PODINSPEKTOR Krosno Odrzańskie oferta pracy OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: PODINSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej; Sporządzanie bilansu potrzeb gminy w zakresie zadań własnych i zleconych gminie, dotyczących pomocy społecznej, objętych zakresem obowiązków; Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizowanych zadań; Prowadzenie spraw w zakresie zadań własnych gminy dotyczących: - udzielenia schronienia, zapewnienia posiłku oraz niezbędnego ubrania osobom tego pozbawionym, - przyznawania i wypłacania zasiłków celowych, zasiłków celowych na pokrycie wydatków powstałych w wyniku zdarzenia losowego oraz specjalnych zasiłków celowych, - przyznawania i wypłacania zasiłków celowych na pokrycie wydatków na świadczenia zdrowotne osobom bezrobotnym oraz innym osobom niemającym dochodu i możliwości uzyskania świadczeń na podstawie przepisów o powszechnym ubezpieczeniu w Narodowym Funduszu Zdrowia, - przyznawanie zasiłków celowych w formie biletu kredytowanego, - opłacanie składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe za osobę, która rezygnuje z zatrudnienia w związku z koniecznością sprawowania bezpośredniej, osobistej opieki nad długotrwale lub ciężko chorym członkiem rodziny oraz wspólnie zamieszkującymi matką, ojcem lub rodzeństwem, - dożywianie dzieci, - sprawienie pogrzebu, w tym osobom bezdomnym, - pomoc osobom mającym trudności w przystosowaniu się dożycia po zwolnieniu z zakładu karnego, - sporządzanie sprawozdawczości, przekazywanie jej wojewodzie oraz organom gminy w tym również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego, - podejmowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej, wynikających z rozeznanych potrzeb gminy, w tym tworzenie i realizacja programów osłonowych; Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji, rejestrów zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz rzeczowym jednolitym wykazem akt obowiązującymi w Ośrodku Pomocy Społecznej. Współpraca w zakresie prowadzonych spraw z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej, organizacjami i innymi jednostkami działającymi w zakresie pomocy społecznej. Opracowywanie projektu budżetu gminy, planu finansowego i harmonogramu wydatków oraz propozycji ich zmiany w zakresie realizowanych zadań. Realizowanie planu finansowego Ośrodka w zakresie prowadzonych spraw, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonywania tego planu.
Data publikacji: 2019-03-27
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej; Sporządzanie bilansu potrzeb gminy w zakresie zadań własnych i zleconych gminie, dotyczących pomocy społecznej, objętych zakresem obowiązków; Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizowanych zadań; Prowadzenie spraw w zakresie zadań własnych gminy dotyczących: - udzielenia schronienia, zapewnienia posiłku oraz niezbędnego ubrania osobom tego pozbawionym, - przyznawania i wypłacania zasiłków celowych, zasiłków celowych na pokrycie wydatków powstałych w wyniku zdarzenia losowego oraz specjalnych zasiłków celowych, - przyznawania i wypłacania zasiłków celowych na pokrycie wydatków na świadczenia zdrowotne osobom bezrobotnym oraz innym osobom niemającym dochodu i możliwości uzyskania świadczeń na podstawie przepisów o powszechnym ubezpieczeniu w Narodowym Funduszu Zdrowia, - przyznawanie zasiłków celowych w formie biletu kredytowanego, - opłacanie składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe za osobę, która rezygnuje z zatrudnienia w związku z koniecznością sprawowania bezpośredniej, osobistej opieki nad długotrwale lub ciężko chorym członkiem rodziny oraz wspólnie zamieszkującymi matką, ojcem lub rodzeństwem, - dożywianie dzieci, - sprawienie pogrzebu, w tym osobom bezdomnym, - pomoc osobom mającym trudności w przystosowaniu się dożycia po zwolnieniu z zakładu karnego, - sporządzanie sprawozdawczości, przekazywanie jej wojewodzie oraz organom gminy w tym również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego, - podejmowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej, wynikających z rozeznanych potrzeb gminy, w tym tworzenie i realizacja programów osłonowych; Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji, rejestrów zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz rzeczowym jednolitym wykazem akt obowiązującymi w Ośrodku Pomocy Społecznej. Współpraca w zakresie prowadzonych spraw z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej, organizacjami i innymi jednostkami działającymi w zakresie pomocy społecznej. Opracowywanie projektu budżetu gminy, planu finansowego i harmonogramu wydatków oraz propozycji ich zmiany w zakresie realizowanych zadań. Realizowanie planu finansowego Ośrodka w zakresie prowadzonych spraw, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonywania tego planu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe lub średnie.5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim.Znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej, KPA, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych.Osoba, która nie była zatrudniona w administracji samorządowej co najmniej 6 miesięcy musi odbyć służbę przygotowawczą trwającą do 3 miesięcy kończącą się egzaminem.
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny. Cv. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. Oświadczenie o niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku w przypadku dokumentacji zawierającej wizerunek.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: PIASTÓW
Numer budynku pracodawcy: 10H
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 27.03.2019
Oferta pracy ważna do: 05.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace remontowe i porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Głogów (dolnośląskie)
Kompleksowa opieka nad dziećmi na terenie Wrocławia i okolic w domach podopiecznych. Praca na dwie zmiany w godzinach 8:00-22:00, umowa zlecenie, wynagrodzenie 13 zł netto/godz., około 15 zł brutto/godz.Kontakt z pracodawcą: tel. 508-009-940 lub rekrutacja (at) babyandcare.plInformacja o ofercie w sali C
People Care Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Wrocław (dolnośląskie)
budowanie i utrzymywanie relacji z klientemi firmy.Sprzedaż produktów finansowych i następnie bezpośrednia obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Mońki (podlaskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie: www.knurow.bip.info.plWykształcenie średnie lub wyższe, pożądane wyższe ze specjalnością archiwistyka lub zarządzanie dokumentacją współczesną; znajomość konkretnych przepisów określonych w ogłoszeniu o naborze; umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym pakietu MS Office; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2017-01-12 - Knurów (śląskie)
Pomoc pacjentom w doborze sprzętu medycznego, realizacja wniosków NFZ na sprzęt medyczny.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Ryki (lubelskie)
kontrola wyrobów gotowych
FUD-MEN Spółka Jawna - 2018-03-23 - Jaworzno (śląskie)
Naprawa i konserwacja samochodów specjalistycznych, diagnostyka komputerowa
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Trzebicz (lubuskie)
Prace magazynowe. Godz. pracy 6-14. Okres próbny 3 miesiące, następnie na czas określony.
Farmtech Sp. z o.o. - 2018-03-06 - Słupsk (pomorskie)
Czyszczenie ręczne, prace porządkowe i pomocnicze na stolarni, prowadzenie narzędziowni
Zakład Stolarski "STOMEX " S.C. - 2018-09-18 - Malinie (podkarpackie)
szycie konfekcji lekkiej damskiej
"IMPEX-TEXTIL" I.MAKOWSKA, P.MAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-11-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
roznoszenie ulotek
kontakt przez OHP - 2016-02-10 - Kluczbork (opolskie)
sprzedaż materiałów budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Rososz (lubelskie)
współpraca z firmą transportową, przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej, przesyłanie faktur w formie elektronicznej, rozliczanie zwrotu opakowań, wysyłanie i przyjmowanie dokumentów dot. kontrahentów
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Opole (opolskie)
Szycie tapicerki meblowej.
Dariusz Bartnikowski - JUKA BARTNIKOWSKI DARIUSZ - 2019-03-18 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
transport międzynarodowy
FLOREK GROUP SP. Z O.O. - 2016-02-03 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Wprowadzanie wyciągów bankowych oraz raportów kasowych; prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem, wdrażaniem i rozliczaniem funduszy strukturalnych; opracowywanie wniosków i kierowanie ich do właściwych organów państwowych w celu pozyskania środków finansowych na realizację zadań gminnych z funduszy Unii Europejskiej; monitorowanie realizacji zadań inwestycyjnych finansowanych z funduszy Unii Europejskiej oraz ocena ich wykonania; umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych oraz w Generatorze Wniosków Płatniczych; pełnienie zastępstwa za pracownika realizującego zadania kasjera
Dom Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2016-09-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wg zawodu
Stacje Paliw SPEED Spółka zo.o. - 2016-10-14 - Olszyna (lubuskie)
Wykonywanie prac związanych z produkcją drzwi.
Kaspi Sp. z o.o - 2017-03-10 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie ogółu spraw dotyczących procesu windykacji należności , w szczególności : bieżące monitorowanie i kontrolowanie zaległych płatności z tytułu najmu i dzierżawy oraz bezumownego użytkowania lokali mieszkalnych i użytkowych i innych należności; prowadzenie ewidencji wykonywanych czynności windykacyjnych w programie Czynsze ; podejmowanie wszelkich działań w kierunku niedopuszczenia do przedawnienia wierzytelności oraz powstania wysokich zadłużeń najemców, prowadzenie procedur dotyczących umorzenia zaległości czynszowych , rozkładania spłaty zaległości na raty lub odraczania terminów spłat zaległości , prowadzenie ogółu spraw dotyczących zawarcia ugody w sprawie spłaty zadłużenia i bieżący monitoring realizacji ugody , podejmowanie działań zmierzających do ustalenia faktycznej sytuacji finansowo-majątkowej dłużnika, bezpośredni kontakt z dłużnikami , prowadzenie negocjacji w zakresie spłaty zaległości , prowadzenie korespondencji wyjaśniającej , wysyłanie przesądowych wezwań do zapłaty i uprzedzeń o zamiarze wypowiedzenia umowy najmu i dzierżawy , wypowiadanie umów najmu , kwalifikowanie i kierowanie spraw na drogę postępowania sądowego i komorniczego o zapłatę oraz eksmisję, sporządzanie wniosków egzekucyjnych w zakresie zapłaty i egzekwowanie należności na podstawie orzeczeń sądowych , w drodze postępowania egzekucyjnego , występowanie do komornika o zawieszenie bądź umorzenie egzekucji , prowadzenie spraw o eksmisję z lokali , miesięczne sporządzenie przypisu opłat sądowych i komorniczych z tytułu toczących się postępowań wobec dłużników , sporządzanie dyspozycji płatności opłat sądowych i komorniczych , sporządzanie wykazu umorzeń czynszowych , sporządzenie informacji o dokonanych umorzeniach , odroczeniach lub rozłożeniach na raty , prowadzenie teczek najemców zadłużonych.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-01-24 - Chodzież (wielkopolskie)
Analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej;Sporządzanie bilansu potrzeb gminy w zakresie zadań własnych i zleconych gminie, dotyczących pomocy społecznej, objętych zakresem obowiązków;Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizowanych zadań,Prowadzenie spraw w zakresie zadań własnych gminy dotyczących:przygotowywania decyzji i dokumentów dotyczących płatności zasiłków okresowych,przygotowywania decyzji i dokumentów dotyczących płatności zasiłków stałych,zgłaszania do ZUS do ubezpieczeń emerytalnego, rentowego i zdrowotnego osób pobierających zasiłki stałe oraz świadczenia pielęgnacyjne,opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne określonych w przepisach o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych osób, podejmowania innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb gminy, w tym tworzenia i realizacji programów osłonowych;Prowadzenie spraw dotyczących zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w zakresie wypłacania wynagrodzenia za sprawowanie opiekiWspółpraca w zakresie prowadzonych spraw z pracownikami Ośrodka, organizacjami, instytucjami i innymi jednostkami działającymi w zakresie pomocy społecznej, Sporządzanie sprawozdawczości, przekazywanie jej wojewodzie oraz organom gminy, w tym również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-10-31 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
spawanie pojemników transportowych
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Złotoryja (dolnośląskie)
Załadunek i rozładunek pieczywaPraca wgodzinach 4:00 do 12:00 od poniedziałku do piątku
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Radomyślu Wielkim - 2019-04-08 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Ślusarz narzędziowy
OBRÓBKA METALI Dariusz Potwardowski - 2018-07-18 - Płońsk (mazowieckie)
GEODETA
GEOMAP MIECZYSŁAW KAPUSTKA I WSPÓLNICY S.C - 2015-12-08 - Dębica (podkarpackie)
-Zabezpieczenie ciągłości produkcji i sprawności technicznej maszyn oraz urządzeń produkcyjnych-Usuwanie awarii z zakresu elektroniki--Zabezpieczenie ciągłości produkcji i sprawności technicznej maszyn oraz urządzeń produkcyjnych-Usuwanie awarii z zakresu elektroniki-Wykonywanie lekkiej pracy fizycznej jako pomoc przy produkcji
Cementownia Wejherowo Sp. z o.o. - 2018-11-07 - Wejherowo (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Godz. pracy 7.30-15.30. Okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony, docelowo na nieokreślony. Miejsce pracy: Lędowo Centrum Szkolenia Marynarki Wojennej. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-13.30.
6 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-03-20 - Lędowo (pomorskie)
Zakres podstawowych zadań: 1) obsługa administracyjno-techniczna Biura Obsługi Interesantów, w tym m.in.:a) przyjmowanie dokumentacji, udzielanie wyjaśnień, informacji, pomoc w wypełnianiu formularzy,b) przyjmowanie korespondencji wpływającej do Urzędu i jej wprowadzanie do systemu elektronicznego, wstępna dekretacja w formie papierowej i elektronicznej, przekazanie do dekretacji oraz przekazanie jej do właściwych wydziałów i stanowisk,c) przygotowywanie do wysyłki korespondencji wychodzącej, a w przypadku powierzenia tego zadania innym osobom nadzorowanie zadania,d) obsługa centrali telefonicznej i faxu,2) prowadzenie rejestru ogłoszeń oraz nadzór nad tablicą ogłoszeń (wywieszanie i przekazywanie ogłoszeń) i nośnikami reklamowymi w Urzędzie,3) prowadzenie spraw zaopatrzenia w materiały biurowe, druki, formularze, itp.,4) organizacja spotkań okolicznościowych,5) zastępstwo w sekretariacie oraz na stanowisku związanym z Centralną Ewidencją i Informacją o Działalności Gospodarczej,6) wykonywanie innych poleceń na stanowisku pracy. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta, budynek biurowy bez windy. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Spraw Obywatelskich i Administracyjno-Organizacyjnych.Wynagrodzenie w przedziale od 2700 zł do 3000 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-09-10 - Ustka (pomorskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
prace murarskie, malarskie, tynkarskie,
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Świekatowo (kujawsko-pomorskie)