OSOBA SPRZĄTAJĄCA Kołobrzeg oferta pracy PIAST GROUP Sp. z o.o.
Stanowisko: OSOBA SPRZĄTAJĄCA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Utrzymanie w czystości obiektu handlowego.Praca w godz. 6-14, 14-20 w Kołobrzegu (Market E.Leclerc). Zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę zlecenie.
Data publikacji: 2019-09-13
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: PIAST GROUP Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Koszalińska 36, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Utrzymanie w czystości obiektu handlowego.Praca w godz. 6-14, 14-20 w Kołobrzegu (Market E.Leclerc). Zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę zlecenie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: OSOBA SPRZĄTAJĄCA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy zajmujący się sprzątaniem gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Nazwa pracodawcy: PIAST GROUP Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - kontakt osobisty po telefonicznym
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Profil działalności pracodawcy: działalność detektywistyczna i ochroniarska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy zajmujący się sprzątaniem gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 13.09.2019
Oferta pracy ważna do: 11.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?18681c5120e6b4dcdaa2eed9867c37a8
Podobne oferty pracy
pomoc w przygotowaniu posiłków ,obróbka warzyw, obróbka mięsa
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie czystości w obiekcie biurowym, 1/2, praca w godzinach 15.00-19.00 od poniedziałku do piątku.
Aspen Sp. z o.o. - 2018-10-23 - Kraków (małopolskie)
Kompletowanie towaru, rozładunek i załadunek towaru, znakowanie i zabezpieczanie towaru, sprawdzanie stanów magazynowych, obsługa wózka jezdniowego.
kontakt przez PUP - 2019-10-18 - Teresin (mazowieckie)
Osoba sprzątająca
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Karabela" Sp. z o.o. - 2019-02-07 - Tarnów (małopolskie)
Sprzątanie pojazdów
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Jawi Sp. z o.o. - 2020-02-04 - Będzin (śląskie)
1) Wsparcie Wydziału Rolnictwa i Rybactwa2) Zapoznanie się z funkcjonowaniem Rady, KE i PE oraz prawodawstwem w obszarach:- Wspólna Polityka Rolna;- Wspólna Polityka Rybacka;- Sprawy weterynaryjne, fitosanitarne, bezpieczeństwo żywności.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, przyjmowanie towaru, dbałość o porządek
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Sztum (pomorskie)
sprzątanie terenów zewnętrznych oraz klatek schodowych.
KOM-BIS Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzątanie obiektów na terenie centrum Opola
kontakt przez OHP - 2019-03-07 - Opole (opolskie)
Malowanie, tynkowanie, oblicowywanie ścian, glazurnictwo, murowanie oraz pozostałe prace budowlano - wykończeniowe.
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Legionowo (mazowieckie)
utrzymanie czystości w wyznaczonych obiektach
Firma Sprzątająca "BŁYSK" Barbara Zając - 2017-01-17 - Gdów (małopolskie)
organizowanie procesu dydaktyczno-wychowawczego w przedszkolu, opieka nad dziećmi, troska o bezpieczeństwo, współpraca z rodzicami. Praca na dwie zmiany 6:30-14:30, 9:00-17:00
Edukacja Elżbieta Kula - Przybytek Akademia Przed-szkolna SKRZAT - 2019-10-01 - Mysłowice (śląskie)
sprzątanie obiektu biurowego
ST Sp. z o.o. - 2020-03-17 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie biblioteki szkolnej
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Lipka (wielkopolskie)
Pracownik linii produkcyjnej - pakowanie warzy i owoców
kontakt przez OHP - 2016-06-06 - Opole (opolskie)
sprzątająca budynków komunalne wraz z otoczeniem.
Opolskie Centrum Usługowe OMEGA Sp. J. A. Krasnopolski i Spółka - 2017-05-29 - Opole (opolskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Słubice (lubuskie)
Kwalifikowanie do uzyskania świadczeń z pomocy społecznej, Praca socjalna z uwzględnieniem przestrzegania zasad etyki zawodowej, Kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do realizacji przyjętych form pomocy, Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych zgodnie z obowiązującymi wzorami,
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE - 2017-08-07 - Słupsk (pomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za utrzymywanie w czystości przestrzeni przemysłowych i biurowych.
MEDEN-INMED SP Z O.O. - 2020-01-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sprzątanie obiektu handlowego w Zamościu.
Aspen Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Zamość (lubelskie)
Prace porządkowe na częściach wspólnych, ciągi komunikacyjne, socjalne, pomieszczenia, toalety i inne. Preferowana grupa o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności.
"MIDAS MAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIDZIALNOŚCIĄ " SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-01 - Kłodzko (dolnośląskie)
Pełna organizacja imprez tematycznych, swpółpraca z kontrachetnami, wprowadzanie ofert do systemów rezerwacyjnych, umtrzymywanie kontaktu z kluczowymi klientami, obsługa systemów rezerwacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie powierzchni przemysłowych (hali, magazynu, korytarzy, itp.).Wynagrodzenie: 15zł/h. Praca w Krakowie, okolice Rybitw.
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z harmonogramem
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Pakowanie przypraw.
AGRO-SMAK Jajecznik i Spółka s.j. - 2016-10-12 - Dębe-Kolonia (wielkopolskie)
Sprzątanie biur, mieszkań, domów, mycie okien, lamp na wysokościach
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kraków (małopolskie)
...
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Łowicz (łódzkie)
Praca na terenie gminy Nadarzyn w patrolu pieszym lub zmotoryzowanym związana z ochroną ładu i porządku w miejscach publicznych, zabezpieczanie imprez i uroczystości, prowadzenie pogadanek profilaktycznych.Praca 2 - zmianowa 06.30 - 22.00 Wymagane złożenie aplikacji na stronie: https://bip.nadarzyn.pl/Pierwsza umowa na 6 miesięcy.
STRAŻ GMINNA W NADARZYNIE - 2018-04-07 - Nadarzyn (mazowieckie)
utrzymywanie czystości i porządku w budynku usługowym l
FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Wyższe ekonomiczne, spec.: rachunkowość i finanse; 3 letnia praktyka w księgowości i ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe, 6 letnia praktyka w księgowości i ukończona średnią, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna, wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów; znajomości jęz. angielskiego - komunikatywna; umiejętność obsługi programów w zakresie prowadzenia księgowości (znajomość oprogramowania: PŁATNIK, DEKRET, PŁACE); zakres obowiązków: prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki samorządowej, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, sporządzanie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie korekt, sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez Dyrektora instytucji kultury informacji o realizacji planu finansowego, sporządzanie sprawozdań finansowych z przyznanej dotacji przez organizatora, przygotowanie projektu planu finansowego instytucji kultury oraz harmonogramu wydatków, sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej podatkowej instytucji, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym instytucji kultury, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, nadzorowanie naliczania wynagrodzeń i pochodnych, zaliczek podatkowych, składek, potraceń oraz terminowego ich przekazywania, opracowanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w instytucjach kultury, nadzorowanie obsługi programu PŁATNIK sporządzania, rozliczania i przesyłania drogą elektroniczną dokumentacji ZUS, nadzorowanie sprawozdań finansowych do ZUS i US oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami, nadzorowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej, należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych, prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia, sprzętu oraz innych wartości rzeczowych nie stanowiących środków trwałych ich umorzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami, tworzenie planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej, instrukcji inwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej instytucji kultury, wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego, rozliczanie pozyskiwanych środków finansowych z innych źródeł; 3/4 etatu; jedna zmiana; miejsce pracy: Wilcza;
GMINNY OŚRODEK KULTURY W PILCHOWICACH - 2016-08-22 - Wilcza (śląskie)