PODINSPEKTOR DS. PRZEPROWADZANIA POSTĘPOWAŃ Kędzierzyn-Koźle oferta pracy Urząd Miasta
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. PRZEPROWADZANIA POSTĘPOWAŃ
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźlezadań Wydziału Zamówień Publicznych, a w szczególności:1) zbieranie materiałów i opracowanie planów zamówień publicznych;2) opracowywanie danych do sprawozdań dot. zamówień publicznych;3) zbieranie materiałów na komisje problemowe Rady Miasta;4) wprowadzanie do obowiązujących w wydziale rejestrów spraw i danych, zgodnie z instrukcja kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt;5) przygotowywanie - we współpracy z kierownikami właściwych komórek organizacyjnychUrzędu - postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym opracowywaniespecyfikacji istotnych warunków zamówienia;6) przeprowadzanie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,w tym obsługa kancelaryjna komisji przetargowych;7) udział w pracach komisji przetargowych w tym badanie i ocena ofert;8) przedkładanie wniosków komisji przetargowej lub kierownika Wydziału ZamówieńPublicznych w sprawie:- propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty,- propozycji wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty,- unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia osobom uprawnionym dodokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważniania postępowania;9) zawiadamianie wykonawców o wyniku postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego oraz opracowanie umowy w sprawie zamówienia publicznego;10) obsługa kancelaryjna procesu udziału Gminy w postępowaniu odwoławczym i skargowym w przedmiocie zamówień publicznych,11) prowadzenie rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej.
Data publikacji: 2018-12-06
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pracodawca: Urząd Miasta
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźlezadań Wydziału Zamówień Publicznych, a w szczególności:1) zbieranie materiałów i opracowanie planów zamówień publicznych;2) opracowywanie danych do sprawozdań dot. zamówień publicznych;3) zbieranie materiałów na komisje problemowe Rady Miasta;4) wprowadzanie do obowiązujących w wydziale rejestrów spraw i danych, zgodnie z instrukcja kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt;5) przygotowywanie - we współpracy z kierownikami właściwych komórek organizacyjnychUrzędu - postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym opracowywaniespecyfikacji istotnych warunków zamówienia;6) przeprowadzanie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,w tym obsługa kancelaryjna komisji przetargowych;7) udział w pracach komisji przetargowych w tym badanie i ocena ofert;8) przedkładanie wniosków komisji przetargowej lub kierownika Wydziału ZamówieńPublicznych w sprawie:- propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty,- propozycji wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty,- unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia osobom uprawnionym dodokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważniania postępowania;9) zawiadamianie wykonawców o wyniku postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego oraz opracowanie umowy w sprawie zamówienia publicznego;10) obsługa kancelaryjna procesu udziału Gminy w postępowaniu odwoławczym i skargowym w przedmiocie zamówień publicznych,11) prowadzenie rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS. PRZEPROWADZANIA POSTĘPOWAŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisko będące przedmiotem postępowaniawinien spełniać: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych; 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) nieposzlakowana opinia; 5) wykształcenie wyższe z zakresu: prawa, administracji, ekonomii, zarządzania lub budownictwa.2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów z zakresu: a) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy, b) ustawy Kodeks cywilny; 2) min. roczny staż na stanowiskach związanych z prowadzeniem postępowań z zakresu zamówień publicznych; 3) ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, szkolenia z zakresu zamówień publicznych; 4) umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego Microsoft Office (Word, Excel)
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Więcej informacji: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/6355/podinspektor-ds-przeprowadzania-postepowanofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem Oferta pracy - nabór na stanowisko podinspektora ds. przeprowadzania postępowań w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle ul. Piramowicza 32 w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta pokój 139 w godz. 800 - 1500 lub pocztą w terminie do dnia 17.12.2018 r.;Oferty pracy, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będąrozpatrywane;Informacji o przebiegu postępowania udzielają:1) Urszula Brudnowska - Inspektor w Wydziale Organizacyjnym - pok. 211, tel. 77 40-50-333, kadry (at) kedzierzynkozle.pl,2) Bożena Kudlek - Inspektor w Wydziale Organizacyjnym pok. 211, tel. 77 40-50-337, bozena.kudlek (at) kedzierzynkozle.pl.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Ulica pracodawcy: PIRAMOWICZA
Numer budynku pracodawcy: 32
Profil działalności pracodawcy: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA GMINY
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 06.12.2018
Oferta pracy ważna do: 17.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa rozściełacza asfaltu
MAST-BUD Sp. z o.o. - 2016-11-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- utrzymywanie baz danych, ich administrowanie,- jakość kodu oraz tworzonych rozwiązań,- wdrażanie nowych funkcjonalności bez nadzoru,- może być odpowiedzialna za data Architecture oraz przewodzić zespołowi do 5 osób.;
EPAM Systems Poland - 2017-05-31 - Gdańsk (pomorskie)
nadzór nad gospodarką paliwowo -energetyczną; nadzór nad eksploatacją sieci i instalacji wodnej , elektrycznej, gazowej; nadzór nad praca węzła cieplnego oraz kotłowni gazowych; nadzór nad praca urządzeń podlegających dozorowi UDT; prowadzenie ewidencji i dokumentacji maszyn i urządzeń; zawieranie umów i sporządzanie stosownych analiz optymalizacyjnych;
Areszt Śledczy w Olsztynie - 2017-05-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa maszyn cnc- wiertarki, frezarki
UNIDRUK S.C. Jacek Stencel, Paweł Stencel - 2016-05-12 - Zgierz (łódzkie)
sprzedaż art. spożywczych i przemysłowych, obsługa kasy fiskalnej, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej, naliczanie cen towarów, przyjmowanie i zamawianie towaru.
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" - 2017-03-14 - Wieleń (wielkopolskie)
przewóz rzeczy w transporcie krajowym
TRANSPORT CIĘŻAROWY - DOMASZCZYŃSKI JERZY - 2016-03-01 - Kwidzyn (pomorskie)
- Obsługa biura. Marketing firmy. Obsługa bieżącej korespondencji. Kontakty handlowe z odbiorcami i dostawcami.- Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-03-06 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Łaziska (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji serwisowej, wprowadzanie modyfikacji i ulepszeń w produkcji
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-12-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
nadzorowanie wysyłek, nadzorowanie zaopatrzenia materiałów eksploatacyjnych, koordynacja prac zespołu magazynowego
Euro Trade Company S.C. - 2018-07-04 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
gipsowanie i tynkowanie ścian, praca na terenie Śląska
"DRYFBUD" Tatjana Kamienskich - 2016-08-16 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wykonywanie powierzonych prac związanych z utrzymaniem dróg - koszenie trawy, naprawianie nawierzchni dróg, usuwanie graffiti, naprawa barierek, oznakowanie drogi podczas wypadku, mycie ekranów akustycznych, zbieranie śmieci, odśnieżanie chodników i dróg, prowadzenie podstawowej dokumentacji wykonywanych prac, patrolowanie i kontrolowanie sytuacji bieżącej na drogach.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Gdańsk (pomorskie)
Praca na przędzalni
REVERSE BUSINESS SUPPORT SP. Z O.O. - 2017-02-22 - Łódź (łódzkie)
PRZYGOTOWANIE SALI KONSUMPCYJNEJ DO OBSŁUGI KELNERSKIEJ, PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ, WYDAWANIE POSIŁKÓW ZGODNIE Z ZAMÓWIENIEM, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ - REJESTRACJE ZAMÓWIEŃ I SPRZEDAŻY.
GRONO S.C MARIA GOSK , ANTONI WĘSIERSKI, ALEKSANDRA WĘSIERSKA - 2016-09-12 - Kartuzy (pomorskie)
przyjmowanie i rejestrowanie wniosków dot. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego, wprowadzanie danych do bazy komputerowej
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Pruszków (mazowieckie)
Montaż/demontaż okien, wycinanie futryn stalowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PRIVLAND - 2017-07-12 - Kalinowice (lubelskie)
Branża: bankowość, finanse. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Osługa klienta, pozyskiwanie nowego klienta. Wynagrodzenie 1850 zł + prowizja. Kontakt telefoniczny w celu umówienia się na spotkanie z pracodawcą.
ANTOM FINANSE TOMASZ KOWALSKI - 2016-06-09 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
realizacja zamówień magazynowych, kompletowanie produktów, pakowanie oraz przygotowywanie towarów do wysyłki
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Łączenie elementów techniką zgrzewania punktowego przy użyciu maszyn zgrzewających. Szlifowanie korpusów szaf, szpachlowanie ubytków, dbanie o porządek i bezpieczeństwo w miejscu pracy.
AGENCJA ZATRUDNIENIA KS SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-13 - Legnica (dolnośląskie)
Załadunek/ rozładunek pieczywa, dostawa do sklepów.
ZAKŁAD PIEKARNICZO-CUKIERNICZY L. KOSAKOWSKI, G. KARWOWSKI SP.J. - 2017-08-02 - Piątnica Poduchowna (podlaskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) przygotowywanie niezbędnych dokumentów do wszczęcia postępowania przetargowego;2) prowadzenie spraw związanych z projektami w ramach Partnerstwa Publiczno - Prywatnego pn. "Modernizacja Energetyczna obiektów użyteczności publicznej w Płocku";3) przygotowywanie umów i aneksów dla zamówień zlecanych poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych;4) sporządzanie sprawozdań, bilansów i informacji z zakresu prowadzonych inwestycji oraz sprawozdań zbiorczych;5) analiza kosztów inwestycyjnych i współudział w weryfikowaniu wszystkich kosztorysów stanowiących podstawę do przeprowadzenia przetargów, wyboru ofert, zlecenia robót dodatkowych oraz rozliczeń powykonawczych;6) przyjęcie dokumentacji wraz ze sprawdzeniem pod względem kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;7) analizowanie niezbędnych dokumentów techniczno-rozliczeniowych i po sprawdzeniu ich zgodności z warunkami podpisanych umów i zatwierdzeniu przez upoważnione osoby przekazywanie ich do Oddziału Finansowo-Księgowego;8) przygotowywanie danych wyjściowych do projektowania oraz kosztorysowania i uzgodnienia z odpowiednimi służbami;9) prowadzenie ustaleń z wykonawcami, projektantami i innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego, dotyczących przydzielonych do realizacji zadań;10) prowadzanie spraw dotyczących przekazywanych do dalszej realizacji inwestycji miejskich Referatowi Realizacji i Nadzoru Inwestycyjnego;11) uczestnictwo w komisjach przetargowych;12) przygotowywanie wniosków do instytucji i organizacji zewnętrznych o dofinansowanie, kredytowanie inwestycji miejskich wraz z rozliczaniem uzyskanych dofinansowań;13) ustalanie i pozyskiwanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania;14) koordynacja i nadzór wykonywanych dokumentacji projektowych opracowywanych dla inwestycji miejskich;15) współudział w rozliczaniu zadań, na które uzyskano fundusze ze źródeł zewnętrznych dla uzyskania ulg i zwolnień;16) współudział w analizowaniu i opiniowaniu projektów, aneksów i załączników do podpisywanych umów pod względem zasadności i zobowiązania gminy;17) współudział przy opracowywaniu harmonogramów umownych i realizacyjnych nadzorowanych inwestycji;18) współdziałanie i współpraca z innymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi Urzędu Miasta oraz innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego, a także z zarządcami istniejących dróg oraz sieci i urządzeń infrastruktury miejskiej;19) wspieranie i pomoc inwestorom zewnętrznym w prowadzeniu procesu inwestycyjnego;20) współpraca w zakresie opiniowania dokumentów pod względem prawnym z radcą prawnym;21) przekazywanie Wykonawcy (Wykonawcom) terenu placu budowy;22) współudział w odbiorach końcowych zadań inwestycyjnych;23) przygotowywanie i zlecanie niezbędnych opinii i ekspertyz do rzeczoznawców (ekspertów).
Urząd Miasta Płocka - 2018-03-06 - Płock (mazowieckie)
Praca przy obsłudze maszyn i urządzeń (produkcja pozostałych wyrobów z gumy).
K-Flex Polska Sp z o.o - 2017-03-16 - Wielenin-Kolonia (łódzkie)
Ręczne mycie samochodów
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Roman Gęsicki - 2016-09-01 - Świdwin (zachodniopomorskie)
jw.
Zakład Usług Taborowych "REMTRAK" Sp. z o.o. Toruń - 2017-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodn.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Tarnawa Dolna (podkarpackie)
cięcie i kształtowanie prętów, płaskowników i kształtowników stalowych oraz łączenie ich w przewidziane konstrukcje metodą nitowania lub spawania
JAROSŁAW JANIAK Firma Produkcyjna Usługowo Handlowa "JANIAK" - 2016-03-29 - Łuków (lubelskie)
prace związane z szyciem wyrobów izolacyjnych; obsługa maszyn szwalniczych, polegająca na regulacji ściegu, wymianie igieł, zasilaniu maszyn nićmi oraz szyciu wyrobów szwalniczych
ISOKLICK Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2016-02-10 - Syców (dolnośląskie)
Wykonywanie prostych prac ręcznych z wykorzystaniem elektronarzędzi lub narzędzi warsztatowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Chełm (lubelskie)
- Szycie odzieży, przeróbki.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 10:00-17:00. Wymagania: doświadczenie w zawodzie. Kontakt telefoniczny (664-748-380).
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "BETIMEX" MIROSŁAWA KOŁODZIEJ - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)
Kierowca autobusu komunikacji miejskiej
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-16 - Chodzież (wielkopolskie)