PODINSPEKTOR DS. EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJWOM (WYDZIAŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW) Kołobrzeg oferta pracy Urząd Miasta Kołobrzeg
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJWOM (WYDZIAŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW)
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie ze zgłoszeniemwww.kolobrzeg.pl -> BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracy
Data publikacji: 2020-01-20
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Kołobrzeg
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Zgodnie ze zgłoszeniemwww.kolobrzeg.pl -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJWOM (WYDZIAŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja publiczna, finanse i rachunkowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dokładny opis wymagań znajduje się na stronie internetowej www.kolobrzeg.pl -
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Kołobrzeg
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą tradycyjną lub elektroniczną (w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego) do sekretariatu UM do dn. 28.01.2020 r. Inf. na temat wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Termin: do 23.10.2019
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Adres strony pracodawcy: www.kolobrzeg.pl
Ulica pracodawcy: Ratuszowa
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 20.01.2020
Oferta pracy ważna do: 28.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3eafdb3d4e15e8a42fa0ac0896b45df2
Podobne oferty pracy
pomocnicze prace ślusarskie: nawiercanie, rowkowanie
ANPOL SPRINK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: podstawowe lub zawodowe; zakres obowiązków: krojenie odzieży sportowej elektrycznymi nożami; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
"PIRO" S.C. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE PIOTR KORCZYŃSKI, ROBERT TOMASIK - 2020-06-10 - Knurów (śląskie)
- Obsługa urządzeń monitoringu, obserwowanie zdarzań na terenie objętym monitoringiem, powiadamianie odpowiednich służb o zdarzeniach wymagających interwencji.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę: Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na 2 lata. Trzecia umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. podstawowe.
kontakt przez PUP - 2019-07-01 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Zubrzyca Dolna (małopolskie)
Sprzedawca w branży spożywczej
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Krzęcin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, układanie towaru, sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Głogów (dolnośląskie)
Wykształcenie dowolne, wymagane doświadczenie, uprawnienia na spycharkę. Kontakt osobisty oraz telefoniczny z pracodawcą.
SPRZĘT-BUD S.KLYSZCZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-04 - Rybnik (śląskie)
Fryzjerstwo damsko - męskie.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wierzbica (mazowieckie)
Wykształcenie zawodowe, doświadczenie w zawodzie tapicera. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
MOBLO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Rybnik (śląskie)
Asystent prawny
kontakt przez PUP - 2020-07-14 - Rybnik (śląskie)
WYNAGRODZENIE DO USTALENIA-Bezpośrednie wsparcie procesu produkcyjnego,-Nadzorowanie nad poprawnością ustawień maszyn do spawania laserowego oraz zgrzewania automatycznego,-Przygotowanie dokumentacji produkcyjnej oraz jej nadzorowanie,-Optymalizacja procesu produkcyjnego w celu zwiększenia efektywności,-Współpraca z innymi działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi,-Wdrażanie nowych produktów i zwalnianie ich do seryjnej produkcji,-Wspieranie procesu szkoleniowego,CV na adres: anna.ilczuk (at) workservice.pl
WORK SERVICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-30 - Tczew (pomorskie)
uruchamianie i prowadzenie bezawaryjnego procesu produkcji zgodnie z potwierdzonym zleceniem produkcyjnym
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Poniatowa (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2021-04-08 - Nowy Targ (małopolskie)
sprzedaż towarów, kasa,wykonywanie rotacji towarów
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Kraków (małopolskie)
- załadunek wyrobów gotowych- transport wyrobów gotowych do klientów- rozładunek, rozliczanie opakowań, dokumentówpraca w godz. 11.00-16.00
Cukiernia Staropolska Wojciech Kozłowski - 2017-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2021-04-08 - Nowy Targ (małopolskie)
prace pomocnicze w budownictwie
MAB-BUD Usługi Budowlane Marian Torba - 2019-12-10 - Sztum (pomorskie)
Samodzielne prowadzenie ksiąg spółek, KPiR i ryczałt, przygotowanie deklaracji podatkowej CIT, PIT i VAT, prowadzenie rejestru VAT, JPK, bieżąca obsługa klientów. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
BIURO RACHUNKOWE TWÓJ PARTNER RENATA KLEINA - 2020-11-19 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Montaż systemów wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, powietrznych pomp ciepła.
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Kazimierzówka (lubelskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2020-11-10 - Płock (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2021-04-08 - Nowy Targ (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2021-04-08 - Nowy Targ (małopolskie)
czynności związane z pakowaniem
AMS-PERFEKT SERWIS SP. Z O.O. SP.KOMANDYTOWA - 2019-03-19 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
rozliczania, dokumentacja powykonawcza, ofertowanie
"METROLOG" SP. Z O.O. - 2016-08-03 - Stargard (zachodniopomorskie)
Prowadzenie sekretariatu firmy,ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,przyjmowanie i obsługa gosci,pierwszy kontakt z gośćmi i klientami firmy(anglojęzycznymi),obsługa sali konferencyjnej w trakcie spotkań biznesowych,organizacja podróży służbowych pracowników firmy-rezerwacja biletów i hoteli, przygotowywanie korespondencji do wysłania(wysyłanie paczek,zamawianie kurierów DPD,DHL,Pocztex) oraz jej przyjmowanie,obsługa rozmów telefonicznych i kierowanie ich ruchem wewnątrz firmy,redagowanie treści i formy graficznej dokumentów okolicznościowyc oraz wysyłanie ich do kontrahentów firmy,tworzenie korespondencji seryjnej,dbanie o wizerunej firmy,prowadzenie działań Public Relations budujących relacje z klientami firmy,wyszukiwanie bieżących informacji związanych z działalnością firmy i przekazywanie ich do pracowników firmy,udział w targach,wystawach i konferencjach: obsluga stoiska, przygotowywanie materiałów na potrzeby imprez targowych(foldery,prezentacje,płyty CD-DVD),wsparcie Zarządu firmy w obsłudze bieżących potrzeb.
Megmar Logistics &Consulting Sp. z o.o. - 2016-12-28 - Kutno (łódzkie)
Ochrona obiektu
Przedsiębiorstwo Usługowe Jarexs Sp. z o.o. Oddział Podkarpacki - 2017-03-20 - Rzuchów (podkarpackie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2021-03-18 - Lutocin (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-08-31 - Krosno (podkarpackie)
praca biurowa, obsługa zamówień, kontakt z klientem, obsługa korespondencji mailowej
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - Andrychów (małopolskie)
szlifowanie ręczne, siedzenie i wiercenie na maszynach, pakowanie, układanie elementów drewnianych
DREMEB Zakład Stolarski - Marcin Dobiesz - 2020-08-26 - Bądzyn (mazowieckie)