OSOBY DOZORU MECHANICZNEGO P/Z Pszczyna oferta pracy SANICOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: OSOBY DOZORU MECHANICZNEGO P/Z
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie min. średnie - mechaniczne, kwalifikacje osoby dozoru potwierdzone przez OUG. Charakterystyka pracy: nadzór nad obsługą klimatyzacji pod ziemią (możliwość pracy również w weekendy). Praca na 4 zmiany, godziny 6:00-14:000, 12:00-20:00, 18:00-1.30, 00:00-7:30. Praca w JSW KWK BUDRYK I KWK Knurów-Szczygłowice. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu, telefoniczny pomiędzy godziną 7:00 a 14:00 w dni robocze lub e-mailowy biuro (at) k-j.com.pl.
Data publikacji: 2019-09-27
Lokalizacja: Pszczyna (śląskie)
Pracodawca: SANICOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 13, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie min. średnie - mechaniczne, kwalifikacje osoby dozoru potwierdzone przez OUG. Charakterystyka pracy: nadzór nad obsługą klimatyzacji pod ziemią (możliwość pracy również w weekendy). Praca na 4 zmiany, godziny 6:00-14:000, 12:00-20:00, 18:00-1.30, 00:00-7:30. Praca w JSW KWK BUDRYK I KWK Knurów-Szczygłowice. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu, telefoniczny pomiędzy godziną 7:00 a 14:00 w dni robocze lub e-mailowy biuro (at) k-j.com.pl.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: OSOBY DOZORU MECHANICZNEGO P/Z
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pszczyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pszczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pszczyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: osoby dozoru ruchu w górnictwie podziemnym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, mechaniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kwalifikacje osoby dozoru potwierdzone przez OUG
Nazwa pracodawcy:
SANICOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Dworcowa 13, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: pszczyński
Gmina pracodawcy: Pszczyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pszczyna
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: osoby dozoru ruchu w górnictwie podziemnym
Data dodania oferty pracy: 27.09.2019
Oferta pracy ważna do: 25.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5eec603d183a2ff9cdc1ac3f6222fa95
Podobne oferty pracy
Obsługa biura, obsługa urządzeń biurowych.
Zakład Tartaczny Kleniewski Waldemar spółka jawna - 2018-11-30 - Bondyrz (lubelskie)
Wykształcenie: min. zawodowe - elektromechanik; mile widziane doświadczenie zawodowe na pokrewnym stanowisku; umiejętność czytania schematów elektrycznych, uprawnienia SEP; zakres obowiązków: naprawa elementów aparatury elektrycznej niskiego i wysokiego napięcia (styczniki, nawrotniki, odłączniki); dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
"NEWAG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-28 - Gliwice (śląskie)
Pomoc kuchennaPraca od 12:00
Przedsiębiorswto Handlowo-Usługowe Raczyńska Bogumiła - 2016-06-23 - Mielec (podkarpackie)
MONTOWANIE ELEMENTÓW SKŁADOWYCH, KONTROLOWANIE, GWINTOWANIE, WIERCENIE, SZLIFOWANIE, FAZOWANIE, CZYSZCZENIE POWIERZCHNI OCYNKOWYCH, OBSŁUGA ELEKTRONARZĘDZI, OBSŁUGA PRAS, RĘCZNE PRACE TRANSPORTOWEWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚC CZYTANIA RYSUNKU TECHNICZNEGO,OBSŁUGA SZLIFIEREK OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA, DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE OD 3 MIESIĘCYPRZED SPOTKANIEM KONTAKT TEELFONICZNYMIEJSCE PRACY KNIEWSKA 7
SMART WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace ogólnobudowlane, prace murarskie, malarskie, w razie potrzeb praca w delegacji
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "ARCHIPRO" Paulina Kraszewska - 2017-11-03 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Krosno (podkarpackie)
- Profesjonalna, kompleksowa obsługa klientów; Prawidłowe rozliczanie i zabezpieczenie środków finansowych i dokumentów firmowych; Kontrolowanie towarów na kasach; Udzielanie pełnych informacji na temat oferowanych usfug; Zapewnienie bezpieczeństwa powierzonych środków fi nansowych.- Wynagrodzenie: 2600 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny -3 miesiące. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca w systemie zmianowym w godzinach otwarcia sklepu (6:30-21:00). Praca również w soboty i niedziele handlowe w godzinach otwarcia sklepu.Wymagania: wykształcenie średnie. Mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta. Mile widziane doświadczenie w pracy na kasie. Kontakt telefoniczny (tel.: 690-493-761) w godz.: 9:00-16:00 lub e-mail: PRYSZKOWSKI (at) LEROYMERLIN.PL
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-06 - Katowice (śląskie)
diagnozowanie i naprawa usterek przy samochodach ciężarowych
ZBD Sp. z o.o. Sp.K. - 2019-10-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
1.Prowadzenie spraw związanych z nieruchomościami i obiektami o charakterze nie mieszkalnym. 2. Prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem i przekazywaniem nieruchomości, obiektów lub ich części, w tym sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych. 3.Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i utrzymaniem powierzonych nieruchomości i obiektów, w tym zapewnienie dostawy mediów, wywozu nieczystości, ubezpieczenia, deratyzacji oraz wszystkich niezbędnych usług. 4. Zawieranie, aneksowanie i rozwiązywanie umów najmu, dzierżawy lokali i pomieszczeń. 5. Nadzorowanie realizacji umów dzierżawy, najmu lokali i pomieszczeń znajdujących się w powierzonych nieruchomościach. 6. Zaopatrywanie powierzonych obiektów w niezbędne wyposażenie. Prowadzenie całości spraw związanych z naliczeniem i rozliczaniem kaucji zabezpieczających lokale.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej - 2016-02-18 - Polkowice (dolnośląskie)
- sprzedaż towarów- obsługa klientów- obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Jeleśnia (śląskie)
planowanie i rezerowanie wizyt hotelowych
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Piła (wielkopolskie)
obróbka i kształtowanie elemntów z blachy ( obsługa ręcznej giętarki)wykonywanie pokryćdachowychz blachodachówki, montaż urządzeń odprowadzających wodę.
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych "LARK Leisure Homes" Sp. z o.o. - 2019-04-01 - Darłowo (zachodniopomorskie)
dbanie o ład i porządek w firmie (sprzątanie, mycie pojemników)
Rudaś Sławomir Zakład Usług Masarskich - 2016-10-24 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
prace tokarskie w metalu
USŁUGI ŚLUSARSKO-SPAWALNICZO-BUDOWLANE JAROSŁAW KARBOWIAK - 2016-10-14 - Ludwiniec (kujawsko-pomorskie)
Marketing - wyszukiwanie targów, konferencji, zlecanie wykonania folderów, kalendarzy, gadżetów reklamowych, itp., kontrola wydatków Działu Handlowego pod względem zgodności z budżetem; nadzór nad stroną internetową, profilem Pracodawcy na Facebooku i Google + ; uaktualnianie i prowadzenie bazy umów handlowych; rozliczanie wydatków służbowych; wspieranie handlowców przesyłanie potrzebnych dokumentów, przygotowywanie danych tworzenie oraz aktualizacja bazy danych klientów; przygotowywanie dokumentacji, raportów i analiz; monitorowanie oraz prowadzenie analiz rynku branżowego; dbanie o sprawny przepływ informacji pomiędzy zespołem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
-Obsługa maszyn i urządzeń w określonych fazach produkcji okien,-Praca trzyzmianowa: 6.00-14.00; 14.00-22.00; -Kontakt telefoniczny: 607-120-411
Progres Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K - 2017-11-24 - Tczew (pomorskie)
prace murarskie i elewacyjne
DOM-BUD Dominik Dworzański - 2018-04-10 - Głogów (dolnośląskie)
wykonywanie prac pomocniczych przy budowie; umowa o pracę na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Pabianice (łódzkie)
Praca w charakterze pomocy kuchennej
K&D PIZZA WORLD S.C. Jakub Goryl, Dawid Nieckarz - 2016-03-01 - Racibórz (śląskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem węgierskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
Mycie i konserwacja pojazdów
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Błonie (mazowieckie)
załadunek i rozładunek oraz dostawa towarów na terenie UE
B.M. "MOTOR" - Andrzej Białyk - 2016-09-09 - Kłodzko (dolnośląskie)
Montaż i demontaż rusztowań budowlanych.
AV DESIGN SP. Z O. O. - 2018-03-02 - Gdańsk (pomorskie)
- Zakres obowiązków:1. Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem oraz ewidencjonowaniem podziału i wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na pomoc materialną dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w zakresie:- stypendiów rektora dla najlepszych studentów,- stypendiów socjalnych dla studentów oraz doktorantów,- stypendiów specjalnych dla niepełnosprawnych studentów oraz doktorantów,- zapomóg dla studentów oraz doktorantów,- stypendiów dla najlepszych doktorantów,- stypendiów doktoranckich,- stypendiów projakościowych,- stypendiów ministra za wybitne osiągnięcia,- stypendiów fundowanych dla cudzoziemców.2. Przyjmowanie wniosków o przyznanie pomocy materialnej oraz przygotowanie ich do podjęcia decyzji:- przeprowadzanie weryfikacji stypendialnej,- szczegółowe analizowanie wniosków pod względem sytuacji materialnej studenta oraz jego rodziny,- gromadzenie dokumentacji potwierdzającej prawo do pomocy materialnej.3. Obsługa organizacyjno-techniczna Wydziałowych Komisji Stypendialnych:- ustalanie terminów Wydziałowej Komisji Stypendialnej,- powiadamianie o terminach Przewodniczącego Komisji Stypendialnej oraz Parlament Studencki,- sporządzanie protokołów na posiedzenie Wydziałowej Komisji Stypendialnej,- ogłaszanie podjętych decyzji o przyznaniu lub nieprzyznaniu stypendiów,- sporządzanie i wysyłanie studentom/doktorantom decyzji Wydziałowej/Uczelnianej Komisji Stypendialnej.4. Sporządzanie miesięcznych list wypłat dla stypendystów i przekazywanie ich do Działu Finansowego.5. Obsługa studentów w zakresie:- udzielania informacji na temat aktualnych przepisów i możliwości otrzymania świadczeń pomocy materialnej,- wydawania zaświadczeń dotyczących korzystania z pomocy materialnej.-Wynagrodzenie: 2250 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30-15:30. (Sporadycznie praca w sobotę i w godzinach popołudniowych).Niezbędne wymagania:- Wykształcenie wyższe lub średnie (w przypadku wykształcenia średniego na stanowisku samodzielnego referenta wymagany staż pracy przynajmniej 4 lata),- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,- Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,- Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole, - Wysoka kultura osobista, rzetelność, dyspozycyjność.Wymagania dodatkowe:- Samodzielność podejmowania decyzji w zakresie powierzonych zadań,- Rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,- Umiejętność organizacji pracy własnej.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach - 2019-01-03 - Katowice (śląskie)
Oklejanie tablic, bilboardów, samochodów, montaż tablic, konstrukcji, obsługa maszyn tnących, drukujących.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Bochnia (małopolskie)
Zapoznanie się z pracą w dziale księgowym, archiwizacja dokumentów, itp. I zmiana 08.00 - 16.30 (0,5h przerwa)
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Kontrola wyrobu gotowego zgodnie z wymaganiami klientów. Praca dwuzmianowa wykonywana w godzinach 06.00 - 14.00 i 14.00 - 22.00. Pierwsza umowa na okres próbny, kolejna na czas okreslony.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2019-04-25 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Prowadzenie warsztatów terapii zajęciowej dla uczestników- dzieci i młodzieży niepełnosprawnej (w wieku 12- 18 lat). Organizowanie zajęć rozwijających kreatywność, prowadzenie warsztatów plastycznych.
STOWARZYSZENIE NA RZECZ DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ RUCHOWO - 2016-03-17 - Lublin (lubelskie)
montowanie okien,
GRAFITEX Krzysztof Szyszka - 2016-05-10 - Bucz (wielkopolskie)
Obsługa urządzeń biurowych w tym: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka. Obsługa komputera, centrali telefonicznej. Pisanie pism na komputerze oraz ich rejestrowanie. Przekazywanie informacji nauczycielom i uczniom. Pomoc nauczycielom w pracach biurowych. Obsługa elektroniczna programu iuczniowie, iprzedszkole. Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji. Obsługa interesantów.Wymagania: wykształcenie średnie, obsługa komputera.Staż RM
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Borów (dolnośląskie)