PODINSPEKTOR DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI KANCELARII PREZYDENTA Kołobrzeg oferta pracy Urząd Miasta Kołobrzeg
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI KANCELARII PREZYDENTA
Wynagrodzenie: od 3 200 do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie ze zgłoszeniemwww.kolobrzeg.pl -> BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracy
Data publikacji: 2021-03-19
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Kołobrzeg
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodnie ze zgłoszeniemwww.kolobrzeg.pl -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 do 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI KANCELARII PREZYDENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3208
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Kołobrzeg
danePracodawcy_nip: 6711005503
danePracodawcy_regon: 000523850
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą tradycyjną lub elektroniczną (w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego) do sekretariatu UM do dn. 29.03.2021/ www.kolobrzeg.pl -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Termin: do 29.03.2021
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3208
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950026
Adres strony pracodawcy: www.kolobrzeg.pl
Ulica pracodawcy: Ratuszowa
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411003
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 19.03.2021
Oferta pracy ważna do: 29.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 19.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 19.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c9f7b8ff3ff0dc8f4ad68307d06f3d09
Podobne oferty pracy
-świadczenie usług poradnictwa w zakresie zakładania działalności gospodarczej obejmującej m.in.kwestie prawne,pozyskiwanie finansowania,ochrony własności intelektualnej i komercjalizacji wyników badań naukowych,-prowadzenie warsztatów kształtujących postawy przedsiebiorcze,-prowadzenie dokumentacji dot.realizowanego procesu doradczego dla każdej osoby,-prowadzenie warsztatów grupowych z zakresu przedsiębiorczości obejmujących tematykę : ogólnych zasad zakładania działalności gospodarczej,sporządzanie biznes planu,zakładanie firm typu spin off oraz start up,innowacyjnych elementów prowadzenia działalności gospodarczej,-prowadzenie indywidualnego doradztwa biznesowego, w tym aspekty zakładania firmy-analizy rynku i kreowania pomysłów,aspekty prawne i podatkowe prowadzenia działalności gospodarczej oraz prezentacja możliwości finansowania rozpoczęcia działalności gospodarczej
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski - 2016-08-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
odczytywanie rysunków technicznych, prace pomocnicze w budowie instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania – układanie, spawanie, uszczelnianie rur, montaż specjalistycznych urządzeń do pomiaru ciśnienia, ilości przepływu wody, gazu i innych cieczy oraz inne prace monterskie, instalacyjne.
POLAND-WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2021-03-02 - Dąbrowa Jastrzębska (mazowieckie)
Sprzątanie obiektu biurowego.
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta, ekspozycja towaru
ALFA Sp. z o. o. - 2015-12-02 - Zielona Góra (lubuskie)
prace kuchenne
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Krzeszów (dolnośląskie)
Przewóz towarów na terenie krajów Unii Europejskiej.
PHU "AGATKA" Agata Kurowska - 2017-05-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
Praca na wysokości pow. 3, obsługa gwintownicy, felgownicy, zgrzewarki, niwelatora, praca w delegacji, wyjazdy na awarie, montaż tryskaczy, obsługa podnośników. Umowa na czas określony, jedna zmiana 7:00-15:00. Miejsce pracy: teren kraju, a następnie wg zleceń, obecnie ul. Sucha Wrocław
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Obowiązki: OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZA DOMU; WYPOSAŻENIE PRACOWNIKÓW W ODZIEŻ I OBUWIE BHP; PROWADZENIE SPRAW DOT. WYKONYWANIA KARY OGRANICZENIA WOLNOŚCI W FORMIE KONTROLOWANEJ NIEODPŁATNEJ PRACY NA CEL SPOŁECZNY.
Dom Pomocy Społecznej "Na Bachusa" - 2019-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa urzadzeń audiowizualnych i oprogramowania audio- wideo; przygotowywanie sal wykładowych na potzreby szkoleń, konferencji itd.; nadzór nad wykorzystaniem sprzetu w trakcie wynajmu sal; montaż, demontaż moraz obsługa sprzetu nagłasniajacego i oświetleniowego sceny; współpraca z zespołem konserwatorskim przy pracach związanych z bieżącym funkcjonowaniem biblioteki i jej filii; prowadzenie bieżących spraw administarcyjno- gospodarczych; nagrywanie i obróbka dźwieku oraz filmu
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna - 2019-11-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Sprzedaż i pielęgnacja roślin. Przygotowywanie do transportu. Kontakt z klientem.
Gospodarstwo Ogrodnicze Aleksandra Połanecka - 2020-01-21 - Odrano-Wola (mazowieckie)
Codzienna praca na terenie budowy
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Wolwark (kujawsko-pomorskie)
praca na magazynie
POLSKI DRÓB SP. Z O.O. SP. K. - 2016-01-26 - Świdnik (lubelskie)
Odkurzanie i mycie samochodów
FHU Łukasz Latocha - 2016-06-23 - Żywiec (śląskie)
w/g stanowiska
Moto-Agromax Sp. z o. o. Sp. K. Hotel GRAFIT - 2017-06-05 - Kostomłoty Pierwsze (świętokrzyskie)
wg stanowiska
Zbigniew Cioś"Antałek" Biuro Turystyki - 2016-04-12 - Kryspinów (małopolskie)
wymagane doświadczenie w pracy na ww. stanowiksu, wykonywanie konstrukcji stalowych
EKOSERW S.J. - 2017-05-04 - Rososzyca (wielkopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Chorzów (śląskie)
PRODUKCJA, NAPRAWA PLANDEK
Zdzisław Petronecki Firma Petronecki - 2019-01-14 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Obsługa klienta na kasie fiskalnej oraz sali sprzedaży; Wykładanie towaru;Prace porządkowe
kontakt przez OHP - 2019-04-05 - Krynica Morska (pomorskie)
planowanie i realizacja celów sprzedażowych na podległym regionie, rozliczanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami, monitoring rynku
LAFARGE CEMENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-21 - Zielona Góra (lubuskie)
Sprawowanie podstawowej opieki oraz wsparcie podopiecznego w codziennych czynnościach
"ATERIMA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-27 - Niemcy (Niemcy)
Pozyskiwanie z procesu rozbiórki zwierząt rzeźnych jelit do produkcji wędlin, rozbieranie ośrodków zwierząt rzeźnych, czyszczenie jelit, przelewanie jelit.
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Płudy (lubelskie)
1.prowadzenie ksiąg rachunkowych rachunkowości budżetu powiatu2.zamknięcie ksiąg rachunkowych i ustalenie na piśmie wyniku wykonania budżetu3.sporządzanie zbiorczych sprawozdań powiatu na podstawie sprawozdań jednostkowych4.prowadzenie spraw związanych z podatkiem od towarów i usług (VAT) Powiatu Gryińskiego
STAROSTWO POWIATOWE w GRYFINIE - 2016-03-24 - Gryfino (zachodniopomorskie)
przygotowywanie potraw kuchni orientalnej, przygotowyanie surowców i półproduktów
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Stylizacja i wizaż.Nawiązywanie dobrych relacji z klientami, dbanie o dobry wizerunek firmy, nauka makijażu na życzenie klienta, zagęszczanie rzęs, tworzenie makijażu.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Łódź (łódzkie)
praca biurowa, wprowadzanie danych do komputera, wystawianie faktur, wysyłki, sporządzanie listów przewozowych
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Trzcianka (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Brwinów (mazowieckie)
Pomoc piekarzowi w produkcji chleba oraz inne prace zlecone przez piekarza. Praca w godzinach nocnych.Możliwość przyuczenia do zawodu.
Piekarnia "Ślązak", Jarosław Śliwa - 2015-12-01 - Chełmiec (małopolskie)
Animator młodzieżowy: Organizowanie czasu wolnego dla młodych gości hotelowych (w wieku 12-15 lat) - m.in. zajęcia sportowe: siatkówka, piłka nożna, koszykówka, tenis, piłka wodna, wycieczki. W godzinach wieczornych / nocnych: dart, zawody play station itp.
ZAFIRO HOTELS - 2017-11-27 - Hiszpania (Hiszpania)