OSOBA SPRZĄTAJĄCA (1/2 ETATU) Kołobrzeg oferta pracy ZAKŁAD USŁUGOWY "EW-PARK" Ewa Małota
Stanowisko: OSOBA SPRZĄTAJĄCA (1/2 ETATU)
Wynagrodzenie: od 1 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprzątanie części wspólnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Data publikacji: 2017-08-08
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD USŁUGOWY "EW-PARK" Ewa Małota
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Giełdowa 3/6, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzątanie części wspólnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: OSOBA SPRZĄTAJĄCA (1/2 ETATU)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostałe pomoce i sprzątaczki biurowe, hotelowe i podobne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.08.2017
Data zakończenia pracy: 31.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD USŁUGOWY "EW-PARK" Ewa Małota
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Giełdowa 3/6, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Giełdowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostałe pomoce i sprzątaczki biurowe, hotelowe i podobne
Data dodania oferty pracy: 08.08.2017
Oferta pracy ważna do: 08.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
NAUKA: PRZYJMOWANIA I WYKŁADANIA TOWARU NA PÓŁKI; OBSŁUGI KLIENTA, KASY FISKALNEJ, TERMINALA PŁATNICZEGO; ROZLICZANIA UTARGÓW.
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Konin (wielkopolskie)
Budownictwo - remonty i wykończenie wnętrz
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Łódź (łódzkie)
Czyszczenie przewodów kominowych w domkach jednorodzinnych, mistrz kominiarski wykonuje także odbiory, opiniowanie oraz przeglądy.
TWÓJ KOMINIARZ Robert Bandurski - 2018-01-03 - Słupsk (pomorskie)
-Sprzątanie obiektu biurowo-przemysłowego w Tczewie,-Kontakt tel. 660-567-162, e-mail: a.lezynski (at) elarsystem.pl
Clar System S.A. - 2018-06-21 - Tczew (pomorskie)
SPRZĄTANIE PORADNI STOMATOLOGICZNEJ-OKOŁO 250m2;WYMAGANIA: MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE;GODZINY PRACY: 18.00-21.30 LUB GODZINY RANNE, OKOŁO 3,5H/DZIENNIE;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 665076660
DENTAL SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
SPRZĄTANIE OBIEKTU WEWNĄTRZ (OBSŁUGA MASZYNY MYJĄCEJ) ORAZ NA ZEWNATRZ (PLAC);GODZINY PRACY: 06.00 - 14.00, 14.00 - 22.00;WYNAGRODZENIE: 10ZŁ/H;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 664961772
ROKA NIEWIADOMSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sprawdzanie i pakowanie towarów, utrzymywanie w czystości stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
OBSŁUGA BIURA KANCELARII, KONTAKT Z KLIENTAMI, URZĘDAMI I ORGANAMI, KORESPONDENCJA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI BIURA (SPRZĘTÓW BIUROWYCH), DOŚWIADCZENIE W PRACY BIUROWEJ I BEZPOŚREDNIEJ OBSŁUDZE KLIENTA, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL kancelaria (at) gkl-kancelaria.pl
GOZDEK ŁYSAKOWSKI ADWOKACI SPÓŁKA PARTNERSKA - 2017-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
ELMARK SPÓŁKA JAWNA JĘDRZEJEWSKA - 2017-11-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Zielonki (małopolskie)
Realizowanie zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem braku zgodności, w tym: opracowywanie regulaminu funkcjonowania komórki ds. zgodności, identyfikacja ryzyka, monitorowanie na bieżąco zmian w zewnętrznych przepisach prawa, ocena ryzyka braku zgodności poprzez pomiar lub szacowanie tego ryzyka, projektowanie mechanizmów kontroli ryzyka braku zgodności, identyfikacja, pomiar i monitorowanie ryzyka braku zgodności, zapewnienie zgodności obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych z przepisami prawa, dbałość o ich spójność, współtworzenie oraz opiniowanie projektów procedur wewnętrznych dystrybucja przepisów do odpowiednich komórek Banku; Realizowanie zadań kontrolnych i sprawozdawczych poprzez: opracowywanie planów kontroli wewnętrznej krótko i długoterminowych, prowadzenie rejestrów kontroli wewnętrznych izewnętrznych, ustalanie przyczyn i skutków występującychnieprawidłowości i osób za nie odpowiedzialnych, wykonywanie pracanalitycznych (bieżąca analiza materiałów z przeprowadzonych kontroli,opracowywanie wniosków i ocen dotyczących wyników kontroli), ocenafunkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej funkcjonalnej w Banku,sporządzanie okresowych sprawozdań z zakresu prowadzonej działalności, opiniowanie projektów regulaminów i procedur wewnętrznych Banku, współpraca z merytoryczną komórką Banku i zewnętrznymi organami kontroli, analiza protokołów z inspekcji dokonywanych poprzez nadzorcę oraz wydanych przez niego zaleceń, objęcie kontrolą wewnętrzną jakości i zakresu wykonania stwierdzonych nieprawidłowośći, przeprowadzenieczynnośći wyjaśniających w zakresie ryzyka braku zgodności i innych ryzyk, przeprowadzanie kontroli wewnętrznych planowych i doraźnych zgodnie z regulacjami. Koordynowanie spraw w zakresie rozpatrywania skarg, reklamacji i wniosków. Pełnienie funkcji ABI.
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2017-09-18 - Szczekociny (śląskie)
sprzatanie dyskoteki
FHU WIĘC-POL w Kowalowie Dolnym - 2016-09-22 - Kowalów Dolny (świętokrzyskie)
Praca na stanowisku operator maszyn/osoba sprzątająca. Wymagania: wykształcenie podstawowe, prawo jazdy kat B, książeczka sanepidowska. Miejsce wykonywania pracy CH Auchan Rumia.
ASPEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-28 - Rumia (pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń hotelowych. Umowa zlecenie przez pierwsze 3 miesiące, następnie możliwość umowy o pracę. Praca 5 dni w tygodniu (pon.-niedz.), ok. 8 godz. dziennie, na dwie zmiany (wg grafiku). Wynagrodzenie od 13,70 zł/h do uzgodnienia (na początek).
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Kraków (małopolskie)
x
SIEŃKO I SYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-12 - Białystok (podlaskie)
prace budowlane na terenie Rudy Śląskiej, Zabrza oraz Gliwic
P.R.B.SRB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-09 - Ruda Śląska (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Błudowo (warmińsko-mazurskie)
Praca w markecie Intermarche w godzinach 6.00-14.00 i 14.00-22.00 od poniedziałku do niedzieli. Okres próbny trwa 3 miesiące.
TULON Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Kórnik (wielkopolskie)
Obsługa, nadzór i kontrola prac obrabiarek; mocowanie obrabianych elementów; zakładanie odpowiednich narzędzi; prowadzenie lub nadzorowanie obróbki; kontrola za pomocą sprawdzianów obrabianych detali; konserwacja powierzonej obrabiarki
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Częstochowa (śląskie)
Sprzątanie budynków mieszkalnych wraz z otoczeniem.
Opolskie Centrum Usługowe OMEGA Sp. J. A. Krasnopolski i Spółka - 2017-10-17 - Opole (opolskie)
-wsparcie ucznia w bieżącej pracy podczas zajęć edukacyjnych adekwatnie do potrzeb wynikających z niepełnosprawności -prowadzenie zajęć rewalidacyjnych i/lub specjalistycznych-realizacja czynności opiekuńczych -dokonywanie wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia-informowanie nauczycieli o postępach i trudnościach ucznia w toku zajęć, pomoc nauczycielom w dostosowaniu wymagań edukacyjnych -udział w pracach zespołu nauczycieli i specjalistów pracujących z uczniem, opracowywanie i modyfikacja IPET-współpraca z nauczycielami w zakresie przygotowywania się do zajęć, pomoc w dostosowaniu wymagań odpowiednio do potrzeb ucznia, przygotowywanie materiałów i pomocy do zajęć.
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Tłuszczu - 2017-11-07 - Tłuszcz (mazowieckie)
Prace porządkowe na terenie Tesco w Wałbrzychu.
"Maxus Cleaning" Sp z o.o. ("Maxus-Kopczyk" Sp. z o.o.) - 2016-07-12 - Szczawno-Zdrój (dolnośląskie)
sprzatanie bloków wewnątrz budynku oraz na zewnątrz
MOPEX - 2016-01-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzątanie-odśnieżanie terenu targowiska.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny na początek 1 m-cMiejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w godzinach:(praca od pn-sb po 3 h), pn i pt od 13-16 pozostałe dni praca również w godzinach popołudniowycy -mogą być do ustalenia z pracodawcą
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Mikołów (śląskie)
obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnychprzygotowanie surowców wykorzystywanych w procesie produkcyjnymkontrola jakości gotowego produktupakowanie produktów oraz przygotowanie do wysyłki
GRUPA ATERIMA SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-31 - Niepołomice (małopolskie)
nadzór nad pracownikami zmiany wydziału produkcji (do 50 osób),koordynowanie pracy poszczególnego wydziału produkcji z pozostałymi wydziałami produkcji oraz pośrednimi - zaopatrzenie, logistyka, celem optymalizacji procesu produkcyjnego, czynne uczestniczenie w opracowywaniu planów produkcyjnych, organizowanie pracy pracowników działu, zgodnie z planem oraz celami spółki,wdrażanie usprawnień w procesie produkcyjnym, wspieranie rozwoju pracowników,raportowanie do Kierownika Wydziału Produkcji,nadzorowanie stanu technicznego maszyn i urządzeń,stosowanie i udoskonalanie systemu zarządzania jakością ISO,utrzymywanie dyscypliny i przestrzeganie przepisów bhp i p. poż. Wynagrodzenie zasadnicze oraz premia uznaniowa uzależniona od kwalifikacji i doświadczenia kandydata. Praca w godz. 6-14, 14-22. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9.30-11.30.
AJ Fabryka Mebli Sp. z o.o. - 2016-03-03 - Redzikowo (pomorskie)
przygototwanie towaru zgodnie z zamówieniem oraz pakowanie towaru do wysyłki
PARTNER XXI PIK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-11-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac biurowych, pisanie pism, prowadzenie korespondencji biurowej, tworzenie baz danych
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
wykonywanie prac porządkowo-czystościowych w markecie budowlanym
LUX MEDICAL CARE SP. Z O.O. - 2016-08-25 - Poznań (wielkopolskie)
prace ogrodowe
OGRODOWA ARANŻACJA IWART OGRODY Marcin Nowak - 2016-05-04 - Granowo (wielkopolskie)