PODINSPEKTOR/ INSPEKTOR W ZESPOLE INSTRUMENTÓW INŻYNIERII FINANSOWEJ W DEPARTAMENCIE PROGRAMÓW REGIONALNYCH OFERTA NR 9/16 Z DNIA 09.02.2016 R. Gdańsk oferta pracy Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego
Stanowisko: PODINSPEKTOR/ INSPEKTOR W ZESPOLE INSTRUMENTÓW INŻYNIERII FINANSOWEJ W DEPARTAMENCIE PROGRAMÓW REGIONALNYCH OFERTA NR 9/16 Z DNIA 09.02.2016 R.
Wynagrodzenie: 2 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja i monitorowanie umowy pomiędzy Województwem Pomorskim a Europejskim Bankiem Inwestycyjnym dot. instrumentu finansowego dla miast JESSICA, współpraca z Funduszami Rozwoju Obszarów Miejskich, udzielanie informacji o możliwości wsparcia inwestycji miejskich w sposób zwrotny, obsługa sprzętu komputerowego, przeprowadzanie czynności kontrolnych poza siedzibą urzędu, kontakt telefoniczny z klientami urzędu, wyjazdy służbowe, delegacje krajowe i zagraniczne.
Data publikacji: 2016-02-09
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja i monitorowanie umowy pomiędzy Województwem Pomorskim a Europejskim Bankiem Inwestycyjnym dot. instrumentu finansowego dla miast JESSICA, współpraca z Funduszami Rozwoju Obszarów Miejskich, udzielanie informacji o możliwości wsparcia inwestycji miejskich w sposób zwrotny, obsługa sprzętu komputerowego, przeprowadzanie czynności kontrolnych poza siedzibą urzędu, kontakt telefoniczny z klientami urzędu, wyjazdy służbowe, delegacje krajowe i zagraniczne.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca od pon. do pt. w godz. 07:45 - 15:45.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR/ INSPEKTOR W ZESPOLE INSTRUMENTÓW INŻYNIERII FINANSOWEJ W DEPARTAMENCIE PROGRAMÓW REGIONALNYCH OFERTA NR 9/16 Z DNIA 09.02.2016 R.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: ekonomia, finanse, prawo, amdinistracja, socjologia, politologia, półroczne doświadczenie zawodowe, znajomość zagadnień dotyczących finansowania inwestycji, analiz finansowych, instrumentów finansowych, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, znajomość regulacji prawnych dotyczących samorządu województwa, znajomość obsługi komputera MS Office, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Miejsce pracy: Gdańsk - Śródmieście. Oferta nr 9/16 z dnia 9 lutego 2016 r., dostępna na stronie www.urzad.pomorskie.eu - ważna do dnia 23.02.2016 r. Kontakt telefoniczny: 58/ 32-68-879 lub osobisty: ul. Okopowa 21/27, Gdańsk.nr 39/15 z dnia 7 października 2015 r., dostępna na stronie www.urzad.pomorskie.eu - ważna do dnia 21.10.2015 r. Kontakt telefoniczny: 58/ 32-68-879 lub osobisty: ul. Okopowa 21/27, Gdańsk.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta nr 9/16 z dnia 9 lutego 2016 r., dostępna na stronie www.urzad.pomorskie.eu - ważna do dnia 23.02.2016 r.Osoby zainteresowane (mile widziane osoby niepełnosprawne) prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Departament Organizacji 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27, z dopiskiem: Oferta Pracy nr 9/16 w terminie do dnia 9 lutego 2016 r. do godz. 15:45. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/) dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny oraz informacje (np. CV), o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 1502) tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,b) kserokopia świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy,c) kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie,d) kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,e) oświadczenie o niekaralności, posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,f) w przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w punkcie 6 - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie dobrowolnie podanych danych osobowych zawartych w aplikacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.),Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 1202), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentamikopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Okopowa
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 09.02.2016
Oferta pracy ważna do: 23.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Brak danych
PIĄTEK Zakład Dociepleniowo-Budowlany Józef Piątek - 2016-09-01 - Wielki Klincz (pomorskie)
praca na budowie
Usługi Ogólnobudowlane - Witold Talar w Siedlikowie - 2017-10-13 - Siedlików (wielkopolskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)wykształcenie wyższe na kierunku administracja, ekonomia lub prawob)2 letni staż pracyc)doświadczenie w zakresie realizacji i rozliczania zadań zleconych w trybie ustawy o pożytku publicznym,d)znajomość: ustawy swobodzie działalności gospodarczej; ustawy o działalności pożytku publicznym i wolontariacie; ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej; ustawy o samorządzie gminnym oraz Rozporządzenia MIPS w sprawie organizowania prac społecznie użytecznychII.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 80 %b)praca w terenie 20 %c)praca przy komputerzed)pełny wymiar czasu pracye)zatrudnienie od 15.12.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu październiku 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)opracowanie i monitoring programu wspierania przedsiębiorczości,2)upowszechnianie informacji o możliwościach pomocy dla przedsiębiorców ze strony samorządu3)współpraca z organizacjami gospodarczymi w zakresie przedsiębiorczości,4)inicjowanie działań rozwijających przedsiębiorczość w mieście,5)koordynacja działań prowadzonych w "Ośrodku Współpracy Gospodarczej" w Raciborzu przy ul. Króla Stefana Batorego 7,6)organizacja w gminie programu prac społecznie użytecznych7)realizacja zadań związanych z rozliczaniem przyznanych dotacji dla organizacji pożytku publicznego8)wspieranie działań małej i średniej przedsiębiorczości tworzących nowe miejsca pracy oraz inicjowanie partnerstw w celu wspólnego przygotowania i realizacji projektów promujących zatrudnienie.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-11-22 - Racibórz (śląskie)
kolportaż ulotek, zachęcanie do skorzystania z usług szkoły policealnej, przeprowadzanie ankiet
kontakt przez OHP - 2017-09-01 - Wrocław (dolnośląskie)
instalacja przydomowych oczyszczalni ścieków, wykonywanie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z dokumentacja techniczną, montaż przewodów i urządzeń wraz z uzbrojeniem, wykonywanie prac konserwatorskich instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej
IBF Budownictwo Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Biała Podlaska (lubelskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2017-07-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Ewidencja i rozliczanie podatku VAT. Wystawianie faktur VAT, windykacja należności wynikających z umów cywilnoprawnych, kontrola dokumentów pod względem prawa do odliczania podatku VAT, obliczanie podatku VAT naliczonego i należnego, prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT oraz sporządzanie deklaracji, prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatku VAT, prowadzenie ewidencji zakupów i sporządzanie korekt deklaracji VAT za lata ubiegłe, wdrożenie przyjętych procedur podatkowych w zakresie scentralizowanych zasad rozliczeń podatku VAT w Gminie i jej jednostkach organizacyjnych, analiza deklaracji składanych przez jednostki organizacyjne, sporządzanie wniosków o interpretację prawa podatkowego, sporządzanie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań, przygotowywanie projektów pism, projektów uchwał oraz zarządzeń dotyczących zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku
Urząd Gminy w Żurawicy - 2016-06-21 - Żurawica (podkarpackie)
umiejętność przygotowywania mięs; godz. pracy 9-17; wynagrodzenie 2200-4500 zł brutto; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 12-18
BAR BISTRO "KORAL" ELŻBIETA BAJ - 2018-04-24 - Ustka (pomorskie)
zadania remontowe i inwestycyjne prowadzone wg procedur i przepisów prawa w zakresie robót elektrycznych. Praca na pełen etat. w godzinach pon.:8-18; wt-czw.:8-16; pt:8-14
URZĄD GMINY RASZYN - 2017-11-10 - Nowe Grocholice (mazowieckie)
wyposażenie wyrobu w instrukcję dalszego montażu, sprawdzanie, dopasowanie części do dalszego montażu, usuwanie nadlewów, czytanie kart technologicznych wpływek, oczyszczanie otworów złącznych, konserwowanie i naprawa urządzeń i narzędzi wykorzystywanych do codziennych obowiązków, kompletowanie wytworów z tworzyw sztucznych
CENTRUM WSPÓŁPRACY ZE WSCHODEM LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż pieczywa, wyrobów cukierniczych
Firma Produkcyjno-Handlowa Krzysztof Kłosowski - 2016-05-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie BIP: http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/index.php?id=97872Praca w USC w Kołobrzegu w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2016-06-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
utrzymanie porządku na terenie firmy
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Opoczno (łódzkie)
Kompleksowa obsługa klientów, realizacja planów sprzedażowych, sprzedaż kredytów, kont osobistych
URSZULA NIEPOŁOMSKA HALINA SKOTAK S.C. - 2017-09-14 - Przedbórz (łódzkie)
1) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw,2) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych,3) zapoznanie się z dokumentacją techniczną,4) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne,5) negocjowanie warunków umów,6) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową,7) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów,8) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje,9) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym,10) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych,11) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,12) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości,13) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji,14) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku,15) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00 euro,16) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych,17) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych,18) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych,19) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji,20) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego,21) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych,22) rozpatrywanie skarg i wniosków,23) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego,24) przekazywanie Wydziałowi Finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawach zamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00 zł.,25) inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inżynierii Miejskiej wynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/3128/podinspektor-ds-obslugi-zadan-inwestycyjno-remontowych-i-wspolpracy-w-zakresie-zamowien-publicznych
Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle - 2017-08-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wykonywanie, na podstawie dokumentacji lub szkiców, mebli skrzyniowych, szkieletowych i innych przeznaczonych do wyposażenia mieszkań, biur, sklepów, szkół i innych lokali. Ustawianie i obsługa prasy oraz innych urządzeń służących do klejenia i montowania drewnianych elementów. Wykonywanie obróbki mechanicznej drewna oraz ręcznej obróbki przez skrawanie, struganie i piłowanie. Posługiwanie się przyrządami kontrolno-pomiarowymi, obsługiwanie strugów, pił rozdzielczych, wydrążarek, czyszczenie i konserwowanie sprzętu mechanicznego oraz usuwanie drobnych uszkodzeń. Przestrzeganie przepisów bhp, ppoż. i ochrony środowiska naturalnego.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Falmirowice (opolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowychpraca na I zmianę 14:00-22:00 lub III zmiany 7:00-15:00, 15:00-22:00, 18:00-1:00 w zależności od obiektu
PW "KARABELA" Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Mielec (podkarpackie)
obsługa klienta, wydawanie posiłków, pomoc na kuchni
MAŁA GASTRONOMIA ZAPIECEK MICHAŁ DONIEK - 2017-07-06 - Skała (małopolskie)
szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej; www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku oraz w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy- pokój 2
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2016-04-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
projektowanie i tworzenie stron internetowych oraz aplikacji mobilnych, opracowywanie koncepcji interfejsu użytkownika, wpółpraca z zespołem programistów tworzących oprogramowanie, przygotowywanie materiałów marketingowych oraz wizualizacji graficznych
SNOWDOG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-02 - Poznań (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Zblewo (pomorskie)
prace budowlane, prace fizyczne, prace związane ze wznoszeniem budynków i wykończeniem wnętrz mieszkań, pomoc przy ww. pracach
RETOM Tomasz Kasprzycki - 2017-11-09 - Bąblin (wielkopolskie)
konfekcja, montaż obudów do lamp
JOAN-ELEKTRONIC Spółka z o.o. - 2018-04-04 - Piekary Śląskie (śląskie)
Składanie wyrobów z tworzyw sztucznych, skladanie elementów, segregacja. Zbieranie pieczarek na hali zakładu min 18 kg pieczarek w ciągu 60 minut.
JASNO GROUP Sp.z o.o. - 2016-07-12 - Gdańsk (pomorskie)
Dystrybucja gazetek reklamowych- gazetki do rozniesienia 1 raz w tyg. w godz. popołudniowych
kontakt przez OHP - 2017-11-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Czynności według zlecenia związane z prowadzeniem procesu wytapiania stali oraz surówki w piecach łukowych i indukcyjnych.
PGO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- Wykonywanie pracy kierowcy w transporcie publicznym w/g określonego rozkładu jazdy z wymianą pasażerską.- Wynagrodzenie: 12 zł/brutto/godzina + 20% premii. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy + soboty, niedziele, święta - według harmonogramu. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowcy autobusu w transporcie miejskim. Wymagane świadectwo kwalifikacji okresowej. Wymagana znajomość topografii aglomeracji katowickiej. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (32-493-10-72) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Adama Mickiewicza 59, 40-085 Katowice) lub pocztowy (ul. Adama Mickiewicza 59, 40-085 Katowice) lub e-mail: kadry (at) pkm.katowice.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ KATOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Katowice (śląskie)
Prace budowlane przy układaniu nawierzchni z kostki brukowej. Praca w godz 7-15
ZAKS - SENIOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-24 - Opole (opolskie)
Praca lekka przy pakowaniu słodyczy.
kontakt przez OHP - 2016-09-13 - Błonie (mazowieckie)
Obsługa klientów, praca w kawiarni, przygotowanie deserów oraz napojów gorących i zimnych
Leger S.C. Bogdan Szewczyk, Michał Szulc, Szczawnica - 2018-02-05 - Szczawnica (małopolskie)