OSOBA PIERWSZEGO KONTAKTU DO PRACY W OKRĘGOWYM OŚRODKU POMOCY POKRZYWD Koszalin oferta pracy Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej w Koszalinie
Stanowisko: OSOBA PIERWSZEGO KONTAKTU DO PRACY W OKRĘGOWYM OŚRODKU POMOCY POKRZYWD
Wynagrodzenie: od 20,1 PLN
Zakres obowiązków: - przyjmowanie zgłoszeń i wstępna ocena uprawnienia do uzyskania pomocy,- sporządzanie i prowadzenie dokumentacji, - udzielanie podstawowych informacji Beneficjentom, - współpraca ze specjalistami i instytucjami zewnętrznymi,- organizowanie pomocy
Data publikacji: 2021-04-15
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej w Koszalinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Biskupa Czesława Domina 8, 75-181 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie zgłoszeń i wstępna ocena uprawnienia do uzyskania pomocy,- sporządzanie i prowadzenie dokumentacji, - udzielanie podstawowych informacji Beneficjentom, - współpraca ze specjalistami i instytucjami zewnętrznymi,- organizowanie pomocy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 20,1 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: NA GODZ.
Nazwa stanowiska:
OSOBA PIERWSZEGO KONTAKTU DO PRACY W OKRĘGOWYM OŚRODKU POMOCY POKRZYWD
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 20,1 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.05.2021
Data zakończenia pracy: 31.12.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
udokumentowane, co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami pokrzywdzonymi przestępstwem – obowiązkowo, komunikatywność, - uczciwość, - rzetelność, - empatia, - odporność psychiczna, prawo jady kategorii B, udokumentowane, co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami pokrzywdzonymi przestępstwem – obowiązkowo
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej w Koszalinie
danePracodawcy_nip: 6690506452
danePracodawcy_regon: 040109697
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Biskupa Czesława Domina 8, 75-181 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3261
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0949448
Ulica pracodawcy: Biskupa Czesława Domina
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: Działalność organizacji religijnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 15.04.2021
Oferta pracy ważna do: 30.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?916553fce2dea9c0245f2e50fd47590e
Podobne oferty pracy
obsługa beneficjentów, obsługa administracyjna biura, prowadzenie dokumentacji projektowej, wizyty kontrolne w siedzibie beneficjentów i klientów z dojazdem do klienta
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
praca zmianowa w pogotowiu technicznym, usługi naprawcze, konserwacyjne, remontowe, eksploatacyjne w branży elektrycznej
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ S.A. - 2017-08-21 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa Klienta, sprzedaż, obsługa kasy fiskalnej, ksero. Praca na umowę o pracę w godz. 9-17 w Kołobrzegu w sklepie z artykułami biurowymi i papierniczymi.
Firma Usługowo-Handlowa DUET Tabiński Paweł - 2016-09-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
opieka nad osobami starszymi, usługi pielęgnacyjne i gospodarcze w domu podopiecznego, praca 8 godz. dziennie, w godzinach 8.00-16.00 ( może być też niższy wymiar godzin pracy)
Dolnośląski Oddział Okręgowy PCK we Wrocławiu - 2018-09-25 - Pieńsk (dolnośląskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
Zajęcia logopedyczne z dziećmi.
Szkoła Podstawowa w Słupie - 2019-02-19 - Słup (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie klatek schodowych w blokach
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp.z o.o. - 2018-11-22 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Transport towarów
MN-Laasower Transport UG - 2016-05-17 - Niemcy (Niemcy)
obsługa wózka widłowego; wykonywanie pomocniczych prac w stolarstwie.
Zakład Przerobu Drewna "Cieczko" Cieczko Brygida i Cieczko Jerzy s.c. - 2017-02-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Zakrzew (mazowieckie)
Naprawa i przegląd maszyn ogrodniczych
WIALAN LANGER I WIATR SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa maszyn stolarskich, produkcja mebli na indywidualne zamówienie Klienta, montaż mebli na zamówienie u Klienta z uwzględnieniem najwyższych standardów obsługi Klienta, sprawność fizyczna - wnoszenie mebli.
"KENO-MEBLE" SPECJAŁ, RUBASZEWSKA, JÓŁKOWSKI - SPÓŁKA JAWNA - 2020-09-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
MIXPOL Zdzieszowice Sp. z o.o., Sp.k. - 2020-01-13 - Zdzieszowice (opolskie)
montaż konstrukcji aluminiowych oraz stalowych na wysokości
EcoPart s.c. Barbara Walencka Michał Goc - 2019-07-08 - Truskolasy (śląskie)
obsługa maszyn do produkcji naczyń jednorazowych
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Fijewo (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie pojazdow ciężarowych na trasach krajowych i zagranicznych .codzienna obsługa pojazdów i przyczep. Niezbędne czynności administracyjne zwiazane z wykonywaniem tego zawodu.Utrzymani pojazdu w czystości .Kontrolowanie załadunku według dopuszczalnej ładowności .Prowadzenie dokumentacji pojazdu , (oferta GCP Koniecpol)
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Święta Anna (śląskie)
Prace konserwatorskie oraz nadzór nad pracą firm zewnętrznych.
KAUFLAND POLSKA MARKETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-10 - Myślenice (małopolskie)
Ustawianie temperatury kąpieli i proporcji składników kąpieli. Kierowanie, układanie procesów produkcyjnych.
DAMIX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2020-08-11 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Wypiek pieczywa i ciast.
PIEKARNIA PSZENICA I ŻYTO EWA ĆWIKLIŃSKA, BOGNA RZĄD SC. - 2017-10-10 - Kalisz (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Zespół Szkół w Przywidzu, Szkoła Podstawowa i. Unii Europejskiej - 2020-08-27 - Przywidz (pomorskie)
obsługa klienta, doradztwo w zakresie wyboru menu, przyjmowanie zamówień, sporzadzanie rachunków.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Zamość (lubelskie)
Przewóz materiałów budowlanych
PINT BUD Grzegorz Piątek - 2019-01-22 - Zblewo (pomorskie)
Prowadzenie zajęć z zakresu wspomagania rozwoju dziecka .
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
sprzedaż nowych produktów, przedłużanie umów, doradztwo
Liberty Poland S.A. - 2016-09-14 - Chorzów (śląskie)
Załadunek i rozładunek materiału na samochody i wagony kolejowe oraz transport międzyoperacyjny
HUTA BANKOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
sortowanie, prasowanie, pakowanie surowców wtórnych
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Gorlice (małopolskie)
Wprowadzanie danych, publikacja ogłoszeń, obsługa ogłoszeń.
HERZOG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie zabiegów kosmetycznych: manicure, pedicure, makijaż, zabiegi na twarz i ciało oraz obsługa klienta w godzinach 8.00-16.00, 12.00-20.00
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Śrem (wielkopolskie)
Pakowanie towaru do wysyłki, przewożenie towaru między magzynami. Praca na terenie gminy gościno w godz. 8-16.
Troton Sp. z o.o. - 2019-04-01 - Ząbrowo (zachodniopomorskie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr 3/2016. Dyrektor Domu Dziecka Zakątek w Katowicach, ul. Brynowska 70a, 40-857 Katowice, Dom Dziecka Zakątek poszukuje kandydatów na stanowisko kierownicze urzędnicze kierownik administracyjno - gospodarczy w wymiarze pełnego etatu.- - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła wszystkie sprawy związane z całokształtem problematyki kadrowej, kierowała całokształtem spraw związanych z działalnością administracyjną placówki (opracowywanie projektów regulaminów oraz instrukcji, opracowywanie stałych planów pracy dla wychowawców oraz pracowników kuchni), obsługiwała program Płatnik w zakresie zgłaszania/wyrejestrowywania, sporządzała sprawozdania dla GUS z zakresu kadr oraz stanie i ruchu środków trwałych, prowadziła książki inwentarzowe środków trwałych i trwałych w użytkowaniu, prowadziła zagadnienia związane z działalnością gospodarczą placówki (umowy dotyczące działalności gospodarczej zamówienia publiczne, sprawozdania dla Urzędu Miasta o stanie mienia komunalnego, naliczanie umorzeń środków trwałych, kompletowała dokumentację dotyczącą remontów i napraw), prowadziła sprawy BHP w zakresie kontroli badań lekarskich oraz szkoleń, kierowała zespołem pracowników Działu administracyjno-gospodarczego.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy: Katowice, ul. Brynowska 70a., zatrudnienie od 01.11.2016r.- Wynagrodzenie: od 2600 zł/brutto + 500 zł/brutto dodatku funkcyjnego + 20 % premi + wysługa lat pracy. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. - Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku 4-letni staż pracy w tym min. 2 lata na samodzielnym stanowisku w dziale kadr, obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, znajomość całokształtu problematyki kadrowej, znajomość programów: Płatnik, Exel, Word, programu kadrowego, znajomość obsługi Portalu sprawozdawczego GUS.- Wymagania dodatkowe: znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz obsługi Portalu zamówień publicznych, znajomość zagadnień GMPiGHP oraz HACCP, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność samodzielnego wykonywania zadań.
DOM DZIECKA "ZAKĄTEK" - 2016-07-27 - Katowice (śląskie)