PODINSPEKTOR LUB INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH K/M Warszawa oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Stanowisko: PODINSPEKTOR LUB INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH K/M
Wynagrodzenie: od 3 660 PLN
Zakres obowiązków: 1. Zapoznawanie się na bieżąco z przepisami prawa dotyczącymi realizacji zadań Zespołu Finansowo-księgowego. 2. Obsługa programu finansowo księgowego Xpertis Finanse i Księgowość dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych. 3. Przygotowywanie przelewów bankowych. 4. Prowadzenie postępowań egzekucyjnych. 5. Prowadzenie rozliczeń dot. podatku od towarów i usług, w tym prowadzenie ewidencji i sporządzanie cząstkowych deklaracji podatkowych. 6. Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych. 7. Wykonywanie obowiązków kasjera zgodnie z instrukcją kasową.
Data publikacji: 2019-02-05
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemyska 11, 02-360 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Zapoznawanie się na bieżąco z przepisami prawa dotyczącymi realizacji zadań Zespołu Finansowo-księgowego. 2. Obsługa programu finansowo księgowego Xpertis Finanse i Księgowość dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych. 3. Przygotowywanie przelewów bankowych. 4. Prowadzenie postępowań egzekucyjnych. 5. Prowadzenie rozliczeń dot. podatku od towarów i usług, w tym prowadzenie ewidencji i sporządzanie cząstkowych deklaracji podatkowych. 6. Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych. 7. Wykonywanie obowiązków kasjera zgodnie z instrukcją kasową.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 660 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek stażowy, możliwość przyznania dodatku motywacyjnego do 50% po 3 miesiącach
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR LUB INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 660 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018.poz. 1260 z późn. zm.), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; wykształcenie średnie; wymagany staż pracy dla kandydatów na stanowisko: podinspektora - minimum 2 lata pracy w obszarze finanse i rachunkowość, inspektora - minimum 4 lata pracy, w tym minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze finanse i rachunkowość, st. inspektora - minimum 5 lat pracy, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze finanse i rachunkowość. Wymagania dodatkowe: profil wykształcenia pożądanego: finanse i rachunkowość, ekonomia; znajomość: ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o finansach publicznych, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym i administracyjnym; znajomość pakietu biurowego MS Office (Word, Excel); znajomość programu finansowo-księgowego Xpertis; pożądane kompetencje: efektywność działania, komunikatywność, rzetelność. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %. Miejsce pracy: praca w siedzibie Ośrodka na parterze oraz poza siedzibą. Bezpieczne warunki pracy. Pomieszczenia i ciągi komunikacyjne dostosowane do poruszania się wózkiem inwalidzkim. Lokal nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz obsługą innych urządzeń biurowych, obsługą interesantów, przemieszczaniem się wewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: 1. Zapoznawanie się na bieżąco z przepisami prawa dotyczącymi realizacji zadań Zespołu Finansowo-księgowego. 2. Obsługa programu finansowo księgowego Xpertis Finanse i Księgowość dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych. 3. Przygotowywanie przelewów bankowych. 4. Prowadzenie postępowań egzekucyjnych. 5. Prowadzenie rozliczeń dot. podatku od towarów i usług, w tym prowadzenie ewidencji i sporządzanie cząstkowych deklaracji podatkowych. 6. Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych. 7. Wykonywanie obowiązków kasjera zgodnie z instrukcją kasową. Wymagane dokumenty i oświadczenia: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej podpisane odręcznie; list motywacyjny podpisany odręcznie; kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie; kserokopie świadectw pracy dokumentujące wymagany staż pracy w lub zaświadczenie o zatrudnieniu-zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy; podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; podpisane odręcznie oświadczenie o nieposzlakowanej opinii; podpisane odręcznie oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; podpisana odręcznie klauzula o treści: Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, w celu wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Zostałem (łam) poinformowany (a) o możliwości wycofania zgody w każdym czasie poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: osrodek (at) opsochota.waw.pl, mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy dostarczyć przetłumaczyć na język polski. Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów ( w zamkniętych kopertach) do sekretariatu Ośrodka (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00) lub przesłanie za pośrednictwem poczty na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy 02-361 Warszawa ul. Przemyska 11 z dopiskiem na kopercie: podinspektor/inspektor/st. inspektor ZFK Oferty odrzucone w przypadku ich nieodebrania przez kandydata po upływie 3 miesięcy i nie później niż 4 miesiące od dokonanego wyboru kandydata -zostaną komisyjnie zniszczone Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 18.02.2019 r. do godz. 16.00.KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA KANDYDATÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZATRUDNIENIE W OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY OCHOTA M.ST. WARSZAWY Administratorem Danych przetwarzanych w ramach niniejszego naboru jest Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie, ul. Przemyska 11, 02-361Warszawa. W Ośrodku został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pisząc na adres e-mail: iod (at) opsochota.waw.pl lub na adres korespondencyjny Ośrodka. Dane osobowe kandydatów do zatrudnienia przetwarzane będą wyłącznie w celu związanym z nawiązaniem i przebiegiem procesu zatrudnienia, na podstawie dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), przez okres 3 miesięcy. Po tym czasie dane osobowe kandydatów do zatrudnienia zostaną przez Administratora Danych trwale usunięte. Administrator Danych informuje, że nie prowadzi bazy potencjalnych kandydatów do zatrudnienia. Dane osobowe przetwarzane w ramach procesu naboru nie będą wysyłane do państw trzecich. Administrator Danych nie przewiduje też udostępniania danych podmiotom trzecim. Osobom fizycznym, których dane będą przetwarzane w ramach naboru przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Ponadto kandydatom do zatrudnienia przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie przez kandydata do zatrudnienia danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z nawiązaniem i przebiegiem zatrudnienia. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Przemyska 11, 02-360 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Przemyska
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 06.02.2019
Oferta pracy ważna do: 18.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Klejenie, składanie opakowań - skrzynek drewnianych, zdobienie laserem opakowań - skrzynek.
COMFORTABLE Krzysztof Vogel - 2017-10-30 - Opalenica (wielkopolskie)
Spawanie konstrukcji stalowych
Bakron - Białoszycki Stanisław - 2018-07-16 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
opisany w ogłoszeniu na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.pl
Urząd Gminy Goleszów - 2018-01-19 - Goleszów (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
"MASYR" Maciej Rynowiecki - 2016-08-17 - Gołuchów (wielkopolskie)
Frezowanie, toczenie detali. Godziny pracy: 6.30- 6.30; praca na akord
EMMAROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-30 - Słupsk (pomorskie)
Wymagania:wykształcenie wyższe pedagogiczne, psychologiczne, socjologiczne, nauki o rodzinie, praca socjalna lub inne wyższe z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną. Wymagany minimum rok doświadczenia w pracy z dziećmi i rodziną, prawo jazdy B oraz samochód do dyspozycji.
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kcyni - 2016-12-14 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa
Forsage Transport Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Częstochowa (śląskie)
Rejestrowanie korespondencji; archiwizowanie dokumentów; redagowanie pism urzędowych; wykonywanie prac administracyjno-biurowych; wprowadzanie danych do systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
TYNA Marzena Zimna - 2019-03-07 - Dobrzyca (wielkopolskie)
- Obsługa koparko-ładowarki,- CV prosimy przynosić/wysłać bezpośrednio do siedziby firmy Resteks ( ul. Malinowska 11 , 83-110 Tczew) albo na adres mailowy biuroresteks (at) gmail.com Przypominamy, że osoba aplikująca na wskazane stanowiska pracy powinna zawrzeć w CV klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)".
P.P.U. RESTEKS SP. Z O.O. W TCZEWIE - 2017-10-23 - Tczew (pomorskie)
Obsługa wypalarki gazowo-plazmowej. Kontrola poprawności wykonywanych detali.
ZAKŁAD OBRÓBKI METALI "KOMECH" - EDWARD KOSTRUBIEC - 2017-04-21 - Lublin (lubelskie)
- prace ziemne- wykonywanie instalacj wodociągowej i kanalizacyjnej- obsługa drobnego sprzętu
PBI HYDROMARK BIAŁOBRZEWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2019-01-16 - Chorzów (śląskie)
Oferta dla osób po 30 roku życia, spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie średnie; doświadczenie zawodowe; Zakres obowiązków: asystowanie podczas zabiegów stomatologicznych; sterylizacja narzędzi; rejestracja pacjentów; przygotowanie gabinetu do pracy; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Gliwice (śląskie)
Brak danych
Drewutnia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-06-29 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)
Pracownik działu produkcji - montaż elementów, półfabrykatów, kontrola jakości, pakowanie. Praca w dziale produkcji polegająca na montażu filtrów od podstaw, elementy kontroli jakości, obsługa maszyn i urządzeń do produkcji filtrów, pakowanie. Wykształcenie zawodowe lub średnie, kierunek: ślusarz, mechanik, elektronik. Kontakt z pracodawcą e-mailowy mariola.szypula (at) filtry.pl
P.P.U.H. FILTROMEX BOŻENA SZYPUŁA - 2017-11-03 - Rybnik (śląskie)
do uzgodnienia
BUMERA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-12 - Tyczyn (podkarpackie)
Sporządzanie list płac, wyn. chorobowych, umów o pracę, sporządzanie PIT 4,PIT 11, kontakty z ZUS, obsługa programu Płatnik, wystawianie faktur, księgowanie faktur, prowadzenie ST, ustalanie miesięcznej zaliczki.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa, konserwacja, naprawa pojazdów.WYMAGANIA:- uprawnienia: prawo jazdy kat. BMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: TEREN WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO.
"DAMIL-TRANS" KRAJOWY I MIĘDZYNARODOWY PRZEWÓZ OSÓB I RZECZY DANUTA CZĄSTKA-SROKA - 2018-01-12 - Jarosław (podkarpackie)
Praca w terenie, wymagana operatywność, komunikatwyność, rozwiązywanie problemów. Praca jednozmianowa w godz.: 7:00-15:00, w przyszłości praca może być dwuzmianowa. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 502 711 090, e-mail: michal.stachowicz (at) etpsa.pl
ETP S.A. - 2017-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Przyjmowanie i wydawanie towaru,2. Konfekcjonowanie towarów,3. Wywóz towarów do klienta,4. Sporządzanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Ozorków (łódzkie)
Nauczyciel przedszkola
NIEPUBLICZNY PUNKT PRZEDSZKOLNY "PRZEDSZKOLE JĘZYKOWE ZŁOTA RYBKA" BOBOWICKO ANIELA BRODZIŃSKA - 2016-11-10 - Międzyrzecz (lubuskie)
-Usługi krawieckie - przeróbki,-Praca 8-16 lub 10-18-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Kontakt telefoniczny 512-006-801.
HURT I DETAL "RENAT" KAZIMIERZ JANUSZ - 2016-03-10 - Tczew (pomorskie)
obsługa klientów, sprzedaż towarów, przyjmowanie i wystawianie towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Stróżówka (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za opracowanie, dostosowywanie i wdrażanie nowych kolekcji i wzorów płytek ceramicznych. Pracownik ten będzie współpracował bezpośrednio z klientem ( praca handlowa związana z projektami)
TORRECID SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-02-01 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
utrzymanie w nalezytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
zghodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
pakowanie kartonów (soków) na palety, transport palet wózkiem widłowym, inne prace
SŁONECZNA TŁOCZNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA - 2016-02-01 - Łąkta Górna (małopolskie)
blacharstwo ,lakiernictwo samochodowe
KOTECKI MARIUSZ PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "MARCO" - 2018-05-18 - Chrzanów (małopolskie)
Sprzedawca
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE DŻEJ-DŻEJ JAROSŁAW ŚLIWIŃSKI - 2016-05-24 - Kozienice (mazowieckie)