PODINSPEKTOR Krosno Odrzańskie oferta pracy OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: PODINSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej; Sporządzanie bilansu potrzeb gminy w zakresie zadań własnych i zleconych gminie, dotyczących pomocy społecznej, objętych zakresem obowiązków; Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizowanych zadań; Prowadzenie spraw w zakresie zadań własnych gminy dotyczących: - udzielenia schronienia, zapewnienia posiłku oraz niezbędnego ubrania osobom tego pozbawionym, - przyznawania i wypłacania zasiłków celowych, zasiłków celowych na pokrycie wydatków powstałych w wyniku zdarzenia losowego oraz specjalnych zasiłków celowych, - przyznawania i wypłacania zasiłków celowych na pokrycie wydatków na świadczenia zdrowotne osobom bezrobotnym oraz innym osobom niemającym dochodu i możliwości uzyskania świadczeń na podstawie przepisów o powszechnym ubezpieczeniu w Narodowym Funduszu Zdrowia, - przyznawanie zasiłków celowych w formie biletu kredytowanego, - opłacanie składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe za osobę, która rezygnuje z zatrudnienia w związku z koniecznością sprawowania bezpośredniej, osobistej opieki nad długotrwale lub ciężko chorym członkiem rodziny oraz wspólnie zamieszkującymi matką, ojcem lub rodzeństwem, - dożywianie dzieci, - sprawienie pogrzebu, w tym osobom bezdomnym, - pomoc osobom mającym trudności w przystosowaniu się dożycia po zwolnieniu z zakładu karnego, - sporządzanie sprawozdawczości, przekazywanie jej wojewodzie oraz organom gminy w tym również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego, - podejmowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej, wynikających z rozeznanych potrzeb gminy, w tym tworzenie i realizacja programów osłonowych; Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji, rejestrów zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz rzeczowym jednolitym wykazem akt obowiązującymi w Ośrodku Pomocy Społecznej. Współpraca w zakresie prowadzonych spraw z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej, organizacjami i innymi jednostkami działającymi w zakresie pomocy społecznej. Opracowywanie projektu budżetu gminy, planu finansowego i harmonogramu wydatków oraz propozycji ich zmiany w zakresie realizowanych zadań. Realizowanie planu finansowego Ośrodka w zakresie prowadzonych spraw, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonywania tego planu.
Data publikacji: 2019-03-13
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej; Sporządzanie bilansu potrzeb gminy w zakresie zadań własnych i zleconych gminie, dotyczących pomocy społecznej, objętych zakresem obowiązków; Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizowanych zadań; Prowadzenie spraw w zakresie zadań własnych gminy dotyczących: - udzielenia schronienia, zapewnienia posiłku oraz niezbędnego ubrania osobom tego pozbawionym, - przyznawania i wypłacania zasiłków celowych, zasiłków celowych na pokrycie wydatków powstałych w wyniku zdarzenia losowego oraz specjalnych zasiłków celowych, - przyznawania i wypłacania zasiłków celowych na pokrycie wydatków na świadczenia zdrowotne osobom bezrobotnym oraz innym osobom niemającym dochodu i możliwości uzyskania świadczeń na podstawie przepisów o powszechnym ubezpieczeniu w Narodowym Funduszu Zdrowia, - przyznawanie zasiłków celowych w formie biletu kredytowanego, - opłacanie składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe za osobę, która rezygnuje z zatrudnienia w związku z koniecznością sprawowania bezpośredniej, osobistej opieki nad długotrwale lub ciężko chorym członkiem rodziny oraz wspólnie zamieszkującymi matką, ojcem lub rodzeństwem, - dożywianie dzieci, - sprawienie pogrzebu, w tym osobom bezdomnym, - pomoc osobom mającym trudności w przystosowaniu się dożycia po zwolnieniu z zakładu karnego, - sporządzanie sprawozdawczości, przekazywanie jej wojewodzie oraz organom gminy w tym również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego, - podejmowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej, wynikających z rozeznanych potrzeb gminy, w tym tworzenie i realizacja programów osłonowych; Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji, rejestrów zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz rzeczowym jednolitym wykazem akt obowiązującymi w Ośrodku Pomocy Społecznej. Współpraca w zakresie prowadzonych spraw z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej, organizacjami i innymi jednostkami działającymi w zakresie pomocy społecznej. Opracowywanie projektu budżetu gminy, planu finansowego i harmonogramu wydatków oraz propozycji ich zmiany w zakresie realizowanych zadań. Realizowanie planu finansowego Ośrodka w zakresie prowadzonych spraw, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonywania tego planu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe lub średnie.5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim.Znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej, KPA, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych.Osoba, która nie była zatrudniona w administracji samorządowej co najmniej 6 miesięcy musi odbyć służbę przygotowawczą trwającą do 3 miesięcy kończącą się egzaminem.
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny. Cv. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. Oświadczenie o niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku w przypadku dokumentacji zawierającej wizerunek.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: PIASTÓW
Numer budynku pracodawcy: 10H
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 13.03.2019
Oferta pracy ważna do: 22.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kierowca międzynarodowy
TRABUD PPUH - 2017-07-24 - Starachowice (świętokrzyskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Olkusz (małopolskie)
Zapoznanie z zasadami organizacji pracy biura i inne
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami i odbiorcami towarów i usług z Wietnamu, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych, zgodnie z pełnomocnictwami
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przygotowywanie, prowadzenie, odbiór i rozliczenie zadań inwestycyjnych i remontowych; szczegółowe informacje: www.bip.tarnogorski.pl, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-12-05 - Tarnowskie Góry (śląskie)
oferowanie usług telewizji kablowej
kontakt przez OHP - 2017-03-13 - Częstochowa (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania: 1) prowadzenie całości spraw związanych z postępowaniem o udzielenie dotacji na realizację zadań związanych z ochroną środowiska, w tym: a) przygotowywanie dokumentacji dla ogłoszenia naboru wniosków o udzielenie dotacji celowej na realizację zadań w danym roku, b) analiza przedkładanych wniosków o udzielenie dotacji i ich opiniowanie, c) przekazywanie informacji wnioskodawcom o sposobie rozpatrzenia wniosku o dofinansowanie, d) przygotowywanie projektów umów, zleceń i rozliczanie ich wykonania z uwzględnieniem obowiązujących procedur wewnętrznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, e) analiza i weryfikacja dokumentów będących podstawą realizacji i rozliczania dofinansowywanych zadań, f) przeprowadzanie kontroli zgodności złożonych dokumentów ze stanem faktycznym oraz przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie wykonania zobowiązań umownych (kontrole, oględziny w terenie), g) współpraca z innymi Wydziałami Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy opracowywaniu projektów wniosków pozwalających na pozyskanie środków zewnętrznych, w tym także z funduszy unijnych, 2) przygotowywanie projektów uchwał organów gminy w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji celowej z budżetu Gminy na finansowanie lub dofinansowanie kosztów inwestycji z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej;3) gromadzenie i udzielanie informacji o stanie środowiska naturalnego i jego ochronie w ramach określonych niniejszym zakresem obowiązków; 4) realizacja zadań z zakresu ochrony powietrza stanowiących kompetencje Prezydenta Miasta, a wynikających z zapisów ustawy POŚ; 5) prowadzenie, aktualizacja i archiwizacja elektronicznych wykazów, baz danych oraz zestawień zawierających informacje w sprawach dotyczących odpowiednio realizowanych zadań i czynności, w zakresie niezbędnym dla potrzeb bieżącego i w miarę możliwości przyszłego raportowania tych informacji;6) wykonywanie na polecenie przełożonych innych zadań Wydziału oraz zadań zleconych Wydziałowi, pozostających w zakresie jego właściwości. http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/6134/podinspektor-ds-ochrony-powietrza-i-finansowania-ochrony-srodowiska
Urząd Miasta - 2018-10-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: handel zagraniczny, dobra znajomość języka angielskiego i bardzo dobra j. niemieckiego. Charakterystyka pracy: przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, kontakt z klientem w języku niemieckim. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
LYNKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-24 - Rybnik (śląskie)
* Produkcja stolarki okiennej i drzwiowej PCV* Obsługa maszyn i urządzeń wykorzystywanych do produkcji okien oraz drzwi PCV* Dbanie o ład i porządek na stanowisku pracy.
MOLITOR STANISŁAW STOLARSTWO PROD.- USŁ.- HANDL. IMPORT - EXPORT STANISŁAW MOLITOR - 2017-08-22 - Gorzyce (śląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, sprzątanie hal
Clar System S.A. - 2016-08-11 - Komorniki (dolnośląskie)
Obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji sprzedaży i rozliczenia, obsługa kasy fiskalnej, przygotowywanie sal konsumpcyjnych, dbanie o czystość, udzielanie informacji dotyczącej jadłospisów, serwowanie dań i napojów,przygotowywanie różnego rodzaju asortymentu kaw, drinków.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Siedlce (mazowieckie)
transport, załadunek i rozładunek towaru
J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. Jawna - 2018-10-18 - Lubin (dolnośląskie)
sprzątanie pokoi hotelowych
"Mały Rzym" Hotel i Restauracja Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Utrzymywanie czystości sklepu Biedronka - półki sklepowe, lady chłodnicze, alejki sklepowe, pomieszczenia gospodarcze, magazyn, pomieszczenia socjalne, teren zewnętrzny. Praca przez 7 godzin dziennie (3,5 h rano, 3,5 h wieczorem), niektóre soboty i niedziele.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
aktywna, telefoniczna sprzedaż produktów wietnamskich, telefoniczne udzielanie klientom informacji o produktach, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Jabłonowo (mazowieckie)
Ślusarz
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Łuczynów (mazowieckie)
- Patrolowanie terenu, dbanie o bezpieczeństwo osób i mienia na terenie obiektu handlowego. Praca na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 10 zł/brutto/godzina (7,50 zł/netto/godzina). Praca na umowę zlecenie na czas nieokreślony.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 8:00-20:00, 6:00-18:00 - w zależności od obiektu. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana niekaralność (będzie wymagane oświadczenie).
AGENCJA "SOLID SECURITY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-13 - Katowice (śląskie)
Szczegóły oferty:http://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/349067/files/ogloszenie_wski.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-11-29 - Tczew (pomorskie)
montaż mebli kuchennych, biurowych, sklepowych i innychGodziny pracy: 7-15
PRACOWNIA MEBLI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Lakierowanie elementów drewnianych.Wymagane doświadczenie zawodowe w branży stolarskiej i lakierniczej.
DECOPLAST HUBERT PIĘTKA - 2016-09-07 - Wola Rafałowska (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Radom (mazowieckie)
kierowanie zespołem sprzedażowym, aktywna sprzedaż produktów premium opierajaca się na negocjacjach, aktywne doradztwo techniczne w zakresie kominków, mebli, odpowiedzialność za tworzenie, aktywne zmiany pod zmieniajace się warunki rynkowe strategii sprzedażowej i wdrożenie
CONMOTO POLSKA Bartosz Ulatowski MIDOMO - 2019-03-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
I. Wymagania :1) niezbędne:a) wykształcenie wyższe,b) obywatelstwo polskie,c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,e) nieposzlakowana opinia,f) znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym; ustawy z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane; ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług; ustawy z dnia27 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; wytycznych dot. aplikowaniao środki zewnętrzne, realizacji i rozliczania zadań.2) dodatkowe:a) preferowane wykształcenie wyższe: kierunek prawo, administracja lub ekonomia,b) preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,c) znajomość obsługi urządzeń biurowych,d) bardzo dobra znajomość obsługi komputera,e) tworzenie i praca na bazach danych,f) terminowość, dokładność, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność,g) dyspozycyjność,h) prawo jazdy kat. B oraz samochód osobowy,i) komunikatywna znajomość języka czeskiegoII. Warunki pracy na stanowisku:Stanowisko pracy zlokalizowane jest na piętrze budynku Urzędu Miejskiegow Krzanowicach, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządówruchu, narzędzia pracy komputer i sprzęt biurowy, na stanowisku pracy występująobciążenia: narządu wzroku i układu mięśniowo-szkieletowego, praca przy komputerze,czynności wykonywane w pozycji siedzącej, praca jednozmianowa od poniedziałku dopiątku, wymiar czasu pracy - etat, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,Pracę na stanowisku nie wymaga szczególnych właściwości psychofizycznych, aniszczególnych wymagań zdrowotnych, wymaga dobrej komunikatywności, aktywności,umiejętności organizacyjnych i odporności na stres.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu styczniu2018 r., tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowaniaprawa zamówień publicznych;2) sprawdzanie dokumentacji potrzebnej do przeprowadzenia postępowaniao zamówienie publiczne;3) przygotowanie we współpracy ze stanowiskami merytorycznymi specyfikacjiistotnych warunków zamówienia;4) organizowanie postępowań przetargowych;5) przygotowanie dokumentacji wynikającej z zastosowanego trybu udzieleniazamówienia;6) potwierdzanie pod względem merytorycznym faktury/rachunku odnośniezastosowania lub nie-procedur dotyczących zamówień publicznych;7) archiwizacja dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;8) rejestracja udzielonych zamówień publicznych oraz przedkładanie sprawozdańPrezesowi Urzędu Zamówień Publicznych;9) zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach i planów postępowań o udzieleniezamówień;10) prowadzenie postępowań w przypadku złożenia odwołania;11) pozyskiwanie informacji na temat aktualnych programów unijnych i krajowychoraz koordynacja działań związanych z pozyskiwaniem funduszy pomocowych;12) prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem i złożeniem wnioskuaplikacyjnego, jego realizacją i rozliczeniem;13) współpraca z referatem merytorycznym w realizacji oraz rozliczaniu zadańrealizowanych ze środków pomocowych;14) współpraca z referatem merytorycznym w sporządzaniu dla instytucji wdrażającejraportów z realizacji inwestycji finansowanych ze środków unijnych;15) współpraca z organizacjami zrzeszającymi jednostki samorządu terytorialnegow zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych.Więcej informacji pod adresem: http://bip.umkrzanowice.madkom.pl/Article/get/id,17108.html
Urząd Miejski w Krzanowicach - 2018-02-09 - Krzanowice (śląskie)
POMOC PRZY OBSŁUDZE MASZYN BUDOWLANYCH NA BUDOWIE
Firma APROFI Aleksander Siry - 2016-09-06 - Dębica (podkarpackie)
Asystent ds.księgowości
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Grodków (opolskie)
pomocnik ustawiacza wtryskarek
BIAZET S.A. - 2018-10-19 - Białystok (podlaskie)
doręczanie paczek adresowych
"MADA" PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ADAM BISKUPSKI - 2019-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjęcie i odbiór towaru na magazyn chłodni, załadunek towaru na samochody dostawcze.
Firma Dystrybucyjan "IGLOLAND" s.j. - 2016-05-20 - Orzesze (śląskie)
OBOWIĄZKI :Do obowiązków na stanowisku pracy należy w szczególności: -szacowanie wartości inwestycyjnych i innych zamówień celem zabezpieczenia wymagań środków finansowych na realizację w budżecie gminy,-przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla inwestycji i usług związanych z wykonywaniem budżetu gminy, w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy, - prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych realizowanych przez Urząd Gminy Białe Błota w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy,- przygotowywanie inwestycji w zakresie pozyskania dokumentów formalno-prawnych niezbędnych do jej rozpoczęcia,-współpraca z inspektorami nadzoru wszystkich branż podczas zadań inwestycyjnych,- kompletowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, przede wszystkim w zakresie inwestycji drogowych, kubaturowych i oświetlenia ulicznego,
Urząd Gminy Białe Błota - 2016-11-15 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, przyjmowanie i układanie towaru, praca w Wolsztynie
FIRMA HANDLOWA MAŁGORZATA PRUSAK Wolsztyn - 2018-03-08 - Wolsztyn (wielkopolskie)