PODINSPEKTOR DO SPRAW UTRZYMANIA DRÓG I INŻYNIERII RUCHU R81/3838-1402/17 Włocławek oferta pracy MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH I DRÓG
Stanowisko: PODINSPEKTOR DO SPRAW UTRZYMANIA DRÓG I INŻYNIERII RUCHU R81/3838-1402/17
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: opiniowanie projektów organizacji ruchu, ewidencja oznakowania poziomego i pionowego, bieżący monitoring ulic i obiektów inżynierskich na terenie miasta, kontrola pasów drogowych, współpraca z inspektorem nadzoru w zakresie prowadzonych robót na drogach.
Data publikacji: 2017-09-19
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH I DRÓG
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ZIELNA 13/21, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opiniowanie projektów organizacji ruchu, ewidencja oznakowania poziomego i pionowego, bieżący monitoring ulic i obiektów inżynierskich na terenie miasta, kontrola pasów drogowych, współpraca z inspektorem nadzoru w zakresie prowadzonych robót na drogach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DO SPRAW UTRZYMANIA DRÓG I INŻYNIERII RUCHU R81/3838-1402/17
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budowy dróg
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programu AutoCAD
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Inżynier budowy dróg
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. wyższe techniczne, mile widziany inżynier drogownictwa; prawo jazdy kat. B; umiejętność obsługi programu AutoCAD
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH I DRÓG
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
ZIELNA 13/21, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: ZIELNA
Numer budynku pracodawcy: 13/21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budowy dróg
Data dodania oferty pracy: 19.09.2017
Oferta pracy ważna do: 18.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie projektów pism w zakresie wszczynania, prowadzenia, zawieszania, umarzania postepowania egzekucyjnego w sprawach, wzywanie uczestników postepowania egzekucyjnego, organów administracji państwowej, instytucji i innych osób do złożenia wyjaśnień oraz informacji niezbędnych do prowadzenia egzekucji, zawiadamianie stron o dokonanej czynności i udzielanie wyjaśnień o stanie sprawy
KOMORNIK SĄDOWY PRZY SĄDZIE REJONOWYM W ZIELONEJ GÓRZE MICHAŁ JANKOWSKI KANCELARIA KOMORNICZA W ZIELONEJ GÓRZE - 2018-04-20 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie gospodarki magazynu materiałów biurowych, szkoleniowych, druków, sprzętu sportowego, kulturalno-ośwaitowego, kwartalne uzgadnianie ewidencji ilościowej z ewidencją wartościowo ilościową w zakresie gospodarowania mienia, prowadzenie obowiązującej w magazynie dokumentacji, znajomość stanów ewidencyjnych, faktycznych oraz jakościowych mienia, przeprowadzanie przegladów bieżących stanu magazynu i mienia znajdującego się na przechowaniu - jeden raz w miesiącu sprawdzanie stanu przechowywanego mienia, utrzymanie czystości i porządku w przydzielonych pomieszczeniach.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2018-01-04 - Lubań (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
załadunek i rozładunek towarów, układanie towarów w magazynie
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Legnica (dolnośląskie)
Prowadzenie księgowości nieruchomości, rozliczenia właścicieli, mediów, podatków.
ARETE Zarządzanie Nieruchomościami - 2016-05-18 - Gdynia (pomorskie)
realizowanie zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czyśtości i porządku w gminach.
URZĄD GMINY KOCMYRZÓW-LUBORZYCA - 2018-02-09 - Luborzyca (małopolskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego działającymi na terenie Miasta Płocka na rzecz jego mieszkańców, w tym:a)realizacja rocznych projektów współpracy Gminy-Miasto Płock z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,b)utrzymywanie stałych kontaktów z organizacjami pozarządowymi,c)udzielanie pomocy organizacyjnej i merytorycznej organizacjom pozarządowymi i innymi podmiotom prowadzącym działalność pożytku publicznego,d)informowanie organizacji pozarządowych o przeprowadzanych otwartych konkursach ofert w zakresie realizacji zadań publicznych oraz innych możliwościach pozyskiwania funduszy,e)integracja środowiska organizacji pozarządowych, w tym: organizowanie imprez integracyjnych;f)użyczanie sal organizacjom pozarządowych i grupom nieformalnym,g)wsparcie promocyjne organizacji pozarządowych.2)realizacja zadań w ramach przygotowania i organizacji otwartych konkursów ofert, w tym:a)przygotowanie Zarządzeń Prezydenta Miasta w zakresie ogłaszania otwartych konkursów ofert na zadania publiczne realizowane przez organizacje pozarządowe organizowanych przez Pełnomocnika ds. Organizacji Pozarządowych,b)sprawdzenie i przygotowanie do oceny ofert złożonych przez organizacje pozarządowe w konkursach oraz w trybach pozakonkursowych,c)sprawdzanie pod względem formalnym ofert składanych przez organizacje pozarządowe,d)udział w komisjach konkursowych rozpatrujących oferty składane przez organizacje pozarządowe w ramach konkursów organizowanych przez Pełnomocnika ds. Organizacji Pozarządowych,e)udział w komisjach konkursowych oceniających oferty złożone przez organizacje pozarządowe w trybach pozakonkursowych,f)nadzór nad realizacją zadań publicznych realizowanych w ramach otwartych konkursów ofert przygotowanych przez Pełnomocnika ds. Organizacji Pozarządowych,g)nadzór nad realizacją zadań publicznych złożonych w ofertach w trybach pozakonkursowych przygotowanych przez Pełnomocnika ds. Organizacji Pozarządowych.3)obsługa administracyjno - biurowa Płockiej Rady Działalności Pożytku Publicznego, współpraca z komisjami dialogu obywatelskiego działającymi przy komórkach organizacyjnych Urzędu Miasta Płock.4)realizacja rocznego programu współpracy Gminy-Miasto Płock z organizacjami pozarządowymi poprzez współpracę z organizacjami pozarządowymi i komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płock.5)współpraca z sektorem pozarządowym szczebla ogólnopolskiego i wojewódzkiego w celu wspierania organizacji pozarządowych działających w Mieście Płocku.6)organizowanie i udział w szkoleniach i doradztwie oraz w seminariach, konferencjach, itp. w zakresie dotyczącym działalności organizacji pozarządowych.7)współpraca z administracją rządową i samorządową, które zajmują się współpracąz organizacjami pozarządowymi.8)wsparcie organizacji pozarządowych działających na rzecz seniorów, w tym:a)obsługa organizacyjno - biurowa Płockiej Rady Seniorów,b)organizowanie i udział w wydarzeniach na rzecz seniorów.9)realizacja Programów Płocka Karta Seniora oraz Miejsca Przyjazne Seniorom, w tym:a)przyjmowanie i realizacja wniosków o wydanie Płockiej Karty Seniora,b)realizacja zadań związanych z przystępowaniem i udziałem firm i instytucji w Programie Płocka Karta Seniora i Programie Miejsca Przyjazne Seniorom.10)przygotowywanie i opracowywanie analiz, sprawozdań i informacji dotyczących organizacji pozarządowych działających na rzecz mieszkańców Miasta.11)uczestnictwo w opracowywaniu i realizacji miejskiej strategii w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi.12)prowadzenie działań związanych z udziałem w ogólnopolskich kampaniach oraz wprowadzaniem lokalnych inicjatyw dotyczących organizacji pozarządowych.
Urząd Miasta Płocka - 2018-08-21 - Płock (mazowieckie)
Spawanie metodą MAG-MIG, przygotowywanie materiału do spawania, czyszczenia, szlifowanie, palenie gazowe, montaż konstrukcji stalowych
INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji dochodów i wydatków, bieżąca analiza stanu należności i zobowiązań, dekretacja wyciągu bankowego, bieżące uzgadnianie kont rozrachunkowych, zadania w zakresie kontroli i obiegu dokumentów księgowych, sprawozdawczość budżetowa. Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy, z możliwością przedłużenia. Zatrudnienie od kwietnia 2017r. Szczegóły ogłoszenia o naborze dostępne są na stronie internatowej MOPS w Pile - www.mops.pila.pl internatowej MOPS w Pile - www.mops.pila.pl
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-03-31 - Piła (wielkopolskie)
wykłdanie oraz sprzedaż towarów
Sklep Monopolowy-J.Cz.Sygiel - 2017-10-04 - Środa Śląska (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert sprzedaży, komunikacja z klientem, kontrola zamówień
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Opieka nad zwierzętami (karmienie, sprzątanie nieczystości, wymiana legowisk, ocena zdrowia zwierząt. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
Stowarzyszenie Wspierania i Rozwoju Schroniska Dla Zwierząt w Kołobrzegu "Reks" - 2017-10-30 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Układanie kostki brukowej. Układanie obrzeży i krawężników. Rozplantowywanie podsypki pod kostkę brukową. Wykonywanie niwelacji.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice ul. Ligocka 103 + w/g wskazań zleceniodawcy na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 15 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 7:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na stanowisku brukarza. Mile widziana umiejętność czytania dokumentacji, posługiwania się niwelatorem lub innymi urządzeniami do niwelacji terenu. Mile widziane prawo jazdy kat. "B". Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 509-790-508) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice).
NOVUM INVEST SILESIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-14 - Katowice (śląskie)
- zapewnienie ciągłości ruchu maszyn, urządzeń i systemów automatyki przez nadzór nad ich sprawnym i bezawaryjnym funkcjonowaniem, - diagnostyka i bieżące usuwanie awarii występujących na maszynach, - modyfikacje oprogramowania maszyn oraz udział w uruchomieniach nowych maszyn/ transferach maszyn z innych lokalizacji, - wspieranie inżynierów w tworzeniu i rozwijaniu standardów, - szkolenie pracowników z działu w zakresie prawidłowej eksploatacji urządzeń elektrycznych, - usprawnienie procesów od strony elektrycznej i automatycznej, - prowadzenie dokumentacji elektrycznej
Bowil Biotech Spółka z o.o. - 2018-01-16 - Władysławowo (pomorskie)
WYmagania: wykształcenie średnie - ekonomiczne, mile widziane doświadczenie w pracy w sekretariacie, obsługa urządzeń biurowych. Praca polegająca na obsłudze sekretariatu z elemantami księgowości.
PH "Jeta" Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
lakierowanie wyrobów z drewna
Andrzej Kasprzak Stolarstwo ZPUH - 2015-12-01 - Śrem (wielkopolskie)
- OBSERWACJA I OBCHODY TERENU CHRONIONEGO OBIEKTU - MONITOROWANIE RUCHU OSOBOWEGO I TOWAROWEGO
GRUPA SOLID SECURITY SP. Z O.O. - 2017-02-16 - Rzeszów (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Białystok (podlaskie)
w/g stanowiska
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2015-11-19 - Kielce (świętokrzyskie)
- zarządzanie kryzysowe,- obrona cywilna,- sprawy obronne, - ochrona danych osobowych,- aplikowanie o środki zewnętrzne i koordynowanie realizacji projektów,- wykonywanie innych zadań zleconych ustawowo i przez Wójta
Urząd Gminy Bobowo - 2017-12-22 - Bobowo (pomorskie)
OPIEKA NAD OSOBAMI STARSZYMI
MULTI-MED CENTRUM OPIEKI - JAGODA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-26 - Kłodzko (dolnośląskie)
pracownik warsztatowy, budowlany
Palmark Marek Płończak Sp.k. - 2016-12-22 - Pobiedziska (wielkopolskie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Jedlicze (podkarpackie)
PRODUKCJA RURKOWYCH ELEMENTÓW GRZEJNYCH: GIĘCIE RĘCZNE, NA PÓŁAUTOMATACH I GIĘTARKACH CNC, OBSŁUGA PRAS (OBRÓBKA PLASTYCZNA NA ZIMNO), PRACE POMOCNICZE NA STANOWISKU LUTOWANIA GAZOWEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE TECHNICZNE (TECHNIK MECHANIK);PRACA ZMIANOWA-JEDNA, DWIE, TRZY;KONSTAKT Z PRACODAWCĄ OSOBISTY LUB CV NA E-MAIL: SEKRETARIAT (at) SELFA.PL
SELFA GRZEJNICTWO ELEKTRYCZNE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
KREO STYL LINDA MAZUR - 2018-06-29 - Rzeszów (podkarpackie)
szpachlowanie, regipsy
Zbigniew Bajorek Usługi Remontowo-Budowlane - 2015-12-15 - Rzepiennik Marciszewski (małopolskie)
Pielęgnacja i ścinka drzew, pielęgnacja zieleni, ogrodów. Praca na terenie Krakowa i okolic.
ANNA SZCZUBIAŁ ZAKŁAD KONSERWACJI ZIELENI OGRÓD-SYSTEM II - 2018-02-27 - Kraków (małopolskie)
prosta pracy na produkcji
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Radom (mazowieckie)
- Prowadzenie księgowości.- Prowadzenie akt osobowych.- Przygotowanie listy płac.- Archiwizacja dokumentów.- Wystawianie faktur.- Kontakty z urzędem skarbowym.
TRANSPEC S.C. KRZYSZTOF GOC, MARCIN GOC - 2017-07-24 - Sarzyna (podkarpackie)