PODINSPEKTOR LUB INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH K/M Warszawa oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Stanowisko: PODINSPEKTOR LUB INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH K/M
Wynagrodzenie: od 3 660 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-11-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemyska 11, 02-360 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 660 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek stażowy, możliwość przyznania dodatku motywacyjnego po 3 miesiącach
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR LUB INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 660 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Word
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: 1. Zapoznawanie się na bieżąco z przepisami prawa dotyczącymi realizacji zadań Zespołu Finansowo Księgowego. 2. Obsługa programu finansowo księgowego Xpertis Finanse i Księgowość dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych. 3. Przygotowywanie przelewów bankowych. 4. Prowadzenie postępowań egzekucyjnych. 5. Prowadzenie rozliczeń dot. podatku od towarów i usług, w tym prowadzenie ewidencji i sporządzanie cząstkowych deklaracji podatkowych. 6. Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych. 7. Wykonywanie obowiązków kasjera zgodnie z instrukcją kasową. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku : Miejsce pracy: Praca w siedzibie Ośrodka na parterze oraz poza siedzibą. Bezpieczne warunki pracy. Pomieszczenia i ciągi komunikacyjne dostosowane do poruszania się wózkiem inwalidzkim. Lokal nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz obsługą innych urządzeń biurowych, obsługą interesantów, przemieszczaniem się wewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018.poz. 1260 z późn. zm.), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe nieposzlakowana opinia wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym wymagany staż pracy dla kandydatów na stanowisko: podinspektora minimum 2 lata pracy w obszarze finanse i rachunkowość inspektora minimum 4 lata pracy, w tym minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze finanse i rachunkowość st. inspektora minimum 5 lata pracy, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze finanse i rachunkowość Wymagania dodatkowe: profil wykształcenia pożądanego finanse i rachunkowość znajomość: ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o finansach publicznych, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym i administracyjnym znajomość pakietu biurowego MS Office (Word, Excel) znajomość programu finansowo-księgowego Xpertis pożądane kompetencje: efektywność działania, komunikatywność, rzetelność Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %. Wymagane dokumenty i oświadczenia curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej podpisane odręcznie list motywacyjny podpisany odręcznie kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie kserokopie świadectw pracy dokumentujące wymagany staż pracy w lub zaświadczenie o zatrudnieniu-zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane odręcznie oświadczenie o nieposzlakowanej opinii podpisane odręcznie oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe podpisana odręcznie klauzula o treści: Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, w celu wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Zostałem (łam) poinformowany (a) o możliwości wycofania zgody w każdym czasie poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: osrodek (at) opsochota.waw.pl, mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dokumenty sporządzone w języku obcym należy dostarczyć przetłumaczyć na język polski. Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów ( w zamkniętych kopertach) do sekretariatu Ośrodka (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00) lub przesłanie za pośrednictwem poczty na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy 02-361 Warszawa ul. Przemyska 11 z dopiskiem na kopercie: podinspektor/inspektor/st. inspektor ZFK Oferty odrzucone w przypadku ich nieodebrania przez kandydata po upływie 3 miesięcy i nie później niż 4 miesiące od dokonanego wyboru kandydata -zostaną komisyjnie zniszczone Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 06.12.2018 r. do godz. 16.00 KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA KANDYDATÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZATRUDNIENIE W OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY OCHOTA M.ST. WARSZAWY Administratorem Danych przetwarzanych w ramach niniejszego naboru jest Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie, ul. Przemyska 11, 02-361Warszawa. W Ośrodku został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pisząc na adres e-mail: iod (at) opsochota.waw.pl lub na adres korespondencyjny Ośrodka. Dane osobowe kandydatów do zatrudnienia przetwarzane będą wyłącznie w celu związanym z nawiązaniem i przebiegiem procesu zatrudnienia, na podstawie dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), przez okres 3 miesięcy. Po tym czasie dane osobowe kandydatów do zatrudnienia zostaną przez Administratora Danych trwale usunięte. Administrator Danych informuje, że nie prowadzi bazy potencjalnych kandydatów do zatrudnienia. Dane osobowe przetwarzane w ramach procesu naboru nie będą wysyłane do państw trzecich. Administrator Danych nie przewiduje też udostępniania danych podmiotom trzecim. Osobom fizycznym, których dane będą przetwarzane w ramach naboru przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Ponadto kandydatom do zatrudnienia przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie przez kandydata do zatrudnienia danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z nawiązaniem i przebiegiem zatrudnienia. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Przemyska 11, 02-360 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: do 06.12.2018 roku, Godziny : do 16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Przemyska
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 26.11.2018
Oferta pracy ważna do: 06.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Baranowo (mazowieckie)
Zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Krosno (podkarpackie)
wydawanie posiłków, przygotowywanie pizzy, utrzymanie czystości w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Zielona Góra (lubuskie)
-Pomoc w utrzymaniu ruchu w zakładzie produkcyjnym,-Praca od pon. do pt. w godz. 8.00-16.00-Kontakt e-mail: biuro (at) buchholc.pl-Kontakt tel. 602-601-157.
"RD BUCHHOLC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-16 - Gniszewo (pomorskie)
Opracowywanie harmonogramów zajęć na podstwie programów i obciążeń pracowników etatowych oraz ustaleń z pracownikami zewnętrznymi.Bieżące korygowanie harmonogramów zajęć. Przygotowanie propozycji kalendarza roku akademickiego. Przygotowanie danych, raportów, zestawień, Administrowanie salami. inne prace biurowe.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-11-22 - Gdynia (pomorskie)
pomoc przy dziecku niepełnosprawnym przebywającym w grupie, czynności porzadkowe (sprzątanie, pomoc w karmieniu itp.). Kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-15.
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dębnicy Kaszubskiej - 2016-03-18 - Dębnica Kaszubska (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
Piekarnia Włoch Wiesław - 2016-03-10 - Niemienice (lubelskie)
prowadzenie przeglądów i konserwacji maszyn szwalniczych, przeprowadzanie napraw maszyn szwalniczych
PW Krystian Sp. z o.o. - 2015-11-09 - Przysucha (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, II zmiany
Zakład Meblowy LAYMAN Ryszard Seroka - 2017-05-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy, aktywna praca na sali sprzedaży, delegowanie pracy podległemu personelowi.
DINO POLSKA S.A. - 2017-02-13 - Żarki (śląskie)
obszywanie gotowych elementów na stębnówce, szycie pokrowców na krzesła biurowe
ZAKŁAD KRAWIECKI IRENEUSZ CYTROWSKI - 2016-07-21 - Turek (wielkopolskie)
uprawnienia IIŻ 30tprawo jazdy kat. Czaładunek , rozładunek grodzic stalowych, wykonywanie ścinek szczelnych,delegacje od poniedziałku do piątku- teren kraju
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych INŻBUD Sp. J. - 2017-11-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Szycie pokrowców na meble tapicerowane
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Werblinia (pomorskie)
Kontrola i utrzymanie prawidłowego stanu technicznego maszyn. Reagowanie na awarie parku maszynowego. Czynności serwisowe, drobne naprawy. Zakupy niezbędnych części, elementów niezbędnych do naprawy.
PRINTOR SP. Z O.O - 2017-04-06 - Łódź (łódzkie)
- Praca w brygadzie monterów instalacji wodno-kanalizacyjnych- Miejsce wykonywania pracy: Dziwnówek
JAROSŁAW MIELNICZEK - 2017-10-19 - Dziwnówek (zachodniopomorskie)
prace porządkowe na terenie zakładu produkcyjnego w Myślenicach. Praca od poniedziałku do piątku, czasem w sobotę.
Jarex Plus Sp. z o.o. - 2018-08-06 - Myślenice (małopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Zabrze (śląskie)
Pomocnicze, proste prace murarskie, naprawy, konserwacja. Miejsce pracy: Wrocław i teren woj. dolnośląskiego (wyjazdy najczęściej jednodniowe). Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 325 25 62.
Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu - 2017-08-01 - Wrocław (dolnośląskie)
PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE FIRMY;WYMAGANIA: ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI LUB RENTA INWALIDZKAPRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY W GODZ. 08:00-14:00 LUB CV NA ADRES E-MAIL: kadry.szczecin (at) bemo-motors.plMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: SZCZECIN DĄBIE-POMORSKA
AUTO BRUNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca fizyczna na budowach w Rzeszowie oś. Krakowska Południe
Firma Budowlana - TYNEXPOL Andrzej Ważny - 2016-03-15 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie książki przychodów i rozchodów, obliczanie wynagrodzeń, obsługa programu Symfonia
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Lubin (dolnośląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnychgodziny pracy: 12:30 - 20:30
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wykonywanie podstawowych czynności związanych z przygotowanie posiłków - przesrzeganieprzepisów BHP i ppoż obowiązujących w zakładzie żywienia zbiorowego- stosowanie zasad działań marketingowych w działalności gastronomicznej- dbałość o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wysowa-Zdrój (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
praktyczna nauka jazdy
GIRLS SCHOOL SZKOŁA NAUKI JAZDY DLA KOBIET MAŁGORZATA CHYLIŃSKA - 2018-06-26 - Łódź (łódzkie)
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ DOSTĘPNY NA www.bip.kedzierzynkozle.pl ORAZ W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY POKÓJ NR. 5.REKRUTACJA DO 08.02.2016
GMINA - URZĄD MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE - 2016-01-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
produkcja wyrobów garmażeryjnych ( pierogi, krokiety, naleśnimi
NOWA PIEKARNIA Z ŁUKOWA SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-13 - Łuków (lubelskie)
- przeprowadzanie czynności kontrolnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w komendzie oddziału i jego jednostkach organizacyjnych, a także prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,- określanie rodzaju i miejsca rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrolowanie przestrzegania terminów legalizacji i przeglądu sprzętu gaśniczego,- prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu ochrony ppoż celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracowników z przepisami przeciwpożarowymi w tym informuje o sposobach postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia celem wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa oraz wskazania trybu postępowania w przypadku zagrożenia pożarem,- współpracowanie z komórkami organizacyjnymi komendy oddziału przy opracowywaniu szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego prac pożarowo niebezpiecznych oraz kontrolowanie ich przestrzegania,- kontrolowanie stanu zaopatrzenia wodnego oraz stanu dróg pożarowych i dojazdów do punktu czerpania wody,- nadzorowanie terminowego prowadzenia przez służby techniczne przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, grzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urządzeń przeciwpożarowych,- prowadzenie rejestru pożarów i innych miejscowych zagrożeń, a także opracowywanie i przekazywanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej pisemnych meldunków o pożarach i innych miejscowych zagrożeniach,- opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w oddziale wraz z wnioskami dotyczącymi podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz proponowanie zaleceń do realizacji.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-09-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
1.prowadzenie ewidencji księgowej rzeczowych składników majątkowych powiatu i Skarbu Państwa2.dokonywanie wyceny na bieżąco i zinwentaryzowanych rzeczowych składników majątkowych, zestawienie i porównywanie wyników spisu z natury ze stanem ewidencyjnym i ich zaewidencjonowanie w księgach rachunkowych3.analiza,weryfikacja i wydruk zbiorów danych kont analitycznych prowadzonych ksiąg pomocniczych4.obsługa finansowo-księgowa, w tym prowadzenie na bieżąco ksiąg rachunkowych Międzyzakładowej Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
STAROSTWO POWIATOWE w GRYFINIE - 2016-03-24 - Gryfino (zachodniopomorskie)
obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2017-08-08 - Krasne (podkarpackie)