PODINSPEKTOR Krosno Odrzańskie oferta pracy OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: PODINSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska; sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników; przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie; kontrola przestrzegania dyscypliny pracy; zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach; kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp; kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie; współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników; prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego; przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
Data publikacji: 2019-03-27
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska; sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników; przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie; kontrola przestrzegania dyscypliny pracy; zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach; kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp; kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie; współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników; prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego; przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe lub średnie.5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim.Znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych.Osoba, która nie była zatrudniona w administracji samorządowej co najmniej 6 miesięcy musi odbyć służbę przygotowawczą trwającą do 3 miesięcy kończącą się egzaminem.
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny. Cv. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. Oświadczenie o niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku w przypadku dokumentacji zawierającej wizerunek.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: PIASTÓW
Numer budynku pracodawcy: 10H
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 27.03.2019
Oferta pracy ważna do: 05.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa pojazdów i naprawa pojazdów (osobowych i dostawczych). Praca na jedną zmianę od 08.00 do 16.00.
Sklep Motoryzacyjny Józef Kołodziej - 2018-10-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru
"Sużyw" Firma Wielobranżowa Sp z o.o. - 2018-09-21 - Zembrzyce (małopolskie)
Projektowanie systemów sterowania i sterowników PLC. Kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach 08.00-16.00 lub osobisty w siedzibie Firmy.
Przedsiębiorstwo Prywatne KAJA s.c. Bońki - 2018-01-02 - Bońki (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa komputera, sprawdzanie dokumentacji pod względem rachunkowym, przygotowanie dowodów księgowych, udział w inwentaryzacjach
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Pruszcz (kujawsko-pomorskie)
1. w zakresie gospodarki mieszkaniowej: - gospodarka zasobami gminnych lokali mieszkalnych, w tym w szczególności: prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych, ewidencjonowanie i rozpatrywanie wniosków o przydział lokali z zasobów komunalnych w oparciu o obowiązujące przepisy, prowadzenie postępowań w sprawach roszczeń z tytułu niedostarczenia lokalu socjalnego, opracowywanie zasad polityki czynszowej, wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy ,w tym przygotowanie stosownych projektów uchwał, zarządzeń, analizowanie możliwości realizacji przez Gminę inwestycji z obszaru budownictwamieszkaniowego 2. w zakresie dodatków mieszkaniowych i energetycznych: prowadzenie postępowań z wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych i dodatków energetycznych (od przyjęcia wniosku, przez weryfikację, wydanie decyzji administracyjnej, sporządzenie list wypłat należnych dodatków i przekazanie ich odpowiednim podmiotom), sporządzanie wniosków o przyznanie dotacji celowych na finansowanie wypłat dodatków energetycznych, sprawozdawczość 3. prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pożyczek przez Gminę właścicielom lokali mieszkalnych na remonty budynków Wspólnot mieszkaniowych z udziałem Gminy Odpowiedzialność pracownika 1. Zasady odpowiedzialności pracownika na stanowisku 1. Terminowe i rzeczowe załatwianie powierzonych spraw. 2. Rzetelna i uprzejma obsługa interesantów. 3. Prawidłowe przechowywanie akt i dokumentów. 4. Należyte gromadzenie materiałów potrzebnych do załatwienia spraw, ustalenia stanu faktycznego, przedstawiania spraw do aprobaty zgodnie z prawem i aktami sprawy. 5. Znajomość iprzestrzeganie przepisów prawa oraz terminów przy załatwianiu wszystkich spraw. 6. Używanie pieczęci i stempli zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz właściwe ich zabezpieczenie. 7. Przestrzeganie dyscypliny pracy oraz tajemnicy skarbowej i służbowej. 8. Ochrona danych osobowych przetwarzanych w systemie informatycznym zgodnie z posiadanym dostępem do tych danych, przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem.
Urząd Miejski w Barczewie - 2017-10-16 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
•obsługa klienta •sprzedaż produktów z branży wędliniarskiej •dbanie o wizerunek firmy
GILEM - 2018-09-14 - Piekary Śląskie (śląskie)
- Przygotowywanie potraw ukraińskich,- dbanie o miejsce pracy
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
do uzgodnienia, praca na 2 lub 3 zmiany obróbka umywalek - szlifowanie i polerowanie
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "DREMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-11 - Rudna Mała (podkarpackie)
wg zawodu
Powiatowy Dom Dziecka w Żarach - 2016-03-15 - Żary (lubuskie)
Rozkręcanie i skręcanie samochodów oraz naprawa pojazdów po wypadku.
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Kazimierz Biskupi (wielkopolskie)
Pomoc mieszkańcom w codziennych czynnościach z zakresu samoobsługi i higieny osobistej, sprzątanie pomieszczeń, aktywizowanie mieszkańców
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE - 2018-10-24 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie personelem restauracji, organizacja imprez, współpraca z kontrahentami.
GK-LIS sp. z o.o. sp. k. - 2017-02-15 - Mielec (podkarpackie)
aktywna sprzedaż produktów wietnamskich przez telefon, telefoniczne dostarczanie klientom z Wietnamu informacji o produktach firmy, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku wietnamskim.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych, rejestracja pacjentów
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
układanie dokumentów księgowych kontrola pod względem formalnym i rachunkowym, archiwizowanie dokumentów, sporządzanie rejestrów zakupu i sprzedaży, prace pomocnicze przy dekretowaniu i księgowaniu operacji gospodarczych i innych pracach biurowych
J&M "Bracia Małkiewicz" Sp. Jawna - 2017-10-27 - Zielona Góra (lubuskie)
-Praca na produkcji (3 zmiany, 8 godzin dziennie),-Na początek umowa zlecenie,-9 zł netto [na rękę] za godzinę,-Osoby zainteresowane proszone są o dostarczenie CV na ochronę - ul. Skarszewska 1 (przed bramą wejściową do zakładu).
MBF SP. Z O.O. - 2016-01-08 - Tczew (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Tuchola Żarska (lubuskie)
w/z
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Jawor (dolnośląskie)
szycie na stębnówce
Zakład Krawiecki BASS Barbara Pachecka - 2016-01-04 - Wiśniew (mazowieckie)
Wykonywanie prac ślusarskich przy użyciu odpowiednich narzędziGdy nie ma tego zajęcia praca fizyczna na budowiePraca na terenie działania całego przedsiębiorstwa
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA HYDROTECHNICZNEGO "HYDRO-EKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nauczyciel prowadzi pracę dydaktyczno-wychowawczą i opiekuńczą oraz odpowiada za jakość i wyniki tej pracy oraz bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczniówmożliwość zwiększenia liczby godzin w ciągu roku
Szkoła Podstawowa Nr 3 Świebodzice - 2018-10-24 - Świebodzice (dolnośląskie)
przewóz rzeczy w transporcie międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Rozpędziny (pomorskie)
pomoc w bibliotece
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Czermno (świętokrzyskie)
Usuwanie skutków lokalnych podtopień, naprawa i renowacja urządzeń wodnych i melioracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Ryki (lubelskie)
konserwacja, naprawa pomp instalacji wodno - kanalizacyjnej, diagnozowanie i usuwanie usterek
PRIMA SA FABRYKA PIERŚCIENI TŁOKOWYCH - 2016-08-18 - Łódź (łódzkie)
obsługa pieca do wypału cegieł, układanie i wyjmowanie cegieł z pieca, układanie na palety, obsługa poziomu nawęglania, praca przy produkcji cegłu surowej, układanie cegieł surowych na palety, praca fizyczna - ciężka
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Łąka (śląskie)
tworzenie i aktualizacja dokumentacji konstrukcyjnej i technologicznej, rozwiązywanie bieżących problemów technologicznych i konstrukcyjnych oraz bieżąca współpraca z działami wewnętrznymi: handlowym, produkcyjnym oraz B+R
"KLINGENBURG INTERNATIONAL" SP. Z O. O. - 2016-04-04 - Świdnica (dolnośląskie)
Wykładanie towaru firmy Kamis, dbanie o porządek serwisowanej półki, pilnowanie dat ważności.
kontakt przez OHP - 2019-03-26 - Łódź (łódzkie)
nadzór nad pracą kierowców aut ciężarowych w ruchu międzynarodowym
VANPOTRANS SP. Z O.O. - 2016-03-15 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)