PEŁNIĄCY OBOWIĄZKI SEKRETARZA SĄDOWEGO Lubin oferta pracy SĄD REJONOWY W LUBINIE

Stanowisko: PEŁNIĄCY OBOWIĄZKI SEKRETARZA SĄDOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: 1. protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach metodą tradycyjną i w systemie cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw (e-protokół)2. wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt spraw sądowych3. wykonywanie wydanych w sprawach sądowych zarządzeń oraz innych czynności przewidzianych w regulaminie urzędowania sądów powszechnych i w przepisach szczególnych4. obsługa systemów informatycznych i urządzeń biurowych Wydziału
Data publikacji: 2019-04-24
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: SĄD REJONOWY W LUBINIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 3, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach metodą tradycyjną i w systemie cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw (e-protokół)2. wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt spraw sądowych3. wykonywanie wydanych w sprawach sądowych zarządzeń oraz innych czynności przewidzianych w regulaminie urzędowania sądów powszechnych i w przepisach szczególnych4. obsługa systemów informatycznych i urządzeń biurowych Wydziału
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PEŁNIĄCY OBOWIĄZKI SEKRETARZA SĄDOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarz sądowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie z maturą, umiejętność obsługi komputera (w tym umiejętność biegłego pisania na klawiaturze komputerowej), ogólna znajomość przepisów ustawy o ustroju sądów powszechnych oraz regulaminu urzędowania sądów powszechnych, wysoki poziom kultury osobistej, znajomość metod i technik pracy biurowej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność samokształcenia, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, dyspozycyjność, rzetelność
Nazwa pracodawcy: SĄD REJONOWY W LUBINIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Wrocławska 3, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
ogłoszenie o konkursie znajduje się na stronie www.lubin.sr.gov.pl (w zakłądce Oferty Pracy)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarz sądowy
Data dodania oferty pracy: 24.04.2019
Oferta pracy ważna do: 08.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a2590eecd22c9eec1c0f4e6f9417ab4e
Podobne oferty pracy
Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjno-wychowawczych w domu ucznia.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. JANA PAWŁA II W SĘDZISZOWIE MŁP. - 2018-10-04 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Ocieplanie budynków,tynkowanie,flizowanie
F.H.U. Marcin Jakubas - Wężerów 13 - 2016-08-12 - Wężerów (małopolskie)
Obsługa klientów przy ladzie mięsnej, obsługa pieca i wypiek pieczywa, dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towarów, dbanie o czystość w miejscu pracy.
H 500 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością G 570 S.K.A. - 2019-02-15 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż suplementów, obsługa klienta
ENDORFINA PLATINUM s.c. B. i P. Blicharscy - 2018-08-09 - Starachowice (świętokrzyskie)
prace porządkowe na terenie szkoły
"IZAN +" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-25 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem - Montaż instalacji wod-kan, gazowych i c.o.. Okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia. Godziny pracy: 7.00- 15.00.
EJK Edward Kalinowski - 2018-10-18 - Słupsk (pomorskie)
poszukiwanie pracowników, prowadzenie dokumentacji w języku obcym
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Praca na produkcji wyrobów gumowych
GUMITEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-11 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
sprzedaż mięsa i jego wyrobów
BIURO USŁUGOWO-HANDLOWE BEATA NIEBIESZCZAŃSKA PROSZÓWKA - 2016-04-20 - Rawicz (wielkopolskie)
- szkolenie BHP i p.poż.- zapoznanie z regulaminami obowiązującymi w OR PCK w Nowej Soli- przyjmowanie towaru: sprawdzenie, czy rodzaj, ilość i jakość są zgodne z dowodem nadania otrzymanym od dostawcy (ważenie, liczenie, mierzenie przedmiotów, sprawdzenie zgodności etykiet z dowodem nadania)- przechowywanie towaru decydowanie o rozmieszczeniu w magazynie, zabezpieczenie przed pożarem, zalaniem, kradzieżą, zepsuciem czy zniszczeniem- utrzymanie w czystości magazynu i porządkowanie składowych przedmiotów- przestrzeganie terminów przechowywania- wydawanie towaru odbiorcom- informowanie o zasobach magazynowych i konieczności uzupełnienia zapasów, inwentaryzowanie- sortowanie, paczkowanie, etykietowanie towaru- konserwowanie przechowywanego towaru, drobne naprawy- prowadzenie dokumentacji magazynowej- obsługa urządzeń technicznych, np. komputera
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Nowa Sól (lubuskie)
obsługa klienta w serwisie samochodów ciężarowych, praca w godzinach 8-16; wynagrodzenie + premia uznaniowa
Marcar Trucks Jarosław Gruszka - 2017-01-13 - Opole (opolskie)
-
CHIMERA CENTRUM SPA Sp.j. J.M. BAGIŃSCY - 2017-04-25 - Niechorze (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów,utrzymywanie relacji z klientami
ESIMA JAKUB WIŚNIEWSKI - 2017-03-10 - Trzeciewiec (kujawsko-pomorskie)
Naprawa pojazdów samochodowych , wulkanizacja.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Kartuzy (pomorskie)
Naprawa maszyn i urządzeń, prace ślusarskie.
MARTIN BRAUN SP Z O.O. - 2016-02-19 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Borek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa wtryskarek oraz innych urządzeń produkcyjnych
A.T.E. POLAND SP. Z O.O. - 2018-06-06 - Tychy (śląskie)
demontaż, segregowanie przedmiotów przeznaczonych do utylizacji, sortowanie surowców wtórnych, demontaż cartrige przy linii automatycznej
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Łomazy (lubelskie)
bar i obsługa klientów
"IL PIRATA" Borys Nowicki - 2017-09-08 - Kosakowo (pomorskie)
PRACA NA HALI SPRZEDAŻY, TWORZENIE ZAMÓWIEŃ, ZARZĄDZANIE PERSONELEM, OBSŁUGA KLIENTA
DINO POLSKA SA - 2016-11-14 - Płoty (zachodniopomorskie)
Operator myjni
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Brzeg (opolskie)
sprzątanie pokojów mieszkalnych, korytarzy, pomieszczeń sanitarnych, mycie okien, sprzątanie klatek schodowych(godziny pracy 7.15-15.15)
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Kozula (lubelskie)
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na okres próbny lub umowę-zlecenie.Wykładanie towaru, układanie ekspozycji z towaru na półkach sklepowych, obsługa klienta, sprawdzanie dat ważności towarów.
ELBLĄGDIS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.Obsługa biura. Segregacja dokumentów. Obsługa korespondencji.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Gdańsk (pomorskie)
KIEROWANIE RUCHEM DROGOWYM NA PRZEJŚCIU DLA PIESZYCH W SPOSÓB UMOŻLIWIAJĄCY BEZPIECZNE PRZEJŚCIE PRZEZ JEZDNIĘ UCZNIÓW, W OKRESIE WOLNYM OD ZAJĘĆ SZKOLNYCH UDZIAŁ W PRACACH PORZĄDKOWYCH, KONSERWATORSKICH W SZKOLE; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ PODZIELNOŚCI UWAGI, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW RUCHU DROGOWEGO ZWIĄZANEGO Z RUCHEM PIESZYCH, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIE - UKOŃCZENIE SZKOLENIA Z ZAKRESU WYKONYWANIA NIEKTÓRYCH CZYNNOŚCI ZWIĄZANYCH Z KIEROWANIEM RUCHEM DROGOWYM, W PRZECIWNYM RAZIE SKIEROWANIE NA KURS PRZEZ PRACODAWCĘ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY ZWIĄZANE Z RUCHEM DROGOWYM; KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY LUB CV NA e-mail: sekretariat (at) sp37.szczecin.pl LUB CV I LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄPRACA-0,75 ETATU W GODZ. 7.30-13.30
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 37 IM. KPT. Ż. W. ANTONIEGO LEDÓCHOWSKIEGO W SZCZECINIE - 2017-06-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa maszyny szyjącej, zapewnienie ciągłości produkcji, przestrzeganie standardów pracy, które istnieją w firmie. Praca w systemie 2 zmianowym ( 06:00-14:00, 14:00 -22:00). Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2500 zł brutto, premia frekwencyjna 400 zł brutto, częściowy zwrot kosztów dojazdu -maksymalnie 200 zł brutto. Miejsce wykonywania pracy Wyktoty. Umowa o pracę tymczasową.
HR Work Polska Sp. z o.o. - 2019-02-05 - Wykroty (dolnośląskie)
Mycie i czyszczenie samochodów i obsługa urządzeń z tym związanych.
Leschik Artur ECO MYJNIA-ARSYL - 2018-01-23 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Zabrze (śląskie)
wykonywanie prac ciesielskich
Zakład Stolarsko-Budowlany Szalbót Władysław - 2016-04-05 - Wisła (śląskie)
- Kierowanie zespołem ludzi przy pracach budowlanych budynków wielorodzinnych (prace: murarskie, tynkarskie, glazurnicze, dociepleniowe - praca na wysokości)Kontakt telefon 531-666-142, e-mail: karolinaarentowicz123 (at) gmail.com
ARENTOWICZ TOMASZ TAS - BUD - 2018-07-18 - Gniew (pomorskie)