OSOBA SPRZĄTAJĄCA Kraków oferta pracy INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: OSOBA SPRZĄTAJĄCA
Wynagrodzenie: od 170 PLN
Zakres obowiązków: Sprzątanie obiektu, prace porządkowe w butkiach w Galerii Krakowskiej.
Data publikacji: 2020-08-20
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-000 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzątanie obiektu, prace porządkowe w butkiach w Galerii Krakowskiej.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 170 PLN
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: OSOBA SPRZĄTAJĄCA
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
danePracodawcy_nip: 7711008896
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|911290
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|812
Data dodania oferty pracy: 20.08.2020
Oferta pracy ważna do: 20.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8b223e47528d486a5875c4d5d304e390
Podobne oferty pracy
sprzątanie pomieszczeń biurowych i hal produkcyjnych
SOTER Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Starachowice (świętokrzyskie)
obsługa klienta, obsługa przyjęć i bankietów
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Osoba sprzątająca
Spółdzielnia Rolniczo-Handlowa SAMOPOMOC Łęg Tarnowski - 2019-04-30 - Łęg Tarnowski (małopolskie)
Zgodny ze stanowiskiem
SKLEP SPOŻYWCZO PRZEMYSŁOWY JUSTYNA WOJENKOWSKA - 2019-09-05 - Wonna (warmińsko-mazurskie)
pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Kontrola ruchu osobowo-samochodowego. Miejsce pracy: Śrem i Poznań, praca w godzinach 7.00-19.00, 19.00-7.00. Okres wykonywania pracy: 3 miesiące.
Agencja Ochrony Osób i Mienia LION Grzegorz Jerzyk - 2018-12-06 - Śrem (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
WG STANOWISKA
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Kobyłka (mazowieckie)
utrzymanie czystości na obiekciepraca w godz. 5:00 -13:00/13:00 - 21:00
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-07-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- obsługa klientów- obsługa programu "Subiekt"- wystawianie faktur i paragonów- układanie i metkowanie towarów- realizacja zamówień- obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Leszno (wielkopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń oraz całego obiektu. Praca na umowę o pracę w godz. 13-21 w Kołobrzegu.
Wojsk. Spec. Przychodnia Lekarska - 2017-02-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
kompleksowe wykonywanie (na podstawie dokumentacji projektowej, obowiązujących przepisów i zasad, wiedzy technicznej) instalacji elektrycznych, odgromowych i teletechnicznych w budynkach mieszkalnych, biurowych i użyteczności publicznej.
kontakt przez PUP - 2020-10-29 - Oława (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
GLOBAL TRADE Sp. z o.o. - 2019-01-31 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Sortowanie półfabrykatów, przygotowanie produktów do pakowania, magazynowania, transportu.Praca w dni wolne, wg. zlecenia, 8-10 godzin dziennie. Minimum 153 godziny miesięcznie
kontakt przez PUP - 2020-03-18 - Zdunowo (mazowieckie)
nauczyciel języka angielskiego
CONTACT CENTRUM JĘZYKA ANGIELSKIEGO WYSOCKA I MAŁECKA-JEŻ SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-07 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wycena towarów, fakturowanie, przyjmowanie towarów, sporządzanie zamówień, dbanie o czystość miejsca pracy.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Ułęż (lubelskie)
Opieka nad dziećmi do lat 3
Żłobek Miejski - 2016-07-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
malowanie figur, lakierowanie, dbanie o porządek na malarni
kontakt przez PUP - 2020-09-02 - Nowa Sól (lubuskie)
przygotowanie i wypełnianie dokumentacji,księgowanie,obsługa klienta
Doradca Podatkowy Powroźnk Anna - 2018-07-24 - Jordanów (małopolskie)
Prace porządkowe, sprzątanie biur
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-08 - Zabierzów (małopolskie)
osoba sprzątająca w szkole podstawowej
kontakt przez PUP - 2018-12-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie: wyższe techniczne profil elektryczny; min. 2 lata doświadczenia zawodowego; znajomość oprogramowania PO Schematic; średnio-zaawansowana znajomość jęz. obcego; wiedza z zakresu pneumatyki, automatyki i sieci przemysłowych; akt. uprawnienia SEP (gr. I, II, III, zakres E,D); znajomość rysunku technicznego; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: projektowanie schematów elektrycznych i dokumentacji, przyg. list zamówieniowych zgodnie z dok., odpowiedzialność i nadzór nad procesem montażu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
AMS-SYSTEMS SEBASTIAN NOWAK - 2018-07-04 - Gliwice (śląskie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office;dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
Nadzór nad jakością produkcji, dbałość o stan techniczny i właściwą eksploatację maszyn.Raportowanie sytuacji dotyczących kontroli jakości.Bieżące dokumentowanie procesów kontrolnych.
"MASSPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Zubrzyk (małopolskie)
wystawianie dokumentów sprzedażowych, ewidencjonowanie materiału do produkcji i sporządzania dokumentów związanych z produkcją, wprowadzanie zapisów kasowych i sporządzanie raportów kasowych, wspieranie kierownika produkcji w zakresie prawidłowego wykorzystania materiałów i narzędzi w procesie produkcyjnym, wspieranie działu kadr.
C.M.C. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-10-01 - Osiedle Niewiadów (łódzkie)
oBSŁUGA KLIENTÓW DYSKONTU
JERONIMO MARTINS POLSKA S. A. - 2017-10-31 - Słubice (lubuskie)
przyjmowanie towaruskładowanie towaru w punkcie sprzedażyprzygotowanie produktów do sprzedażykontrola jakości produktówobsługa klientówdokumentowanie rozliczeń finansowych
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Chorzów (śląskie)
Transport zakupionego węgla do odbiorcy samochodem typu wywrotka, workowanie węgla, prace porządkowe na terenie zakładu.
1) "AGRO-SPED" Wojciech Aleksiejczuk - 2018-10-11 - Dąbrówki (podlaskie)
utrzymanie porządku na terenie obiektów firmy
Platforma Usług - 2015-12-21 - Kraków (małopolskie)