PILARZ Ruda Śląska oferta pracy "JOKER" Kubica, Leksowski, Mosińska Spółka Jawna
Stanowisko: PILARZ
Wynagrodzenie: od 18 PLN
Zakres obowiązków: ścinka drzew
Data publikacji: 2020-08-24
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: "JOKER" Kubica, Leksowski, Mosińska Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:41-700 Ruda Śląska 14, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: ścinka drzew
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 18 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/h
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|2
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: PILARZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2472
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pilarz
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 18 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 25.08.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Praca na terenie Rudy Śląskiej i Zabrza. Pracodawca dowozi z bazy przy ul. Bujoczka. Wymagana zdolność do pracy na wysokości oraz uprawnienia pilarza
Nazwa pracodawcy:
"JOKER" Kubica, Leksowski, Mosińska Spółka Jawna
danePracodawcy_nip: 6480002449
danePracodawcy_regon: 271084509
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Wiktora Bujoczka 14, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska
danePracodawcy_kodPowiatu: 2472
Gmina pracodawcy: Ruda Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942630
Ulica pracodawcy: Wiktora Bujoczka
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy: Usługi porządkowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|817210
Zawód wykonywany przez pracownika: pilarz
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 24.08.2020
Oferta pracy ważna do: 23.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2a63abbfd24aa9230110f47394f2db95
Podobne oferty pracy
Montaż części, kontrola jakości produktu, pomocnicze prace fizyczne. Umowa o prace tymczasową. Oferta dostępna w sali B, D, F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 665 955 991.
Randstad Polska Sp. zo.o. - 2016-04-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- sporządzanie projektów decyzji i wykonywanie zadań organu I instancji w sprawach wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenach zamkniętych w celu zapewnienia bezpieczeństwa i rozwoju państwa oraz w sprawach wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji ze względu na istotny interes bezpieczeństwa i rozwoju państwa w celu zapewnienia realizacji celów strategicznych o znaczeniu państwowym, uregulowanych przepisami ustaw szczególnych,- opracowywanie i składanie wniosków do opracowań planistycznych sporządzanych przez organy samorządu terytorialnego oraz ich uzgadnianie i opiniowanie w celu zapewnienia prawidłowego rozmieszczenia inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym i wojewódzkim oraz wprowadzenia programów zawierających zadania rządowe,- dokonywanie uzgodnień projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu organów wykonawczych gmin w celu zapewnienia bezkolizyjnej realizacji zadań rządowych wykonywanych przez ministrów i centralne organy administracji rządowej,- kontrolowanie wójtów, burmistrzów oraz prezydentów miast w zakresie przestrzegania ustawowych terminów w podejmowanych przez te organy decyzjach o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w celu zapewnienia przestrzegania prawa w podejmowanych przez te organy decyzjach o charakterze indywidualnym (analizowanie i kontrolowanie przekazywanych sprawozdań, przeprowadzanie kontroli planowych),- dokonywanie ocen zgodności z przepisami prawa uchwał organów samorządu terytorialnego dotyczących opracowań planistycznych wraz z dokumentacją prac planistycznych oraz podejmowanie odpowiednich czynności (przygotowywanie projektów wskazań, rozstrzygnięć nadzorczych, skarg do sądu administracyjnego), w celu zapewnienia przestrzegania przepisów prawa w tym zakresie.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej; zagrożenie korupcją, przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, praca w terenie, krajowe wyjazdy służboweMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Przedszkole Nr 262 - 2018-06-26 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie stażysty ze strukturą organizacyjną m.st. Warszawy oraz z najważniejszymi aktami prawnymi dotyczącymi sposobu funkcjonowania takimi jak statut, regulamin organizacyjny Urzędu i biura.Zapoznanie stażysty z przepisami dotyczącymi obsługi kancelaryjnej Urzędu, w tym instrukcji kancelaryjnej i JRWA.Przeprowadzenie instruktażu z zakresu nadawania numerów kancelaryjnych i prowadzenia korespondencji zgodnie z zasadami obowiązującymi w Urzędzie, nadawanie numerów pism, znakowanie segregatorów, podstawowe zasady archiwizacji.Koordynacja korespondencji Biura Marketingu Miasta z jednostkami współpracującymi i nadzorowanymi. Wymiana korespondencji z tymi jednostkami, w tym z Zarządem Pałacu Kultury i Nauki. Kwalifikacja korespondencji pod kątem sposobu dostarczania do adresata oraz tworzenia list kancelaryjnych, poprzedzona instruktażem. Tworzenie list kancelaryjnych.Zapoznanie się z pracą sekretariatu, instruktaż prowadzenia zamówień na wyposażenie i materiały biurowe. Przyjmowanie i koordynacja zgłoszeń pracowników na sprzęt i materiały biurowe. Tworzenie zamówień na sprzęt i materiały biurowe.Zapoznanie się z prowadzeniem list obecności pracowników, instruktaż z zakresu rejestracji urlopów i zwolnień. Rejestracja urlopów i zwolnień na liście obecności.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac remontowych oraz porządkowanie na budowie (remont obiektu)Wymiar etatu do uzgodnienia z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Łódź (łódzkie)
Tworzenie pism i dokumentów, prowadzenie rejestru korespondencji, obsługa Zarządu i Rady Nadzorczej, obsługa programów i urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Ryki (lubelskie)
Kierowanie samochodem dostawczym, za/wyładunek towaru. Wykształceinie zasadnicze zawodowe, prawo jazdy kat.B.
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Chełm Śląski (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-07 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie pełnej księgowości, dekretowanie, księgowanie, rozliczanie podatków VAT; praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14,tel. 8-16
Techal Sp. z o.o. - 2016-06-21 - Włynkówko (pomorskie)
• nawiązywanie kontaktów z pracodawcami;• rozpoznawanie potrzeb pracodawców na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb potencjalnych pracowników;• pozyskiwanie ofert pracy;• ewidencjonowanie osób poszukujących pracy oraz ich kompleksowa obsługa;• wydawanie skierowań do pracy;• sporządzanie okresowych sprawozdań oraz innej dokumentacji
kontakt przez OHP - 2016-12-08 - Malbork (pomorskie)
Pomoc cukiernika
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Bodzechów (świętokrzyskie)
TECHNICZNA OBSŁUGA URZĄDZEŃ SCENY NAGŁOŚNIENIA I OŚWIETLENIA , ROZŁADUNEK/ZAŁADUNEK-MONTAŻ I DEMONTAŻ SPRZĘTU POTRZEBNEGO DO OBSŁUGI POWIERZONEGO WYSTAWIENIA, BEZPOŚREDNI KONTAKT Z KIEROWNIKIEM PLANU
PRESTIGE EVENTS GRZEGORZ KARWACKI - 2017-01-03 - Kielce (świętokrzyskie)
OBSŁUGA KLIENTA,OBSŁUGA KASY FISKALNEJ,WŁAŚCIWA EKSPOZYCJA TOWARU
kontakt przez OHP - 2017-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
prace brukrsko-ziemne
Ryguła Elżbieta Zakład Remontowo-Budowlany "RYGUŁA-BUD" - 2016-04-01 - Rybnik (łódzkie)
Wykonywanie prac remontowo-budowlanych
AGMAR TYCZYŃSCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-05 - Radom (mazowieckie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami i odbiorcami towarów i usług z Wietnamu, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych, zgodnie z pełnomocnictwami
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc nauczyciela w oddziale przedszkolnym
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Będzymin (mazowieckie)
ścinka drzew
Zakład Usług Leśnych "DRWAL" s.c. Jurki - 2017-03-24 - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Białystok (podlaskie)
do uzgodnienia
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Profil" - 2018-10-29 - Sanok (podkarpackie)
Wykonywanie kserokopi materiałów dydaktycznych, testów, ćwiczeń potrzebnych do zajęć języka włoskiego dla uczniów i nauczycieli języka włoskiego.. Praca na umowę zlecenie około 50 godzin w miesiącu w godz. 10-12 i 18-19.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż asortymentu ze sklepu stacji paliw, sprzedaż paliw oraz LPG, obsługa kasy fiskalnej
Stacja Paliw Marek Twarogowski - 2019-06-18 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
nauczanie matematyki w klasach IV-VII, wynagrodzenie uzależnione od stopnia awansu zawodowego
Szkoła Podstawowa Nr 5 - 2017-10-18 - Zawiercie (śląskie)
roboty budowlane
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
nauczanie wychowania przedszkolnego w punkcie przedszkolnym
Niepubliczna Katolicka Szkoła Podstawowa Caritas Diecezji Świdnickiej - 2017-08-25 - Wiry (dolnośląskie)
Prowadzenie samochodu ciężarowego pow. 3,5 T. kat C+E
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Wschowa (lubuskie)
Prowadzenie wspólnie z nauczycielami zajęć edukacyjno-wychowawczych oraz realizacja zintegrowanego działania i zajęć.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe pedagogiczne kierunkowe ( pedagogika specjalna) lub oligofrenopedagogika, uprawnienia do nauczania dzieci z autyzmem.KONTAKT: 16 622 13 76, e-mail: gimrokietnica1 (at) poczta.onet.pl
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. JANA PAWŁA II W ROKIETNICY - 2018-07-25 - Rokietnica (podkarpackie)
montaż układów elektrycznych w tym szaf sterowanych,układow automatyki przemysłowej,obsługa terowników PLC (diagnoza),montaż mechaniczny urządzeń elektrycznych
Fabryka Szlifierek "FAS GŁOWNO" Sp. z o.o. - 2018-08-29 - Głowno (łódzkie)
1. Obsługa klienta.2. Obsługa kasy fiskalnej.3. Przyjmowanie, układanie towaru.4. Dbanie o prawidłową ekspozycję towaru.5. Metkowanie przyjętego towaru.6. Utrzymanie czystości na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Tuchów (małopolskie)
Wykonywanie wszelkiego rodzaju czynności konserwacyjnych w sklepie (naprawa lub wymiana zawiasów i zamków, klamek).Wymiana żarówek i świetlówek, wyłączników. Naprawa lub wymiana urządzeń hydraulicznych. Drobne prace remontowe (stolarskie, malarskie itp.).
Zamośćdis Sp. z o.o. - 2020-09-07 - Zamość (lubelskie)