PODINSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI I WINDYKACJI PODATKÓW I OPŁAT W REFERACIE WINDYKACJI I EGZEKUCJI PRZY WYDZIALE DOCHODÓW Kołobrzeg oferta pracy Urząd Miasta Kołobrzeg
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI I WINDYKACJI PODATKÓW I OPŁAT W REFERACIE WINDYKACJI I EGZEKUCJI PRZY WYDZIALE DOCHODÓW
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 400 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie ze zgłoszeniemwww.kolobrzeg.pl -> BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracy
Data publikacji: 2020-09-11
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Kołobrzeg
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodnie ze zgłoszeniemwww.kolobrzeg.pl -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI I WINDYKACJI PODATKÓW I OPŁAT W REFERACIE WINDYKACJI I EGZEKUCJI PRZY WYDZIALE DOCHODÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3208
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, rachunkowość,administracja publiczna,prawo
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Kołobrzeg
danePracodawcy_nip: 6711005503
danePracodawcy_regon: 000523850
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą tradycyjną lub elektroniczną (w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego) do sekretariatu UM do dn. 21.09.2020 r. Inf. na temat wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Termin: do 21.09.2020
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3208
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950026
Adres strony pracodawcy: www.kolobrzeg.pl
Ulica pracodawcy: Ratuszowa
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 14.09.2020
Oferta pracy ważna do: 21.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9c32472a71fac84687057047b93f92f5
Podobne oferty pracy
Zgodnie z art. 119 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej(Dz. U.2017 r. , poz. 1769 ze zm.).
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży - 2018-04-06 - Chodzież (wielkopolskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Zakopane (małopolskie)
obsługa klienta, ekspozycja towaru
"BELEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIA - 2016-04-15 - Zielona Góra (lubuskie)
Prace związane z utrzymaniem ruchu zakładu produkcyjnego, miejsce pracy: Zawiercie
CHEMOKOR Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Zawiercie (śląskie)
prace przy remontach i budowach dróg
FHU KOWEX Piotr Cieśla - 2017-08-25 - Łomno (świętokrzyskie)
do uzgodnienia
SETIAN S.C. - 2017-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Bydgoszczy ul. Smukalska 251 poszukuje kandydatów i kandydatek na stanowisko: Ratownik medyczny Forma umowy: dowolna, preferujemy umowę o pracę.Wynagrodzenie: gwarantujemy atrakcyjne wynagrodzenie, dodatek stażowy, dodatki za pracę w nocy i święta, premie kwartalne oraz DODATKOWE PREMIE ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH.Prześlij nam swoje CV, przyjdź, porozmawiaj, przekonaj się sam/a.Wymagania:•odpowiednie wykształcenie,•aktualne prawo wykonywani zawodu. Wymagane dokumenty: · CV, w którym prosimy o zamieszczenie klauzuli o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i kontynuacji zatrudnienia, stosownie do przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego...
Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy - 2020-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dostępny na stronie internetowej www.bip.parchowo.pl
Urząd Gminy w Parchowie - 2018-06-28 - Parchowo (pomorskie)
Pomoc fizyczna w magazynie, przyjmowanie dostaw towaru, planowanie przestrzeni magazynowej, rozkładanie towarów w magazynie na półkach, oznaczanie kartonów i wprowadzanie produktów na stan magazynowy, obsługa pociągów logistycznych Logistics Train LT, modeli Factory Train FT, obsługa wózka podnośnikowego SDJ1016n
kontakt przez PUP - 2021-03-15 - Łódź (łódzkie)
Utrzymywanie porządku, mycie i dezynsekcja sprzętu oraz aparatury medycznej.Przygotowywanie sal operacyjnych oraz sprzątanie po przeprowadzonych zabiegach.
SSBC SERVICE SPÓŁKA Z O.O. - 2019-03-25 - Żary (lubuskie)
Praca w sklepie odzieżowym : obsługa sklepu stacjonarnego, sprzedaż, przebieg dokumentów, kontrola stanów magazynowych, obsługa sklepu internetowego, wysyłki, kontrola stanów magazynowych, kontrola sprzedaży, mailing do klientów,współpraca z projektantem
GALILO S.C. MARIUSZ PAJĄK, ANNA PIWOWARCZYK-PAJĄK - 2015-12-10 - Kraków (małopolskie)
-
Firma Remontowo - Budowlana RAMBUD - BIS Jolanta Ramczykowska - 2016-07-29 - Nowy Klincz (pomorskie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Zamość (lubelskie)
Prace związane ze wznoszeniem budynków wielorodzinnych oraz termomodernizacją budynków. Praca w Siedlccach i Mińsku Mazowieckim (pracodawca zapewnia dowóz z Siedlec)
Hubert Radzikowski Inwestycje Budowlane DRACO - 2016-05-24 - Siedlce (mazowieckie)
Opieka nad osoba zależną.
Stanisław Matuszczyk Firma Handlowa "MS" - 2017-07-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Praca jako spawacz gazowy przy budowie dróg, spawanie konstrukcji budowlanych, spawanie elementów trakcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Marki (mazowieckie)
-prace biurowe, pomocnicze w zespole strategii przygotowania i obsługa projektów,- praca przay komputerze,- praca z użyciem urządzeń biurowych (skanre, kserokopiarka).
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
wg stanowiska
CHEMAR RUROCIĄGI Sp. z o.o. Kielce - 2019-05-14 - Kielce (świętokrzyskie)
Przyjmowanie towarów do magazynu, rozkładanie i ekspozycja towarów, wydawanie towaru. Przygotowywanie towaru pod zamówienie, rozwożenie towaru do wyznaczonych punktów i odbiorców.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe WAGAT - 2016-08-29 - Węgrów (mazowieckie)
Realizacja świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i innych świadczeń realizowanych przez GOPS.Kontakt: telefon: 58 683-90-89e-mail: gops (at) pszczolki.pl
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PSZCZÓŁKACH - 2016-02-08 - Pszczółki (pomorskie)
PRECYZYJNE PAKOWANIE WYROBÓW, ABY ZAPEWNIĆ IM SKUTECZNE ZABEZPIECZENIE PODCZAS TRANSPORTU; UKŁADANIE TOWARÓW W KARTONACH.
AGENCJA ZATRUDNIENIA KS SERVICE SP. Z O.O. - 2020-02-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
drukowanie etykiet, praca z dokumentami magazynowymi
Sądecka Grupa Producentów Owoców i Warzyw "Olsad" sp. z o.o. - 2016-12-22 - Olszana (małopolskie)
Montaż automatycznych bram garażowych, szlabanów, ramp przeładunkowych, automatyka bramowa. Praca na terenie Krakowa. Cały asortyment firmy dostępny na stronie www.altech.krakow.pl
ALTECH KRZYSZTOF KURPIK - 2018-09-21 - Kraków (małopolskie)
-Przewóz towaru,-Godziny pracy do ustalenia z pracodawcą,-Kontakt telefoniczny 58-536-67-65. e-mail: biuro (at) buchholc.pl
ZAKŁAD DROBIARSKI WOJCIECH BUCHHOLC - 2017-01-12 - Gniszewo (pomorskie)
Praca przy robotach ziemnych i drogowych
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "TRANSKOP" S.C. M.M.SMOŁA - 2018-03-27 - Dębica (podkarpackie)
Obsługa połączeń przychodzących udzielanie informacji;podejmowanie decyzji odnośnie problemów klienta zgodnie z procedurami ;rejestrowanie wszystkich zgłoszeń wsystemach projektu;wspieranie Klientów z naciskiem na jakość obsługi;obsługa połączeń przychodzących udzielanie informacji; podejmowanie decyzji odnośnie problemów klienta zgodnie z procedurami ;rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu;wspieranie Klientów z naciskiem na jakość obsługi.
Teleperformance Polska Sp. z o. o. - 2017-04-24 - Siedlce (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie kierunkowe; opieka nad dziećmi w wieku 3-4 lat- mile widziane doświadczenie; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
Centrum Adm. Reg. Placówek Ins. Pieczy Zastęp. prowadzone przez Zgrom. Sióstr Służebn. Najśw. M.P.N.P - 2017-10-24 - Gliwice (śląskie)
obsługa klientów hurtowych
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Kietlin (łódzkie)
- gospodarowanie powierzonym zasobem nieruchomości- prowadzenie pełnej ewidencji zasobów lokali niemieszkalnych z podległego terenu działania - przygotowanie pełnej dokumentacji najmu wolnego lokalu użytkowego zgodnie z wydaną dyspozycją- załatwianie podań, odwołań, interwencji dotyczących zagadnień związanych z lokalami użytkowymi- przyjmowanie interesantów w sprawach związanych z zakresem obowiązków, rozpatrywanie spraw wnoszonych przez tych interesantów, udzielanie odpowiedzi w terminie na otrzymaną korespondencję- przygotowywanie wniosków na posiedzenie Zarządu Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w sprawach najemców lokali użytkowych- sporządzanie analiz i wykresów dotyczących lokali użytkowych- udzielanie oferentom pełnej informacji odnośnie lokali przeznaczonych do wynajęcia- sporządzanie sprawozdań, informacji oraz wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Działu Najmu Lokali Użytkowych zleconych przez Kierownika Działu
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa recepcyjna- zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia w budynku Teatru- podejmowanie dyżuru w określonym czasie na wyznaczonym stanowisku- znajomość i stosowanie wewnętrznych procedur bezpieczeństwa- sygnalizowanie i reagowanie na potencjalne zagrożenia- współpraca z innymi pracownikami Teatru
TEATR WIELKI - OPERA NARODOWA - 2021-04-19 - Warszawa (mazowieckie)