-361 Warszawa ul. Przemyska 11 Zatrudni podinspektora/ inspektora w Zespole Realizacji Świadczeń i Analiz umowa na zastępstwo Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: Obsługa komputerowej bazy świadczeń dla klientów Ośrodka-realizacja przyznanych planami pomocy świadczeń poprzez wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu pomocy społecznej i opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych Sporządzanie list wypłat na przyznane świadczenia oraz zestawień Realizacja świadczeń w systemie Pomost po za kończonym miesiącu lub zrealizowanych wypłatach. Obsługa ubezpieczeń zdrowotnych klientów OPS i prowadzenie związanej z tym dokumentacji. Kontakt z pracownikami socjalnymi w sprawach klientów. Sprawdzanie i rozliczanie rachunków ze szkół, przedszkoli i kontakt z biurem finansowym obsługującym placówki oświatowe. Sprawdzanie i rozliczanie usług opiekuńczych; kontakt z firmami świadczącymi usługi dla podopiecznych. Przygotowywanie i wydawanie bonów towarowych i kart obiadowych dla podopiecznych Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z pochówkami zwłok. Kontakt z zakładem pogrzebowym i innymi instytucjami. Przygotowywanie decyzji administracyjnych do wysyłki lub dostarczenia klientom. Sporządzanie zaświadczeń dla podopiecznych i innych osób. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku : Miejsce pracy: Praca w siedzibie Ośrodka na parterze oraz poza siedzibą. Bezpieczne warunki pracy. Pomieszczenia i ciągi komunikacyjne dostosowane do poruszania się wózkiem inwalidzkim. Lokal nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz innych urządzeń biurowych, obsługą interesantów, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz rozmowami telefonicznymi. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe nieposzlakowana opinia wykształcenie średnie wymagany staż dla kandydatów na stanowisko podinspektora minimum 2 lata pracy wymagany staż dla kandydatów na stanowisko inspektora minimum 4 lata pracy, w tym minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w realizacji zadań podobnego typu Wymagania dodatkowe: znajomość: ustawy o pomocy społecznej, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych znajomość pakietu biurowego MS Office (Word, Excel) znajomość programu POMOST pożądane kompetencje: efektywność działania, komunikatywność, rzetelność Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %. Curriculum vutae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej podpisane odręcznie podpisany odręcznie list motywacyjny kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie kopie świadectw pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu-zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w zatrudnieniu podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane odręcznie oświadczenie o nieposzlakowanej opinii podpisane odręcznie oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe podpisane odręcznie oświadczenie o treści: Zapoznałem się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy podpisana odręcznie klauzula o treści: Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza dane określone w art. 221 Kodeksu pracy przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy w celu wzięcia udziału w naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze do zakończenia terminu przechowywania dokumentów z naboru, określonego w instrukcji kancelaryjnej. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dokumenty sporządzone w języku obcym należy dostarczyć przetłumaczone na język polski Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów ( w zamkniętych kopertach) do sekretariatu Ośrodka (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00) lub przesłanie w terminie do 5 kwietnia 2019 r. na adres: Adres składania dokumentów: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy 02-361 Warszawa ul. Przemyska 11 z dopiskiem na kopercie podinspektor/inspektor ZRŚiA Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 05.04.2019 r. do godz. 16.00 Oferty odrzucone w przypadku ich nieodebrania przez kandydata po upływie 3 miesięcy i nie później niż 4 miesiące od dokonanego wyboru kandydata -zostaną komisyjnie zniszczone KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA KANDYDATÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZATRUDNIENIE W OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY OCHOTA M.ST. WARSZAWY Administratorem Danych przetwarzanych w ramach niniejszego naboru jest Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie, ul. Przemyska 11, 02-361Warszawa. W Ośrodku został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pisząc na adres e-mail: iod (at) opsochota.waw.pl lub na adres korespondencyjny Ośrodka. Dane osobowe kandydatów do zatrudnienia przetwarzane będą wyłącznie w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b RODO, do zakończenia terminu naboru określonego w instrukcji kancelaryjnej. Po tym czasie dane osobowe kandydatów do zatrudnienia zostaną przez Administratora Danych trwale usunięte. Administrator Danych informuje, że nie prowadzi bazy potencjalnych kandydatów do zatrudnienia. Dane osobowe przetwarzane w ramach procesu naboru nie będą wysyłane do państw trzecich. Administrator Danych nie przewiduje też udostępniania danych podmiotom trzecim. Osobom fizycznym, których dane będą przetwarzane w ramach naboru przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Kandydatom do zatrudnienia przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu przeciw przetwarzaniu danych na podstawie art. 21 ust. 4 RODO. Ponadto kandydatom do zatrudnienia przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie przez kandydata do zatrudnienia danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z nawiązaniem i przebiegiem zatrudnienia. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Warszawa, 19.03.2019 r.

Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Przemyska 11, 02-360 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Jak w zgłoszeniu

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Przemyska

Numer budynku pracodawcy: 11

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 20.03.2019

Oferta pracy ważna do: 05.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 20.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

535U - PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Wolanów (mazowieckie)

SZWACZKA - od 2 800 PLN

Zszywanie elementów odzieży, szycie kieszeni, wszywanie zamków.Data rozpoczęcia pracy: kwiecień 2017.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Zabrze (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - 14 - 15 PLN

- produkcja opakowań jednorazowego użytku- obsługa maszyn produkcyjnych- kontrola jakości
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

MECHANIK MASZYN - od 2 000 PLN

utrzymanie parku maszynowego i urządzeń (naprawy, przeglądy, konserwacje)udział w uruchamianiu maszyn i urządzeń
"PLASIMET"S.J. KIJAS, UZIĘBŁO - 2016-02-15 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

PRACOWNIK FIZYCZNY ( 491 J) - od 1 200 PLN

Prace porządkowe na terenie przy sali weselnej
UL - DEKOR 9 Aneta Arnke - 2018-09-03 - Karczew (mazowieckie)

KELNER - 1 017,4 PLN

przedstawianie menu klientom- asystowanie innym kelnerom- współpraca- asystowanie pomocy kucharskiej w przygotowaniu imprezy
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Radosław (dolnośląskie)

PRACOWNIK MAGLA - od 1 750 PLN

obsługa magla, prasowanie żelazkiem
USŁUGI PRALNICZE - 2015-12-22 - Kraków (małopolskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Kasjer-SPRZEDAWCA
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI ( PO WER ) - 997,4 PLN

staż - zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy i uprawnieniami i obowiązkami, zapoznanie się z dokumentacją zołożycielską Spółki oraz zasadami jej funkcjonowania, zapoznanie się z przepisami podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku od towarów i usług VAT, rejestracja dokumentów źródłowych w programie komputerowym, zbieranie niezbędnych danych oraz sporządzanie potrzebnych analiz i zestawień, broszurowanie, praktyczne wykonywanie czynności w zakresie prowadzenia księgi przychodów i rozchodówKomputer: ilość godzin3Dźwiganie ciężarów: 3 kg
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

KOSMETYCZKA - od 1 000 PLN

samodzielne stanowisko, wykonywanie manicure i pedicure
DEKOR-STYL Piotr Schneider - 2017-01-04 - Poznań (wielkopolskie)

MAGAZYNIER - od 2 344 PLN

Przyjmowanie i wydawanie towaru z branży motoryzacyjnej.
Moto-Art. s.c. Jacek Wróblewski,Rafał Kostrzewa - 2016-06-29 - Katowice (śląskie)

KONSULTANT DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 2 800 PLN

OBSŁUGA ROZMÓW ORAZ MAILI PRZYCHODZĄCYCH I CHATU KLIENTA Z BRANŻY INFORMATYCZNEJ, SPRZEDAŻ USŁUG I PRODUKTÓW Z BRANŻY INFORMATYCZNEJ, IDENTYFIKACJA POTRZEB KLIENTA I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW, STAŁE POGŁĘBIANIE WIEDZY NA TEMAT PRODUKTOW I USŁUG ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ KLIENTA;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO (C2), DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO (B2)
BERTELSMANN MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ ARVATO SERVICES W SZCZECINIE - 2016-01-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)

FIZJOTERAPEUTA - REHABILITANT - od 2 700 PLN

Rehabilitacja osób niepełnosprawnych. Praca w godz. 7.00-15.00
STOWARZYSZENIE PRZYJACIÓŁ I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH "POMÓŻMY IM" - 2018-05-09 - Lewin Brzeski (opolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

sprzedaz towaru, poprawki krawieckie.
ADEL-MODA ANNA KOZIEŁ - 2018-03-28 - Mielec (podkarpackie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 1 850 PLN

obsługa maszyn szyjących z wykorzystaniem różnych tworzyw, takich jak: tekstylia, skóry, tworzywa skóropodobne, filcowe, zachowanie norm technologicznych i ekspolatacyjnych, kontrolowanie obsługi maszyny i tworzonego ściegu, przygotowanie stanowiska pracy zgodnie z zachowaniem zasad BHP, PPOŻ, ergonomią i ochroną środowiska
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Zielona Góra (lubuskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - od 2 100 PLN

-OBSŁUGA KLIENTÓW-PRZYJMOWANIE I WYKŁADANIE TOWARU -DBANIE O CZYSTOŚĆ W SKLEPIE
DELIKATESY "SMAK" IRENA MIROSŁAW ANDRZEJCZAK S.C. - 2017-07-24 - Przemków (dolnośląskie)

LISTONOSZ Z ROWEREM - do 1 250 PLN

Wykształcenie: min. podstawowe, mile widziane zawodowe; posiadanie roweru; doręczanie korespondencji oraz przekazów pieniężnych; wsparcie placówki pocztowej w innych zadaniach związanych z obsługą przesyłek; jedna zmiana; miejsce pracy: Pilchowice; 1/2 etatu
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2019-01-08 - Pilchowice (śląskie)

INŻYNIER BUDOWY - do 1 050 PLN

Firma budowlana zatrudni osobę na stanowisko inżyniera bydowy. praca polega na zarzadzaniu, kontrolowaniu i organizowaniu robót budowlanych.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Mikołów (śląskie)

TECHNIK AUTOMATYK - od 3 000 PLN

Zabezpieczanie ciągłości procesu produkcyjnego w zakresie urządzeń automatyki; konserwacja i naprawa; praca w godz. 7-19, 19-7; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-13; wysokość wynagrodzenia brutto 3000zł plus premia
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Plast-Box S.A. - 2016-07-11 - Słupsk (pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Bychawa (lubelskie)

SPEDYTOR - od 2 768 PLN

obsługa giełd transportowych, monitorowanie i kontrola zleceń transportowych
P.W. ROMIX Sp. z o.o. Żodyń - 2017-07-25 - Żodyń (wielkopolskie)

KOMPLETATOR TOWARU - od 950 PLN

kompletacja artykułów spożywczych
Daniel Wszerad - 2016-02-12 - Plewiska (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI-SZWACZKA - od 2 060 PLN

wykonywanie czynności w procesach produkcyjnych elementów wyposażenia wnętrz samoch. , zapewnienie odpowiedniego poziomu jakości wytwarzanych produktów, dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy
DWS Draexlmaier Wyposażenie Wnętrz Samochodowych - 2017-02-21 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

KIEROWCA OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH (WIDŁOWYCH) - od 1 850 PLN

wykonywanie prac załadunkowych i wyładunkowych, przemieszczanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Lubycza Królewska (lubelskie)


Wybierz powiat