OSOBA DO OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ- OSOBA Z ORZECZONYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI Knurów oferta pracy BUSZKA-WIEPRZYCKA KAMILLA NIEPUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ CENTRUM ZDROWIA SANVITA
Stanowisko: OSOBA DO OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ- OSOBA Z ORZECZONYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Wynagrodzenie: do 2 712 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: min. średnie (preferowane medyczne lub kosmetyczne); doświadczenie zawodowe w kontakcie z klientami lub pacjentami; zakres obowiązków: obsługa pacjentów przychodni; obsługa komputera; miejsce pracy Knurów
Data publikacji: 2020-10-01
Lokalizacja: Knurów (śląskie)
Pracodawca: BUSZKA-WIEPRZYCKA KAMILLA NIEPUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ CENTRUM ZDROWIA SANVITA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kazimierza Wielkiego 13, 44-194 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: min. średnie (preferowane medyczne lub kosmetyczne); doświadczenie zawodowe w kontakcie z klientami lub pacjentami; zakres obowiązków: obsługa pacjentów przychodni; obsługa komputera; miejsce pracy Knurów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 712 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Nazwa stanowiska:
OSOBA DO OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ- OSOBA Z ORZECZONYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Knurów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2405
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Knurów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: rejestratorka medyczna
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 712 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Rejestratorka medyczna
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, medyczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
BUSZKA-WIEPRZYCKA KAMILLA NIEPUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ CENTRUM ZDROWIA SANVITA
danePracodawcy_nip: 6420016821
danePracodawcy_regon: 273830388
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Kazimierza Wielkiego 13, 44-194 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty po uzg. telefonicznym lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: gliwicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2405
Gmina pracodawcy: Knurów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Knurów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940849
Ulica pracodawcy: Kazimierza Wielkiego
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: Praktyka lekarska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|422603
Zawód wykonywany przez pracownika: rejestratorka medyczna
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|252
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.10.2020
Data dodania oferty pracy: 01.10.2020
Oferta pracy ważna do: 30.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b919788ebd47578ceebcd7b9781159ee
Podobne oferty pracy
-
MENTOR SP. Z O.O. - 2017-04-24 - Stawiska (pomorskie)
tworzenie stategii rozwoju przedszkola, pomoc w organizacji zajęć z dziećmi, praca biurowa
Niepubliczne Przedszkole MINILAND - 2018-10-24 - Pułtusk (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń w cukierni. Miejsce pracy: ul. Legnicka 158, 54-206 Wrocław,Kontakt kandydatów z pracodawcą: ul. Legnicka 158, 54-206 Wrocław, tel.: 071-351-51-62Forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas nieokreśślony, praca w godzinach od 7-15 Oferta w sali: B
CUKIERNIA-KAWIARNIA "WOLAK" - 2019-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
prace pomocnicze przy zakładaniu instalacji wodno - kanalizacyjnych i CO, pomoc sprzedawcy w sklepie
PPHU HYDRO-MAX II - 2019-06-14 - Starachowice (świętokrzyskie)
- sprzątanie biura.
Grehen sp. z o.o. - 2019-06-28 - Celestynów (mazowieckie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ PRACOWNI STYLIZACJI
WIZAŻYSTA-STYLISTA-FRYZJER LEMO JACEK WYSOCKI - 2017-03-06 - Polkowice (dolnośląskie)
szycie odzieży
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo-Usługowe "ADAMPOL" Regina Lewandowska - 2016-04-28 - Leśna (dolnośląskie)
obsługa frezarek sterowanych numerycznie, programowanie maszyn
ERA-TECH Krzysztof Wróblewski - 2017-02-02 - Września (wielkopolskie)
Współpraca z projektantem przy tworzeniu poszczególnych modeli kolekcji marki należącej do LPP, wykonywanie dokumentacji technicznej odzieży, orientacja w bieżących trenach mody
LPP S.A. - 2020-06-26 - Gdańsk (pomorskie)
układanie nawiarzchni brukowych z przygotowaniem pod budowy
F.H.U. NOKI Krzysztof Urban - 2017-06-09 - Przeworsk (podkarpackie)
- pomoc przy obsługa wtryskarek: ENGEL, ARBURG, BATTENFELD- przygotowanie odpowiedniego materiału do produkcji- monitorowanie czynności produkcyjnych
KAPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- pomoc w pracach dekarskich, budowlano-remontowych- miejsce wykonywania pracy Łódź, ul. Piękna 61 oraz teren miasta Łodzi i okolic- po okresie próbnym Pracodawca oferuje zatrudnienie na umowę na czas nieokreślony
"LA-REM" PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE LASKA SŁAWOMIR - 2020-11-18 - Łódź (łódzkie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) przygotowanie projektów i koordynacja przedsięwzięć realizowanych w ramach partnerstwa publiczno prywatnego (dalej zwanego PPP), a w szczególności:a) sporządzanie studiów i analiz w zakresie możliwości realizacji potrzeb inwestycyjnych Gminy-Miasto Płock m.in. w formule PPP,b) obsługa potencjalnych inwestorów zainteresowanych realizacją przedsięwzięcia w formule PPP,c) pozyskiwanie i analiza informacji w zakresie realizacji projektów w formule PPP przez inne podmioty w kraju i za granicą,d) promocja przedsięwzięć realizowanych przez Gminę Miasto-Płock w formule PPP wśród potencjalnych inwestorów w kraju i za granicą,e) podnoszenie świadomości możliwości wykorzystania formuły PPP wśród pracowników Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych,f) współpraca ze środowiskami gospodarczymi, naukowymi i akademickimiw zakresie realizacji potrzeb inwestorów zainteresowanych realizacją projektów PPP,g) przygotowywanie i zlecanie opracowania niezbędnych opinii, koncepcjii ekspertyz;2) obsługa inwestorów krajowych i zagranicznych poprzez:a) udzielanie informacji dot. przebiegu procesu inwestycyjnego w Mieście i realizacji polityki przestrzennej informacje ogólne,b) opracowywanie informacji dostosowanych do potrzeb konkretnego inwestora,c) współpracę z inwestorem w zakresie pozyskiwania niezbędnych dokumentów, uzgodnień i decyzji administracyjnych,d) monitorowanie przebiegu postępowań związanych z obsługą inwestorów (monitoring etapów decyzyjnych),e) prowadzenie ewidencji podmiotów zainteresowanych inwestycjami na terenie Miasta;3) w zakresie prowadzonych negocjacji z inwestorem:a) organizacja i uczestnictwo w spotkaniach negocjacyjnych,b) udzielanie wyjaśnień inwestorom, w tym korespondencja z inwestorami,c) kontrola zawarcia i wykonania umowy z inwestorem;4) opracowywanie i aktualizowanie oferty inwestycyjnej Miasta;5) promocja oferty inwestycyjnej Miasta i jego walorów gospodarczych w kraju i za granicą;6) prowadzenie działań z zakresu współpracy z przedsiębiorcami poprzez:a) współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne),b) współpracę z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości,c) współpracę z instytucjami tzw. rynku pracy;7) organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją oraz pozyskiwaniem inwestorów;8) organizacja konferencji, imprez wystawienniczych, misji gospodarczych oraz innych spotkań mających na celu promocję lokalnej gospodarki;9) monitorowanie realizacji polityki gospodarczej miasta;10) redagowanie oraz aktualizacja dedykowanej strony internetowej w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora;11) inicjowanie działań w zakresie tworzenia systemu ulg i zachęt inwestycyjnych na terenie Miasta;12) współpraca z Płockim Parkiem PrzemysłowoTechnologicznym (PPPT) przy propagowaniu oferty wśród potencjalnych inwestorów jak i przy obsłudze inwestorów zainteresowanych rozpoczęciem działalności w PPPT;13) współpraca z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, Agencją RozwojuMazowsza S.A. i innymi organizacjami gospodarczymi przy obsłudze potencjalnych inwestorów zainteresowanych regionem;14) współpraca ze środowiskami gospodarczymi, naukowymi i akademickimi w zakresie realizacji potrzeb inwestorów;15) wsparcie w zakresie realizacji zadań CIFAL Płock.
Urząd Miasta Płocka - 2018-04-04 - Płock (mazowieckie)
Uczenie dzieci szybkiego liczenia w pamięci, praca z liczydłem, wizualizacja
AKADEMIA IECC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, świadczeń wychowawczych,- kontrolowanie realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3,- kontrolowanie pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa,- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych w celu zapewnienia jednolitości stosowania przepisów prawa przez jednostki samorządu terytorialnego,- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa maszyn do pakowania wyrobów betonowych, naklejanie etykiet towarowych, dodatkowe prace zlecone przez przełożonego.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Skaryszew (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Górowo Iławeckie (warmińsko-mazurskie)
prace budowlane
Zakłady Drzewne "POLDAN"Export-Import Z. Kroplewski Sławno , ul. Gdańska 65A - 2019-11-12 - Sławno (zachodniopomorskie)
Obsługa baru. Praca na umowę zlecenie w godz. 8-19 w Ustroniu Morskim również w soboty i niedziele.
Mateusz Bętkowski BAR JAR - 2020-06-25 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
Naprawa sprzętu elektronicznego, indentyfikacja usterek w sprzęcie, sporządzanie raportu po naprawie, obsługa urządzeń pomiarowych. Praca w godzinach 6-14, 14-22
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Janki (mazowieckie)
Segregacja i pakowanie wyrobów, kostki brukowej.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nakrywanie stołów w restauracji, przyjmowanie i realizowanie zamówień klientów, przygotowanie i obsługa śniadań
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
- stanowisko proponowane w powyższej ofercie dotyczy pracy na podstawowym etatcie policjanta prewnecji. Oznacza to, że po zakończeniu szkoły policyjnej, policjant zostanie skierowany do pełnienia służby patrolowo-interwencyjnej lub ruchu drogowego na terenie Obornik lub powiatu obornickiego, - pracodawca jednak oferuje możliwość zabiegania o pracę w służbie śledczej, kryminalnej lub innych w zależności od potrzeb i szczególnych predyspozycji kandydatów- zatrudnienie poprzedzone jest procedurą rekrutacyjną (testy sprawnościowe i psychologiczne, badania lekarskie itp.)
Komenda Powiatowa Policji - 2020-02-26 - Oborniki (wielkopolskie)
obsługa klienta, wykładanie towaru,, doradztwo, przyjmowanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2020-03-09 - Miechów (małopolskie)
Wykonywanie nadzędzi potrzebnych do pracy oraz elementów zleconych przez przełożonego. Przekazywanie wykonanych wyrobów do magazynu, czyszczenie i konserwacja maszyn, obsługa tokarki, frezerki, wiertarki stołowej, szlifierki magnesowej.
Dr.Schumacher Sp. z o. o. - 2019-11-07 - Lubań (dolnośląskie)
- obsługa urządzeń biurowych-prowadzenie korespondencji- przyjmowanie, segregowanie , klasyfikowanie dokumentów- współpraca z interesantami- przyjmowanie i składanie zamówień- wprowadzanie i wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Łódź (łódzkie)
- obsługa klienta,- nauka przedłużania paznokci,- henna - regulacja brwi,- manicure,- pedicure,- zabiegi kosmetyczne.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
Wynika z art.15 w/w ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i przewiduje pracę z rodzinami mającymi trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo – wychowawczej w ich miejscu zamieszkania na terenie Gminy Przesmyki - zgodnie z opracowanymi planami pracy, współpracę z pracownikami socjalnymi GOPS oraz jednostkami i instytucjami w celu rozwiązywania problemów tych rodzin i podniesienia poziomu ich wydolności w sprawach opiekuńczo –wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną. Praca w godz. 08.00-20.00.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przesmykach - 2018-04-30 - Przesmyki (mazowieckie)
Osoba do wyklejania na biało mebli tapicerowanych
P.P.H.U. STOLARSTWO-TAPICERSTWO Export-Import A.Kuźnik - 2019-03-25 - Mąkoszyce (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw księgowych
"MD BUDINVEST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNŚCIĄ - 2019-06-28 - Biały Bór (zachodniopomorskie)