PODINSPEKTOR DS. REALIZACJI ŚWIADCZEŃ Szamotuły oferta pracy OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SZAMOTUŁACH
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. REALIZACJI ŚWIADCZEŃ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - przyjmowanie wniosków o udzielenie dodatków mieszkaniowych i energetycznych, - gromadzenie materiału dowodowego (kompletowanie dokumentów niezbędnych w procesie przyznawania dodatków mieszkaniowych i energetycznych), - opracowywanie wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych i energetycznych,- wyliczanie dodatków mieszkaniowych oraz energetycznych na podstawie złożonych wniosków i deklaracji o dochodach, - wystawianie decyzji administracyjnych w sprawie dodatków mieszkaniowych i energetycznych, - przygotowywanie danych do opracowania planów oraz sprawozdań finansowych i merytorycznych (planowanie potrzeb w zakresie dodatków mieszkaniowych i energetycznych, czuwanie nad wydatkowaniem środków finansowych na dodatki mieszkaniowe i energetyczne), - sporządzanie postanowień, zaświadczeń oraz wykazów zaległości, - prowadzenie akt osób pobierających dodatek mieszkaniowy i energetyczny,- przygotowywanie list wypłat z dodatków mieszkaniowych i energetycznych,- ewidencjonowanie dokumentacji związanej z procesem przyznawania dodatków mieszkaniowych i energetycznych, - dbałość o terminowe załatwianie spraw i należytą obsługę klientów, - przygotowywanie dokumentacji odwoławczej do Samorządowego Kolegium Odwoławczego,- wykonywanie zadań należących do obsługi systemu informatycznego do dodatków mieszkaniowych i energetycznych zgodnie z nadanymi uprawnieniami,- przygotowywanie dokumentacji do archiwum, - prowadzenie windykacji należności dotyczących dodatku mieszkaniowego i energetycznego.
Data publikacji: 2020-09-18
Lokalizacja: Szamotuły (wielkopolskie)
Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SZAMOTUŁACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PL. SIENKIEWICZA 20, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie wniosków o udzielenie dodatków mieszkaniowych i energetycznych, - gromadzenie materiału dowodowego (kompletowanie dokumentów niezbędnych w procesie przyznawania dodatków mieszkaniowych i energetycznych), - opracowywanie wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych i energetycznych,- wyliczanie dodatków mieszkaniowych oraz energetycznych na podstawie złożonych wniosków i deklaracji o dochodach, - wystawianie decyzji administracyjnych w sprawie dodatków mieszkaniowych i energetycznych, - przygotowywanie danych do opracowania planów oraz sprawozdań finansowych i merytorycznych (planowanie potrzeb w zakresie dodatków mieszkaniowych i energetycznych, czuwanie nad wydatkowaniem środków finansowych na dodatki mieszkaniowe i energetyczne), - sporządzanie postanowień, zaświadczeń oraz wykazów zaległości, - prowadzenie akt osób pobierających dodatek mieszkaniowy i energetyczny,- przygotowywanie list wypłat z dodatków mieszkaniowych i energetycznych,- ewidencjonowanie dokumentacji związanej z procesem przyznawania dodatków mieszkaniowych i energetycznych, - dbałość o terminowe załatwianie spraw i należytą obsługę klientów, - przygotowywanie dokumentacji odwoławczej do Samorządowego Kolegium Odwoławczego,- wykonywanie zadań należących do obsługi systemu informatycznego do dodatków mieszkaniowych i energetycznych zgodnie z nadanymi uprawnieniami,- przygotowywanie dokumentacji do archiwum, - prowadzenie windykacji należności dotyczących dodatku mieszkaniowego i energetycznego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS. REALIZACJI ŚWIADCZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szamotuły
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szamotulski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3024
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szamotuły
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik do spraw socjalnych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej w Szamotułach do dnia 25 września 2020r. w godzinach od 07:30 do 15:30 w zamkniętej kopercie lub pocztą (decyduje data dostarczenia przesyłki pocztowej),- pierwsza umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony,
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SZAMOTUŁACH
danePracodawcy_nip: 7871822358
danePracodawcy_regon: 632002679
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Adres pracodawcy:
PL. SIENKIEWICZA 20, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: szamotulski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3024
Gmina pracodawcy: Szamotuły
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Szamotuły
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0971531
Ulica pracodawcy: PL. SIENKIEWICZA
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441502
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw socjalnych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 18.09.2020
Oferta pracy ważna do: 25.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?481e94f4d4d96939df9bf78740ebdfd2
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Obsługa gości hotelowych. Praca w systemie zmianowym 12/48.
Janusz Andrzej Kaliniak Dom Handlowy-Hotel-Restauracja Janusz - 2017-01-05 - Siedlce (mazowieckie)
Praca na hali sprzedaży; obsługa kasy; obsługa klientów; wykładanie towaru; praca na stisku mięsnym
DINO POLSKA S. A. - 2016-10-28 - Pniewy (wielkopolskie)
pomoc w obróbce drewna, szlifowanie ręczne, transport ręczny, pomoc przy produkcji i montażu drzwi
WESTO Zakład produkcji Drzewnej Stanisław Wyszyński - 2018-06-22 - Naterki (warmińsko-mazurskie)
podstawowe prace budowlane, prace porządkowe na budowie, rozładunek i załadunek materiałów budowlanyvh
kontakt przez PUP - 2020-04-08 - Nowy Targ (małopolskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:1. prowadzić gospodarkę sprzętem komputerowym,2. zarządzać bieżącą pracą systemu informatycznego i aplikacjami w programach oraz w pakiecie biurowym,3. wykonywać czynności dodatkowe związane z funkcjonowaniem oprogramowania,4. diagnozować problemy wynikające z użytkowania sprzętu i oprogramowania oraz poszukiwanie skutecznych rozwiązań.- Wynagrodzenie: 3000-3700 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony min. 3 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe o kierunku informatyka. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 5 lat pracy w tym 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, a przy wykształceniu wyższym 4 lata pracy w tym roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku informatyk. Wymagana znajomość zagadnień związanych z sieciami TCP/IP oraz podstawowych protokołów LAN/WAN. Wymagana umiejętność rozwiązywania problemów sieciowych i systemowych oraz umiejętność planowania i organizowania pracy własnej na stanowisku.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-01-25 - Katowice (śląskie)
prace związane z budownictwem drogowym
ROBERT SAMOL ROBSETT - 2017-05-09 - Pakosław (wielkopolskie)
obsługa konsumentów
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3964 - 2019-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
planowanie i uzupełnianie danych w dziale handlowym, obsługa poczt e-mail i odbieranie telefonów od klientów, uzupełnianie baz danych klientów, przyjmowanie zamówień od klientów, fakturowanie zamówionego towaru, nadzór nad realizacją płatności dot. zamówień
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Gorlice (małopolskie)
- wszczynanie i terminowe prowadzenie postepowań w sprawie wymierzenia należnej opłaty w drodze decyzji, przede wszystkim w zakresie składowania lub magazynowania odpadów,- terminowa weryfikacja i wprowadzanie do wojewódzkiej bazy podmiotów korzystających ze środowiska danych z wykazów zawierających informacje i dane o zakresie korzystania ze środowiska,- współuczestniczenie w czynnościach związanych z kontrolą przestrzegania i stosowania przepisów o opłatach za korzystanie ze środowiska,- aktualizacja listy płatników opłat za korzystanie ze środowiska,- wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu z opłatami za korzystanie ze środowiska,- współuczestniczenie w pracach związanych z udostępnianiem na wniosek informacji o środowisku i jego ochronie,- terminowe przygotowywanie i przekazywanie dokumentów w sprawie odwołań i zażaleń do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, monitorowanie zaskarżonych decyzji i postanowień na każdym etapie postepowania odwoławczego i sadowo-administracyjnego.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2020-08-07 - Gdańsk (pomorskie)
prace gospodarcze
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
prowadzenie kadr i administracji, archiwum
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
j.w
Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze" - 2015-12-31 - Warszawa (mazowieckie)
Stolarz
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Barwik (pomorskie)
montaż instalacji klimatyzacji, wentylacji, chłodnictwa
P.U.EKO-SERWIS.S.C. - 2016-10-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Nadzorowanie procesu produkcji. Efektywne zarządzanie oraz organizacja pracy podległego personelu.
Karol Kania i Synowie Sp. z o.o. - 2018-04-06 - Żmiarki (lubelskie)
Magazynier
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Łochów (mazowieckie)
ustawienie maszyny, wkładanie i odbiór papieru od maszyny, układanie papieru na palety (do wysokości 2 metrów), dźwiganie papieru.
FS Opakowania Michalina Lewandowska - 2019-09-06 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Stacjonarna praca biurowa, obsługa lientów dotychczasowych i nowych
Agencja Ubezpieczeniowa "PROMESSA" Sylwia Żółtek - 2015-12-01 - Jasło (podkarpackie)
pozyskiwanie źródeł informacji na rynku wietnamskim, podtrzymywanie relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykonywanie zadań związanych z pracą informatyka Zespołu Zamiejscowego: administrowanie sieci komputerowej, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych MS Windows i oprogramowania towarzyszącego, doradztwo i pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i telekomunikacyjnego, doradztwo i szkolenia stanowiskowe pracowników Zespołu; wykonywanie zadań związanych z administrowaniem Zespołu Zamiejscowego: kontrola wstępna wydatków, prowadzenie rejestru zaangażowani, wydatków i zawieranie umów, przygotowanie i opracowywanie umów dot. funkcjonowania Zespołu Zamiejscowego, angażowanie wydatków, prowadzenie okresowych przeglądów Zespołu Zamiejscowego, dokonywanie drobnych zakupów na potrzeby Zespołu Zamiejscowego, prowadzenie ewidencji majątku Zespołu Zamiejscowego, organizacja napraw i remontów; prowadzenie zbioru uchwał Kolegium Izby i Składów orzekających; sporządzanie sprawozdań (kwartalnych, półrocznych, rocznych) z działalności Kolegium Izby i Składów orzekających; publikacja informacji w Biuletynie Informacji Publicznej tut. Izby; dbanie o wizerunek Izby.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Słupsk (pomorskie)
rekrutacja i selekcja pracowników z terenu Ukrainy, sterowanie procesu adaptacji nowego pracownika, ocena skuteczności i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji, współpraca z działem kadr i działem legalizacji, współpraca z kontrahentami firmy, obsługa administracyjno- biurowa, nadzór nad dokumentacją, ocena produktywność, efektywności i bezpieczeństwa pracy oraz przestrzeganie procedur, tłumaczenie dokumentacji z języka ukraińskiego na język polski, z języka polskiego na język ukraiński.
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Współpraca z szefem kuchni. Przygotowywanie posiłkówdla dzieci.
kontakt przez PUP - 2018-03-25 - Nałęczów (lubelskie)
naprawy samochodów osobowych
AUTO CZĘŚCI SKARZYŃSKI JANUSZ SKARZYŃSKI - 2016-10-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Oferta w ramach refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy tylko dla osób bezrobotnych skierowanych z PUP Rypin
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie towarów do wysłki ,kontrola stanów magazynowych
IM WORK Sp z o.o. Sp. k - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż stolarki otworowej (bramy, drzwi), ogrodzeń, napędów do bram, szlabanów. Praca na terenie Krakowa. Cały asortyment pracodawcy dostępny na stronie www.altech.krakow.pl
ALTECH KRZYSZTOF KURPIK - 2018-09-21 - Kraków (małopolskie)
wycinka odrostów z rowów, koszenie trawy, naprawa dróg, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Mokrsko (łódzkie)
Prace porządkowe: wykaszanie rowów i poboczy przydrożnych, grabienie liści sprzątanie terenów i dróg gruntowych utrzymanie czystości przy kontenerach sanitarnych i czyszczenie chodników przydrożnych.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Włodawa (lubelskie)