PEŁNOMOCNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA Gdańsk oferta pracy Kancelaria Prawno-finansowa PARTNERZY
Stanowisko: PEŁNOMOCNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów dla Kancelarii; aktywna sprzedaż usług oferowanych przez firmę; budowa pozytywnych relacji z klientami.
Data publikacji: 2019-08-30
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Kancelaria Prawno-finansowa PARTNERZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:AL. ZWYCIĘSTWA 35/2, 80-219 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie nowych klientów dla Kancelarii; aktywna sprzedaż usług oferowanych przez firmę; budowa pozytywnych relacji z klientami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-15:00. Mile widziane osoby z orzeczeniem i niepełnosprawności.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PEŁNOMOCNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w sprzedaży usług będzie dodatkowym atutem; łatwość nawiązywania kontaktu z klientami, samodzielność w pracy, dobra organizacja pracy własnej praca z kalendarzem, chęć przyswajania wiedzy, otwartość na rozwój. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-15:00. Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Nazwa pracodawcy: Kancelaria Prawno-finansowa PARTNERZY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
80-219 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacje prosimy kierować na adres e-mail: rekrutacja (at) prawo-gdansk.pl z dopiskiem: Pełnomocnik ds. obsługi klienta.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Adres strony pracodawcy: www.prawo-gdansk.pl
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Data dodania oferty pracy: 30.08.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2700391e94b28bdffb1f5752e086b8ca
Podobne oferty pracy
Naprawa, przeglady oraz obsługa maszyn i urzadzeń drogowych,, praca w godz. 7-15.Wynagrodzenie 2.800 zł brutto+premia uznaniowa.
Zakład Usług Melioracyjnych i Budowlanych Mirosław Materak - 2018-03-06 - Schodnia (opolskie)
obsługa klienta, nadzór nad pracownikami,
PW "GRAN" Antoni Kujawa - 2018-10-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca na kasie, wykładanie towaru, prace porządkowe
LIDL Sp. z o.o. Sp.K. - 2016-07-08 - Poznań (wielkopolskie)
Pomoc w produkcji meblowej, pakowanie elementów meblowych, obsługa maszyn produkcyjnych. Praca na trzy zmiany od godz: 06:00-14:00, 14:00-22:00,22:00-06:00Po okresie próbnym umowa na czas określony na 33 miesiące.
KFM-FURNITURE SP. Z O.O. - 2019-09-26 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Wykształcenie min. zawodowe - monter konstrukcji, uprawnienia do pracy powyżej 3 m. Montaż konstrukcji na obiektach w całej Polsce. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
NOWOCZESNE TECHNOLOGIE PRZEMYSŁOWE - GAWLAS WOJCIECH - 2019-02-25 - Szczerbice (śląskie)
Szlifowanie, szpachlowanie.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PROKO - 2017-10-27 - Gdynia (pomorskie)
nauczanie geografii w liceum ogólnokształcącym
Zespół Szkół Nr 73 - 2019-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
na stażu i po stażu: pon. - pt. 8.30-16.30
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Opole (opolskie)
sprzedaż towarów i obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Żerdź (lubelskie)
przewóz towarów samochodem ciężarowym z ruchomą podłogą
Firma Usługowa TRANS-MAR M.Poniewierski Oleśnica - 2018-07-10 - Oleśnica (świętokrzyskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Sprzątanie, utrzymanie czystości na obiekcie.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Lublin (lubelskie)
Sprzedaż towaru. Obsługa klientów. Przyjmowanie i metkowanie towaru. Dbałość o wygląd sklepu.
TXM S.A. - 2016-06-30 - Gostyń (wielkopolskie)
praca na stanowisku frezera, obsługa frezarki
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY MARTA OSTROGÓRSKA FREZWID SPÓŁKA JAWNA - 2019-02-26 - Skawina (małopolskie)
diagnozowanie skuterów, motocykli i quadów
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
tłumaczenie maili, kontakty z klientami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Kraków (małopolskie)
dbałość o powierzone narzędzia pracy, załadunek , rozładunek towarów,transport , kontakt z klientem, prowadzenie dokumentacji transportowej
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Zadania: m. in. drukowanie dokumentów i ofert, odbieranie telefonów, potwierdzanie terminów spotkań i umówionych wizyt, wykonywanie telefonów do stałych klientów, wysyłanie maili oraz poczty, przekazywanie podstawowej informacji wraz z ofertą usług klientom odwiedzającym oddział firmy.
GRYF SP. Z O.O. - 2018-12-07 - Łomża (podlaskie)
prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Stargard (zachodniopomorskie)
TAPICEROWANIE MEBLI (SOFY, NAROŻNIKI)
DAVID MEBLE SP ZOO - 2019-01-16 - Gołuchów (wielkopolskie)
pomoc przygotowywaniu dań obiadowych i deserów
VENDI SERVIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-07 - Biała Podlaska (lubelskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Kraków (małopolskie)
zabiegi kosmetologiczne, karboksyterapia, radioterapia, zabiegi kosmetyczne, badanie skóry, asystent do zabiegów medycyny estetycznej
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Pszczyna (śląskie)
Obsługa MASZYN DO OBRÓBKI DREWNA
kontakt przez PUP - 2020-05-28 - Warka (mazowieckie)
pomoc przy przygotowywaniu pizzy, kebaba itp.
Barbara Małgorzata Stora - Pizzeria Pizza Pick - 2016-04-13 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
nadzór nad opracowaniem i wdrożeniem procedur związanych z polityką jakości, szkolenia wewętrzne w zakresie zarządzania jakością
Steinhof Sp. z o. o. Sp. K. - 2017-03-21 - Tarnów (małopolskie)
wg. umowy
kontakt przez OHP - 2016-09-16 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Zapewnienie sprawnego i efektywnego funkcjonowania Wydziału Technicznego i Logistyki oraz ciągła poprawa i optymalizacje procesów;Planowanie pracy oraz doskonalenie organizacji, metod i form pracy nadzorowanego wydziału;Konsultowanie, nadzorowanie i koordynowanie działań operacyjnych wszystkich podległych pracowników, w tym przydzielanie pracownikom bieżących zadań, monitorowanie terminów i jakości wykonania;Bieżące współpracowanie z kierownictwem i innymi komórkami organizacyjnymi firmy;Gospodarowanie środkami zgodnie z zatwierdzonym planem finansowym dla wydziału;Przygotowywanie projektów aktów prawnych;Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technologicznej;Organizowanie właściwego obiegu dokumentów w wydziale oraz sprawowanie nadzoru nad archiwizacją dokumentacji wydziałowej;
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Łódź (łódzkie)
szycie obić do trumien
P.P.H. DORJANEX JANUSZ MOSIŃSKI - 2017-02-01 - Guzew (łódzkie)
-przyjmowanie korenspondencji- wpisywanie korenspondencji do systemu- ekspedycja korenspondencji- obsługa centrali telefonicznej- obsługa systemu SAWA- obsługa kserokopiarki
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
0,5 etat- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, pomieszczeń WC,schody.1 etat- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, pomieszczeń WC, schody, teren zewnętrzny, hala produkcyjna.Kontakt: telefon 510-011-835, e-mail: a.bruska (at) impel.pl
Anklar Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Tczew (pomorskie)