PEŁNIĄCY OBOWIĄZKI KIEROWNIKA DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEGO (NR 1040) Inowrocław oferta pracy SANATORIUM UZDROWISKOWE OŚRODEK REHABILITACJI I ODNOWY BIOLOGICZNEJ OAZA SP Z O O
Stanowisko: PEŁNIĄCY OBOWIĄZKI KIEROWNIKA DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEGO (NR 1040)
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: -zarządzanie mieniem Sanatorium w tym prowadzenie spraw administracyjnych, technicznych i dotyczącychnieruchomości,- nadzór i kontrola nad stanem technicznym obiektów i posiadanego sprzętu,- współpraca z zewnętrznymi dostawcami,koordynowanie zawartymi umowami -organizacja usług i dostaw w zakresie sprawnego-działania i funkcjonowania działu i Sanatorium kierowanie działem administracyjnotechnicznym,- nadzór nad wewnętrznymi zamówieniami na potrzeby danych działów,- sporządzanie planu zamówień
Data publikacji: 2020-05-27
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: SANATORIUM UZDROWISKOWE OŚRODEK REHABILITACJI I ODNOWY BIOLOGICZNEJ OAZA SP Z O O
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świętokrzyska 76, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-zarządzanie mieniem Sanatorium w tym prowadzenie spraw administracyjnych, technicznych i dotyczącychnieruchomości,- nadzór i kontrola nad stanem technicznym obiektów i posiadanego sprzętu,- współpraca z zewnętrznymi dostawcami,koordynowanie zawartymi umowami -organizacja usług i dostaw w zakresie sprawnego-działania i funkcjonowania działu i Sanatorium kierowanie działem administracyjnotechnicznym,- nadzór nad wewnętrznymi zamówieniami na potrzeby danych działów,- sporządzanie planu zamówień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
PEŁNIĄCY OBOWIĄZKI KIEROWNIKA DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEGO (NR 1040)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0407
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2020
Data zakończenia pracy: 14.06.2022
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe techniczne/administracja, doświadczenie zawodowe min. 5 lat w tym 2 lata na stanowisku kierowniczym, biegła znajomość obsługi komputera, umiejętność zarządzania zespołem, dobra organizacja pracy, prawy jazdy kat. B, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (preferowane), Wysoki poziom zaangażowania w powierzone obowiązki, Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, Rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, dynamika w działaniu, inicjatywa w myśleniu i działaniu, lojalność, pracowitość,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
SANATORIUM UZDROWISKOWE OŚRODEK REHABILITACJI I ODNOWY BIOLOGICZNEJ OAZA SP Z O O
danePracodawcy_nip: 5562751984
danePracodawcy_regon: 341270333
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Świętokrzyska 76, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawcą pod nr tel. 52 311 15 00, lub dokumenty aplikacyjne można przesłać na e-mail: oaza (at) oazasanatorium.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: inowrocławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0407
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928989
Adres strony pracodawcy: www.oazasanatorium.pl
Ulica pracodawcy: Świętokrzyska
Numer budynku pracodawcy: 76
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121901
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.05.2020
Data dodania oferty pracy: 27.05.2020
Oferta pracy ważna do: 26.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7ebce3a6013a673f91cb44cd247734e9
Podobne oferty pracy
Zgodnie ze stanowiskiem. Praca w godzinach 9:00-18:00
Salon Fryzjerski "SEBASTIAN" Sebastian Laskowski - 2017-01-24 - Ustka (pomorskie)
PRACA W SKLEPIE SPOŻYWCZO - PRZEMYSŁOWYM
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY CZUCHRA RENATA - 2017-11-09 - Zasów (podkarpackie)
wg programu stażu.
kontakt przez PUP - 2021-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż artykułów i usług motoryzacyjnych zgodnie ze standardami firmy
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Żory (śląskie)
wg stanowiska
Zakład Elektroinstalacyjny - Zbigniew Perz Kraków - 2015-12-09 - Kraków (małopolskie)
Obsługa sekretariatu w tym: obsługa sprzętu biurowego, odbieranie połączeń telefonicznych, e-maili, wysyłka korespondencji, pisanie pism, organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego w tym: prowadzenie terminarza spotkań i zadań, umawianie spotkań i zadań, umawianie spotkań, organizacja wyjazdów służbowych przełożonego, współpraca z działami Muzeum i instytucjami zewnętrznymi, wykonywanie innych poleceń Dyrektora Muzeum.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-prowadzenie ciągnika rolniczego-prace mechaniczne ,-obsługa samochodów,-do przyuczenia,
kontakt przez PUP - 2021-06-15 - Łódź (łódzkie)
Proste prace dotyczące sprzątania na terenie szkoły tj. sal lekcyjnych, korytarzy, toalet oraz pomieszczeń administracyjnych.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 5 - 2020-03-03 - Gdańsk (pomorskie)
Zarządzanie personelem, tworzenie menu, przygotowywanie posiłków, działania administracyjne.
MULTIMER sp. z o.o. - 2021-05-07 - Czystebłota (kujawsko-pomorskie)
Pomoc przy prowadzeniu doświadczeń polowych.Dokumentowanie przeprowadzanych zabiegów.Pracodawca preferuje osoby z wyższym wykształceniem,jednak osby z wykształceniem średnim chcące rozpopcząć studia też są mile widzane.
AGRECO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-23 - Gać (dolnośląskie)
Wykonywanie badań i zabiegów pielęgniarskich.Praca od poniedziałku do niedzieli w godz.: 7:00-19:00 (równoważny system czasu pracy).
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach - 2021-04-26 - Gorzyce (śląskie)
staz-murarz
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2020-06-18 - Szczucin (małopolskie)
załadunek i rozładunek produktów mącznych zgodnie z instrukcjami i wytycznymi , układanie towaru zgodnie z zamówieniem
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "K.W.S. ŻABCZYŃSCY" SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-20 - Stoczek Łukowski (lubelskie)
nadzór prac budowlanych
PRO FACH BUILDING PIOTR HURNOWICZ - 2017-08-29 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
Praca fizyczna na placu przerobu złomu, sortowanie złomu, oddzielanie złomu metali kolorowych.Praca w ramach umowy o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia. System dwuzmianowy w godz.: 6.00-22.00 od pn. do pt.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEROBU ZŁOMU "SILSCRAP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
nauczanie matematyki w klasie VII i VIII
Społeczno - Oświatowe Stowarzyszenie Pomocy Pokrzywdzonym i Niepełnosprawnym "Edukator" Szkoła Podstawowa w Mazurach - 2018-06-08 - Mazury (warmińsko-mazurskie)
Układanie glazury.
Zakład ogólnobudowlany Czesbud Czesław Miotk - 2017-05-18 - Gdynia (pomorskie)
wg stanowiska, samodzielne przygotowywanie posiłków, porcjowanie, rozważanie i pakowanie posiłków, przygotowywanie i wstępna obróbka posiłkow i potraw
CATERING DIETETYCZNY FIT-LIFE KLAUDIA ORZECHOWSKA - 2021-05-26 - Limanowa (małopolskie)
Zgodne ze stanowiskiem
BIZNES PARTNER sp zoo - 2017-11-15 - Zgierz (łódzkie)
Obsługa i nadzór nad urządzeniami do przetwórstwa mięsa np. sortownica mięsa, maszyna multivac, pakująca próżniowo, kontrola urządzeń podczas pracy, nadzór nad gotowym produktem
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Cienia (łódzkie)
Szycie bielizny damskiej
Vena Mariusz Zalewski - 2018-02-19 - Kolno (podlaskie)
praca jako nauczyciel informatyki
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY IM. DR WANDY BŁEŃSKIEJ W NIEPRUSZEWIE - 2021-02-24 - Niepruszewo (wielkopolskie)
- Obsługa kasy fiskalnej, wykładanie produktów na półki. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca 5 dni w tygodniu w godzinach: 7:00-14:00, 14:00-21:00 + soboty: 7:00-14:00, 14:00-21:00 + niedziele: 10:00-20:00. Praca według grafiku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane -> Istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) lub gotowość do jej wyrobienia ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę). Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-202-00-35) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Kijowska 85, 40-753 Katowice).
"PROCENT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-10 - Katowice (śląskie)
Obróbka drewna, wycinanie elementów, klejenie,
Wytwórnia Parkietów Stolarstwo-Tartacznictwo Krzysztof Misztal - 2019-04-03 - Cienia (łódzkie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Mońki (podlaskie)
PRACE PORZĄDKOWE NA MAGAZYNIE, UKŁADANIE, SKANOWANIE, LICZENIE TOWARÓW
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Prace porządkowe w wyznaczonych miejscach na terenie gminy Susiec, pielęgnacja zieleni, koszenie trawy, obsługa parkingu w Majdanie Sopockim oraz w miejscowości Huta Szumy, mycie toalet w Majdanie Sopockim przy użyciu środków dezynfekujących.
Spółdzielnia Socjalna ARKA - 2021-04-19 - Susiec (lubelskie)
pomoc w opiece nad chorymi
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Koniemłoty (świętokrzyskie)
doświadczenie przy tynkach elewacyjnych i wykończeniach wnętrz, szpachlowaniu karton gipsach,
PITREM Młodorzyniak Piotr - 2016-09-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)