PODINSPEKTOR/ INSPEKTOR W WYDZIALE WDRAŻANIA EFS Poznań oferta pracy Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu

Stanowisko: PODINSPEKTOR/ INSPEKTOR W WYDZIALE WDRAŻANIA EFS

Wynagrodzenie: od 3 250 PLN

Zakres obowiązków: nadzór nad realizacją projektu poprzez: weryfikację formalno- rachunkową i merytoryczną wniosków o płatność oraz zgodność rozliczanych wydatków z przepisami wspólnotowymi i krajowymi, nadzór nad realizacją projektu poprzez: weryfikowanie i zatwierdzanie zmian w realizowanych projektach oraz bieżące kontakty z beneficjentami, dokonywanie oceny projektów złożonych w odpowiedzi na ogłoszony nabór, przygotowywanie i podpisywanie umów z beneficjentami, wprowadzanie danych do aplikacji głównej centralnego systemu teleinformatycznego (SL2014), przygotowywanie zbiorczych informacji z wykorzystaniem systemów informatycznych, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych,

Data publikacji: 2020-10-16

Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)

Pracodawca: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Szyperska 14, 61-754 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
nadzór nad realizacją projektu poprzez: weryfikację formalno- rachunkową i merytoryczną wniosków o płatność oraz zgodność rozliczanych wydatków z przepisami wspólnotowymi i krajowymi, nadzór nad realizacją projektu poprzez: weryfikowanie i zatwierdzanie zmian w realizowanych projektach oraz bieżące kontakty z beneficjentami, dokonywanie oceny projektów złożonych w odpowiedzi na ogłoszony nabór, przygotowywanie i podpisywanie umów z beneficjentami, wprowadzanie danych do aplikacji głównej centralnego systemu teleinformatycznego (SL2014), przygotowywanie zbiorczych informacji z wykorzystaniem systemów informatycznych, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych,

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR/ INSPEKTOR W WYDZIALE WDRAŻANIA EFS

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_2: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: samodzielność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zaangażowanie

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność analitycznego myślenia

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie/ wyższe, preferowane kierunki: finanse. księgowość, bankowość, rachunkowość, podstawowa znajomość zagadnień związanych z Europejskim Funduszem Społecznym, podstawowa znajomość Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, w tym Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych WRPO 2014+ w zakresie Europejskiego Funduszu Społecznego, podstawowa znajomość Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, obsługa komputera Ms Office i poczty elektronicznej, bardzo dobra organizacja pracy, łatwość komunikacji pisemnej i werbalnej

Nazwa pracodawcy: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu

danePracodawcy_nip: 7781379161

danePracodawcy_regon: 639769964

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Adres pracodawcy:
Szyperska 14, 61-754 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, świadectwo pracy,kserokopia dokumentu potwierdzającego uzyskany poziom wykształcenia, kserokopie świadectw pracy lub/i zaświadczenie z aktualnego miejsca pracy, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp., podpisane odręcznie oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, podpisane odręcznie oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, podpisane odręcznie oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,podpisana odręcznie klauzula o następującej treści "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu z siedzibą ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych (CV) w zakresie szerszym niż wynika z przepisów prawa podanych w celu realizacji procesu rekrutacji w ramach Naboru nr 32/2020 na stanowisko podinspektora/ inspektoraw Wydziale Wdrażania EFS.Jestem świadoma/y przysługującego mi prawa do wycofania zgody, jak również faktu, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać poprzez wysłanie maila opatrzonego podpisem kwalifikowanym lub potwierdzony profilem zaufanym e-PUAP na adres ochronadanych (at) wup.poznan.pl z informacją o jej odwołaniu, w treści maila wskażę swoje imię i nazwisko, a w tytule wiadomości wpiszę Nabór nr 32/2020 na stanowisko podinspektora / inspektoraw Wydziale Wdrażania EFS lub listownie na adres Urzędu.Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów do dnia 26 października 2020 r. (listownie, osobiście, za pośrednictwem poczty elektronicznej podpisanych elektronicznie Profil Zaufany lub podpis elektroniczny) na adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu ul. Szyperska 14 61-754 Poznań wup (at) wup.poznan.plz dopiskiem Nabór nr 32/2020 na stanowisko podinspektora/ inspektora w Wydziale Wdrażania EFS (decyduje data wpływu dokumentów do sekretariatu Urzędu )

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - w przypadku dodatkowych pytań tel. 61 846 37 11, 61 846 38 11

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30

Powiat pracodawcy: m. Poznań

danePracodawcy_kodPowiatu: 3064

Gmina pracodawcy: Poznań

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Poznań

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400

Ulica pracodawcy: Szyperska

Numer budynku pracodawcy: 14

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.10.2020

Data dodania oferty pracy: 16.10.2020

Oferta pracy ważna do: 26.10.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 16.10.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5d32d4d194dd8572cc23bcbb081bbfa5

Podobne oferty pracy

MONTER KONSERWATOR SIECI WODNO-KANALIZACYJNYCH - od 2 527 PLN

naprawa i konserwacja urządzeń hydraulicznych, czyszczenie sieci kanalizacyjnej, wykonywanie nowych instalacji wodno-kanalizacyjnych, montaż armatury sanitarnejzatrudnienie na umowę o pracę na czas określony poprzedzone 3-miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowa w godzinach 7:30-15:30oferta dostępna w sali D
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - 2019-11-25 - Wrocław (dolnośląskie)

MONTER SIECI WOD-KAN - od 20,25 PLN

Wykonywanie sieci wod-kan, gaz, ciepłowniczych, wykonanych z różnych materiałów, praca w warunkach zewnętrznych, praca na terenie woj. śląskiego. Dobra atmosfera, możliwości rozwoju.
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Balgaz sp. z o.o. - 2017-11-20 - Sosnowiec (śląskie)

PRACOWNIK SOCJALNY - od 2 500 PLN

1/ praca socjalna;2/ dokonywanie analizy i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń;3/ udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań;4/ pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy;5/ udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej;6/ pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, grup i środowisk społecznych;7/ współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa;8/ inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin;9/ współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia.Przy wykonywaniu zadań pracownik socjalny jest obowiązany:1/ kierować się zasadami etyki zawodowej;2/ kierować się zasadą dobra osób i rodzin, którym służy, poszanowania ich godności i prawa tych osób do samostanowienia;3/ przeciwdziałać praktykom niehumanitarnym i dyskryminującym osobę, rodzinę lub grupę;4/ udzielać osobom zgłaszającym się pełnej informacji o przysługujących im świadczeniach i dostępnych formach pomocy;5/ zachować w tajemnicy informacje uzyskane w toku czynności zawodowych, także po ustaniu zatrudnienia, chyba że działa to przeciwko dobru osoby lub rodziny;6/ podnosić swoje kwalifikacje zawodowe poprzez udział w szkoleniach i samokształcenie.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-10-25 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 13,7 PLN

demontaż na hali zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych takich jak monitory, telewizory, komputery itp., rozładunek oraz załadunek z samochodów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego
CENTRUM UTYLIZACJI LUKDAR SPÓŁKA CYWILNA DARIUSZ BROŻEK, ŁUKASZ STAŚKIEWICZ - 2018-07-18 - Chorzów (śląskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ W REFERACIE GOSPODAROWANIA ODPADAMI - od 3 000 do 3 700 PLN

- ustalenie i określanie należności budżetowych Miasta o charakterze publicznoprawnym: podatkowych/ w tym z zakresu podatków/ opłat lokalnych/ opłaty skarbowej i innych; niepodatkowych/ w tym wymienionych w przepisach o finansach publicznych,- przygotowanie decyzji w sprawach podatków i opłat,- obsługa odwołań podatników od decyzji organu podatkowego,- przyjmowanie stron w sprawach związanych z wymiarem podatków,- nakładanie kar porządkowych,- prowadzenie postępowań związanych z wymiarem opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przyjmowanie deklaracji w sprawie wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, czynności sprawdzające, wysyłanie wezwań,- przyjmowanie skarg, interwencji i wniosków,- prowadzenie spraw z zakresu pomocy publicznej,- nadzór nad realizacją zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości,- nakładanie na przedsiębiorcę, któremu powierzono odbiór/zagospodarowanie odpadów odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości kar pieniężnych wynikających z zapisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,- nakładanie na właściciela nieruchomości nakazu wykonania obowiązków wyposażenia nieruchomości w pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych oraz utrzymywania pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym,- przyjmowanie i wyjaśnianie wniosków i interwencji związanych z funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych,- przyjmowanie zgłoszeń dotyczących funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi,- przygotowanie informacji dla mieszkańców o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- przygotowanie materiałów i sprawozdań z działalności Prezydenta i jego Zastępców,- przygotowanie projektów uchwał i innych materiałów dla Rady oraz jej komisji,- monitorowanie zmian przepisów prawa w obszarze działalności komórki/jednostki,- archiwizowanie dokumentów,- wykonywanie zadań związanych z ustawą o dostępie do informacji publicznej,- analizowanie wykonania i zaangażowania środków budżetowych- kontrola pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym faktur VAT dotyczących sprzedaży,- sporządzanie sprawozdań z działalności komórki organizacyjnej,- prowadzenie sprawozdawczości statystycznej Urzędu,- prowadzenie sprawozdawczości pozastatystycznej i pozafinansowej,- sporządzanie informacji i sprawozdań wewnętrznych,- przyjmowanie, weryfikacja oraz wprowadzanie do programu informatycznego deklaracji o wysokości wpłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- nadzorowanie osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku oraz ograniczenia masy odpadów przekazanych do składowania,- ewidencja umów na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,- edukacja ekologiczna w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, a szczególności selektywnego zbierania odpadów komunalnych,- przygotowywanie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości,- ustalanie warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.! Oferta konkursowa !Szczegółowe informacje dostępne pod adresem: https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/015
Urząd Miasta w Wodzisławiu Śląskim - 2021-05-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Praca w sklepie spożywczym, sprzedaż towarów, obsługa klienta. Wymagania: wykształcenie średnie, staż pracy: 5 lat w sklepie spożywczym, obsługa kasy fiskalnej. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
DELIKATESY S.C. Maria Stenka, Krystyna Krauza - 2017-07-04 - Szemud (pomorskie)

NAUCZYCIEL BIOLOGII - od 1 002,55 PLN

Nauczanie biologiiw klasach V - VIII
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Grzędzicach - 2019-07-22 - Grzędzice (zachodniopomorskie)

TYNKARZ - od 2 000 PLN

Wykonywanie tynków maszynowych
BURHAUS Michał Burek w Wolicy - 2018-03-21 - Opole Lubelskie (lubelskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

obróbka warzyw i owoców, przyrządzanie dań
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Lublin (lubelskie)

SPEDYTOR - od 1 750 PLN

Szukanie ładunków na giełdzie, wykonywanie zleceń. Umowa o pracę na okres próbny, proponowane wynagrodzenie to 1750,00 + premia.
Firma Transportowa MP TRANS Marcin Pitera - 2015-12-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 450 PLN

1. Profesjonalna obsługa klientów w zakresie sprzedaży produktów Banku Pocztowego oraz produktów ubezpieczeniowych.2. Realizacja ustalonych planów sprzedażowych.3. Aktywne pozyskiwanie klientów w placówce pocztowej oraz poza jej terenem.
Poczta Polska S.A. - 2019-10-30 - Łomianki (mazowieckie)

KIEROWNIK PLACU ZŁOMOWEGO - od 3 500 PLN

Nadzór nad przyjęciem, przerobem i sprzedażą złomu, załatwienie spraw administracyjnych.Praca na okres próbny: 3 miesiąca z mozliwością przedłużeniaGodzina zakończenia pracy : 15:00Kontakt kandydata z pracodawcą: agata.waszczak (at) bskreturn.com.pl, 502314045Miejsce pracy: Wrocław, ul. Swojczyckasala F
BSK RETURN SA - 2017-06-05 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT KLIENTA - do 2 100 PLN

Obsługa klientów w banku.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Lubaczów (podkarpackie)

TECHNIK HANDLOWIEC - 1 850 - 8 000 PLN

w/g stanowiska
Moto-Filipczak - 2016-01-12 - Skorzeszyce (świętokrzyskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

dbanie o czystość wokół szkoły wykonywanie drobnych prac konserwatorskich, współpraca z konserwatorem, drobne naprawy, nadzorowanie szkoły, (wynagrodzenie jest uzależnione od posiadanego stażu pracy)
Szkoła Podstawowa nr 4 - 2021-05-17 - Legnica (dolnośląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

dbanie o czystość wokół szkoły wykonywanie drobnych prac konserwatorskich, współpraca z konserwatorem, drobne naprawy, nadzorowanie szkoły, (wynagrodzenie jest uzależnione od posiadanego stażu pracy)
Szkoła Podstawowa nr 4 - 2021-05-17 - Legnica (dolnośląskie)

KSIĘGOWA - od 3 500 PLN

Księgowa
EMER SP. Z O.O. S.K.A. - 2019-04-18 - Wyłudki (podlaskie)

RECEPCJONISTA/TKA - od 2 600 PLN

wykonywanie czynności związanych z obsługą gości indywidualnych, przyjmowanie rezerwacji indywidualnych, analiza wykorzystania bazy hotelowej, aktywna sprzedaż usług i pozyskiwanie klientów indywidualnych, przyjmowanie i bieżące rozliczanie wpłat za pobyt, przygotowanie raportów, obsługa korespondencji e-mail, systemu recepcyjnego
AMW REWITA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-22 - Mielno (zachodniopomorskie)

KASJER/SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsługa klienta na dziale piekarnia
"BONETTE" Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Kolbuszowa (podkarpackie)

KOREKTOR - od 2 650 PLN

Zakres obowiązków i umiejętności: a) prowadzenie kontroli tekstu drukowanego przez wszystkie korekty: korekta odbitek szpaltowych, kontrola kolumn po złamaniu, rewizja ostateczna tekstu przed podpisaniem do druku, korekta ilustracji, przygotowanie książki do druku, b) sprzedaż gotówkowa książek w Wydawnictwie i na kiermaszach, a także pomoc przy sprzedaży wysyłkowej, c) wspomaganie pracy składu komputerowego poprzez nanoszenie korekty na tekst. d) wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora Wydawnictwa.Okres próbny marzec-maj z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.30-15.30.
Akademia Pomorska w Słupsku - 2020-02-17 - Słupsk (pomorskie)

MAGAZYNIER PORANNY - od 20 PLN

pomoc w załadunku i rozładunku towaru
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Skawina (małopolskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ W REFERACIE GOSPODAROWANIA ODPADAMI - od 3 000 do 3 700 PLN

- ustalenie i określanie należności budżetowych Miasta o charakterze publicznoprawnym: podatkowych/ w tym z zakresu podatków/ opłat lokalnych/ opłaty skarbowej i innych; niepodatkowych/ w tym wymienionych w przepisach o finansach publicznych,- przygotowanie decyzji w sprawach podatków i opłat,- obsługa odwołań podatników od decyzji organu podatkowego,- przyjmowanie stron w sprawach związanych z wymiarem podatków,- nakładanie kar porządkowych,- prowadzenie postępowań związanych z wymiarem opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przyjmowanie deklaracji w sprawie wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, czynności sprawdzające, wysyłanie wezwań,- przyjmowanie skarg, interwencji i wniosków,- prowadzenie spraw z zakresu pomocy publicznej,- nadzór nad realizacją zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości,- nakładanie na przedsiębiorcę, któremu powierzono odbiór/zagospodarowanie odpadów odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości kar pieniężnych wynikających z zapisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,- nakładanie na właściciela nieruchomości nakazu wykonania obowiązków wyposażenia nieruchomości w pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych oraz utrzymywania pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym,- przyjmowanie i wyjaśnianie wniosków i interwencji związanych z funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych,- przyjmowanie zgłoszeń dotyczących funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi,- przygotowanie informacji dla mieszkańców o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- przygotowanie materiałów i sprawozdań z działalności Prezydenta i jego Zastępców,- przygotowanie projektów uchwał i innych materiałów dla Rady oraz jej komisji,- monitorowanie zmian przepisów prawa w obszarze działalności komórki/jednostki,- archiwizowanie dokumentów,- wykonywanie zadań związanych z ustawą o dostępie do informacji publicznej,- analizowanie wykonania i zaangażowania środków budżetowych- kontrola pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym faktur VAT dotyczących sprzedaży,- sporządzanie sprawozdań z działalności komórki organizacyjnej,- prowadzenie sprawozdawczości statystycznej Urzędu,- prowadzenie sprawozdawczości pozastatystycznej i pozafinansowej,- sporządzanie informacji i sprawozdań wewnętrznych,- przyjmowanie, weryfikacja oraz wprowadzanie do programu informatycznego deklaracji o wysokości wpłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- nadzorowanie osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku oraz ograniczenia masy odpadów przekazanych do składowania,- ewidencja umów na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,- edukacja ekologiczna w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, a szczególności selektywnego zbierania odpadów komunalnych,- przygotowywanie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości,- ustalanie warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.! Oferta konkursowa !Szczegółowe informacje dostępne pod adresem: https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/015
Urząd Miasta w Wodzisławiu Śląskim - 2021-05-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

dbanie o czystość wokół szkoły wykonywanie drobnych prac konserwatorskich, współpraca z konserwatorem, drobne naprawy, nadzorowanie szkoły, (wynagrodzenie jest uzależnione od posiadanego stażu pracy)
Szkoła Podstawowa nr 4 - 2021-05-17 - Legnica (dolnośląskie)

INSTRUKTOR ZAWODOWY W PRACOWNI TECHNICZNEJ - od 2 500 PLN

PROWADZENIE ZAJĘC Z OSOBAMI NIEPELNOSPRAWNYMI W PRACOWNI TECHNICZNEJ- STOLARSKIEJ NP.( WSPÓŁNE WYKONYWANIE RAMEK ZE SKLEJKI)
SPRAWNI INACZEJ WARSZTAT TERAPII ZAJĘCIOWEJ - 2016-02-01 - Skierniewice (łódzkie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - 997,4 PLN

PROWADZENIE KORESPONDENCJI I FAKTUROWANIE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, TWORZENIE ZESTAWIEŃ DO URZĘDU CELNEGO
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Podole (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat