PODINSPEKTOR DS. EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJWOM (WYDZIAŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW) Kołobrzeg oferta pracy Urząd Miasta Kołobrzeg

Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJWOM (WYDZIAŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW)

Wynagrodzenie: 3 000 - 3 400 PLN

Zakres obowiązków: Zgodnie ze zgłoszeniemwww.kolobrzeg.pl -> BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracy

Data publikacji: 2020-01-20

Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Kołobrzeg

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Zgodnie ze zgłoszeniemwww.kolobrzeg.pl -

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +dodatek stażowy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJWOM (WYDZIAŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja publiczna, finanse i rachunkowość

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dokładny opis wymagań znajduje się na stronie internetowej www.kolobrzeg.pl -

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Kołobrzeg

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Adres pracodawcy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą tradycyjną lub elektroniczną (w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego) do sekretariatu UM do dn. 28.01.2020 r. Inf. na temat wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Termin: do 23.10.2019

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: kołobrzeski

Gmina pracodawcy: Kołobrzeg

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg

Adres strony pracodawcy: www.kolobrzeg.pl

Ulica pracodawcy: Ratuszowa

Numer budynku pracodawcy: 13

Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 20.01.2020

Oferta pracy ważna do: 28.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3eafdb3d4e15e8a42fa0ac0896b45df2

Podobne oferty pracy

ŚLUSARZ - do 19,85 PLN

pomocnicze prace ślusarskie: nawiercanie, rowkowanie
ANPOL SPRINK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

KRAWCOWA-KROJCZA - do 2 600 PLN

Wykształcenie: podstawowe lub zawodowe; zakres obowiązków: krojenie odzieży sportowej elektrycznymi nożami; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
"PIRO" S.C. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE PIOTR KORCZYŃSKI, ROBERT TOMASIK - 2020-06-10 - Knurów (śląskie)

OPERATOR MONITORINGU (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) [DOPOSAŻENIE PFRON] - od 2 250 PLN

- Obsługa urządzeń monitoringu, obserwowanie zdarzań na terenie objętym monitoringiem, powiadamianie odpowiednich służb o zdarzeniach wymagających interwencji.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę: Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na 2 lata. Trzecia umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. podstawowe.
kontakt przez PUP - 2019-07-01 - Katowice (śląskie)

MURARZ - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Zubrzyca Dolna (małopolskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - 997,4 PLN

Sprzedawca w branży spożywczej
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Krzęcin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

obsługa klienta, układanie towaru, sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Głogów (dolnośląskie)

OPERATOR SPYCHARKI - 2 000 - 3 000 PLN

Wykształcenie dowolne, wymagane doświadczenie, uprawnienia na spycharkę. Kontakt osobisty oraz telefoniczny z pracodawcą.
SPRZĘT-BUD S.KLYSZCZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-04 - Rybnik (śląskie)

FRYZJER DAMSKO - MĘSKI - od 2 000 PLN

Fryzjerstwo damsko - męskie.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wierzbica (mazowieckie)

TAPICER - 1 750 - 2 400 PLN

Wykształcenie zawodowe, doświadczenie w zawodzie tapicera. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
MOBLO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Rybnik (śląskie)

ASYSTENT PRAWNY - 1 057,6 PLN

Asystent prawny
kontakt przez PUP - 2020-07-14 - Rybnik (śląskie)

INŻYNIER PROCESU SPAWANIA LASEREM - od 1 850 PLN

WYNAGRODZENIE DO USTALENIA-Bezpośrednie wsparcie procesu produkcyjnego,-Nadzorowanie nad poprawnością ustawień maszyn do spawania laserowego oraz zgrzewania automatycznego,-Przygotowanie dokumentacji produkcyjnej oraz jej nadzorowanie,-Optymalizacja procesu produkcyjnego w celu zwiększenia efektywności,-Współpraca z innymi działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi,-Wdrażanie nowych produktów i zwalnianie ich do seryjnej produkcji,-Wspieranie procesu szkoleniowego,CV na adres: anna.ilczuk (at) workservice.pl
WORK SERVICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-30 - Tczew (pomorskie)

DRUKARZ- PRACOWNIK TERMOFORMOWANIA - od 1 850 PLN

uruchamianie i prowadzenie bezawaryjnego procesu produkcji zgodnie z potwierdzonym zleceniem produkcyjnym
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Poniatowa (lubelskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 1 440 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2021-04-08 - Nowy Targ (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

sprzedaż towarów, kasa,wykonywanie rotacji towarów
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Kraków (małopolskie)

KIEROWCA (NR 0641) - od 13,9 PLN

- załadunek wyrobów gotowych- transport wyrobów gotowych do klientów- rozładunek, rozliczanie opakowań, dokumentówpraca w godz. 11.00-16.00
Cukiernia Staropolska Wojciech Kozłowski - 2017-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 1 440 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2021-04-08 - Nowy Targ (małopolskie)

POMOCNIK BUDOWLANY - od 14,7 PLN

prace pomocnicze w budownictwie
MAB-BUD Usługi Budowlane Marian Torba - 2019-12-10 - Sztum (pomorskie)

KSIĘGOWY/A - 3 000 - 3 500 PLN

Samodzielne prowadzenie ksiąg spółek, KPiR i ryczałt, przygotowanie deklaracji podatkowej CIT, PIT i VAT, prowadzenie rejestru VAT, JPK, bieżąca obsługa klientów. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
BIURO RACHUNKOWE TWÓJ PARTNER RENATA KLEINA - 2020-11-19 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

MONTER / KONSERWATOR INSTALACJI WENTYLACYJNYCH I KLIMATYZACYJNYCH - od 2 600 PLN

Montaż systemów wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, powietrznych pomp ciepła.
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Kazimierzówka (lubelskie)

INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH - od 2 600 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2020-11-10 - Płock (mazowieckie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 1 440 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2021-04-08 - Nowy Targ (małopolskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 1 440 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2021-04-08 - Nowy Targ (małopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 340 PLN

rozliczania, dokumentacja powykonawcza, ofertowanie
"METROLOG" SP. Z O.O. - 2016-08-03 - Stargard (zachodniopomorskie)

SEKRETARKA - 2 000 - 2 400 PLN

Prowadzenie sekretariatu firmy,ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,przyjmowanie i obsługa gosci,pierwszy kontakt z gośćmi i klientami firmy(anglojęzycznymi),obsługa sali konferencyjnej w trakcie spotkań biznesowych,organizacja podróży służbowych pracowników firmy-rezerwacja biletów i hoteli, przygotowywanie korespondencji do wysłania(wysyłanie paczek,zamawianie kurierów DPD,DHL,Pocztex) oraz jej przyjmowanie,obsługa rozmów telefonicznych i kierowanie ich ruchem wewnątrz firmy,redagowanie treści i formy graficznej dokumentów okolicznościowyc oraz wysyłanie ich do kontrahentów firmy,tworzenie korespondencji seryjnej,dbanie o wizerunej firmy,prowadzenie działań Public Relations budujących relacje z klientami firmy,wyszukiwanie bieżących informacji związanych z działalnością firmy i przekazywanie ich do pracowników firmy,udział w targach,wystawach i konferencjach: obsluga stoiska, przygotowywanie materiałów na potrzeby imprez targowych(foldery,prezentacje,płyty CD-DVD),wsparcie Zarządu firmy w obsłudze bieżących potrzeb.
Megmar Logistics &Consulting Sp. z o.o. - 2016-12-28 - Kutno (łódzkie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 800 PLN

prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2021-03-18 - Lutocin (mazowieckie)

ELEKTRONIK (STAŻ) - 1 057,6 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-08-31 - Krosno (podkarpackie)

SPRZEDAWCA INTERNETOWY - od 2 600 PLN

praca biurowa, obsługa zamówień, kontakt z klientem, obsługa korespondencji mailowej
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - Andrychów (małopolskie)

POZOSTALI PRACOWNICY WYKONUJĄCY PRACE PROSTE - od 2 600 PLN

szlifowanie ręczne, siedzenie i wiercenie na maszynach, pakowanie, układanie elementów drewnianych
DREMEB Zakład Stolarski - Marcin Dobiesz - 2020-08-26 - Bądzyn (mazowieckie)


Wybierz powiat